Sosiaalityö (haku) 2023
Keskustelua sosiaalityön yliopisto-opintoihin hakemisesta.
Kommentit (309)
Treelle oli ensikertalaisil 46 ja kaikil 52
Pääsin ei-enskana sisään! Mitä ihmettä!
Miltä varasijoilta on realistista päästä sisään?
Ensikertalaisena on varmaan paremmat mahdollisuudet päästä varasijoilta, samaten jos olet hakenut johonkin muualle kuin Helsinkiin tai Tampereelle. Omaa tilannetta voi seurata Vipusesta, sieltä näkee moniko on ottanut paikan vastaan. Pikkuhiljaa alkaa kaikki tulokset olla valmiina niin alkaa varasijajono liikkua.
Ensikertalaisten todistusjono on ainaki liikkunut sekä Jyväskylään että Kuopioon.
Mitenköhän paljon maisterihaun varasijat liikkuu vielä?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän paljon maisterihaun varasijat liikkuu vielä?
Liikuu max 2 paikkaa jos aiempia vuosia katsoo.
Ei-ensikertalaisten jonot tuskin paljoa liikkuu. Ehkä joku 2-5 voisi olla realistinen?
Mun ensimmäinen varasija vaihtui hyväksyntään. Eli ainakin yhden pykälän liikkui
Onko muita jotka ei päässeet? Harmittaa :( koe oli helppo ja ennakkomateriaali lyhyt, en tiedä miten epäonnistuin. Ei-ensikertalaisena toki vaikeampi päästä sisään mutta silti harmittaa oma epäonnistuminen.
Mä en päässyt, ensi vuonna uusi yritys. Kuopio tavoitteena.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka ei päässeet? Harmittaa :( koe oli helppo ja ennakkomateriaali lyhyt, en tiedä miten epäonnistuin. Ei-ensikertalaisena toki vaikeampi päästä sisään mutta silti harmittaa oma epäonnistuminen.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en päässyt, ensi vuonna uusi yritys. Kuopio tavoitteena.
Minäkin tähtäsin Kuopioon, en päässyt.
Mikä oli se nettisivu mistä tulokset pystyi näkemään? Hain Kuopioon ekaa kertaa. 46-v.
Oma Opintopolku on se mistä voit tarkistaa oman tuloksesi.
Miten ette voi päästä Kuopioon? Sinne on tosi alhaiset pisterajat...
Vierailija kirjoitti:
Miten ette voi päästä Kuopioon? Sinne on tosi alhaiset pisterajat...
Toivottavasti näin kommentoiva ei hakeudu sosiaalityöhön.
Ei-ensikertalaisille oli todella kova pisteraja ihan kaikkiin.
Saakos sen kokeen tilattua itselleen jostain?