Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalityö (haku) 2023

Vierailija
01.07.2022 |

Keskustelua sosiaalityön yliopisto-opintoihin hakemisesta.

Kommentit (309)

Vierailija
161/309 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Otin tuon suoraan vastaan, enkä jäänyt odottelemaan maisteri tuloksia. Eiköhän sen joku tule kertomaan.

Vierailija
162/309 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon opiskelupaikasta. Paljon sulla oli pisteitä?

196.

Kunnioitettava määrä avoimen opintopisteitä 😊! Kauanko meni kerätessä? Oletko aiemmin jo hakenut avoimenväylän kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/309 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin maisterivalinnassa Lapin yliopistoon!! Ei meinaa uskoa todeksi!!! 🥰😂 Tosin kaksi ylempää hakukohdetta ei vielä ole ilmoittanut tuloksia,mutta nyt on opiskelupaikka plakkarissa. Ihan sama missä!!!! 😂🥰

Onnea :)

Vierailija
164/309 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

196.

Kunnioitettava määrä avoimen opintopisteitä 😊! Kauanko meni kerätessä? Oletko aiemmin jo hakenut avoimenväylän kautta?

On niitä tullut kerättyä kohta 9 vuotta. Yksi maisteritutkinto on jo alla. Ja kerran aiemmin olen sosiaalityöhön hakenut vuonna 2020. Silloin hain siirtohaussa, mutta en onnistunut.

Olen napsinut avoimen opintoja milloin mistäkin, kuten aikuiskasvatustieteen perusopinnot jne.

Vierailija
165/309 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

196.

On niitä tullut kerättyä kohta 9 vuotta. Yksi maisteritutkinto on jo alla. Ja kerran aiemmin olen sosiaalityöhön hakenut vuonna 2020. Silloin hain siirtohaussa, mutta en onnistunut.

Olen napsinut avoimen opintoja milloin mistäkin, kuten aikuiskasvatustieteen perusopinnot jne.

Aivan, eli ne aiempaa maisteritutkintoa edeltävät avoimen opinnotkin lasketaan 😊

Vierailija
166/309 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laskivat näköjään kaikki suoritetut, mitä ei ollut tuohon toiseen maisterin tutkintoon upotettu.

Vierailija
167/309 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lukee opintopolussa maisterivalinnassa Turun yliopiston kohdalla HYVÄKSYTTY. Sain  13 pistettä. Nyt odottelen vielä ylempien hakukohteiden Tampereen ja Helsingin yliopiston tuloksia! 

Vierailija
168/309 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups, luinkin väärin, oli avoimeen. Onnea! Paljonko oli raja Lapin maisterihaussa?

12,5

Vierailija
169/309 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helsinki jo julkaissut tulokset?

Vierailija
170/309 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki kirjoitti:

Onko Helsinki jo julkaissut tulokset?

Ei oo. https://www.helsinki.fi/fi/hakeminen-ja-opetus/hae-kandi-ja-maisteriohj…

Vierailija
171/309 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita jo tuskastuta tämä tulosten odottelu 😵💫 ei malttaisi enää odottaa 😁😅😅

Vierailija
172/309 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, joka päivä kurkkinut opintopolkua... 😅 nyt oli lapin kohdalle ilmestynyt koevalintarivit, mutta niissä ei näy vielä pisteitä.

Vierailija
173/309 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, joka päivä kurkkinut opintopolkua... 😅 nyt oli lapin kohdalle ilmestynyt koevalintarivit, mutta niissä ei näy vielä pisteitä.

Eilen ilmesty nuo palkit Lappiin. Nyt vaan jännätään

Vierailija
174/309 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ja Tampere ei ole vielä julkaissut maisterihaun tuloksia. En jaksa odottaa ! :D Jännittää!

Vierailija
175/309 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Tulisi jo ne tulokset 😅 miten kauan niissä yleensä kestää että palkkien tulon jälkeen julkaisevat? Mä oon tähän asti julkaisuissa tuloksissa vielä varasijoilla 16-40. Jospa tulisi myös positiivisia tuloksia 🙏

Vierailija
176/309 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Omasta mielestä meni koe hyvin, mutta vastasin periaatteella, että vastaan jokaiseen, joten riski, että vastasin sen verran moneen väärin että miinuspisteiden jälkeen pisteet ei riittäkään... Esseessä puolestaan pohdin kerronko selkeästi muutaman asian vai tykitänkö paljon mitä muistan, valitsin tykittämisen ja riskinä siinäkin, että asiaa on liikaa ja kirjoitus sekava. 😅 Loppupäätelmä siis: meni ehkä tosi hyvin, mut saatto mennä tosi huonostikin 😂

Vierailija
177/309 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain opiskelupaikan sosiaalityöstä Helsingin yliopiston maisterivalinnassa!!! Oon niin onnellinen! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaikille muille tsemppiä ja jos ei tänä vuonna onnista niin ensi vuonna sitten.

Tiedän kyllä miltä tuntuu, kun ei opiskelupaikkaa tullutkaan. 

Vierailija
178/309 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse jo tietää noin kuukausi sitten, että sain todistusvalinnassa sosiaalityön paikan. Valmistuin siis juuri lukiosta, olen 19-vuotias. Olen niin onnellinen, koska sosiaalityö on ollut unelmani jo pitkään. Se vain jännittää, kun tiedän, että olen hyvin nuori ja olen kuullut, että sosiaalityötä usein opiskelevat ihmiset, joilla on jo esimerkiksi sosionomin koulutus takana... onko siis vinkkejä, jotain heads up mitä pitäisi tietää? 

Ja onnittelut kaikille muillekin opiskelupaikoista ja ne jotka, ovat varasijoilla toivon, että pääsette sisään! :)

Vierailija
179/309 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NuQ kirjoitti:

Mä sain opiskelupaikan sosiaalityöstä Helsingin yliopiston maisterivalinnassa!!! Oon niin onnellinen! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaikille muille tsemppiä ja jos ei tänä vuonna onnista niin ensi vuonna sitten.

Tiedän kyllä miltä tuntuu, kun ei opiskelupaikkaa tullutkaan. 

Onnea, M 😘

Vierailija
180/309 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkit tulla Jyväskylään ja UEF:n

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän