Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä "isittelee"? itseään minulle ja sanoo vitsillä lapseksi. Mitä se kertoo suhteesta?

Vierailija
01.07.2022 |

Ja meillä ei siis ole yhteisiä lapsia. Erittäin paljon epäilen että oli samanlainen minua vanhemman exänsä kanssa. Sitä ei tapahdu myöskään seksin aikana joten usko oikein että on mikään fetissi (jos olisi, olisin saanut jo tietää ajat sitten).

Tämä asia ei oikeastaan häiritse minua sinällään, mietin vain että miten tuollainen käytös saattaa myöhemmin vaikuttaa suhteessa? Seurustelemme kumminkin vakavasti ja olen muuttamassa hänen luokseenkin.

Meillä on kyllä ikäeroa, mutta hän ei todellakaan ole niin vanha että voisi olla isäni (tai no, onhan niitä 12 v isiä välillä uutisissa mutta...).

Tavallaan ymmärrän, että meidän suhteemme on jotenkin muodostunut sellaiseksi että hän huolehtii minusta, maksaa lähes kaiken jne. Olen myös vähän, no kauniisti sanottuna lapsellinen ja vähän uusavuton, joten kai se huolehtivaisuus on jotenkin ymmärrettävää ja itsekin pidän tästä puolesta hänessä. Tiedän kyllä että monet miehet haluavat nuoremman tyttöystävän, mutta yleensä harvemmin menee niin päin että mies suostuu pitämään huolta ns naislapsesta, en uskoisi sen olevan monelle viehättävä ajatus.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulleko tuli ihan aidosti uutisena maksaja miesten outous? Olet henkisesti ja taloudellisesti vedätettävänä. Sua häiritsee suhdedynamiikka. Tulet antamaan jälkipolville huonoa esimerkkiä.

Naisen ei tarvitse nykypäivän Suomessa kaupata itseään rahasta. Kouluttaudu ja muuta ulkomaille töiden perässä.

Ei tullut, mutta oma ikäiseni miehet eivät kyllä ole olleet noin halukkaita esim. maksamaan laskujani tai meikkejä puolestani. Ei minua häiritse tällä hetkellä, enkä edes välttämättä halua muuttaa mitään. Enkä minä halua mennä töihin tai kouluun, menen jos on pakko.

Oletko teini-ikäinen? Jos tämä on totta, niin et vaikuta edes täysikäiseltä. 17-vuotiaan käytöstä. 

Vierailija
42/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin usein sanon puolisolle, että annas kun täti auttaa. Tai puoliso sanoo itseään setämieheksi, joka auttaa. Olemme pitäneet sitä ihan vain huumorina, joten voiskohan sun kumppanillasi olla sama ajatus takana?

Miksi et sano tätinainen? Se olisi loogista suhteessa ilmaisuun setämies. (Joskin täti/setä viittaa sisarenlapsen sukulaisuushteeseen...)

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata analysoida suhdetta pilalle joka asiasta, vaikka olisit kuinka avuton ja lapsellinen tahansa. Oletus on, että kasvat ja opit ajan  kanssa?

Mitä pikimmiten hän suhteensa perusjutut tuntee, sitä parempi. Ei niitä helposti huomaa analysoimallakaan tosin, saati että niitä pystyisi muuttamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen sanoit: "Olen myös vähän, no kauniisti sanottuna lapsellinen ja vähän uusavuton," - miehellä on sivistynyt asenne epäkypsyyteesi (tai alhaisempaan älykkyyteesi, joka ei kuitenkaan ole hänelle niin tärkeää kuin ulkonäkösi).

Ole kuitenkin varovainen. Voit jäädä todella alakynteen suhteessa, jossa mies on sinua sekä älykkäämpi että psyykkisesti vankempi. Jos sinulla on vaikeaa, älä KOSKAAN syyllistä häntä tosikkomaisesti. Sellaista lapsellisuutta hän ei luultavasti tule hyväksymään.

Kai hän on kosinut sinua?

Eka haluaa selvittää hedelmällisyyden. Maholla ei tee mitään. Kiintiömuksujen perään ottaa eron.

Ap sitoutuu lapsiin niin paljon, että mies jää kokonaan ulkopuolelle, mitä hän ei siedä ja sitten tulee ero, jossa ISÄ (moninkertainen) pitää lapsensa. Sosiaaliviranomaiset toteavat, että ap pärjännee ilman huoltajaa.

En edes halua lapsia, enkä uskoisi olevani hyvä äiti.

Vierailija
44/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unta näe ap, sulla ei edes miestä ole, mutta aina ne miehet niin helvetisti seikkailee sinun tunnetuissa trolleiisa.

Miksi, sitä ei moni käsitä?

Vaan kai se on niin, että siitä puhe, mistä puute.

Siis kuka tunnettu provoaja tää muka on?

Vierailija
45/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen sanoit: "Olen myös vähän, no kauniisti sanottuna lapsellinen ja vähän uusavuton," - miehellä on sivistynyt asenne epäkypsyyteesi (tai alhaisempaan älykkyyteesi, joka ei kuitenkaan ole hänelle niin tärkeää kuin ulkonäkösi).

Ole kuitenkin varovainen. Voit jäädä todella alakynteen suhteessa, jossa mies on sinua sekä älykkäämpi että psyykkisesti vankempi. Jos sinulla on vaikeaa, älä KOSKAAN syyllistä häntä tosikkomaisesti. Sellaista lapsellisuutta hän ei luultavasti tule hyväksymään.

Kai hän on kosinut sinua?

Eka haluaa selvittää hedelmällisyyden. Maholla ei tee mitään. Kiintiömuksujen perään ottaa eron.

Ap sitoutuu lapsiin niin paljon, että mies jää kokonaan ulkopuolelle, mitä hän ei siedä ja sitten tulee ero, jossa ISÄ (moninkertainen) pitää lapsensa. Sosiaaliviranomaiset toteavat, että ap pärjännee ilman huoltajaa.

En edes halua lapsia, enkä uskoisi olevani hyvä äiti.

Mies vaihtaa uuteen yhdellä klikkauksella. Netissä on kotirouva sivustoja mistä saa äidiksi haluavan naisen.

Vierailija
46/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. 28v kaverini on yhtä naivi. Äijä antaa viikkorahaa, maksaa hsl kuukausilipun yms. Tapaamiset aina kaverini luona, ei koskaan miehen. Miehestä paljastui, että olikin 10 vuotta vanhempi kuin väitti, ei ollutkaan ammatiltaan juristi, vaan kaupan kassa, takana vaimo ja lapsi.

Ja silti tää kaveri tapailee edelleen tota miestä.

Vierailija
47/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. 28v kaverini on yhtä naivi. Äijä antaa viikkorahaa, maksaa hsl kuukausilipun yms. Tapaamiset aina kaverini luona, ei koskaan miehen. Miehestä paljastui, että olikin 10 vuotta vanhempi kuin väitti, ei ollutkaan ammatiltaan juristi, vaan kaupan kassa, takana vaimo ja lapsi.

Siivoaisin mielummin kuukauden vessoja. Hetkinen, mähän siivosin. Sain pitää itsenäisyyden ja nautin Maltan lämmöstä.

19veenä pienellä palkalla pienessä boksissa josta näki rannalle. Taivas 😍

Vierailija
48/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on provo

0/5.

Vierailija
49/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo naisen larppaaminen netissä

Vierailija
50/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis muuttamassa hänen luokseen melko pian, ja viettänyt siellä paljon aikaa. On käynyt vanhemmilani paljon kylässä jne. Ei meillä ole tuon kaltaisia salaisuuksia.

Vierailija
51/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi