Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä "isittelee"? itseään minulle ja sanoo vitsillä lapseksi. Mitä se kertoo suhteesta?

Vierailija
01.07.2022 |

Ja meillä ei siis ole yhteisiä lapsia. Erittäin paljon epäilen että oli samanlainen minua vanhemman exänsä kanssa. Sitä ei tapahdu myöskään seksin aikana joten usko oikein että on mikään fetissi (jos olisi, olisin saanut jo tietää ajat sitten).

Tämä asia ei oikeastaan häiritse minua sinällään, mietin vain että miten tuollainen käytös saattaa myöhemmin vaikuttaa suhteessa? Seurustelemme kumminkin vakavasti ja olen muuttamassa hänen luokseenkin.

Meillä on kyllä ikäeroa, mutta hän ei todellakaan ole niin vanha että voisi olla isäni (tai no, onhan niitä 12 v isiä välillä uutisissa mutta...).

Tavallaan ymmärrän, että meidän suhteemme on jotenkin muodostunut sellaiseksi että hän huolehtii minusta, maksaa lähes kaiken jne. Olen myös vähän, no kauniisti sanottuna lapsellinen ja vähän uusavuton, joten kai se huolehtivaisuus on jotenkin ymmärrettävää ja itsekin pidän tästä puolesta hänessä. Tiedän kyllä että monet miehet haluavat nuoremman tyttöystävän, mutta yleensä harvemmin menee niin päin että mies suostuu pitämään huolta ns naislapsesta, en uskoisi sen olevan monelle viehättävä ajatus.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olipas siinä provoilua ap:lta perjantai aamuksi taas.

Vierailija
22/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulleko tuli ihan aidosti uutisena maksaja miesten outous? Olet henkisesti ja taloudellisesti vedätettävänä. Sua häiritsee suhdedynamiikka. Tulet antamaan jälkipolville huonoa esimerkkiä.

Naisen ei tarvitse nykypäivän Suomessa kaupata itseään rahasta. Kouluttaudu ja muuta ulkomaille töiden perässä.

Ei tullut, mutta oma ikäiseni miehet eivät kyllä ole olleet noin halukkaita esim. maksamaan laskujani tai meikkejä puolestani. Ei minua häiritse tällä hetkellä, enkä edes välttämättä halua muuttaa mitään. Enkä minä halua mennä töihin tai kouluun, menen jos on pakko.

Millä maksat meikkisi tulevaisuudessa, kun sua ei edes vahingossa kutsuta pikkutytöksi? Silloin sinä sitä meikkiä erityisesti tarvitsetkin...no vitsi vitsi.

Oikeesti jos nuo on syyt sietää tuota, niin kertoo lukijalle, että oikeastaan oletkin vähän pikkutyttö.

Mulla käy sääliksi tulevat lapset. Hyi oksennus! Tytär saa kuvan naisen olevan jokin tahdoton kauppatavara.

Btw ap, sut tullaan vaihtamaan. Daddy kyllästyy yleensä maksamaan kirurgisia operaatioita. Markkinoilla on 18v. sb misuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unta näe ap, sulla ei edes miestä ole, mutta aina ne miehet niin helvetisti seikkailee sinun tunnetuissa trolleiisa.

Miksi, sitä ei moni käsitä?

Vaan kai se on niin, että siitä puhe, mistä puute.

Vierailija
24/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin usein sanon puolisolle, että annas kun täti auttaa. Tai puoliso sanoo itseään setämieheksi, joka auttaa. Olemme pitäneet sitä ihan vain huumorina, joten voiskohan sun kumppanillasi olla sama ajatus takana?

Ei kannata analysoida suhdetta pilalle joka asiasta, vaikka olisit kuinka avuton ja lapsellinen tahansa. Oletus on, että kasvat ja opit ajan  kanssa?

Vierailija
25/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin usein sanon puolisolle, että annas kun täti auttaa. Tai puoliso sanoo itseään setämieheksi, joka auttaa. Olemme pitäneet sitä ihan vain huumorina, joten voiskohan sun kumppanillasi olla sama ajatus takana?

Ei kannata analysoida suhdetta pilalle joka asiasta, vaikka olisit kuinka avuton ja lapsellinen tahansa. Oletus on, että kasvat ja opit ajan  kanssa?

Nainen ei ole koira.

Vierailija
26/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulleko tuli ihan aidosti uutisena maksaja miesten outous? Olet henkisesti ja taloudellisesti vedätettävänä. Sua häiritsee suhdedynamiikka. Tulet antamaan jälkipolville huonoa esimerkkiä.

Naisen ei tarvitse nykypäivän Suomessa kaupata itseään rahasta. Kouluttaudu ja muuta ulkomaille töiden perässä.

Ei tullut, mutta oma ikäiseni miehet eivät kyllä ole olleet noin halukkaita esim. maksamaan laskujani tai meikkejä puolestani. Ei minua häiritse tällä hetkellä, enkä edes välttämättä halua muuttaa mitään. Enkä minä halua mennä töihin tai kouluun, menen jos on pakko.

Millä maksat meikkisi tulevaisuudessa, kun sua ei edes vahingossa kutsuta pikkutytöksi? Silloin sinä sitä meikkiä erityisesti tarvitsetkin...no vitsi vitsi.

Oikeesti jos nuo on syyt sietää tuota, niin kertoo lukijalle, että oikeastaan oletkin vähän pikkutyttö.

Tai koska olen onnellinen hänen kanssaan ja kohtelee minua todella hyvin, meillä on todella hauskaa yhdessä.

Sen eron toisen vaiheen voi ilmoittaa netissäkin oikeudelle.

Ja sen ilmoituksen jälkeen ero myönnetään runsaassa viikossa.

Vierailija
27/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unta näe ap, sulla ei edes miestä ole, mutta aina ne miehet niin helvetisti seikkailee sinun tunnetuissa trolleiisa.

Miksi, sitä ei moni käsitä?

Vaan kai se on niin, että siitä puhe, mistä puute.

Fakta vaan sattuu olemaan ettei sosiaalisesti terveen miehen tarvitse maksaa seurasta.

Vierailija
28/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt henk.koht. usko koko aloitusta.

Tarkoituksella tehty nostattamaan laineita jonka se siis tekikin.

Tällaisista aloituksista paistaa läpi epäaitous, tekemällä tehty. Väksin herää ajatus onko näillä ehkä ihan tarkoitus, saada palstalle eloa ja lisätä säpinää?

Tehdäänkö näitä tänne "syötiksi" varta vasten? En tiedä mutta jotenkin tuo paistaa omasta mielestäni läpi... Itse ainakin olen varsin skeptinen näitten suhteen.

Vierailija
29/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, lopettaisin suhteen. Ex-ystäväni oli ennen miehen kanssa, siis ihan asuivat yhdessä ja ystävälläni tytär, joka oli silloin 10-vuotias. Kerran kännissä harrastivat seksiä, ystäväni ja tämä mies ja mies vahingossa alkoi hokea ystäväni lapsen nimeä. Hyi s..tana.

Vahingossa?

Vierailija
30/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy sääliksi tulevat lapset. Hyi oksennus! Tytär saa kuvan naisen olevan jokin tahdoton kauppatavara.

Btw ap, sut tullaan vaihtamaan. Daddy kyllästyy yleensä maksamaan kirurgisia operaatioita. Markkinoilla on 18v. sb misuja.

En ole tuosta kyllä huolissani, jos mitään edellisestä suhteesta tiedän, kun hän oli kumminkin naimisissa itseään vanhemman naisen kanssa. Muutenkin, hänellä on joitain piirteitä ja seksimieltymyksiä, joita hyvin harvan naisen kestävän koko ajan, meillä vaan sattuu olemaan samat joten minua ei haittaa.

Vierailija
31/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuosta kyllä huolissani, jos mitään edellisestä suhteesta tiedän, kun hän oli kumminkin naimisissa itseään vanhemman naisen kanssa. Muutenkin, hänellä on joitain piirteitä ja seksimieltymyksiä, joita hyvin harvan naisen kestävän koko ajan, meillä vaan sattuu olemaan samat joten minua ei haittaa.

Sinä ja sinä. Et mieti ollenkaan tulevaa tytärtä. Poikakin saa sen kuvan ettei rakkautta saa muuten kuin rahalla ja että on täysin okei olla sosiaalisesti off. Jos lukisit yhtään r/niceguy ketjuja huomaisit ettei rahakaan välttämättä pelasta huonon pelisilmän omaavia miehiä.

Vierailija
32/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä että saat paksua aisaa peräsuoleen.

Vierailija
33/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja minun ex naisystävä kutsui minua usein isäksi vaikka en siis todellakaan ollut hänen isänsä ja meillä ei ollut lapsia edes tulossa. Vaikka sanoin hänelle, että haluan että minua kutsutaan etunimellä, niin silti hän jatkoi sitä ja jopa seksin aikana hän saattoi sanoa, että "Pitäähän isän saada kun tekee mieli" ja ihmetteli sitten kun menetin kiinnostuksen seksiin sillä kertaa. Ihan kuin minua olisi kiinnostanut insestinen seksi, jossa isä sekstailee tyttärensä kanssa mutta tuntuu, että hän ajatteli seksitämme niin tai itse fantasioi siitä. Olin siis vajaat 3v häntä vanhempi ja olimme kumpikin reilut 20-vuotiaita.

Hyväksikäyttötaustaa?

Vierailija
34/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisista aloituksista paistaa läpi epäaitous, tekemällä tehty. Väksin herää ajatus onko näillä ehkä ihan tarkoitus, saada palstalle eloa ja lisätä säpinää?

Tehdäänkö näitä tänne "syötiksi" varta vasten? En tiedä mutta jotenkin tuo paistaa omasta mielestäni läpi... Itse ainakin olen varsin skeptinen näitten suhteen.

Trolli on, tunnistan aloitukset samantien puuttuvista pilkuista. Kyhää näitä tarinoitaan suht ahkeraan ja tietää, miten nämä -mies sitätätätota, saa ketjun hetkessä liekkeihin.

Vierailija
35/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli on, tunnistan aloitukset samantien puuttuvista pilkuista. Kyhää näitä tarinoitaan suht ahkeraan ja tietää, miten nämä -mies sitätätätota, saa ketjun hetkessä liekkeihin.

Olen nähnyt suomalaisia naisia sokerideitti ja postimyyntimorsian saiteilla. Olisivat varovaisia! Myytti elää vahvana ujosta miehestä joka hakee turvaa maksullisilta. Totuus on aivan muuta..

Vierailija
36/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt suomalaisia naisia sokerideitti ja postimyyntimorsian saiteilla. Olisivat varovaisia! Myytti elää vahvana ujosta miehestä joka hakee turvaa maksullisilta. Totuus on aivan muuta..

Sugar daddy ymmärrän Suomessa, mutta mihin maahan muka suomalainen lähtisi postimyynti vaimoksi?

Vierailija
37/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sugar daddy ymmärrän Suomessa, mutta mihin maahan muka suomalainen lähtisi postimyynti vaimoksi?

Kiinaan on ainakin yksi muuttanut. Saksa, Ranska, Englanti ja erityisesti USA. USA:ssa hakemalla haetaan vaimoja. Pohjoismaalaisesta annetaan eksotiikka pisteitä.

Vierailija
38/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen sanoit: "Olen myös vähän, no kauniisti sanottuna lapsellinen ja vähän uusavuton," - miehellä on sivistynyt asenne epäkypsyyteesi (tai alhaisempaan älykkyyteesi, joka ei kuitenkaan ole hänelle niin tärkeää kuin ulkonäkösi).

Ole kuitenkin varovainen. Voit jäädä todella alakynteen suhteessa, jossa mies on sinua sekä älykkäämpi että psyykkisesti vankempi. Jos sinulla on vaikeaa, älä KOSKAAN syyllistä häntä tosikkomaisesti. Sellaista lapsellisuutta hän ei luultavasti tule hyväksymään.

Kai hän on kosinut sinua?

Vierailija
39/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen sanoit: "Olen myös vähän, no kauniisti sanottuna lapsellinen ja vähän uusavuton," - miehellä on sivistynyt asenne epäkypsyyteesi (tai alhaisempaan älykkyyteesi, joka ei kuitenkaan ole hänelle niin tärkeää kuin ulkonäkösi).

Ole kuitenkin varovainen. Voit jäädä todella alakynteen suhteessa, jossa mies on sinua sekä älykkäämpi että psyykkisesti vankempi. Jos sinulla on vaikeaa, älä KOSKAAN syyllistä häntä tosikkomaisesti. Sellaista lapsellisuutta hän ei luultavasti tule hyväksymään.

Eka haluaa selvittää hedelmällisyyden. Maholla ei tee mitään. Kiintiömuksujen perään ottaa eron.

Vierailija
40/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka haluaa selvittää hedelmällisyyden. Maholla ei tee mitään. Kiintiömuksujen perään ottaa eron.

Ap sitoutuu lapsiin niin paljon, että mies jää kokonaan ulkopuolelle, mitä hän ei siedä ja sitten tulee ero, jossa ISÄ (moninkertainen) pitää lapsensa. Sosiaaliviranomaiset toteavat, että ap pärjännee ilman huoltajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi