Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä "isittelee"? itseään minulle ja sanoo vitsillä lapseksi. Mitä se kertoo suhteesta?

Vierailija
01.07.2022 |

Ja meillä ei siis ole yhteisiä lapsia. Erittäin paljon epäilen että oli samanlainen minua vanhemman exänsä kanssa. Sitä ei tapahdu myöskään seksin aikana joten usko oikein että on mikään fetissi (jos olisi, olisin saanut jo tietää ajat sitten).

Tämä asia ei oikeastaan häiritse minua sinällään, mietin vain että miten tuollainen käytös saattaa myöhemmin vaikuttaa suhteessa? Seurustelemme kumminkin vakavasti ja olen muuttamassa hänen luokseenkin.

Meillä on kyllä ikäeroa, mutta hän ei todellakaan ole niin vanha että voisi olla isäni (tai no, onhan niitä 12 v isiä välillä uutisissa mutta...).

Tavallaan ymmärrän, että meidän suhteemme on jotenkin muodostunut sellaiseksi että hän huolehtii minusta, maksaa lähes kaiken jne. Olen myös vähän, no kauniisti sanottuna lapsellinen ja vähän uusavuton, joten kai se huolehtivaisuus on jotenkin ymmärrettävää ja itsekin pidän tästä puolesta hänessä. Tiedän kyllä että monet miehet haluavat nuoremman tyttöystävän, mutta yleensä harvemmin menee niin päin että mies suostuu pitämään huolta ns naislapsesta, en uskoisi sen olevan monelle viehättävä ajatus.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista käytöstä kyllä, mutta mitä saa suhteessa sinulta muuta kuin että pääsee panemaan nuorempaa naista? Ei ajattele varmaan tasa vertaisena

Vierailija
2/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano, olit alkuun toinen nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee olevansa sinun yläpuolella.

Vierailija
4/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulleko tuli ihan aidosti uutisena maksaja miesten outous? Olet henkisesti ja taloudellisesti vedätettävänä. Sua häiritsee suhdedynamiikka. Tulet antamaan jälkipolville huonoa esimerkkiä.

Naisen ei tarvitse nykypäivän Suomessa kaupata itseään rahasta. Kouluttaudu ja muuta ulkomaille töiden perässä.

Vierailija
5/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eropaperit oli kyllä jo kirjoitettu, kiitos kysymästä.

Vierailija
6/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daddy-little-juttuja. Useinhan niihin ei edes liity seksi.

Vierailija
7/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, en ottaisi tuollaista joka haluaa edes leikillään alistaa ja sun pitää pyytää häneltä lupa kuin isiltä konsanaan! Aikuisten kesken alistavaa. 

Vierailija
8/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eropaperit oli kyllä jo kirjoitettu, kiitos kysymästä.

Ole hyvä!

Vierailija
9/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi satana

Vierailija
10/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulleko tuli ihan aidosti uutisena maksaja miesten outous? Olet henkisesti ja taloudellisesti vedätettävänä. Sua häiritsee suhdedynamiikka. Tulet antamaan jälkipolville huonoa esimerkkiä.

Naisen ei tarvitse nykypäivän Suomessa kaupata itseään rahasta. Kouluttaudu ja muuta ulkomaille töiden perässä.

Ei tullut, mutta oma ikäiseni miehet eivät kyllä ole olleet noin halukkaita esim. maksamaan laskujani tai meikkejä puolestani. Ei minua häiritse tällä hetkellä, enkä edes välttämättä halua muuttaa mitään. Enkä minä halua mennä töihin tai kouluun, menen jos on pakko.

Vierailija
11/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit kirjoitettu. Hah, usein kuultu. Jos haluut menettää itsetuntosi, jää suhteeseen.

Vierailija
12/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daddy-little-juttuja. Useinhan niihin ei edes liity seksi.

Tosin täytyy kommentoida, että aika paska daddy kun ei ole tehnyt dynamiikkaa kunnolla selväksi. Parempiakin daddyja on siihen hommaan jos se kiehtoo.

Vierailija
13/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, lopettaisin suhteen. Ex-ystäväni oli ennen miehen kanssa, siis ihan asuivat yhdessä ja ystävälläni tytär, joka oli silloin 10-vuotias. Kerran kännissä harrastivat seksiä, ystäväni ja tämä mies ja mies vahingossa alkoi hokea ystäväni lapsen nimeä. Hyi s..tana.

Vierailija
14/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut, mutta oma ikäiseni miehet eivät kyllä ole olleet noin halukkaita esim. maksamaan laskujani tai meikkejä puolestani. Ei minua häiritse tällä hetkellä, enkä edes välttämättä halua muuttaa mitään. Enkä minä halua mennä töihin tai kouluun, menen jos on pakko.

Millä maksat meikkisi tulevaisuudessa, kun sua ei edes vahingossa kutsuta pikkutytöksi? Silloin sinä sitä meikkiä erityisesti tarvitsetkin...no vitsi vitsi.

Oikeesti jos nuo on syyt sietää tuota, niin kertoo lukijalle, että oikeastaan oletkin vähän pikkutyttö.

Vierailija
15/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eropaperit kirjoitettu. Hah, usein kuultu. Jos haluut menettää itsetuntosi, jää suhteeseen.

Olen tavannut miehen eksän ja näin sen toisen vaiheen paperin ohimennen joten ihan uskon kyllä. Miksi itsetunto muka tuosta huononee?

Vierailija
16/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä maksat meikkisi tulevaisuudessa, kun sua ei edes vahingossa kutsuta pikkutytöksi? Silloin sinä sitä meikkiä erityisesti tarvitsetkin...no vitsi vitsi.

Oikeesti jos nuo on syyt sietää tuota, niin kertoo lukijalle, että oikeastaan oletkin vähän pikkutyttö.

Tai koska olen onnellinen hänen kanssaan ja kohtelee minua todella hyvin, meillä on todella hauskaa yhdessä.

Vierailija
17/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai koska olen onnellinen hänen kanssaan ja kohtelee minua todella hyvin, meillä on todella hauskaa yhdessä.

Ja aloituksen teit miksi?

Vierailija
18/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilee tulevansa isäksi? Onko hänellä lapsia?

Vierailija
19/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilee tulevansa isäksi? Onko hänellä lapsia?

On, edellisestä avioliitosta. Me emme ole hankkimassa lapsia pitkään aikaan, ehkä ei koskaan.

Vierailija
20/51 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi