Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80 luvun lapset! Muistatteko miten piti salaa katsoa Tappajahai ja sitten pelotti mennä uimaan?

Vierailija
17.07.2025 |

Nyt aikuisen silmin kökkö ja keskinkertainen elokuva, ja aikuinen tajuaa ettei suomessa ole haita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut salaa, katsoin perheen kanssa. Ei pelottanut mennä uimaan, koska hait elää suolasessa meressä.. 

ärsytti kuitenkin lapsena se, kun lempisarja V siirettiin myöhäisiltaan, koska jotkut lapset näki painajaisia piti valvoa aina myöhään, että näki sen itse 🤨

Vierailija
2/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelottanut uida,mutta kavereita piti kiusata uimalla uimapatja alle ja tuuppaamalla kyydistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pelkäsi lapsena jotain yliluonnollista haita ehkä.

Vierailija
4/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat antoi minun katsoa kauhuleffoja joten ei tarvinnut salaa katsoa.

Vierailija
5/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin ja vähän tuntui myös silloisessa kylpyammeessa kun piti laittaa silmiä kiinni ettei shampoo kirvele silmissä, koko ajan kun ei nähnyt tuli se musiikki ensin korviin ja välillä piti avata silmät. Voi meitä 80-lukulaisia !

Vierailija
6/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, koska katsoin Tappajahain ihan avoimesti isän kanssa ja pidin sitä jo 8-vuotiaana varsin lällynä. Lisäksi ymmärsin, ettei Suomen järvissä tai Itämeressä ole haita. 

Vierailija
7/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole lapsena Tappajahaita katsonut, joskus vasta parikymppisenä ja olipa mahaplätsi koko leffa.

Sen sijaan katsoin muksuna leffa Piraija. Kesäpaikkahan meillä oli joen varrella. Enkä osannut pelätä, että meidän maisemissa on muitakuin tappajahaukia.

Vierailija
8/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,hyvä kun suihkuun uskalsin ettei hai syö. Oli vähän turhan rankka 9vuotiaalle..

Vierailija
9/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidan käsikirja,Tappajahai ja Kivikasvojen Dracula! Kyllä pelotti.

Voihan kasarilapsuus <3

Vierailija
10/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli aika jännää mennä uimahallille ja sitten alkoi se musiikki soimaan korvissa. Tuli uitua vähän lujaa, heh. Täällä järjestettiin kerran kylpylässä Tappajahai-elokuvaesitys. Sitä siis katsottiin altaissa. 

Vierailija
11/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noidan käsikirja,Tappajahai ja Kivikasvojen Dracula! Kyllä pelotti.

Voihan kasarilapsuus <3

Mikä noissa pelotti noidan käsikirja oli ihan vitsi kivikasvojen draculaa en tiedäkään

Vierailija
12/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvinnut katsoa salaa, eikä mua pelottanut lapsena se/ne leffa(t). Enkä pelännyt mennä uimaan. Tykkäsin lapsena ko. leffoista ja tykkään vielä aikuisenakin.

Vierailija
13/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tarvinnut salaa katsoa leffoja tuolloin. Ala-asteella katsottiin jopa painajainen elm streetillä, eikä opettajat kieltäneet.

Vierailija
14/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsottiin aivan julkisesti, mutta tosiaan oli kesä pilalla kun ei uskaltanut uida. Parempi olisi ollut jättää katsomatta.

Vierailija
15/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tarvinnut salaa katsoa leffoja tuolloin. Ala-asteella katsottiin jopa painajainen elm streetillä, eikä opettajat kieltäneet.

Ai koulussa muka?

Vierailija
16/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajahai ei ollut meillä aikuisten mustissa vhs koteloissa. Vaan valkoisissa. Poliisiopistot yms olivat punaisissa koteloissa.

Ei tappajahai edes ollut pelottava.

Se oli.

Vierailija
17/17 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska tiesin että haita on vain Amerikassa. Sen sijaan pelkäsin pitkään mennä järveen uimaan koska isä oli lukenut lehdestä että hauki oli purrut ihmistä. Järvessähän ei voi tietää jos siellä on hauki koska veden alle ei näe. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi