Miten uudelle miesystävälle otetaan puheeksi kuukautiset?
Sanotaanko vaan aamupalapöydässä, että kohta pitäisi menkat alkaa vai miten?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma poikaystävä hieroo alaselkää ja tuo suklaata ja laittaa kuumavesipullon valmiiksi, kun mulla on menkat ja sattuu. Ei tarvi edes pyytää. :3
Jestas minkälaisen numeron teette asiasta! Ei kyseessä ole kuitenkaan mikään synnytys... :D
Selkä kipeä, kramppaa ja välillä oksennan kivusta ja olen muutaman kerran pyörtynytkin kivusta.
Nykyisin hormonikierukka, niin menkat tulee onneksi todella harvoin. Viimeksi oli väliä yli puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkin miesystävällä kuuluu tietää, milloin on kuukautiset! Valveutunut mies kysyy asiasta itse.
Eipä kysy uudelleen jos on muutamaa päivää ennen kysynyt että onkohan kuukautiset tulossa.
M
Onhan tuossa paha ansa varottavana. Tuo kysymyshän on tapa, jolla jotkut miehet pyrkivät osoittamaan, että jokainen nainen olisi tiettyinä päivinä täysin kykenemätön järjelliseen ajatteluun. Jos nainen tuohon ärähtää, sepä katsotaankin todisteeksi epäilykselle, ei ihmisen normaalina reaktiona typeryyteen.
Jos sinulla on kysymyksesi vilpitön syy (esim. tiedät, että juuri tämä nainen ei kuukautisten aikaan mielellään lähde vaikka vaellukselle tai rannalle), kerro se syy heti kysyessäsi. Vielä parempi on, jos yhteiseen kalenteriin on päivät merkitty. Toisilla toki kierto ei ole aivan päiväntarkka ja voi muuttua myöhemmin eri syistä. Eivätkä juuri vuotopäivät edes ole kaikilla naisilla hankalin asia, vaan kipu, väsymys tai mielialaoireet voivat ilmetä nimenomaan ennen vuotoa ja olo normalisoituu vuodon alettua (jolloin alentuva kysymys kuukautisista kuulostaa erityisen hölmöltä).
Jos kierto on säännöllinen, sen puolivälin paikkeilla on päivät, jolloin nainen tulee varmimmin raskaaksi, joten luonnonmenetelmässä niitä päiviä vältellään jos lapsia ei haluta, mikä on sinänsä sääli, sillä juuri niinä päivinä nainen on kaikkein halukkaimmillaan!
Mitä ihmettä varten et voi käyttää oikeaa kieltä ja sanoa että on menkat tai kuukautiset? Puolukkapäivät?? Portit rakkauden puutarhaan?? Jesses!