Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En meinaa päästä yli siitä, miten juntisti uusi miesystävä käyttäytyi juhannuksena

Vierailija
30.06.2022 |

Suhteellisen tuore miesystävä siis ja ollaan aikuisia 30+ vuotiaita molemmat. Oli ekaa kertaa sukulaisillani "näytillä", eli lauantaista sunnuntaihin vanhempieni kesäpaikassa, jossa oli siis muitakin sukulaisia käymässä. Mä olin tullut mökille jo torstaina..

Miehestä (no myönnän, ettei vielä tunnetakaan niin hyvin) kuoriutui ihan törppö juntti sukulaisteni seurassa, enkä tiedä pääsenkö tästä enää yli vai onko suhteen lopun alkua.

En viitsi edes tähän kaikkia kirjoittaa, mutta tässä joitain esimerkkejä. Ensinnäkin, mies ei tuonut mitään tuliaista vanhemmilleni, tyyliin vaikka keksi- tai kahvipakettia edes. Ei kunnolla edes tervehtinyt vanhepiani tullessaan vaan lompsi suoraan parvelle, jossa olin kertonut olevan meidän nukkumapaikat. Piti ihan raahata mies parvelta alas sanomaan vanhemmilleni käsipäivää ja esittäytymään. Muutenkaan ei selvinpäin oikein puhunut kenellekään muulle mitään, paitsi minulle. Ei edes yrittänyt tutustua sisaruksiini tai heidän puolisoihin, jotka kaikki ovat ihan mukavia ja sosiaalisia ihmisiä. Kännykän kanssa norkoili pitkästyneen näköisenä.

Ruokaillessa noukki järjestelmällisesti fetasalaatista kaikki juustopalat omalle lautaselleen. Ruoan kanssa oli tarjolla juomaksi vissyä, kotikaljaa ja valkoviiniä ja siihen kommentoi, että miksi ei ole kaljaa, en minä tommoista etikkaa (=viiniä) ala juomaan. Kotikalja ei siis kelvannut, koska se on alkoholitonta. Sitten "joutui" ottamaan viiniä ja sitä noi nyrpistellen ja kommentoiden "etikkaista" ja "pilaantunutta" makua. Viinipäissään väänsi myös ihmeellistä läppää vanhempieni siististä ja hyvin toimivasta kompostoivasta käymälästä, verraten sitä johonkin lihaiseen pa_skahuussiin, jossa kärpäset ja muut tuholaiset muka vaanii. Muina tyhminä nousuhumalan läppinä mainittakoon mm. typerät ihmettelyt siitä, miten 70v äitini voi olla kasvissyöjä.

En viikonlopun aikana edes pystynyt kunnolla reagoimaan noihin törppöyksiin vaan jotenkin lamaannuin ja HÄVETTI! Ollaan tapailtu alkuvuodesta lähtien, ja aloin myös vakavasti epäillä omaa harkintakykyäni. Toki olen nähnyt miehestä myös eri puolia, enhän muuten olisi hänen kanssaan seurustellutkaan melkein puolta vuotta, mutta en tällä hetkellä tiedä, voinko/kannattaako enää jatkaa tätä tapailua.

Kommentit (519)

Vierailija
81/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin eka, että oot mun yhden tutun uus naisystävä, koska jotenkin on sellanen oletus, että juhannus meni ihan perseelleen naisen vanhempien mökillä, mutta musta tuntuu myös, että se mun tuttu olis sata kertaa pahempi. Mutta joo, nyt tuntosarvet herkille. Ainakin se mun tuttu on todellinen painajainen ja tulee pilaamaan naisen elämän sitä pahemmin mitä pidempään pystyy suhteessa sinnittelemään. 

Vierailija
82/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tyyppi ole ujoa nähnytkään, kun mölöyttelee estoitta mielipiteitään hänelle kuulumattomista asioista ja rohmuaa ruokapöydässä ja kitisee kaljasta.

terveisin

oikeasti ujo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne maaseudun miehet ovat.

Tässä olet oikeassa, hän on maaseudulta kotoisin mutta lukion jälkeen muuttanut pk-seudulle opiskelemaan ja töihin. Siitä kyllä olen eri mieltä, että ei kai maaseudun miehet lähtökohtaisesti kaikki ja aina ole mitään käytöstavattomia juntteja. Ehkä enemmän lähtee ihan kotikasvatuksesta. 

ap 

Jaa että maaseudun miehelle ulkohuussi oli liikaa?

2/5

Asun maalla muttei täällä ole ollut vuosikymmeniin kenelläkään ulkohuusseja. Kaikkiin taloihin rakennettiin sisävessat jo 40-luvulla.

Vierailija
84/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei, niin kyllä tällaisia ihmisiä on olemassa. Minun kaverini seurustelee tällaisen kanssa. Ensi kertaa, kun hänet tapasin, niin olin oikeasti ihan pirun järkyttynyt, että mitä se leipä elättää ja mitä h*lvettiä fiksuna pitämäni kaveri näkee tuollaisessa. Oikea pahimman luokan weetee. Juurikin tulivat meille istumaan iltaa, ei esitellyt itseään, arvosteli meidän asuntoa, pihaa ja etenkin saunaa, mm. "olipas harvinaisen paskat löylyt" (kyseessä puusauna, jota moni on kyllä kehunutkin) ja sitä ennen mieheni oli tarjonnut hänelle saunaoluet. Rohmusi ja söi maiskuttaen ruokaa ja arvosteli tarjoamaamme ruokaa idioottimaisesti hörötellen. Tupakantumppeja viskoi maahan, vaikka oli ihan selkeä tuhkis terassilla. Oli nopeasti todella humalassa ja örvelsi.

Vierailija
85/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sujuvasti kirjoitettu, mutta myös hyvin kliseinen tarina. Tässä ei oikein ollut huippukohtia eikä lopun kliimaksia. Kyllä tuon kerran luki, mutta en palaisi uudestaan tämän tekstin pariin. Harjoita enemmän mielikuvitustasi ja mieti miten voisit tehdä tarinasta mielenkiintoisemman samalla pitäen sen uskottavana.

Äidinkielenopettajana annan tarinallesi arvosanan 6 ½.

Vierailija
86/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo tyyppi ole ujoa nähnytkään, kun mölöyttelee estoitta mielipiteitään hänelle kuulumattomista asioista ja rohmuaa ruokapöydässä ja kitisee kaljasta.

terveisin

oikeasti ujo

Juu, ei todellakaan. Aidosti ujo ihminen varoo todellakin pahoittamasta muiden mieltä ja pyrkii olemaan mahdollisimman huomaamaton. Tuo ap:n mies kyllä tuli varmasti erittäin hyvin huomattua negatiivisella tavalla.

Vierailija
87/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ihminen tuntee itsensä alempiarvoiseksi muihin nähden, voi alkaa möläytellä kuvitellen palauttelevansa muut maanpinnalle tajuamatta sitä, että nolaa vain itsensä ja sitten onkin jo ihan aihettakin tuntea itsensä alempiarvoiseksi. 

Vierailija
88/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ihminen tuntee itsensä alempiarvoiseksi muihin nähden, voi alkaa möläytellä kuvitellen palauttelevansa muut maanpinnalle tajuamatta sitä, että nolaa vain itsensä ja sitten onkin jo ihan aihettakin tuntea itsensä alempiarvoiseksi. 

Niin, kyllä tunnistan miehessä alemmuudentunnetta liittyen siihen, että hänen vanhempansa perusduunareita/työttömyystaustaa ja minun vanhemmillani korkeakoulu + hyvät työpaikat aikanaan olleet. ap 

Vierailija
89/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen kysymys: annoitko pimppaa juhannuksena?

Vierailija
90/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä tunnistan miehessä alemmuudentunnetta liittyen siihen, että hänen vanhempansa perusduunareita/työttömyystaustaa ja minun vanhemmillani korkeakoulu + hyvät työpaikat aikanaan olleet. ap 

Joopajoo.

Vierailija
91/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun vanhempasi/sukulaisesi sanoivat jälkeenpäin?

Vierailija
92/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnellinen sain ruusun tulevalta vävyltäni kun tapasimme ensi kerran.

Vierailija
93/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää käytöstä ja varmasti jäi huono fiilis. Jos kuitenkin hyviä hetkiä on ollut paljon enemmän kuin huonoja, antaisin vielä mahdollisuuden, koska ihmiset välillä mokaa ja nolaa itsensä, syynä voi olla stressi, jännitys, ahdistus, kokemattomuus, mikä vaan. Jos asia toistuu jatkossakin ja meininki on aina samanlaista, niin sitten ei tietenkään kannata jatkaa.

Kyllä sitä tulee menneiltä vuosilta mieleen paljon kaikenlaista omalta puolisoltani, kavereiden puolisoilta tai kavereilta ja jopa itseältäni, mitä olisi voinut jättää sanomatta ja tekemättä, mutta silloin kun mokat ja huono käytös on ollut poikkeus, niin ei muuta kuin eteenpäin vaan ja seuraavalla kerralla parempi suoritus. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
94/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jokin testi jolla koeajaa miesystävä jotta tietää ennen h-hetkeä varmaksi miten smooth-operator hän on sitten pikku tärkeiden naisen sukulaisten keskuudessa.  Onhan se ikävää jos supliikki ei toimi ja mowsit sakkaa.

Olis kannattanut antaa miehen ottaa miestä väkevämpää jo ennakkoon niin saisit edes laittaa kännin piikkiin huonon supliikin. Tai sitten ihan tummempaa mieslaatua seuraavaksi jotka vokottelee vaikka 70v-vegemummoakin.

Vierailija
95/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiiika nolo tapaus aikuiseksi? mieheksi

Kannattaisi ottaa jalat alle..ja äkkiä

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Vierailija
96/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne maaseudun miehet ovat.

Tässä olet oikeassa, hän on maaseudulta kotoisin mutta lukion jälkeen muuttanut pk-seudulle opiskelemaan ja töihin. Siitä kyllä olen eri mieltä, että ei kai maaseudun miehet lähtökohtaisesti kaikki ja aina ole mitään käytöstavattomia juntteja. Ehkä enemmän lähtee ihan kotikasvatuksesta. 

ap 

Sinä haukut toista av-palstalla ja puhut "käytöstavattomasta juntista".... Hohhoijaa. Naurattais ironia, jos ei väsyttäis niin paljon tämän tyyppiset ihmiset.

Vierailija
97/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja! Tuollaista sarjaa mokia ei voi vetää kukaan. Ei edes missään teeveesarjassa. Ensinnäkin, miehen tulee kunnioittaa aina talon isäntää kaikissa olosuhteissa. Aivan järkyttävä sarja täysin käsittämättömiä mokia. En usko, että tuosta millään koulutuksella tulee seuramiestä, pukuja on yksi ja se on joku rippipuku.

Eipä tulis mieleenkään epäkunnioittaa saamaani tarjoilua. Oks tää Porvoon juttuja?

Olen palstan miesasiamies, nostan kädet ylös.

Vierailija
98/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliluokka ja tausta näkyy käytöksessä. Mies voi olla kotioloissa kuitenkin ihan ok, ei vaan ole oikein esittelykelpoinen. Tarvitseeko olla vai hoidatko yksin sukuloinnit. Siinä mietittävää.

Vierailija
99/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat ne ominaisuudet joiden vuoksi alunpitäen lähdit suhteeseen tuollaisen miehen kanssa?

Jos ihan rehellinen olen, niin olen pitkään ollut sinkkuna ja nyt viimeisen parin vuoden ajan ollut todella haku päällä ja tarkoituksella olen madaltanut rimaa tiettyjen juttujen kohdalla. Lähdin suhteeseen kun täytti tietyt minimikriteerit (ok ulkonäkö ja hygienia, ei päihdeongelmaa ainakaan tietääkseni, ei mielenterveysongelmia, tulee omillaan toimeen ja on töissä, ei hulluja eksiä tai muuta painolastia). 

ap 

Enpä ihme, että olet ollut pitkään sinkkuna. Hyvää sinkun loppuelämää vaan!

Vierailija
100/519 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies taitaa haluta sinusta eroon - helpointa tehdä itsestään törppö..

En oikeastaan usko, sillä mies on tässä koko ajan ollut se aktiivisempi osapuoli ja on edelleen. Esim. toivoo meidän muuttavan yhteen ja koko ajan lähettelee potentiaalisista asunnoista linkkejä. 

ap 

Kilin-kalin-kilin-kalin. Hälytyskellot. Vaikuttaa narsistilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi