En meinaa päästä yli siitä, miten juntisti uusi miesystävä käyttäytyi juhannuksena
Suhteellisen tuore miesystävä siis ja ollaan aikuisia 30+ vuotiaita molemmat. Oli ekaa kertaa sukulaisillani "näytillä", eli lauantaista sunnuntaihin vanhempieni kesäpaikassa, jossa oli siis muitakin sukulaisia käymässä. Mä olin tullut mökille jo torstaina..
Miehestä (no myönnän, ettei vielä tunnetakaan niin hyvin) kuoriutui ihan törppö juntti sukulaisteni seurassa, enkä tiedä pääsenkö tästä enää yli vai onko suhteen lopun alkua.
En viitsi edes tähän kaikkia kirjoittaa, mutta tässä joitain esimerkkejä. Ensinnäkin, mies ei tuonut mitään tuliaista vanhemmilleni, tyyliin vaikka keksi- tai kahvipakettia edes. Ei kunnolla edes tervehtinyt vanhepiani tullessaan vaan lompsi suoraan parvelle, jossa olin kertonut olevan meidän nukkumapaikat. Piti ihan raahata mies parvelta alas sanomaan vanhemmilleni käsipäivää ja esittäytymään. Muutenkaan ei selvinpäin oikein puhunut kenellekään muulle mitään, paitsi minulle. Ei edes yrittänyt tutustua sisaruksiini tai heidän puolisoihin, jotka kaikki ovat ihan mukavia ja sosiaalisia ihmisiä. Kännykän kanssa norkoili pitkästyneen näköisenä.
Ruokaillessa noukki järjestelmällisesti fetasalaatista kaikki juustopalat omalle lautaselleen. Ruoan kanssa oli tarjolla juomaksi vissyä, kotikaljaa ja valkoviiniä ja siihen kommentoi, että miksi ei ole kaljaa, en minä tommoista etikkaa (=viiniä) ala juomaan. Kotikalja ei siis kelvannut, koska se on alkoholitonta. Sitten "joutui" ottamaan viiniä ja sitä noi nyrpistellen ja kommentoiden "etikkaista" ja "pilaantunutta" makua. Viinipäissään väänsi myös ihmeellistä läppää vanhempieni siististä ja hyvin toimivasta kompostoivasta käymälästä, verraten sitä johonkin lihaiseen pa_skahuussiin, jossa kärpäset ja muut tuholaiset muka vaanii. Muina tyhminä nousuhumalan läppinä mainittakoon mm. typerät ihmettelyt siitä, miten 70v äitini voi olla kasvissyöjä.
En viikonlopun aikana edes pystynyt kunnolla reagoimaan noihin törppöyksiin vaan jotenkin lamaannuin ja HÄVETTI! Ollaan tapailtu alkuvuodesta lähtien, ja aloin myös vakavasti epäillä omaa harkintakykyäni. Toki olen nähnyt miehestä myös eri puolia, enhän muuten olisi hänen kanssaan seurustellutkaan melkein puolta vuotta, mutta en tällä hetkellä tiedä, voinko/kannattaako enää jatkaa tätä tapailua.
Kommentit (519)
Mies taitaa haluta sinusta eroon - helpointa tehdä itsestään törppö..
Apua! Ei missään nimessä jatkoon tuollainen mies. Ihan tosissasiko muka mietit asiaa?
No et todellakaan jatka. Menkööt keskenään kitisemään ja olemaan epäkohtelias, ihan vaan itselleen. Tyh myys se vaan lisääntyy, kun alku on jo tuollainen, mihin se päättyykään vielä.
Kauheaa 😅 mä en mitenkään pystyisi jatkaa tollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies taitaa haluta sinusta eroon - helpointa tehdä itsestään törppö..
En oikeastaan usko, sillä mies on tässä koko ajan ollut se aktiivisempi osapuoli ja on edelleen. Esim. toivoo meidän muuttavan yhteen ja koko ajan lähettelee potentiaalisista asunnoista linkkejä.
ap
Älä vie viikonlopoupanoja porukoille
Miksi edes mietit mitään suhdetta tuollaisen kanssa?
Eräs tapailemani mies oli samanlainen törppö. Jopa sukulaiset ja ystävät kommentoivat ensi tapaamisen jälkeen, että onpa aikamoinen tapaus. Lopetin suhteen.
Siis onko ollut tähän asti ihan täyspäinen? Esim. sinun tai ystävien seurassa?
Hauska tarina. Käyttäisit kuitenkin aikasi johonkin hyödylliseen mieluummin.
Mitkä ovat ne ominaisuudet joiden vuoksi alunpitäen lähdit suhteeseen tuollaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Apua! Ei missään nimessä jatkoon tuollainen mies. Ihan tosissasiko muka mietit asiaa?
No niin, aloitusta kirjoittaessa (samalla asiaa työstäessä) tajusin itsekin, että eipä tässä taida olla enää jatkon mahdollisuutta. Etenkin, kun en aloitukseen kirjoittanut edes kaikkea mitä tapahtui, ettei väitettäisi provoksi. Tajusin myös, että tämä oli oikeastaan ensimmäinen kerta, kun tapasin häntä niin että oltiin porukalla. Omien kavereidensa kanssa olen häntä joskus nähnyt ja ne kerrat on ollut ihan ok, johtuen osin siitä että omassa kaveriporukassaan heillä on ihan omansalainen vuorovaikutustyyli ja pyörii harrastuksen ympärillä.
ap
Kuulostaa enemmän 15+ pojalta, kuin 30+ mieheltä.
Mies oli ihan oma itsensä eikä esittänyt mitään Sääkin voit tehdä saman miehen sukulaisilla.
Oisit nyt edes ostanut sinne kaljaa, tai sanonut että tuokoon mies omat kaljansa mukanaan.
Mutta en hetkeäkään kyllä usko että tämä tarina on tosi.
Ei kukaan hengaile puolta vuotta tyypin kanssa, joka käyttäytyy muka yhtäkkiä noin.
Ensinnäkin, mies ei tuonut mitään tuliaista vanhemmilleni, tyyliin vaikka keksi- tai kahvipakettia edes.
Tästä miehelle pisteet. Täysin tarpeetonta roudata jotain juhlamokkaa tai pahvikeksikassia kenellekään.
Aika paha😀