Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En meinaa päästä yli siitä, miten juntisti uusi miesystävä käyttäytyi juhannuksena

Vierailija
30.06.2022 |

Suhteellisen tuore miesystävä siis ja ollaan aikuisia 30+ vuotiaita molemmat. Oli ekaa kertaa sukulaisillani "näytillä", eli lauantaista sunnuntaihin vanhempieni kesäpaikassa, jossa oli siis muitakin sukulaisia käymässä. Mä olin tullut mökille jo torstaina..

Miehestä (no myönnän, ettei vielä tunnetakaan niin hyvin) kuoriutui ihan törppö juntti sukulaisteni seurassa, enkä tiedä pääsenkö tästä enää yli vai onko suhteen lopun alkua.

En viitsi edes tähän kaikkia kirjoittaa, mutta tässä joitain esimerkkejä. Ensinnäkin, mies ei tuonut mitään tuliaista vanhemmilleni, tyyliin vaikka keksi- tai kahvipakettia edes. Ei kunnolla edes tervehtinyt vanhepiani tullessaan vaan lompsi suoraan parvelle, jossa olin kertonut olevan meidän nukkumapaikat. Piti ihan raahata mies parvelta alas sanomaan vanhemmilleni käsipäivää ja esittäytymään. Muutenkaan ei selvinpäin oikein puhunut kenellekään muulle mitään, paitsi minulle. Ei edes yrittänyt tutustua sisaruksiini tai heidän puolisoihin, jotka kaikki ovat ihan mukavia ja sosiaalisia ihmisiä. Kännykän kanssa norkoili pitkästyneen näköisenä.

Ruokaillessa noukki järjestelmällisesti fetasalaatista kaikki juustopalat omalle lautaselleen. Ruoan kanssa oli tarjolla juomaksi vissyä, kotikaljaa ja valkoviiniä ja siihen kommentoi, että miksi ei ole kaljaa, en minä tommoista etikkaa (=viiniä) ala juomaan. Kotikalja ei siis kelvannut, koska se on alkoholitonta. Sitten "joutui" ottamaan viiniä ja sitä noi nyrpistellen ja kommentoiden "etikkaista" ja "pilaantunutta" makua. Viinipäissään väänsi myös ihmeellistä läppää vanhempieni siististä ja hyvin toimivasta kompostoivasta käymälästä, verraten sitä johonkin lihaiseen pa_skahuussiin, jossa kärpäset ja muut tuholaiset muka vaanii. Muina tyhminä nousuhumalan läppinä mainittakoon mm. typerät ihmettelyt siitä, miten 70v äitini voi olla kasvissyöjä.

En viikonlopun aikana edes pystynyt kunnolla reagoimaan noihin törppöyksiin vaan jotenkin lamaannuin ja HÄVETTI! Ollaan tapailtu alkuvuodesta lähtien, ja aloin myös vakavasti epäillä omaa harkintakykyäni. Toki olen nähnyt miehestä myös eri puolia, enhän muuten olisi hänen kanssaan seurustellutkaan melkein puolta vuotta, mutta en tällä hetkellä tiedä, voinko/kannattaako enää jatkaa tätä tapailua.

Kommentit (519)

Vierailija
481/519 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman lopputulenevan "saa" myös sellainen mieskanditaatti joka menee jäähän naisen sukulaispesässä eikä puhu juuri mitään umpivieraille eikä saa parasta showta päälle. Suojakänni on ainut tapa selvitä jotenkin nöyryyttävästä tilanteesta seuraavaan päivään. Se ei auta kun Nainen ja kaikki sen sukulaiset jo vihaavat dorkaa mieskanditaattia.

Sun kannattaa nyt korostaa tätä sosialiseeraamista sukulaistes kanssa jatkossa tulevalla miehelle. Ja valita koulutetumpi tuleva mies tuon alemmuuskompleksin voittamiseksi.

Ps. Aidot löysäfarkkuiset juntit ovat paljon avarakatseisempia kuin Sinä, täällä aidolla maaseudulla kuule saa olla oma itsensä oli sitten ujo, hulluhko tai rääväsuu, ei syrjitä kunhan tutuksi pääsee.

Vierailija
482/519 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti jooga intoilija maalailee tauluja eläkkeellä oleva .isä istunut linnassa talousrikoksista vaihtoi vaimonsa thai naiseen.nainen alle 40v heillä yksi lapsi.mies osto ja myynti alalla.sisko elämän tapa intiaani asuu espanjassa.et sekalaista sakkia.

Saisiko saman tekstin myös suomeksi kirjoitettuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/519 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat ne ominaisuudet joiden vuoksi alunpitäen lähdit suhteeseen tuollaisen miehen kanssa?

Varmaan iso muna.

Tai sitten ei, vaan mies on ollut hyvä puhumaan.

Puhuminen ei korvaa hyvää panoa. Itsekin olen sietänyt tyhmää naista kauan jos sillä on hyvä pimsloora.

Hyvä pimsloora?Mikä siitä tekee hyvän?Eiköhän ne ole kaikki kutakuinkin samanlaisia.

Tarkoitat varmaan,että on se AINOA pimsloora mitä saat,niin ei parane luopua:D

No ei ne ole. Jollakulla on suora ja väljä, jollakulla sellainen joka kiipeää munanvartta. Kosteuskin on aivan erilainen. Toisissa mälli lentää heti, toisissa pitää ajatella niitä joiden kanssa lentää mälli jotta niissä tapahtuisi sama.

Voi hyvänen aika. Mies, jolla on tikapuuhermosto ja vyötiäisen tunne-elämä. Toi oli kyllä loukkaavaa vyötiäisiä kohtaan, myönnän.

Puhuvathan naisetkin hyvistä panoista? Mustia miehiä halutaan vaikka heidän tiedetään olevan tyhmiä, mutta munan koko kompensoi. Sama asiahan tämä on, naisen pimpsan laatua ei tosin näe päälle, se pitää itse kokea.

Teitä persuja ei halua kukaan.

Byää! Ei jestas, miten traumativoiva tieto!

Vierailija
484/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia törppöjä sitä oikeasti on.

Minäkin tunnen erään eläkeikää lähestyvän miespuolisen pankkitoimihenkilön, josta jos kertoisin, pidettäisiin takuuvarmasti provona.

Vierailija
485/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen erään eläkeikää lähestyvän miespuolisen pankkitoimihenkilön, josta jos kertoisin, pidettäisiin takuuvarmasti provona.

Ja kerran eräs ystäväni hakeutui psykologille masennuksensa tähden.

Kun hän kertoi lapsuudestaan, psykologi luuli tämän valehtelevan.

Ystäväni perhe oli niin outo, ettei psykologi uskonut tarinaa todeksi.

Vierailija
486/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
487/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fghjk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies taitaa haluta sinusta eroon - helpointa tehdä itsestään törppö..

En oikeastaan usko, sillä mies on tässä koko ajan ollut se aktiivisempi osapuoli ja on edelleen. Esim. toivoo meidän muuttavan yhteen ja koko ajan lähettelee potentiaalisista asunnoista linkkejä. 

ap 

Suhtaudu häneen yhtä välinpitämättömästi, kun hän sinulle tärkeisiin asioihin.

Haluaa saada ap:n satimeen, yhteiseen asuntoon.

Tai jakamaan puolet asumiskuluista, kuulostaa nimittäin saidalta pa$kalta.

Vierailija
488/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 provo. Mikäli totta niin ei taida tarinan neitikään edustaa mitään yhteiskunnan eliittiä vaan pikemminkin wt-porukoita.

Mulle tulee näistä provohuutelijoista mieleen, ettei teillä ole mitään sosiaalista elämää. Ihmisen huonon käytöksen kirjo on laaja ja siihen törmää todella usein. Kokeile tinder-deittailla joskus miehiä, niin ei muutamien treffien jälkeen ole mitään vaikeuksia uskoa näitä juttuja. Paljon pahempaakin olen nähnyt ja kuullut.

Vierailija
489/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vaan klassinen "kilttimies", jonkin aikaa jaksoi vetää roolia mutta sitten totuus paljastui 

Vierailija
490/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvännäkijätär kirjoitti:

Vaikuttaa, että se mies on introvertti. Ja sillä ei ole paljon maallista mammonaa.

Voi silti olla hyvä sängyssä ja kova hellimään. Taiteellinen.

Ehkä hän on ollut liian pitkään yksin, ja pitää siksi kaikkia ihmisiä keitä ei tunne ,pelottavana.

Tietää komposteista, onko insinööri.

Veikkaan, että on komea ja tuli mökille siksi, ettei halunnut hikoilla kerrostalokämpässään.

Ei tunne sinuun suurta vetoa, mutta miettii, pitäisikö tuntea. Ettei jää yksin.

On ehkä traumatisoitunut jostain.

Ja nuo mitä teki, ei ne niin kauheita asioita ollut. Pikkaisen noloja vaan. Jos olisi oksentanut, sammunut ja lähennellyt ulkopuolisia, se olisi ollut jo noloa. Tai ajanut kännissä autolla tai veneellä.

Introverttiys EI OLE = käytöstapojen puute!!!

Minä olen introvertti, mieheni ei. Minulla on käytöstavat, miehelleni olen joutunut ne opettamaan, koska vanhempansa olivat jättäneet sen tekemättä. Heillä ei esim. tervehditty, kiitetty ym. kun aloin mieheni kanssa seurustella. Nykyään tervehtiminen sentään onnistuu, kiittäminen vähän takkuaa edelleen.

Taiteellisuus ei myöskään ole synonyymi moukkamaisuudelle.

Ap:n mies on ihan puhtaasti huonotapainen, enkä itse kyllä yli 3kymppiseltä tuollaista katselisi, vaan laittaisin kiertoon.

Vierailija
491/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella sivistymätön juntti.minä potkaisisin pellolle.ei tulevaisuutta tälläisellä suhteella.

Vierailija
492/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en meinaa millään osata lukea. Luen aina,  kuinka juristi uusi poikaystävä :D

Vierailija
493/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi olla maalta tai kaupungista, korkeasti koulutettu tai kouluttamaton, mutta se ei vaikuta siihen osaako käyttäytyä. Ystävällinen ja muut huomioiva käytös tulee jokaisen sisimmästä, siihen ei vaikuta asuinpaikka, varallisuus tai koulutus. Nykypäivänä vaan on kovin yleistä, että ajatellaan vain minäminäminä ja ollaan ylimielisiä, ei tervehditä, ei haluta tutustua sellaisiin josta ei ole hyötyä, eikä haluta kuluttaa aikaa kuin omiin mielenkiinnon kohteisiin... Kannattaa muistaa, että henkilö joka ei kunnioita toisia ihmisiä, ei tule kunniottamaan puolisoaankaan.

Jos välittää jostakusta aidosti niin haluaa tutustua ja sopeutua toisen lapsuuden perheeseen, ystäviin yms ja jos on introvertti tai ujo niin vaan sitten vastailee mahdollisimman vähän, mutta on läsnä ja kiinnostunut eikä möläyttele mitään törppöä.

Vierailija
494/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä kenkää...ennenkuin enemmin kiinnittyy..jos on sosiaalinen nolla ..ni ei muutu.

Vierailija
495/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täysin tuntemattoman ukon kutsuit juhannuksen viettoon? Tämän takia kannattaa edes vähän tutustua ihmiseen ennenkuin vie minnekään näytille.

Vierailija
496/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se fakta, että ei ole mukava olla kumppanin kanssa, jolle ei ole opetettu / joka ei ole oppinut minkäänlaisia alkeellisiakaan käytöstapoja.

Joku röyhkeä vihamielinen öykkäröivä törkimys pilaa tunnelman aika tehokkaasti.Sellainen, joka haluaa hallita tilaa omalla mielentilallaan ja egollaan, muita tippaakaan ajattelematta saati huomioimatta. 

Se kaveri siinä vierellä saa hävetä, jos on sellainen että edes tajuaa hävetä.

Nimittäin ihmiset tapaavat automaattisesti ajatella, että 

seura tekee kaltaisekseen.

"Stupid is as stupid does" sanoi Forrest Gump osuvasti siinä elokuvassa.

Vierailija
497/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ilmeisesti täysin tuntemattoman ukon kutsuit juhannuksen viettoon? Tämän takia kannattaa edes vähän tutustua ihmiseen ennenkuin vie minnekään näytille."

Ei pidä olettaa ilmeisesti mitään.

Sillä ihmiset ovat jänniä epeleitä, ne osaa yllättää, niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
498/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
499/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kuitenkaan paskonut kännissä housuun ja oksentanut sänkyyn?

Vierailija
500/519 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro silti, uteliaisuus heräsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi