En meinaa päästä yli siitä, miten juntisti uusi miesystävä käyttäytyi juhannuksena
Suhteellisen tuore miesystävä siis ja ollaan aikuisia 30+ vuotiaita molemmat. Oli ekaa kertaa sukulaisillani "näytillä", eli lauantaista sunnuntaihin vanhempieni kesäpaikassa, jossa oli siis muitakin sukulaisia käymässä. Mä olin tullut mökille jo torstaina..
Miehestä (no myönnän, ettei vielä tunnetakaan niin hyvin) kuoriutui ihan törppö juntti sukulaisteni seurassa, enkä tiedä pääsenkö tästä enää yli vai onko suhteen lopun alkua.
En viitsi edes tähän kaikkia kirjoittaa, mutta tässä joitain esimerkkejä. Ensinnäkin, mies ei tuonut mitään tuliaista vanhemmilleni, tyyliin vaikka keksi- tai kahvipakettia edes. Ei kunnolla edes tervehtinyt vanhepiani tullessaan vaan lompsi suoraan parvelle, jossa olin kertonut olevan meidän nukkumapaikat. Piti ihan raahata mies parvelta alas sanomaan vanhemmilleni käsipäivää ja esittäytymään. Muutenkaan ei selvinpäin oikein puhunut kenellekään muulle mitään, paitsi minulle. Ei edes yrittänyt tutustua sisaruksiini tai heidän puolisoihin, jotka kaikki ovat ihan mukavia ja sosiaalisia ihmisiä. Kännykän kanssa norkoili pitkästyneen näköisenä.
Ruokaillessa noukki järjestelmällisesti fetasalaatista kaikki juustopalat omalle lautaselleen. Ruoan kanssa oli tarjolla juomaksi vissyä, kotikaljaa ja valkoviiniä ja siihen kommentoi, että miksi ei ole kaljaa, en minä tommoista etikkaa (=viiniä) ala juomaan. Kotikalja ei siis kelvannut, koska se on alkoholitonta. Sitten "joutui" ottamaan viiniä ja sitä noi nyrpistellen ja kommentoiden "etikkaista" ja "pilaantunutta" makua. Viinipäissään väänsi myös ihmeellistä läppää vanhempieni siististä ja hyvin toimivasta kompostoivasta käymälästä, verraten sitä johonkin lihaiseen pa_skahuussiin, jossa kärpäset ja muut tuholaiset muka vaanii. Muina tyhminä nousuhumalan läppinä mainittakoon mm. typerät ihmettelyt siitä, miten 70v äitini voi olla kasvissyöjä.
En viikonlopun aikana edes pystynyt kunnolla reagoimaan noihin törppöyksiin vaan jotenkin lamaannuin ja HÄVETTI! Ollaan tapailtu alkuvuodesta lähtien, ja aloin myös vakavasti epäillä omaa harkintakykyäni. Toki olen nähnyt miehestä myös eri puolia, enhän muuten olisi hänen kanssaan seurustellutkaan melkein puolta vuotta, mutta en tällä hetkellä tiedä, voinko/kannattaako enää jatkaa tätä tapailua.
Kommentit (519)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat ne ominaisuudet joiden vuoksi alunpitäen lähdit suhteeseen tuollaisen miehen kanssa?
Varmaan iso muna.
Tai sitten ei, vaan mies on ollut hyvä puhumaan.
Puhuminen ei korvaa hyvää panoa. Itsekin olen sietänyt tyhmää naista kauan jos sillä on hyvä pimsloora.
Toi ei kyllä ole hyvä pano kuin sulle. Yyyh. Olis reilumpaa, että maksaisit sille, joka sun astuttavaksi joutuu.
T. Tiukka ja liukas, joka haluaa hyvää seksiä
Näytä
Tää ketju sille! Käytöskouluun vaan. On ihan opittavia asioita.
Päätä suhde jo tänään. Ihan hirveä juntti. Ei edes näitä alkeellisimpia käytöstapoja osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat ne ominaisuudet joiden vuoksi alunpitäen lähdit suhteeseen tuollaisen miehen kanssa?
Varmaan iso muna.
Puhuminen ei korvaa hyvää panoa. Itsekin olen sietänyt tyhmää naista kauan jos sillä on hyvä pimsloora.
Hyvä pimsloora?Mikä siitä tekee hyvän?Eiköhän ne ole kaikki kutakuinkin samanlaisia.
Tarkoitat varmaan,että on se AINOA pimsloora mitä saat,niin ei parane luopua:DNo ei ne ole. Jollakulla on suora ja väljä, jollakulla sellainen joka kiipeää munanvartta. Kosteuskin on aivan erilainen. Toisissa mälli lentää heti, toisissa pitää ajatella niitä joiden kanssa lentää mälli jotta niissä tapahtuisi sama.
Voi hyvänen aika. Mies, jolla on tikapuuhermosto ja vyötiäisen tunne-elämä. Toi oli kyllä loukkaavaa vyötiäisiä kohtaan, myönnän.
Puhuvathan naisetkin hyvistä panoista? Mustia miehiä halutaan vaikka heidän tiedetään olevan tyhmiä, mutta munan koko kompensoi. Sama asiahan tämä on, naisen pimpsan laatua ei tosin näe päälle, se pitää itse kokea.
Tossahan naisella ei ollut mitään funktiota, että aika yksipuolista oli kokemus hyvästä panosta. Hyvä pano, nainen alustana. Nainen tuskin koki asiaa kovin hyväksi.
Myönnän että en ole vielä tähän päivään mennessä tavannut 70v kasvissyöjä, joten sinänsä ymmärrän miehen ihmettelyn. [/quote]
Mun vaimo on. Pikku hiljaa vegeentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan iso muna.
Hyvä pimsloora?Mikä siitä tekee hyvän?Eiköhän ne ole kaikki kutakuinkin samanlaisia.
Tarkoitat varmaan,että on se AINOA pimsloora mitä saat,niin ei parane luopua:DNo ei ne ole. Jollakulla on suora ja väljä, jollakulla sellainen joka kiipeää munanvartta. Kosteuskin on aivan erilainen. Toisissa mälli lentää heti, toisissa pitää ajatella niitä joiden kanssa lentää mälli jotta niissä tapahtuisi sama.
Voi hyvänen aika. Mies, jolla on tikapuuhermosto ja vyötiäisen tunne-elämä. Toi oli kyllä loukkaavaa vyötiäisiä kohtaan, myönnän.
Puhuvathan naisetkin hyvistä panoista? Mustia miehiä halutaan vaikka heidän tiedetään olevan tyhmiä, mutta munan koko kompensoi. Sama asiahan tämä on, naisen pimpsan laatua ei tosin näe päälle, se pitää itse kokea.
Tossahan naisella ei ollut mitään funktiota, että aika yksipuolista oli kokemus hyvästä panosta. Hyvä pano, nainen alustana. Nainen tuskin koki asiaa kovin hyväksi.
Kyllä ainakin itselläni ovat ne hyväpimpsaiset naiset itsekin nauttineet, eikös tämän päivän naiset ole tarkkoja hyvästä seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan iso muna.
Kyllä ainakin itselläni ovat ne hyväpimpsaiset naiset itsekin nauttineet, eikös tämän päivän naiset ole tarkkoja hyvästä seksistä?
Vaikea vakuuttaa mulle, että ovat. Naiset eivät saa niin hyvää seksiä kuin haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan 1/5. Ihan ok provon idea, mutta järjettömän pitkä sepustus vei mielenkiinnon.
Mammat uskoo kaiken. Kaiken.
No jotkut mammat taas uskovat vakaasti joka ikisen aloituksen olevan provo. He myös toistavat uskomustaan yhä uudestaan ja uudestaan uusissa avauksissa kuin levysoittimeen jumittunut vinyylilevy. Samoin he vastailevat omiin kommentteihinsa kuvitellen, ettei kukaan tajua kupletin juonta. Välillä heillä on jopa monen kommentin monologit menossa itsensä kanssa. Hupaisaa luettavaa!
Ap:lle sanon, että kannattaa lopettaa suhde siihen paikkaan. Ties mikä hirviö miehestä kuoriutuisi, jos muuttaisitte yhteen! Hän vaikuttaa kertomasi perusteella tosi härskiltä ja itsekkäältä ihmiseltä. Ehkä siihen on painavat syynsä, miksi hän on ollut (pitkään?) sinkku ennen sinun tapaamistasi.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuossa tilanteessa roikkuu kiinni ei-niin-hyvässä ja samalla katsastelee vaivihkaa (tai avoimesti) parempaa. Jos löytyy parempi, heivaa sen huonomman vasta sitten pois. Jos ei löydy, roikkuu siinä nälvien hamaan tulevaisuuteen - tai suuttuu ja riehuu, kun se ei-niin-hyvä lähteekin itse yllättäen mememään, tekemään omia juttujaan. Kannattaa olla ensin omaan elämäänsä tyytyväinen, ennen kuin tarjoaa elämänsä jakamista toisen ihmisen kanssa.
Jos roikkuu jossain ei-niin-hyvässä suhteessa ja samalla katsastelee muita potentiaalisia kumppaneita ympärillään niin ei todellakaan kannata muuttaa tämän ei-niin-hyvän kanssa saman katon alle. Silloin siitä eroon pääseminen on vaikeampaa. Jos on oma koti niin heipat on helppo sanoa. Tämä kommentti siis siihen että mies oli jouhteen muuttoa ehdotellut. Hyvä että ap eijatkanut suhdetta törpöt miehen kanssa. Oppi ja ikä, toivotaan ettämies oppi jotain.
Nämä jutut ei ole tullut yhtäkkisinä yllätyksinä. Minkälaisten miesten kanssa te naiset nykyään vehtaatte?
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole tullut mieleen, että pitäisi ottaa ero möläyttelyyn taipuvasta asperger-vaimostani siksi, että joku sukulainen voi kokea hänen jutuistaan harmitusta. Yhteinen hyvä suhde on vähän tärkempi asia kuin sukulaisten mielenliikutukset.
No hyvä, olet jalo ihminen. Ilmeisesti ei näiritse sitten kovin paljon kuitenkaan.
Minulle kyllä möläyttely on niin suuri miinus, että vie suuren osan siitä osuudesta mitä kutsun yhteiseksi hyväksi suhteeksi.
En vaan tunne vetovoimaa möläyttelijöihin.
Muuten kyllä voisin osa-aikaisesti kaverina ymmärtää, en silti liian usein tavata.
Vievät energiaa suunnattomasti. Tai sitten turhauttavat muuten.
Sivusta, mutta olen itse nainen ja uskon, että samoin kuin miehilläkin niin on eroa myös naisissakin seksiasioissa
Onhan totta, että jonkun miehen kanssa vaan seksielin ei tunnu yhtä hyvältä kuin toisten. Miksei sitten ole sama toiseenkin suuntan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan iso muna.
Teitä persuja ei halua kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan iso muna.
Teitä persuja ei halua kukaan.
Mari, muistitko ihan varmasti ottaa aamulääkeesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies taitaa haluta sinusta eroon - helpointa tehdä itsestään törppö..
En oikeastaan usko, sillä mies on tässä koko ajan ollut se aktiivisempi osapuoli ja on edelleen. Esim. toivoo meidän muuttavan yhteen ja koko ajan lähettelee potentiaalisista asunnoista linkkejä.
ap
Kai tiedät että yhteenmuuton jälkeen on turha haaveilla mistään romanttisesta kertomasi perusteella - mies on saanut sinut nalkkiin, joten jatkossa hän makaa sohvalla selaamassa puhelinta samalla kuin sinä laitat ruokaa ja siivoat. Älä ainakaan lapsia hanki, saat miehestä bonuslapsen joukon jatkoksi!
Muuten olisin uskonut tämän stoorin, mutta että noin kauan olisivat olleet yhdessä eikä olisi tullut esille hänen luonnetta aiemmin?
Toi fetapalojen noukkiminen salaatista oli jo liikaa - provo.
Jos totta tämä tarina niin ei taida kasvattamallakaan enää muttua fiksummaksi. Jos menee ensimmäistä kertaa tutustumaan seurustelukumppanin sukuun ja vielä yövierailulle niin on täysin anteeksiantamatonta mennä ilman tuliaisia. Jos ajattelee ottavansa alkoholia niin vie mennessään eikä valita siitä mitä on tarjolla.
Tervehtiminen on perusasia ja jonkinlainen seuranpito, ei vierailulle mennä piileskelemään makuutiloihin. Noloa.
Varsinainen juntti ja en epäile etteikö tällaisia olisi.
Nyt on rima liian alhaalla.
Kirjoitteli varmaan ulilaudalle näppäillessään puhelintaan ja haukkui sinne koko sukunne