Uimareissulla riita
Tämmöinen tilanne: oon ajamassa autolla kaupasta kotiin perheen kanssa (mies ja yksi lapsi) kotikatu on tietyön takia kiinni. Joudun ajaa ohi. Mulla on mökkireissun takia autossa uikkarit. Päätän et mennään rannalle sittenkin. Mies ei halua uimaan koskaan, joten sanon et päätin nyt näin hetken mielijohteesta että mennään kaikki rannalle ja koska oon kuskina nii joudutte/pääsette nyt mukaan. No lähin ranta onkin kiinni. Kysyn risteyksessä että jatkanko toiselle rannalle vai mennäänkö kotiin? Mies alkaa raivota, että on epäseksikkäin luonteenpiirteeni että en osaa päättää. Että on kieltänyt mua kysymästä häneltä kysymyksiä. Alkaa tehdä yrjöämisääniä. Loukkaannun ja suutun. Sanon että pyytää anteeksi, jonka tekeekin, mutta hetken päästä jatkaa yrjöämisäänien tekemistä ja mun provosoimista. Nyt on tosi kurja fiilis ja huono olo parisuhteesta. Mitä ajatuksia herää?
Kommentit (67)
Jos mun mies olisi yhdenkin kerran yökkinyt puheilleni, hän olisi entinen mies.
Olisipa hiton rasittavaa jos oma mies yhtäkkiä kauppareissun jälkeen yksinään päättäisi että nyt mennäänkin uimaan eikä suoraan kotiin, välittämättä lainkaan minun mielipiteestäni. Toki kauppareissun jälkeen voisi itse lähteä ihan mihin lystää kunhan ensin minut heittäisi kotiin. Aivan älyttömän lapsellista käytöstä, kun minä haluan niin muidenkin pitää! En hetkeäkään olisi tuollaisen ihmisen kanssa parisuhteessa.
Taas tämmönen lunttana saanu riidan mitättömästä aikaan ja sitten uhriutuu
Jep mun miespuolisen kaverin kumppani (nainen) on just tuollainen yörjöämisefektien tekijä ja toisten kiusaaja. Huonon kumppanin olet valinnut en osaa muuta sanoa. Meitä normaalejakin on naisissa ja miehissä, ei tarvis tapella pikkuasioista ja joutua huonosti ja alentavasti kohdelluksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hupaisaa nähdä tämä perhe. Mies kommunikoi vaimolleen yökkimällä.
Ei siinä ole mitään hupaisaa. Tunnen tällaisen pariskunnan. Tosin sukupuolet toisin päin. Nainen naljailee jatkuvasti miehelleen toisten läsnäollessa ja tekee noita oksennusefektejä myös ihan julkisesti miehen lähipiirin nähden kun mies tekee tai sanoo jotain mistä nainen ei pidä.
Äärimmäisen vaivaannuttavaa. Tekisi mieli pelastaa mies.
Teidän suhteessa on kyllä varmaan muutakin vialla. Ei oo normaalia käytöstä mieheltä.