Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hölmö mies soitti miehelle klo 08.00 niin en saanut unta enää.

No saapahan sitten ip nukkua taas.

Ensin nää viikot meni tooosi hitaasti ja nyt tajusin että mulla on eka neuvola jo maanantaina. Rv 10+3 =) Sitä siis odotellessa...

Huomasin myös uusimassa odotus lehdessä oli juttu että vaavin kuulo on jo kehittynyt rv 12 alkaen. Jotkut Toukotaapertajat saavatkin sitten jo salakuuntelijan aina mukaansa =)

Ihania muuten ne vaunuihin tulevat " rekisterikilvet" . Jaksais vaan odottaa sinne saakka kun tietää kumpi tulee niin sitten pääsee tilaamaan. =)

Mä taidan muutenkin olla aika höperö ostelemaan kaikkea aika varmasti ihan turhaa, mutta kerrankos sitä vaan esikoista odottaa =)

[color=blue] Mukavaa keskiviikkoa kaikille! [/color]

Vierailija
2/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole taas jaksanu kirjotella tänne, pinoja kyllä on tullut luettu. Eipä mitään ihmeellistä tänne päin kuulu. Sitä samaa, väsyttää, väsyttää ja väsyttää!! Ja mulla ainakin makean himo ihan kauhee. Jo iham muutenkin tykkään makeesta, niin nyt sitten tuplaten voisin syödä, mutta rajansa kaikella. Joku sanoi eilisessä jutussa, että lämmintä ruokaa tekee vähiten mieli, no sama juttu täällä...

Kyllä on inhottavaa noi kun luulee olevansa raskaana ja sitten tuleekin jotain, että ei tiedä onko vai eikö ole raskaana. Itse en ole moista ennen kokenut, mutta voin kuvitella että on hermoja raastavaa on. Toivotaan nyt kuitenkin ettei joukkomme enää tästä pienentyisi, onnea roppakaupalla kaikille, jotka tällä hetkellä epätietoisuudessa elävät!!!

Vaatejutusta sen verran, että kaikki vanhat vaatteet menee edelleen päälle, farkkuja myöden. En ole vielä lihonnut yhtään (onneksi), viime neuvolakäynnin yhteydessä kun puntarilla kävin, oli kaksi kiloa pudonnut! Se on ihan hyvä juttu. Samalla tavalla kävi esikoisen kanssa, että alussa lähti muutama kilo. En koko edellisen raskauden aikana lihonnutkaan kun 7kg. Vatsan kasvun olen kyllä huomannut, mutta housut ei kyllä purista, tosin illalla tuntuvat hiukan kireiltä.

Mutta nyt takasin töiden pariin.... Hauskaa keskiviikkoa kaikille!!

Tarita rv 10+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin reippaita sitä jo ollaan viimeisenä saikkupäivänä. Hohhoijjaa ja huomenna kouluun :) Taas yököttää kaikki, mutta paahtiksella ja juustolla sitä kesyttelen. Jotkut vannoo mehujen nimeen, mutta mulla pyörähtää välittömästi vatsa ympäri jos juon pelkkää mehua. Nyt taas vatsa asettui vähän, jipii.

Vanhat housut menee jalkaan, mutta vatsan päälle meneviä ei mielellään jalkaansa laita. Muutenkin jos on jo tukala olo niin vaatteilla sitä ei halua lisätä.

Voi harmi mitä menetyksiä useammilla :( epäusko tietty vaivaa itseäkin ennenkuin näkee tai kuulee. Tuli mieleen taas se äiti, joka menetti lapsensa kahdeksannella kuulla, niin hän oli vasta itse todennut pääsevänsä parhaiten yli kun tulee raskaaksi heti kun mahdollista. Ihailtavaa todella ja ympäristöllä näyttää olevan vaikeampaa.

Eipäs pidä jäädä synkistelemään, kun muutenkin itkettää kaikki.

Muutto ois edessä kuukauden päästä ja mielessäni jo pakkailen tavaroita, mistä sais voimaa käytäntöön? Yököttää ajatuskin työharjoittelusta, joka alkaa myös kuun lopussa. Antakaa mun nukkua kevääseen ja sitten käydä vaan hakemassa tuhisko kainaloon :)

Tämmöstä turinaa AatuEetu 8+4 ja piipero yli 2vee

Vierailija
4/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitiäinen kyseli hiivasta;

Tässä muutama lause Perhesuunnitelun kotisivuilta;

Hiivasientä on normaalistikin emättimessä pieniä määriä, eikä sattumalta havaittu oireeton hiiva vaadi hoitoa. Kun emättimen normaali bakteerikanta on vahva, se ei jätä juurikaan tilaa hiivalle ja sen lisääntymiselle. Jos emättimen bakteeritasapaino häiriintyy esimerkiksi antibioottikuurin vuoksi, hiiva voi lisääntyä ja aiheuttaa oireita.

Runsassokerinen ruokavalio suosii hiivaa. Päivittäinen happamien, sokeroimattomien maitotuotteiden syöminen sen sijaan vähentää oireita. Pikkuhousunsuojien jatkuva käyttö on uusiutuvien hiivaoireiden yksi tavallinen aiheuttaja. Alapesun yhteydessä ei kannata käyttää pesuaineita.

Nyt lopetan tuosta hiivasta jauhamisen, oma olo on sen suhteen taas parempi :)

Kyselit myös papasta, mulla ei ole otettu pitkään aikaan papaa. Kun kysyin ekalla neuvolakäynnillä, että pääsenkö papaan, täti totesi ettei ole mitään syytä ottaa raskausaikana, jos ei ole mitään oiretta/vaivaa... Näyttää sekin olevan neuvolan tädistä kiinni...

Amalle oikein paljon onnea iloisista ultra-kuulumisista!!! :)

Väsyneille ja pahoinvoiville halitus *halaa*

Voin kertoa, että pahoinvointi ainakin loppuu aikanaan, mulla ei ole ollut n. viikkoon kuvotusta enään ollenkaan :)

Ja sitten omaan napaan;

Olin tekemässä aamupalaa, kun huomasin, että keittiön katosta tippuu vettä!!! Siellä on maalit ja rappaukset lähtenyt n. 10-15 cm osuudelta pois. Tosi kiva juttu!! No talkkari kävi kattomassa ja ilmoitti asiasta isännöitsijälle, joka ehkä tänään soittaa takas ja kertoo mitä tehdään... Ja meidän piti myydä tämä hiton asunto ja nyt meillä on sitten vesivahinko täällä :(

Eipä tässä kummempaa kerrottavaa ollutkaan...

Hyvää/parempaa keskiviikkoa kaikille mammoille!!

Onnipapunen, käpy 11+1/11+4 & " iivari" 1v1kk

Vierailija
5/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuossa hienot yhdistelmät, käytetyt ja ostan ne. Me kun tarvitaan tuolle 2v:lle paremmat rattaat, kun kävellään paljon ja matkarattaat ei ole siihen oikein hyvät.. Ne on jotenkin ruvennu puoltamaan ja saa niskat jumissa pukata. No päätin ostaa sitten kunnon yhdistelmät niin ompa sitten vauvallekki valmiina..

Jotkut housut menee jalkaan ja jotkut ei enää. Kiva just samettihousut, jotka ois ihanan lämpimät, on käyny pieneksi..

Viikon päästä ti ois lääkärineuvola. Milloin teillä muilla olikaan rakenneultra? Meillä ois aika 15.12. mut jos muutetaan niin sitten paikkakin muuttuu eriksi. Mutta täällä päin on vko:lla 20.

P. + Toukka 11+? ja isoveljet

Vierailija
6/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin jaksan näin " aamusta" kirjottaa. :) Poju kävi 10min sitten päikkäreille ja ihan nätisti, ei yhtään rutinoita. Oli tossa yli viikon kestänyt vaihe, kun ei toi uni meinannut tulla ja yöllä herättiin n.5 kertaa. Mutta nyt onneks taas rauha maassa ja uni tulee 5min päästä, kun pojan laittaa sänkyyn. :) (tosin klo6 oli herätys..)

Huh, että voikaan ruoka tökkiä. Perunamuussista on tullut vihollinen, ei enää uppoa vaikka kuinka yrittäisi. Alkaa jo olla vähän vaikeuksia keksiä mitä suuhun laittais. Mehujäät pitäis testata.. :) Entinen herkku-limu pepsikään ei mene, koska on liian makeaa!

Kiitos onnipapuselle " hiivan-torjunta-ohjeista" :D Pitää jättää sokeri minimiin.. muistelin vielä, että olisko valkonen jauho myös listalla mitä pitäisi välttää. (no onhan se nyt muutenkin epäterveellistä, mutta...)

Papassa olisi siis käytävä kontrollikäynnillä, oli jotain häikkää kesällä..

kai se on nyt sitten kumminkin käytävä parin kk:n päästä, taidan kumminkin kysellä vielä lääkäriltä asiasta. :)

Taidanpa painua pehkuihin nyt kun vielä voi.. jäi aamulla unet " vähän" kesken.. :)

Päivänjatkoja kaikille toukokuisille!!

t:tiitiäinen, poju ja vauvanalku 8+3 :)

Vierailija
7/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä ketjussa oli pari huonoa uutista. Paljon voimia jaksamiseen!

Itselläni paukahti eilen alaselkä. Täällä siis kärvistelen ja yritän löytää asentoa, jossa siihen ei koskisi. Sellaista ei vaan ole vielä löytynyt. Pitää varmaan huomenna varailla lääkäriaikaa. Jospa hän osaisi antaa semmoiset lääkkeet, joilla kivun saisi pois.

Pahoinvoinnin olen saanut jokseenkin hallintaan syömällä hedelmiä. Eilen meinasin mennä jo pöntölle odottelemaan oksua, mutta onneksi se olo meni ohi.

Väsymys on edelleen ihan kammottavaa...

Mutta nyt lounaan tekoon!

[color=green]-sammakko rv 8+5

Vierailija
8/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki näytti olevan kunnossa, ja pieni sydän pampsahteli kovaa vauhtia!! =) Tosi paljon jännitti kun sinne miehen kanssa mentiin, mutta onneksi nyt kaikki näytti olevan hyvin!!! Ihan siinä silmät kostu kun oman pikkuisen näki!! Lääkäri oli tosi mukava ja selitti kaikkea! Koko vastasi viikkoja 11+6, ja nyt siis vasta 11+3, mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan muutettu. Itsekkin kyllä ajattelin, että voi olla suurempi viikkoihin nähden kun ovis taisi olla tosi alussa kiertoa..

Hyvien ultra-uutisten kunniaksi käytiin miehen kanssa syömässä. Mummu oli siis neitiä katsomassa.

Eli tämä päivä on alkanut paremmin kuin hyvin!!!

Mitenkäs Lalla76 ja 2xx? Eikös teilläkin ollut ultrat eilen ja tänään? =)

Galluppiin vaateista: Itselläkin housut kiristää. Jotain pidempiä paitojakin pitäisi mennä ostamaan. On tuo vatsa tuossa turvonnut, mutta paino on kyllä pudonnut! Oon kyllä ahkerasti käynytkin kävelemässä. Esikoisesta en tehnyt MITÄÄN koko raskausaikana (siis liikuntaa) ja nyt päätin, että edes kävelyillä on pakko käydä! Ja hyvää on tehnyt aina lähteä raittiiseen ilmaan!

Minkäs verran muilla on paino raskausaikana noussut? Siis muissa raskauksissa?

Mulla neidistä nousi 16kg, mikä on vielä kai aika normaali. Olin ihmeissäni kun äitini puhui ettei hänellä ole mistään raskaudesta tullut enempää kuin 10kg! Ylipainoisilla ei kai suositella, että sitä painoa niin paljoa kertyisi, mutta äitini ei siis todellakaan ole ylipainoinen.. No, niin me ollaan kaikki erilaisia.

Nyt leikkimään!

-Alpukka rv 11+3 & " Pinsku1v

Vierailija
9/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, että pikkuisella kaikki hyvin!!

Tuohon raskauskilo galluppiin; mulle tuli huimat 23 kg, mutta suurinosa oli selvästi turvotuksesta/nesteistä johtuvaa. Kaikki sormukset piti ottaa jo rv 20 pois... Ja suurinosa jäi laitokselle, joten omiin vaatteisiin mahduin jo pari viikkoa synnytyksestä :) Kuluttihan tuo imetyskin noita liikakiloja ihan kivasti :)

Nyt pojan kanssa ulkoilemaan, aurinkoista loppupäivää!!

Onnipapunen

Vierailija
10/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole juuri kirjoitellut, olen lukenut kyllä teidän muiden kuulumisia silloin tällöin. Eilen oli NP-ultra ja siellä selvisi että l.a. onkin ihan neuvolan laskurin mukainen eli 27.4. Itse olin ihan varma että toukokuun puolelle mennään ja reilusti, koska kiertoni on ollut aina aika pitkä ja epäsäännöllinen, mut näköjään ei tällä kerralla.

Ultrassa kaikki oli ok, ihan reippaan oloinen pikkuasukas siellä potkiskeli. Niskapoimuturvotus oli 1,4mm. Katsotaan sitten toukokuun alussa että liitynkö silloin takaisin teidän seuraanne. Esikoinen meni nimittäin 15 päivää yli... Toivottavasti tämä kaveri kuitenkin tulisi maailmaan vähän sutjakkaammin.

Hyvää odotusta kaikille!

-Tindra-

Vierailija
11/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minkäs verran muilla on paino raskausaikana noussut? Siis muissa raskauksissa?"

Mulla nousi esikoista oottaessa paino 20 kg. Silloin söinkin ihan kauhean paljon, herkuttelin ja mässäilin. Tulihan niitä turvotuksiakin loppuviikoilla tosi paljon: Jalat oli isot pallot. Liikuntaa en harrastanut juuri ollenkaan.

Nyt ei todellakaan tarvitsisi nousta niin paljon paino, kun olen jo valmiiksi hieman ylipainoinen. Mutta, saa nähdä...

[color=green]-sammakko

Vierailija
12/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä ei ole pariin viikkoon ollut oiren oiretta, mutta ei kyllä keskenmenon oireitakaan, joten vahvasti vielä mukana. Tilastollisestihan keskenmenoista kuulemma 98% tapahtuu ennen rv 12.

Ensi viikolla olisi viimein np-ultra ja saa tietää sitten missä mennään.

tölökki 11+4

Vierailija
13/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi ekassa raskaudessa 12kg ja toisessa 10kg. Olen ollut aina vähän ylipainoinen, mutta onneksi paino pysyi hyvin kontrollissa.

P. Toukka 11+4?

Vierailija
14/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä mekin masuasukin kanssa taaperretaan vaikka olen jokusen päivän poissa kuulolta ollukkin. Kaikkia loppuviikon ja alkuviikon pinoja en ehtinyt läpi lueskelemaan, mutta toivottavasti kaikilla asiat hyvin :)

Meillä kuvotus jatkuu...yöks..jonain päivänä enemmän jonain vähemmän. Väsymys on ehkä hieman hellittänyt ja tämän päivän meinaan pärjätä jopa ilman päiväubia (jota ei ole tapahtunut koko kuluneena odotusiakana) Ehkä tämä elämä tästä kohta helpottaa. Vuodot ovat tyystin loppuneet ja jaksan taas aika luottavaisin mielin odotusta eteenpäin katsoa. Housut kyllä mullakin jo puristaa, yhet matalavyötäröiset farkut menee vielä muuten pitänyt siirtyä noihin isoihin jota joskus hiukan " isommilta" ajoiltani kaapin nurkkiin jäänyt...hyvä että on. Ei nyt ihan vielä viitsis mamma-vaatteita esiin kaivaa.

Onko teillä muilla muilla muuten itsellänne jotain fiilistä siitä kumpi teille olisi tulossa...itse jotenkin tosi varma siitä että tyttöä odotetaan. Siis eihän sitä voi tietää mutta on vaan sellanen olo että tyttö on....hassua, viime raskaudessa ei itellä ollut mitään fiilistä sen suhteen kumpi olisi tulossa...meillä siis sekä tyttö että poika ennestään.

Mutta palaillaan taas, toivottavasti olo alkaa kaikilla kohta helpottamaan ja kaikille varmentuisi tämä odotus ultrassa tai neuvolassa. Mukavaa päivän jatkoa ! :)

Ida-Antonia 11+1 varmaankin ;)

Vierailija
15/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisia ULTRAKUULUMISIA oli,onnittelut vaan kaikille ultrassa käyneille! voi sitä ihanaa tunnetta kun näkee omin silmin sinne mahaan:)

surullisiakin uutisia oli eilisessä pinossa:( paljon jaksuja sinne(nyt ei muista nimiä)

voi hitsi ku on hankala kirjottaa.....poju kiipeilee koko ajan ja hyökkää näppikseen :( grrrr arvasin tän kun tähän tulin. mikähän kumma noita lapsia kiinnostaa just kaikki kielletty?

RASKAUSKILOISTA....mulle niitä tuli paljon viimeksi....n.20kg kaiken kaikkiaan,mutta lähti ne sit poiskin...melkein...no 3kiloa on jäänyt ja edelleen ne 3kiloa oli viimeks kun puntarilla kävin neuvolassa. ettei päästä samasta lähtöpainosta liikkeelle kun viimeksi. mut enpä oo jaksnut tota painoa niin tarkkailla. pääasia mulle oli et mahtuisin entisiin vaatteisiin ettei tartte uusia koko vaatekaappia ja mahduun hyvin....vielä toistaiseksi;) onneks on sit valmiina mammahousujakin kolmet ettei tarvi lähteä vaateostoksille!

vieläkin tuntuu joillain pahoinvointia olevan.....jaksamista sinne kenellä sitä on! mulla se ei ilmeisesti yltynyt,nyt tuntuu jo paremmalta...ei enään edes oo ällöttäny eilen eikä tänään. pistää vaan miettimään onkohan kaikki kuitenkin hyvin!!no en jaksa stressata asialla:)

nyt pojan seuraksi......mukavaa keskiviikkoa kaikille:)

toymama rv 9+5

Vierailija
16/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tohon IDA-ANTONIAN sukupuolikysymykseen...mulla on poika asenne. johtuu varmaan siitä että eräs sukulainen sanoi että meille tulee toinen poika ja miks uskon niin sillä henkilöllä on taipumusta " nähdä"

asioita,mutta en oikeestaan ajattele sitä sen kummemmin.no viimeksi se " arvas" aivan oikein,ties het että poikaa odotan ja poika tuli:) ja nytkin se on sitä mieltä että poika tulee,mutta tiiä sitten! tästä olosta päätellen vaan hassua kun viimeks ei ollut mitään oireita ja nyt on ollut vähän sitä ällötystä mikä kyllä on vähäistä ja melkein loppunut.

nyt mentävä....hermostuu lapsukainen aivan kokonaan!!

Vierailija
17/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Np-ultrassa oltu ja kaikki niin hyvin, kuin tällä hetkellä olla voi!!! Äiti ja isukki ovat onnensa kukkuloilla:)) Niskaturvotusta oli vain 0,7 eli hyvältä näytti sekin. Pääperämitta 5,2, joten kivan kokoinen pallero siellä kölli. Vaavia jouduttiin välillä herätellä kun oli niin ollakseen paikoillaan, silloin kun olisi pitänyt liikkua, aluksi kyllä pyöri vikkelästi:) Jotenkin vahvistui tää tyttö olo, tuli vaavista mieleen ihan tää meiän rinsessamme, saapa sit nähä;) Mieskin sanoi, että jotenkin oli niin tytön oloinen.....niiin. Pikku hiljaa alan todella uskoa, että meille huhti-toukovauva tulee la kun taas hiukan aikaistui 2.5 eli rv 11+6 oli merkitty papereihin. Mulla kun menkat heittivät aika lailla ennen raskaaksi tuloa, mutta tulosta tuli kuitenkin ja se on pääasia:) Sorry tää hehkutus, mut tää on niin ihanaa! Täällä (KOKS) saa myös sen veriseulan samalla jos haluaa, joten otatin sen samalla, kun ottivat veriryhmänkin. Kirje tulee postissa joskus parin kolmen viikon perästä, sanoivat että turha pelätä kun toi np- arvokin oli noin pieni, muttä kyllä sitä nyt vähän jäntskättää:/

Ai niin, sain samalla ajan rakenne ultraan 11.12 jo!!! Sitä sitten odotellessa......Perjantaina on lääkärineuvola.

Kiva oli kuulla muidenkin iloisista ultra kuulumisista ja lisää varmaan tulee tänään ja tällä viikolla.

Huonompiakin uutisia oli eilen, jaksuja heille ja hali. Toivottavasti nää huonommat uutiset alkavat jo loppumaan.

Nyt syömään ja sit haravoimaan!

Onnellinen Lalla ja pallero rv 11+6

Vierailija
18/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vielä tulla rustailemaan (ja poikakin viihtyy hetken aloillaan pikkukakkosta katsoessa.. ;) )

Ihania ultrakuulumisia Alpukalla, Tindralla ja Lalla76:lla! Onnittelut täältäkin. Hassua kun toiset käy jo np-ultrassa ja itse vasta kävin alkuraskauden ultrassa. :D Miellä tuo np on ilmeisesti ens kk:n lopulla.. vasta!

Esikoisen odotuksen aikana paino nousi 14kg ja nyt eilen neuvolassa paino näytti tismalleen samaa lukemaa kun esikoisen aikana ekalla käynnillä. :) tai ehkä saattoi muutama 100 grammaa olla heittoa.

Ida-Antonia: Minulla myös tyttötunne. Esikoisesta oli poika tunne, muttei näin aikasessa vaiheessa. (ja poikahan se onkin)

Jotenkin tuntuu vaan että tolla meidän isännäsä on ennustajan vikaa.. Kaikki lähipiirin lasten sukupuolet on arvannut oikein ja kaiken huipuksi.. sanoi n.½v sitten että saamme lapsen toukokuussa (oli nähnyt unen)

Aika hassua.. muistimme heti molemmat unen, kun tärppäsi ja ennen sitäkin. Mies on sanonut että meille tulee toinen poika.. saa nähdä muuttuuko tämä tyttöolo vai mitä.

Taidampa tästä nyt lopetella.

Illanjatkoja kaikille! :)

tiitiäinen, poju ja vauvanalku 8+3

Vierailija
19/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä takana! Aamulla kuunneltiin sydänääniä neuvolalääkärin luona, siellä pikkuisen sydän tykytteli 165:ttä. Mulla ei raskaus näy vielä päällepäin (vko 12), joten tämä oli ensimmäinen ihan konkreettinen havainto vauvasta. Oli aivan käsittämättömän hieno tunne kuulla, että siellä todella on joku! Viikon päästä on vasta ensimmäinen ultra.

Kyselyyn vastaus, että entiset vaatteet mahtuu vielä hyvin päälle.

Mikä muuten on vaunuun kiinnitettävä rekisterikilpi? Ensimmäistäni tässä odotan, eivätkä lapsiperhejutut ja -tavarat ole ennestään kovin tuttuja...

Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille!

Vierailija
20/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä takana! Aamulla kuunneltiin sydänääniä neuvolalääkärin luona, siellä pikkuisen sydän tykytteli 165:ttä. Mulla ei raskaus näy vielä päällepäin (vko 12), joten tämä oli ensimmäinen ihan konkreettinen havainto vauvasta. Oli aivan käsittämättömän hieno tunne kuulla, että siellä todella on joku! Viikon päästä on vasta ensimmäinen ultra.

Kyselyyn vastaus, että entiset vaatteet mahtuu vielä hyvin päälle.

Mikä muuten on vaunuun kiinnitettävä rekisterikilpi? Ensimmäistäni tässä odotan, eivätkä lapsiperhejutut ja -tavarat ole ennestään kovin tuttuja...

Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille!