Minulle tulee kaikki laskut paperisina, olenko ainoa?
En tykkää e-laskuista. Mikä niissä on niin hyvää?
Kommentit (93)
Kaikki säännölliset laskut e-laskuina. Helppoa ja kätevää!
Ollaan puolivuotta yhteen soittoa ulkomailla joka vuosi. Vaikea olisi selviytyä laskuista, jos ne ei tulisi e-laskuina.
Viivästys maksuja ja pahimmassa tapauksessa ulosotto...
Mulla kaikki laskut e-laskuina, jotka lähtevät automaattisesti tililtä. Eipä tarvitse juuri miettiä laskuja.
Kaikki mitä voi tulla tulee paperisena. Jos ei saa paperina, niin sähköpostiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaikki laskut e-laskuina, jotka lähtevät automaattisesti tililtä. Eipä tarvitse juuri miettiä laskuja.
Kysyttiinkö, että keillä kaikilla tulee laskut e-laskuina?
E-laskut on nyt. Mutta voi olla että tulevaisuudessa joudun ottamaan osan myös paperisina, koska tulostaminen välillä konstikasta, jos koneeseen tulee joku vika. Ellei niitä saa skannattua puhelimella helposti.
E-laskuissa on hyvää se, että ne voi laittaa maksuun automaattisesti, jolloin niitä ei tarvitse miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiinkö, että keillä kaikilla tulee laskut e-laskuina?
Kysyttiin että mitä hyvää on e-laskuissa. Tähän vastattiin.
Et ole ,
95 vuotiaalle tädilleni tulee myös paperilaskut ja jaksaa valittaa kuinka paljon hän joutuu maksamaan palvelumaksua siitä hyvästä .
Olikohan 3- 5 euroa per lasku.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki säännölliset laskut e-laskuina. Helppoa ja kätevää!
Mikä siinä on helppoa ja kätevää?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole ,
95 vuotiaalle tädilleni tulee myös paperilaskut ja jaksaa valittaa kuinka paljon hän joutuu maksamaan palvelumaksua siitä hyvästä .Olikohan 3- 5 euroa per lasku.
Ei kaikilla oo tuota palvelumaksua? Ainakaan mun laskuilla ei näy?
Vierailija kirjoitti:
E-laskuissa on hyvää se, että ne voi laittaa maksuun automaattisesti, jolloin niitä ei tarvitse miettiä.
Minulla kaikki peruslaskut menen suoramaksusopimuksella kätevin.S-pankki ei velota yhtään mitään suoramaksusta.Eilen tiistaina juuri olin selvitämässä hyvän ystävän vuokranmaksu laskua maanantai tullut s-postin karhumakirje .Joku sotku internetti, hänen tilillä ja 2kk.vuokrat mennyt muualle kuin sinne minne piti. Kinteistön vuokra maksu valvoja hoiti asian eilen. Kiitos ja kumarrus hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ,
95 vuotiaalle tädilleni tulee myös paperilaskut ja jaksaa valittaa kuinka paljon hän joutuu maksamaan palvelumaksua siitä hyvästä .Olikohan 3- 5 euroa per lasku.
95v. tätisi laitaa pankkii laskunsa suoramaksuna.ei menen kuluja jos vaihtaa S-pankkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaikki laskut tulevat sähköpostiin PDF-liitteinä. Kyllä minä haluan itse päättää mihin ne rahat menevät enkä koe sitä isona vaivana.
Mulle tulee yksi säännöllinen kuukausittainen lasku vielä paperisena, no YTK:n jäsenmaksut tulee kanssa mutta se on kerran vuodessa. Muut on e-laskuna tai sähköpostilaskuna. Olen kumminkin valinnut, että mitään ei mene automaattisesti, vaan haluan katsoa sen e-laskunkin ja hyväksyä sen manuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaikki laskut tulevat sähköpostiin PDF-liitteinä. Kyllä minä haluan itse päättää mihin ne rahat menevät enkä koe sitä isona vaivana.
Ethän sä sitä enää siinä vaiheessa voi päättää, johan ne rahat on tuhlattu. Vai mitä tarkoitat että voit itse päättää maksatko laskun vai et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee suirin osa laskuista e-Laskuina ja kyllä minäkin päätän, mihin rahani menevät. Mulla kun ei yksikään lasku mene automaattisesti maksuun, vaan käyn ne aina erikseen hyväksymässä. Tuleepahan tsekattua ne aina, mutta säästyy laskun naputtelun vaivalta (kaikissa laskuissa ei ole viivakoodia).
E-laskuja ja niihin automaattinen veloitus. Miksi ihmeessä haluaisin lippulappuja, joita laittaisin magneeteilla kivasti jääkaapin oveen ja koittaisin muistaa sekä jaksaa niitä sitten maksella. Sitten koittaa hävittää vanhoja laskuja takassa polttamalla, kun pelkään että joku pervo naapurini kuitenkin ne muuten jostain lehtiroskiksesta penkoisi esille ja saisi selville että jouduin ostamaan auton osarilla, kun käteiset oli menneet exän matkaan eron tullessa.
Paljon helpompi siis e-lasku ja automaattiveloitus.
Ei ole monta laskua tullut paperisena vuosiin. Säännölliset ja pakolliset e- laskuna, kännykkä tms sähköpostina. Tiliotteita en ole tarvinnut myös vuosikymmeniin. Jos on hyväksyttäviä laskuja hyväksyn ne verkkopankissa sormenjäljelläni.t. pian 77v nainen.
Sama, 0 e-laskua