Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä takana! Aamulla kuunneltiin sydänääniä neuvolalääkärin luona, siellä pikkuisen sydän tykytteli 165:ttä. Mulla ei raskaus näy vielä päällepäin (vko 12), joten tämä oli ensimmäinen ihan konkreettinen havainto vauvasta. Oli aivan käsittämättömän hieno tunne kuulla, että siellä todella on joku! Viikon päästä on vasta ensimmäinen ultra.

Kyselyyn vastaus, että entiset vaatteet mahtuu vielä hyvin päälle.

Mikä muuten on vaunuun kiinnitettävä rekisterikilpi? Ensimmäistäni tässä odotan, eivätkä lapsiperhejutut ja -tavarat ole ennestään kovin tuttuja...

Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille!

Vierailija
22/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä takana! Aamulla kuunneltiin sydänääniä neuvolalääkärin luona, siellä pikkuisen sydän tykytteli 165:ttä. Mulla ei raskaus näy vielä päällepäin (vko 12), joten tämä oli ensimmäinen ihan konkreettinen havainto vauvasta. Oli aivan käsittämättömän hieno tunne kuulla, että siellä todella on joku! Viikon päästä on vasta ensimmäinen ultra.

Kyselyyn vastaus, että entiset vaatteet mahtuu vielä hyvin päälle.

Mikä muuten on vaunuun kiinnitettävä rekisterikilpi? Ensimmäistäni tässä odotan, eivätkä lapsiperhejutut ja -tavarat ole ennestään kovin tuttuja...

Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lalla76: Myös täällä otetaan tuo verikoe. Mulle sanottiin että tulokset tulis n. viikon kuluessa ja soittavat sitten jos siinä sattuu jotain olemaan. Ei oikein osaa sitä pelätä, kun ultrassa kaikki oli hyvin! Meidän nappulalla tuota turvotusta oli 1,1 ja ihan normaaliksi sitäkin sanoi. Esikoisesta oli muistaakseni 1,3...

Ai niin, ja kiva tietty kuulla että muillakin oli ultrassa kaikki hyvin! =)

Vierailija
24/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve tytöt. En oo vaivautunut juuri kirjoittelemaan kun vähän epäilyttää että käy samoin kun tindralle eli porukka saattaa vielä vaihtua ensi viikon ultran myötä. Mulla siis LA 29.4 menkkojen mukaan mutta en millään usko että ois oikeesti huhtikuun puolella.

Ensi maanantaina tiedän sitten tarkemmin. Ultra on heti aamusta. Onneksi niin ei tarvitse koko päivää jännittää.

Raskaus on mennyt aika lailla ilman oireita. Vähän ehkä turvotusta iltaisin viime aikoina ja rinnat olleet vähän arat. Siksi olin hyvinkin skeptinen koko raskauden suhteen ennen kun viime viikon tiistaina kuului lääkärissä sydänäänet! Tosin mä en miitä meinannut millään kuulla. Lääkärikin sano että kohtu on melko pieni joten se saattaa puoltaa mun teoriaa toukovauvasta.

Joku kyseli sukupuolesta. Mulla on tullut poika olo. En tiedä mistä, jotenkin oon pitkään ajatellut et esikoinen ois tyttö joten voi olla että harrastan tällä poikaololla vaan jotain käänteistä psykologiaa että menis pakka vähän sekasin. Tarkoitus on kuitenkin jossain vaiheessa mennä 3/4D ultraan tarkastamaan sukupuoli ja tietty että kaikki on hyvin. Milläs viikoilla noi ultrat ois paras tehdä? Onko helsigissä mehiläisessä laitteet? tietääkö jotkut konkarit, mä kun oon vielä ihan ummikko näissä asioissa.

Isän päivänä ois tarkoitus kertoa tuleville isovanhemmille jonkin kortin tms. muodossa. Mulla meinaa tulla tippa linssiin kun ajattelen oman ja miehen äidin reagtioita. Kummallekin siis tulossa eka lapsenlapsi ja ovat jo jonkin aikaa kärkkyneet.

Toivottavasti saan pysyä teidän joukossa ultran jälkeenkin. Jospa sitten vaikka aktivoituisin enemmän kirjottelemaankin.

ONNEA KAIKILLE ULTRASSA KÄYNEILLE HYVISTÄ UUTISISTA!

ja hauskaa iltaa

-ipo

Vierailija
25/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinpa monta lippusta ja lappusta lueskeltavaksi. Nyt sitte odotellaan vaan... Ja tylsää on! Kuvotus alkaa hieman hellittää. mutta edelleen tietyt ruoka-ainekset alkaa etoa. Eilen kana, tänään tonnikala. Kananmunistakaan en tykkää

Vierailija
26/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli oikein hyvin...vauvalla mittaa huimat 51,6mm ja jalkaterän pituus 7,3mm. Saatiin aiavn ihana kuva missä näkyy koko vauvan jalka...

Niskaturvotus oli 0,9mm.

Minäkin kävin vielä verikokeessa...se seerumiseulonta juttu.

LA pysyi samana kun vastas ihan viikkoja.

Tänään myös neuvolalääkärissä kaikki okei. Hb oli jopa noussut ja paino tippunut yli kilon...jee!

Aikasemmissa raskauksissa on kiloja tullut n.7kg, mulla on tuo lähtöpainokin jo reilu.

Seuraava ultra on 14.12.

Muutama suru-uutinenkin oli tänne saapunut, pahoittelut ja voimahalit heille!

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Jees nyt taidan siirtyä television ääreen!

T: 2xx

Vierailija
27/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin: kiitos teille kaikille kannustuksesta! Ihanaa, kun täällä saa tukea vaikeille asioille. Kuitenkin tänään olen paljon iloisemmalla tuulella kuin eilen; lääkäri antoi toivoa!!

Olin siis ihan varma, kun aamulla menin sairaalaan, että tänään sitten kaavitaan, kuten eilinen terveyskeskuksen lääkäri epäili. Nyt sit menin ultraan ja lääkäri toteaa, että joo, täällähän on ihan normaali raskaus, eikä kohdusta ole tullut mitään vuotoa ja se on vielä aivan kiinnikin. Mutta sikiö on vasta kooltaan kuusi viikkoa, mitä eilinen lääkärikin siis sanoi. Gynekologi oli kuitenkin sitä mieltä, että toivoa on ja katsotaan uudestaan ensi viikon perjantaina. Jos ei ole sitten kasvanut, otetaan pois. Sydänääniä ei kuulunut (maanantaina neuvolan täti epäili kuulevansa), eikä niitä siis viikolla kuusi edes pitäisikään kuulua. Eli saattaa olla mahdollista, että raskaus on aivan normaali, mutta onkin saanut alkunsa myöhemmin. En tiedä, miten se voi olla mahdollista, kun testasin niin alkuvaiheessa plussan. Toisaalta, terkkari kuuli maanantaina istukan äänet ja niitä ei pitäisi kuulua (eikä raskausoireita olla), mikäli sikiö ei enää ole elossa. Gyne sanoi, että tällaista sattuu ja vieläpä aika useinkin.

Olo on sekava, enkä oikein uskalla toivoakaan vielä parasta. Täytyy nyt yrittää jaksaa viikon verran. Mutta joka tapauksessa tipuin toukoista pois, koska vauva ei todella tule syntymään toukokuussa.

Iloisin terveisin, Opska

Vierailija
28/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pidetään peukkuja, että sydämensyke löytyy viikonpäästä!!

Ja muillakin oli ilouutisia; Onnea Lalla, Tindra, 2xx, iloisista ultra kuulumisista!! :)

Ja Basilikalle onnea sydänäänistä!! :)

Anteeksi kovasti jos nohdin jonkun listalta, paljon onnea kuitenkin kaikille jotka kuulleet/nähneet pikkuisensa!

Nyt laittelen pikku-ukon unille!

Hyvät illanjatkot kaikille!!

Onnipapunen+Käpy 11+1/11+4 & " iivari" 1v1kk

Vierailija
29/29 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo jaksanu kirjotella, ku on ollu niin epätodellinen olo koko raskauden suhteen mutta oon kyllä lueskellu teidän juttuja. Mulla ei oo ollu mitään oireita eikä valitettavaa :) Päinvastoin, olo on ollu sika hyvä! Vatsannipistelytkin lakkas pariksi viikoksi ja pelkäsin todella, että se on menny kesken. Niitä juttuja on saanu lukea valitettavan paljon, pahoittelut vaan kaikille. Erityisesti Mirtsun kokemus järkytti mua.

Mulla oli eilen eka neuvola ja kaikkien lippujen ja lappujen ym. jälkeen kuunneltiin syänääniä ja kyllähän ne sieltä löyty pienen hakemisen jälkeen. Kolmen viikon sisään np-ultraan. Sitä ootellessa...

Unelm@ rv 11+2