Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi tyytyä johonkin ihmiseen?

Vierailija
29.06.2022 |

Olen täältä lukenut, että jotkut tyytyvät. Miten? Sehän on valehtelua. Ja vielä oikein pahimman laatuista.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

get real kirjoitti:

Naiset ei voi käsittää tabua miesnäkökulmaa- kun ei ole komea, supliikki, pitkä ja varakas niin kumppania ei valita tosi-kauniit-kerhosta. Suurempi itsepetos on yrittää vuosia liian kauniita naisia joita ei millään tule saamaan. Tyytymisessä parisuhteen muut saavutetut hyvät arvot voittaa tyydytyksenä naama kauniin naisen saamisen tunteen.

Keskimääräistä komeampi mies voi valkata keskimääräistä ei-kauniimman naisen helpostikkin kumppanikseen. Moniko missiluokan hottis haluaisi Danny DeVito-look-a-like ad-miehen jos tarjolla on myös 190cm joukkuelajipelaaja jolla on SE auto, design-asunto melkein maksettu ja satoja kavereita?

Tunteeton nylkytys paljastaa tyytyjän. Viskaan sellaiset ulos.

Vierailija
82/103 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tuttava mieheltä ja sano ihan sydämestä tuli, että kai mä tyydyin siihen mitä mä sain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehdellaanhan kaikesta muustakin ?

Eikä kyse ole vain kumppanista vaan omaisuudesta, statuksesta, jne. Kyllä ne monella rakkauden edelle menevät, varsinkin jos ajattelee ettei sellaista tosi rakkautta olekaan mitä telkkarissa näkee.

Harlekiinit

Vierailija
84/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä olisi valinnut toisen naisen jos olisi saanut hänet.

Lähde?

Joka tapauksessa: juuri tuon takia naisen ei koskaan kannata huolia miestä, joka ei halutessaan saisi muitakin naisia. Jos miehellä ei ole ps-kokemusta eikä vientiä naisten parissa, se ennakoi tyytymistä.

Vierailija
85/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä että naiset valitsee ja miehet ottaa mitä sattuu saamaan?

Sitähän se. Miehet ovat oman elämänsä objekteja. Ensin väärä nainen valitsee, sitten se pakottaa hankkimaan ok-talon, tila-auton, kultaisen noutajan ja kaksi lasta. Miesparka katselee vain sivusta, kun kaikki tämä tapahtuu hänelle.

Ei kovin ylevää kuvaa anna tämä palsta suomalaisesta miehestä. E

Vierailija
86/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99,9 % näistä uskomuksiaan tilastollisina prosentteina esittelevistä repii ne täysin omasta päästään...

Vierailija
87/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin halunnut perheen hyvissä ajoin, minun olisi todellakin pitänyt tyytyä sen aikaisiin tapailemiini miehiin koska en ole ikinä saanut sitä kenet olen halunnut, siis pitemmäksi aikaa. En kuitenkaan perhettä halunnut joten ei tarvinnut tyytyä, mutta ei ole kyllä miestäkään.

Vierailija
88/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.. No miksei miehet saa haluamiaan naisia? Koska ne on suhteessa toisten miesten kanssa, jotka tyytyy heihin! Lopettakaa se tyytyminen ja tavoitelkaa niitä naisia, joista oikeasti olette kiinnostuneita!

Miesten aito kiinnostus kohdistuu hyvin pieneen joukkoon naisista, joten on matemaattisesti mahdotonta että kaikki saisivat sen ykkösvaihtoehdon.

Eli miesten naismaku ei olekaan laajempi kuin naisten miesmaku? Kiitos! Pikkukakkanen, Hiusrajamies ja muutama muu vakkari eivät kyllä tuosta kommentistasi ilahdu .

Vierailija
89/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kiitollinen niistä ihmisistä jotka elämä antaa.

Vierailija
90/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyydyn itseeni, kun en muuta voi. Olisimpa joku toinen.

Vierailija
91/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole jonoksi asti kosijoita, joten on otettava se, mitä saa.

Tämä. Todella komeat, kauniit, koulutetut ja muutenkin täydelliset kauhistuvat, että joku tyytyy johonkin. No, pakko tyytyä jos kumppanin haluaa. Tavalliset ihmiset yleensä tyytyvät. Niin minä ja mun mieskin. Yhdessä on silti mukava ja hyvä olla.

Vierailija
92/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jokin on muuttunut suhteessa huonompaan, mutta huonoksi pidettyyn puoliskoon kytkeytyy sen verran etuja, ettei kokonaisuudesta luovuta. Tyytyminen tarkoittaa tällöin (karkeasti ajateltuna) tyytymättömyyttä kumppaniin mutta tyytyväisyyttä suhteen etuihin. Vai?

Häh?

Ostovaimotkin saa erota. Ihan btw

Luuletko, että eroaminen/"eroaminen" (liitossa tai ei) on psyykkisesti helppoa? Ei ole!

Yleensä puoliso on niin hirveä, että on vain helpottunut ja onnellinen kun painajainen on ohi.

Vierailija
93/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99,9 % näistä uskomuksiaan tilastollisina prosentteina esittelevistä repii ne täysin omasta päästään...

En minäkään kovin montaa miestä tiedä joka ei olisi sanonut että on sen toiseksi parhaan kanssa kun se jonka olisi halunnut pitää jätti tai ei sitä saanut, sitten otettiin se joku mikä ei lähtenyt.

Vierailija
94/103 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin narsistin kanssa 15 vuotta. En vain silloin ollut lukenut narsismista.

Minulla oli aina huono olo, mutta aina kun hajosi hän olikin yhtäkkiä niin kiva. Uskoi mitä puhuu vaikka teot oli päinvastaisia. Minulle sanat ja teot on sama asia, en käsitä valehtelua.

Hän tunki lonkeronsa kaikkeen mitä minulla oli. Niin ja jälkeenpäin tajusin etten soittanut hänelle tai hän ei vastannut. Vaan hän aina kävi milloin sille sopi.

Vaikka kuvio on ohi, tuntuu yhä että voin huonosti.

Vierailija
95/103 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se syy.

Jos vaikka kerran 10 vuodessa kiinnostuu yksi nainen niin otatko sen riskin että jäät odottamaan parempaa?

Mitä jos siihen menee taas 10 vuotta tai jäät ikisinkuksi oikeasti?

Vierailija
96/103 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

get real kirjoitti:

Naiset ei voi käsittää tabua miesnäkökulmaa- kun ei ole komea, supliikki, pitkä ja varakas niin kumppania ei valita tosi-kauniit-kerhosta. Suurempi itsepetos on yrittää vuosia liian kauniita naisia joita ei millään tule saamaan. Tyytymisessä parisuhteen muut saavutetut hyvät arvot voittaa tyydytyksenä naama kauniin naisen saamisen tunteen.

Keskimääräistä komeampi mies voi valkata keskimääräistä ei-kauniimman naisen helpostikkin kumppanikseen. Moniko missiluokan hottis haluaisi Danny DeVito-look-a-like ad-miehen jos tarjolla on myös 190cm joukkuelajipelaaja jolla on SE auto, design-asunto melkein maksettu ja satoja kavereita?

Ja tilanne on miesnäkökulmasta katsottuna myös hyvin epäreilu.

On naisten nirsouden ansiota, että miehet eivät voi saada ihastuttavan tasoisia naisia.

Vierailija
97/103 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa sitä ketä haluaa, niin silloin kannattaa kehittää itseään, jotta voi tähdätä korkeammalle.

Vierailija
98/103 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen kello ja halu saada vielä lapsia. Elämä on raadollista. 

Vierailija
99/103 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tajua että normi arki on parasta. Kuvittelevat että rakkauden pitää olla jatkuvaa räiskettä, suuria eleitä, mielenräjäyttävää kemiaa, ilotulistusta ja fanfaaria. Siksi puhuvat tyytymisestä.

Tajuaa kyllä. Mä onneksi pääsin lähtemään edellisestä liitosta lapsettomana. Tajusin eläneeni muiden maalaamaa elämää. Haluan sanoa lapsettomille sinkuille ettei kannata tyytyä. Koitin vuosien ajan oppia näkemään toisessa edes jotain hyvää. Ei niin ei. Päätin jatkaa loppuajan sinkkuna. 

Vierailija
100/103 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat ovat taas kuutamolla. Eivät tiedä itse hyvin todennäköisesti olevansa heitä, joihin on tyydytty. Etenkin miehillä on usein se suuri elämänsä rakkaus, joka "karkasi" toisen matkaan. AV-mamma on sitten se lohdutuspalkinto kun yksinkään ei haluta olla.