Miten joku voi tyytyä johonkin ihmiseen?
Olen täältä lukenut, että jotkut tyytyvät. Miten? Sehän on valehtelua. Ja vielä oikein pahimman laatuista.
Kommentit (103)
No me varmaan tyydyttiin puolin ja toisin. Meillä passas arvot ja tavoitteet plus viihdytään yhdessä. Haluttiin alkaa rakentamaan elämää. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Kyllä me seksiä harrastetaan pari kertaa viikossa ja meillä on vieläkin hauskaa yhdessä.
Mä en halunnut viettää elämää yksin. Ja kun täällä kuuntelee noita teidän rakkaussuhteita missä toinen puolisko on paljastunut ihan idiootiks, niin täytyy sanoa, että välillä kannattais enemmän miettiä järjellä näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
No me varmaan tyydyttiin puolin ja toisin. Meillä passas arvot ja tavoitteet plus viihdytään yhdessä. Haluttiin alkaa rakentamaan elämää. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Kyllä me seksiä harrastetaan pari kertaa viikossa ja meillä on vieläkin hauskaa yhdessä.
Mä en halunnut viettää elämää yksin. Ja kun täällä kuuntelee noita teidän rakkaussuhteita missä toinen puolisko on paljastunut ihan idiootiks, niin täytyy sanoa, että välillä kannattais enemmän miettiä järjellä näitä juttuja.
Mun mielestä tuo ei ole tyytymistä. Sinähän elät omien arvojesi mukaan juuri kuten haluatkin. Tyytyminen sulle olis sitä, että olisit joutunut yhteen jonkun rakkussekopään kanssa, kun vakaata kumppania ei olisi löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% miehistä olisi valinnut toisen naisen jos olisi saanut hänet.
Okei.. No miksei miehet saa haluamiaan naisia? Koska ne on suhteessa toisten miesten kanssa, jotka tyytyy heihin! Lopettakaa se tyytyminen ja tavoitelkaa niitä naisia, joista oikeasti olette kiinnostuneita!
Miesten aito kiinnostus kohdistuu hyvin pieneen joukkoon naisista, joten on matemaattisesti mahdotonta että kaikki saisivat sen ykkösvaihtoehdon.
Mitä tarkoittaa halventava " johonkin"?
Ikään kuin " joku" olisi ihmisarvoton otus?
Vierailija kirjoitti:
Jos on tyytynyt johonkin, niin sehän on vain väliaikainen suhde, kun koko ajan etsitään parempaa. Sitten, kun se parempi tulee vastaan, loppuu suhde sen toisen kanssa.
Ei näin. Tyytyminen on sitä että päättää elää yhdessä jonkun "ihan kivan" kanssa juuri siksi ettei halua olla parisuhdemarkkinoilla. Ei halua tuhlata aikaa etsimällä "parempaa" vaan ymmärtää että intohimoinen rakkaus ei ole itselle mikään prioriteetti. Muut arvot tärkeimpiä. Seksuaalinen kiihko ei ole rakkauden mittari, rakkaus on välittämistä ja sitoutumista, minun mielestäni. Mutta jokainen tyylillään.
Minusta on rentoa elää ihmisen kanssa, kun asiat sujuu hyvin, mutta ei ole palavia tunteita. Elämä on leppoisaa. Jos tuo puoliso pettäisi tai muuten vaan ilmoittaisi, että tämä on loppu, niin maailmani ei romahtaisi.
Jää tässä paljon kokematta, mutta energiaa riittää omaan hyvinvointiin. Toisen tunnetilat ei heilauta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan tyytynyt ja olen aina saanut hyvää munaa gulligarusellissä. Miksi tyytyisin keskiverto rumaan mieheen kun jatkuvasti saan komeita miehiä?
N24
Niin miehen kirjoittama teksti.
Ne jotka puhuvat tyytymisestä, ovat harhaisia itselleen valehtelijoita jotka eivät tiedä oikeasta rakastamisesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tyytynyt johonkin, niin sehän on vain väliaikainen suhde, kun koko ajan etsitään parempaa. Sitten, kun se parempi tulee vastaan, loppuu suhde sen toisen kanssa.
Ei näin. Tyytyminen on sitä että päättää elää yhdessä jonkun "ihan kivan" kanssa juuri siksi ettei halua olla parisuhdemarkkinoilla. Ei halua tuhlata aikaa etsimällä "parempaa" vaan ymmärtää että intohimoinen rakkaus ei ole itselle mikään prioriteetti. Muut arvot tärkeimpiä. Seksuaalinen kiihko ei ole rakkauden mittari, rakkaus on välittämistä ja sitoutumista, minun mielestäni. Mutta jokainen tyylillään.
jos on oikeaa rakkautta, se ei ole mitään tyytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ole tunne vaan asenne.
Päätös jakaa elämä toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka puhuvat tyytymisestä, ovat harhaisia itselleen valehtelijoita jotka eivät tiedä oikeasta rakastamisesta mitään.
Väärin. Tiedostan etten osaa rakastaa. Olen valinnut elää kumppanin kanssa, jotta saan sellaiset elämän puitteet kuin haluan.
Mä en tajua koko ketjusta yhtään mitään edelleenkään, vaikka olen sen nyt kokonaan lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Päätös voi yhtä hyvin olla tyytyminen. Ei siihen rakkautta tarvita että päättää elää jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni tyytyy, koska sitä loputoman kriteerilistan täyttävää ihmistä ei ole olemassa. Surullisia tapauksia ovat nämä 40-vuotiaat naiset joka sanovat olevansa fiksuja, nättejä, liikunnallisia, mutta miestä ei löydy.
Sitten ovat nämä ns normaalit ihmiset jotka rakastuvat ihmiseen, ei johonkiin kehon osaan, ulkonäköön, statukseen tai rahaan.
Mitä ihmettä horiset, ei sinkuilla ole yleensä mitään älytöntä/pinnallista vaatimuslistaa. Esim. alkoholismi ja persoonallisuushäiriöt nyt vaan ovat hieman turn off itsestään huoltapitävälle täyspäiselle naiselle, sori hirveesti siitä
Valitettavasti on. Tunnen työni puolesta näitä sinkkunaisia ja heillä on ihan oikeat listat, missä on melko usein, että miehen tulee olla pitkä. Ja niin yllättäen samat naiset ovat aina sinkkuina, koska eivät löydä sitä unelmien miestä. Korkeakoulutettuja ihmisiä. En tosiaankaan horise, vaan tämä on ihan todellista elämää monelle. Se että alat haukkumaan minua, kertookin enemmän sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Päätös voi yhtä hyvin olla tyytyminen. Ei siihen rakkautta tarvita että päättää elää jonkun kanssa.
Tämä. Päätös rakastaa jotakuta on todella karsea asenne. En halunnut sellaista, sitä tarjottiin kyllä. Yhtä tyhjän kanssa. Jos ei ole tunteita, niin ei voida olla yhdessä.
-eri
Naiset ei voi käsittää tabua miesnäkökulmaa- kun ei ole komea, supliikki, pitkä ja varakas niin kumppania ei valita tosi-kauniit-kerhosta. Suurempi itsepetos on yrittää vuosia liian kauniita naisia joita ei millään tule saamaan. Tyytymisessä parisuhteen muut saavutetut hyvät arvot voittaa tyydytyksenä naama kauniin naisen saamisen tunteen.
Keskimääräistä komeampi mies voi valkata keskimääräistä ei-kauniimman naisen helpostikkin kumppanikseen. Moniko missiluokan hottis haluaisi Danny DeVito-look-a-like ad-miehen jos tarjolla on myös 190cm joukkuelajipelaaja jolla on SE auto, design-asunto melkein maksettu ja satoja kavereita?
Valehdellaanhan kaikesta muustakin ?
Eikä kyse ole vain kumppanista vaan omaisuudesta, statuksesta, jne. Kyllä ne monella rakkauden edelle menevät, varsinkin jos ajattelee ettei sellaista tosi rakkautta olekaan mitä telkkarissa näkee.
Onko se tyytymistä jos valitsee kumppanin sen perusteella että on täydellinen sängyssä, mutta muuten "ihan ok" ?
Kertokaapa missä menee taja
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Tietävät toki oikeasta rakastamisesta, mutteivät rakastamaansa ihmistä saa suhteeseen. Tyytyvät sitten muunlaiseen suhteeseen.
Okei.. No miksei miehet saa haluamiaan naisia? Koska ne on suhteessa toisten miesten kanssa, jotka tyytyy heihin! Lopettakaa se tyytyminen ja tavoitelkaa niitä naisia, joista oikeasti olette kiinnostuneita!