Behm: Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako
10 vuotta sitten Rita Behm otti nuorena tatuoinnin, jota katuu nyt raskaasti.
Tässäpä hyvä neuvo kaikille. En keksi mitään rumempaa kuin tatuoinnit naisella.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa muita kuin itsensä kanssa keskusteleva ap?
Kannattaisiko sinun opetella lukemaan ja aistimaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä mitäänsanomatonta persoonaa jollain korostaa.
Sinulla ei ole mitään korostettavaa? Sad.
Vierailija kirjoitti:
Jokinen saa tehdä keholleen mitä haluaa. Jokainen saa ottaa itseensä juuri sellaisen tatuoinnin/ lävistyksen jonka haluaa. Tietysti ei saa olla muita loukkaava, kuten natsijutut tms. Kehorauha koskee myös tatuoituja.
Itsellä ei ole tatuointeja ja kyllä, olen sanonut lapsilleni toivovani, että eivät ottaisi kaula/naamatatuointeja. Mutta mitäpä mulla on siihen sanomista.
Ihan sama mitä teet tai jätät tekemättä niin aina joku loukkaantuu. Pakko valita itse, en halua elää kenenkään valmiiksi runoilemaa elämää vain siksi, että joku muu näin haluaa minun tekevän ja elämän ollakseen itse onnellisempi. Silloinhan minä kuolisin ja eläisin kuollutta elämää. Nämä pitäisi jo aikuisten ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Behm voisi laittaa kuvia poistosta. Miltä näyttää poiston jälki?
Minuakin kiinnostaisi, muuten vain.
Nyt kaikki suunnittelemaan omaa elämää. Hei vain kaikki ihQt tyypit! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.
Olen sairaalassa töissä. Täällä on useita lääkäreitä, joilla on tatskat. Lääkärit kuuluu ylempään keskiluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuntuu joidenkin elämä olevan kovaa...
Kova on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu ja lävistetty nainen on kaamea. En ottaisi sellaista itselleni vaimoksi kyllä.
Sama.
Hullun kovia ovat kyllä panemaan, ottavat lemmenliemet mielellään päälleen, tykkäävät kuristusseksistä yms pikkutuhmaa, mutta siihen se sitten jääkin.
Ne on eri naisia ne, kenen kanssa perustetaan perhe ja mennään naimisiin ja esitellään kavereille.Oletko kateellinen? Ettei olisi vain vähän elämänenergisempiä ihmisiä, haluavat nauttia elämästä ja itsestänsä myös. Ei ne tollasia vässykkämiehiä kaipaa, siis me. XD
Jännämiehiä kaipaatte.
Millaisia he ovat nykyisin? Pahoja poikiako? Minun nuoruudessani ei puhuttu jännämiehistä. Oli pahoja poikia jotka kiinnostivat naisia hyvin paljon. Ilkeitä miehiä ei kiinnosta tavata, täytyy olla hyväkäytöksinen ja hyväntuulinen, valittajat ja muut niuhot eivät kiinnosta. Älykkyys on seksikästä.
Ääni kyllä tälle kirjoitukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.
Olen sairaalassa töissä. Täällä on useita lääkäreitä, joilla on tatskat. Lääkärit kuuluu ylempään keskiluokkaan.
Missä kehitysmaassa asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putkimiesten ja sähkäreiden kanssa samassa tuloluokassa.
Mahtaa olla kivannäköisiä vanhuksia tulevaisuudessa ryppyisine tatuointeineen hoivalaitoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan erehtynyt? Ehkä he ovat ns. samaaneja tai poppamiehiä?
Enpä antaisi tatuoidun lääkärin hoitaa itseäni.
Jotkut ottavat yhden, kaksi tai kolme. Pientä. Ei liian pientä. Jos kuva on hyvä vaikka hyvin tehty ruusu, pentagrammi, ufo, kuu tai joku syvällinen kiva aihe /aiheet. Mutta sanoisin ettei nuorena kannata 20v, vaan mieluummin 34v. Koska jos haluaa yhtäkkiä tatuoinneista puhtaan ihon, se tatuoimaton iho ei enää koskaan palaa. Ja ei kurkkuun, niskaan, selkärankaan, vatsaan tai päähän. Ehkä käsi, ylhäälle. Tai jalka. Jos on 44v silloin on jo harkittu kauan ja ehkei vanhana väliä samoin, paitsi jos iho rypistyy. Myös musteiden riskit esille, neulojen puhtaus ja kuka tatuoinnin tekee. Onko taito riittävän hyvä. Huonosti piirrettyä tatuointia ei kannata koskaan harkita ja että olisi liian kiire ottaa se.
6x laser(330e per kerta) ja lähti pois, ei se sen vaikeempaa ole .
Ennemmin pitäs sanoa että köyhien ei kannata ottaa tatuointeja.
Enpä paljon typerämpää ideaa keksi, kuin hakkauttaa pysyvästi ihoon jotain kemikaaleja.
Vierailija kirjoitti:
6x laser(330e per kerta) ja lähti pois, ei se sen vaikeempaa ole .
Ennemmin pitäs sanoa että köyhien ei kannata ottaa tatuointeja.
Kuulostaa melko vaivalloiselta, eikä lopputuloskaan liene usein täydellinen. Varmaan järkevämpää jättää se wt-kuva kokonaan ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla kivannäköisiä vanhuksia tulevaisuudessa ryppyisine tatuointeineen hoivalaitoksissa.
No mitä väliä, harvan vanhuksen ihoa kai ihaillaan muutenkaan, oli tatskoja tai ei.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh!😂😂😂 Uskomattoman yleistävä ja uskomattoman typerä kommentti.
T: tatuoimaton nainen
Vierailija kirjoitti:
Se olet sinä, joka leimaat muita.
Millaisia he ovat nykyisin? Pahoja poikiako? Minun nuoruudessani ei puhuttu jännämiehistä. Oli pahoja poikia jotka kiinnostivat naisia hyvin paljon. Ilkeitä miehiä ei kiinnosta tavata, täytyy olla hyväkäytöksinen ja hyväntuulinen, valittajat ja muut niuhot eivät kiinnosta. Älykkyys on seksikästä.