Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tissuttelijoita pinoon!
18.10.2006 |
Taidan kuulua tähän porukkaan. Tehdään siis mielenkiinnosta pientä galluppia. Tähän ketjuun EI moralisointia!
1.Kuinka usein juot?
2.Kuinka paljon kerralla?
3.Mitä juot?
4.Lapsia?
5.Käytkö baarissa?
6.Kotiäiti vai töissä?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vierailija:
Silloin on muksut hoidossa kun itse käy ( harvemmin ) baarissa.
Eikä sitä päätä täydy baarissakaan täyteen vetää.
Monesti tuo salassa juominen riistäytyy käsistä..
Ja mukavampi/turvallisempi lapsille olla hoidossa kun vanhempi juo.
Miksette rentoudu esim. saunassa?
Saunan jälkeen ulos ( parvekkeelle) istumaan, lasi limpparia käteen ja telkkaria katsomaan. Mikäs sen parempaa? :)