Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12645)

Vierailija
4401/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiesuksen ristus tuota 28v:n eksää. Jos en tietäisi varmasti, luulisin hänen olevan ex-mieheni.

Salanaisen hälytyskellojen pitäisi alkaa kilkattaa jo. Sumutorvien kuuluisi soida hänen kuuroissa korvissaan. Ehkä hän ei vain välitä. Ehkä hänellä on niin kiire katraansa kanssa, ettei huomaa kaikkea mieheen liittyvää outoutta, valehtelua ja asioiden pimittämistä.

Viittaan tässä nyt 28 kertomaan, ettei mies puhu naisesta kenellekään. Nainen on edelleen salanainen, vaikka nainen on itse "avoimesti" somessa ollut miehen kanssa vuoden ja kenties luulee, että heillä on ihana, tasaveroinen, aikuinen suhde. Häneltä on jäänyt huomaamatta, ettei hän kuulu miehen sosiaaliseen piiriin ja että hänet pidetään piilossa. 

Kukaan ei tiedä varmasti täällä pimittääkö exä uuden suhteensa.  Ainakin töissä suhde tiedetään, joten ei ole edes mitään järkeä suhdetta sen enempää muiltakaan salata. Ja viettäähän mies viikinloppuja uuden naisen kanssa. Tuskin on enää salanainen, mutta yhdessä eivät eivät asu virallisesti.  

Vierailija
4402/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vielä vinkkinä 28V:lle että voisit ihan oikeastikin ilmoittaa  (vaikka ymmärrän ettet nyt ihan vielä halua) tuonne DVV:lle että teidän rekisterinne mukaan täällä kuulemma asuu joku kolmaskin henkilö, mutta saamasi tiedon mukaan henkilö ei ole enää asunut täällä 14 kuukauteen, että voisitteko tarkistaa tiedon. Tällöin todennäköisesti exäsi joutuu vastaamaan maistraatille (DVV:lle) että asutteko te siellä vai ette. Kyllä tämä asia alkaa kuulumaan myös viranomaiselle, jos hän pimittää tärkeää tietoa omasta vakituisesta  asuinpaikastaan. Kyllähän tämä saattaa kiinnostaa myös KELA:a jos jotain asumistukia tai muita kierretään näillä valejärjestelyillä. Sitä saa mitä tilaa.

Ei tämä ole poissuljettu vaihtoehto, yritän ensin vielä kerran "ns. hyvällä". Periksi en anna nyt tuumaakaan.

Olen nyt selvitellyt asioita ja kuulin, että eksä ihan oikeasti asuu siellä salakämpässä edelleen. Tekee sairaan paljon töitä (mihin rahat menee? En tiedä) ja urheilee huolestuttavan paljon, Hänestä ollaan huolissaan. Viettää aikaa kyllä tämän nykyisen (entinen salarakas) kanssa viikonloppuisin / pyhinä. Tätä nykyistä ei ole eksän puheissa laisinkaan, siis kenellekään muulle ei puhu naisesta. On puhunut myös, että etsii pienempää / edullisempaa vuokrakämppää.

Näitä on nyt tullut esiin, eikä nämä minua kiinnosta, uteliaana kyllä kuuntelin ja mielessäni ihmettelin.

Nyt ollaan vihdoin tultu siihen pisteeseen, että minulla ei riitä enää ymmärrys eikä kiltteys. Nämä rahajutut oli nyt ns viimeinen niitti. Nyt toimin vain sen eteen, että saan asiat järjestymään haluamallani tavalla. 

Vakavasti sanottuna niin koen hieman, että minun itsemäärämisoikeitta on loukattu sillä, että en saa henkilöä asunnosta pois ja siitä valehdellaan minulle jatkuvasti. Olen maaliskuusta asti pyytänyt asiaa, kohta 10 kk.

28 v yhdessä

Voi yhden tähden mikä tilanne. Olisiko jostakin seuraavasta apua:

- laita viimeisessä juttutuokiossa mies täyttämään osoitteenmuutosilmoitus maistraattiin. (ota mukaasi tulostettu lomake). Vie sinä täytetty lomake postiin.

- tai laita oikeuteen hakemus yhteiselämän purkamisesta. Silloin oikeus määrää miehen muuttamaan osoitteensa. Kysy neuvoja oikeusaputoimistolta.

Päivämäärät ex:n poismuutolle joko lomakkeeseen tai hakemukseen oikeudelle kannattaa miettiä tarkkaan. Omalta kannaltasi, rahojen suhteen:

- minkä verran saisit asumistukea? Voiko laskea netissä laskurilla, vaikka ei vielä hakisikaan? Voiko sitä hakea takautuvasti? Jos kyllä, niin kuinka pitkältä ajalta? Tietäisikö joku palstalla?

- olisiko ex oikeutettu asumiskorvaukseen tai mikä se termi nyt onkaan? Minkä suuruinen se olisi?

Ihan surutta laske, kumpi olisi sinulle ja pojalle kannattavampi, ja toimi sen mukaan jos voit. Ex ei ainakaan voi hakea asumiskorvausta, jos on ollut kirjoilla asunnossa, mutta silloin sinäkään et voi hakea asumistukea.

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4403/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salanaisen hälytyskellojen pitäisi alkaa kilkattaa jo. Sumutorvien kuuluisi soida hänen kuuroissa korvissaan. "

:D

Vierailija
4404/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen nyt selvitellyt asioita ja kuulin, että eksä ihan oikeasti asuu siellä salakämpässä edelleen. Tekee sairaan paljon töitä (mihin rahat menee? En tiedä) ja urheilee huolestuttavan paljon, Hänestä ollaan huolissaan. Viettää aikaa kyllä tämän nykyisen (entinen salarakas) kanssa viikonloppuisin / pyhinä. Tätä nykyistä ei ole eksän puheissa laisinkaan, siis kenellekään muulle ei puhu naisesta. On puhunut myös, että etsii pienempää / edullisempaa vuokrakämppää."

Siis kuka on miehestä huolissaan ja miksi? Kuka tietää, että hän asuu salakämpässä yhä?

Urheilee paljon, koska kroppa pitää olla tikissä kunnossa tuon yksihuoltajan takia tai sitten miehellä on jo uusi kiikarissa.

Kuka tietää miehen asioista noin paljon, että mies on kaikki viikonloput tuon naisen kanssa?

Mieshän on työpaikalla jo naisen kanssa tekemisissä 8 h.

Mistä tiedät,

Niin oudolta kuin se kuulostaakin, ehkä asiat ei tosiaan ole siltä miltä ne näyttää...

Mutta miten ne ovat, sen tietää vain exä itse. Jos hänkään.

Vierailija
4405/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistukea ei voi hakea jälkikäteen. Se on voi voi, jos ei ole älynnyt hakea.

Tosin 28:n tilanteessa hän ei saa asumistukea, niin kauan, kun hänen exänsä virallisesti asuu asunnossa.

Jotta saa asumistukea, tulojen tulee olla tosi pienet. 

Jo kahden ihmisen pienet palkat poissulkee asumistuen kokonaan.

Exä ei ole myöskään oikeutettu asumiskorvaukseen takautuvasti, sillä hän virallisesti asuu asunnossa :D. Jotain hyvää sentäs.

Ja sitten, minä hakisin jälkikäteen elatustukea exältä, sitä voi hakea vuoden takautuvasti.

Vierailija
4406/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistukeen vaikuttavat ruokakunnan kaikkien jäsenten tulot. Tuen määrään vaikuttavat ansiotulot, pääomatulot ja useat etuudet. Tulot otetaan huomioon bruttona eli ennen verojen vähentämistä.

Asumistukea voi saada yksi henkilö tai useamman henkilön ruokakunta. Ruokakuntaan kuuluvat yleensä samassa asunnossa asuvat henkilöt. Asumistuki myönnetään ruokakunnalle yhteisesti.

Voit saada asumistukea takautuvasti enintään 1 kuukaudelta.

https://laskurit.kela.fi/yleisen-asumistuen-laskuri

Vierailija
4407/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exä asuu edelleen virallisesti 28 kanssa niin elatustukea ei silloin saa. Jos muuttoilmoitusta ei ole tehty he asuvat kuin pariskuntana. Vasta kun vain 28 ja poika asuvat pelkästään kirjoilla asunnossa. 

Vierailija
4408/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllähän se jotain jo kertoo naisesta, jos on väsännyt kolmen eri miehen kanssa viisi lasta. Ja yhdenkään lapsen isän kanssa ei enää ole, vaan nyt on vampattu perheellinen, varattu mies.

Että siinä vähän vakautta, moraalia ja elämänarvoja noin niinku pähkinänkuoressa. Että tollasta olis niinku tarjolla.

Vierailija
4409/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallelujaa! Mazel tov!

En voi muuta kuin tuulettaa täällä kun 28:n kiltteys ja ymmärrys ei enää riitä :D

28:n eksä on varsinainen huippu tuossa syödä ja säästää kakkunsa -lajissa. Ei seurustele, mutta sen sijaan on edelleen avoliitossa. Eikä kumpikaan naisista ole todennäköisesti tiennyt asian oikeaa laitaa.

Onko se todella niin, että jos tarpeeksi kauan valehtelee joka suuntaan, niin alkaa itsekin uskoa omia juttujaan?

Kuurankukka

Vierailija
4410/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiesuksen ristus tuota 28v:n eksää. Jos en tietäisi varmasti, luulisin hänen olevan ex-mieheni.

Salanaisen hälytyskellojen pitäisi alkaa kilkattaa jo. Sumutorvien kuuluisi soida hänen kuuroissa korvissaan. Ehkä hän ei vain välitä. Ehkä hänellä on niin kiire katraansa kanssa, ettei huomaa kaikkea mieheen liittyvää outoutta, valehtelua ja asioiden pimittämistä.

Viittaan tässä nyt 28 kertomaan, ettei mies puhu naisesta kenellekään. Nainen on edelleen salanainen, vaikka nainen on itse "avoimesti" somessa ollut miehen kanssa vuoden ja kenties luulee, että heillä on ihana, tasaveroinen, aikuinen suhde. Häneltä on jäänyt huomaamatta, ettei hän kuulu miehen sosiaaliseen piiriin ja että hänet pidetään piilossa. 

Kukaan ei tiedä varmasti täällä pimittääkö exä uuden suhteensa.  Ainakin töissä suhde tiedetään, joten ei ole edes

No kyllä minä pitäisin pimittämisenä sitä, että minua ei esitellä, vaikka ollaan samassa tilassa miehen ystävien/sukulaisten kanssa.Ja tosissaanko tässä nyt aletaan etsiä järkeä tämän miehen touhuista voi tulla pitkän matkan juoksu siitä hommasta.

Vierailija
4411/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jälleen Teille kanssakulkijoille.

Olen täällä varmaan vuoden valitellut siitä vesimaksusta, mutta vasta nyt tajuan kuinka paljon tässä on muutakin pielessä.

Vain sillä, että eksä on asunnut "sääntöjen vastaisesti" toisen vuokralaisen asunnossa. Tämähän todella vaikuttaa moneen, eli olen avoliitossa edelleen, elatusmaksut (joita en vaatinut), asumistuki ja ties mitä. Vaikuttaakohan verotuksessa mitenkään? 

Asumistuesta sen verran, että en sitä tällä hetkellä saisi laskurin mukaan (hieman haastavaa kun tulot vaihtelevat, piti arvioida vuoden tulot). Eli siis laskin sen mukaan, että eksä ei tässä asuisi.

Ainoa positiivinen asia tässä, että eipä minun tarvitse myöskään miettiä mitään asumiskorvausasiaa.

Eilisen yllättävän puhelinsoiton jälkeen laitoin myöhemmin eksälle viestin, että tavattaisiin. Vastasi, että soittaa minulle tänään päivällä. No, ei ole soittanut ja todella poikkeuksellisesti yritin soittaa äsken niin eipä vastannut. Hävisi siis kuin pieru saharaan. Ullatus.

28 v yhdessä

Vierailija
4412/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

"No kyllä minä pitäisin pimittämisenä sitä, että minua ei esitellä, vaikka ollaan samassa tilassa miehen ystävien/sukulaisten kanssa.Ja tosissaanko tässä nyt aletaan etsiä järkeä tämän miehen touhuista voi tulla pitkän matkan juoksu siitä hommasta"

Hitto, samaa mieltä kyllä.

Jos itse olisin ollut (vähintään) vuoden miehen kanssa ja 99% kaikki tehtäisiin aina kaksisteen ja poikkeustilanteissa minua ei esiteltäisiin ei sisaruksille eikä omalle pojalle niin oudolta todellakin tuntuisi. Ja tuo nykyinen on ihan aktiivinen julkisessa mediassa, mutta eksä ei selkeästi halua olla kuvissa.

Olemme olleet mökkimiehen kanssa vähemmän aikaa ja olen tavannut lapset (aikuiset), iäkkään äidin ja eksänkin (vahingossa). Kaikille minut on esitelty. 

Ja jokainen elää tavallansa, mutta kyllä minä naisena ihmettelisin yli vuoden seurustelun (tai ties kuinka kauan ovat olleet) jälkeen asiaa.

Tuohon nykyiseen ja Heidän suhteeseen en nyt keskity yhtään enempää.

28 v yhdessä 

Vierailija
4413/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo sen verran vakavaa huijauksen makua, että jos olisit kiukkusempi yksilö, voisit jo alkaa harkita että "tästä lähtien keskustelemme vain asianajajien välityksellä"  repliikkiä. Se on vaan niin valitettavan kallista,mutta ainakin faktat ja rahalliset tappiot kannattaa nyt lyödä nenän eteen ihan paperiversiona vaan. Minullakin on ollut aikanaan tuollainen tapaus omassa elämässäni kauan sitten, ei ollut onneksi lapsia, eikä yhteistä asuntoa/omaisuutta, mutta meni kyllä muutama vuosi toipumisessa ja ihmettelyssä että mitä ihmettä oikein tapahtui. Mitään ei koskaan myöntänyt, jos laitettiin faktojen eteen, reagoi poislähtemällä ja sen jälkeen seurasi minun haukkumiseni puhelimessa. Koskaan ei esitellyt sukulaisilleen (no välinsä oli huonot niihin joka tapauksessa)  koskaan ei myöntänyt että seurustelemme (vaikka kaikki tiesivät aikana ennen someakin), naapurit rupesivat jo tervehtimään, jälkeenpäin  ei myöntänyt näitä minun lähinaapureitani koskaan edes tavanneensa jne jne. Yhteistä myös äärimmilleen menevä treenaushulluus, ei alkoholia, puhelimeen vastaamattomuus selittyi "ei jaksanut, ei pystynyt" ja toki varmaan jotain masennustakin oli, mutta jälkeenpäin olen todennut että kyllä itsekin masentuisin jos omaisin noin  hankalan (p:n)  luonteen.

Vierailija
4414/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salanainen saattoi tottua olemaan näkymätön heidän pitkän (?) salaseurustelunsa aikana, eikä ehkä siksi ole osannut vielä vaatia itselleen näkyvyyttä miehen ystävien ja sukulaisten edessä. Mutta haloo ja kukkuu, pitäisi rouvalla hoksottimet toimia, onhan hänellä runsaasti kilometrejä takana eri miesten kanssa.

Vierailija
4415/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja tosissaanko tässä nyt aletaan etsiä järkeä tämän miehen touhuista voi tulla pitkän matkan juoksu siitä hommasta."

:D

Vierailija
4416/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä todella hyvät neuvot:

"- laita viimeisessä juttutuokiossa mies täyttämään osoitteenmuutosilmoitus maistraattiin. (ota mukaasi tulostettu lomake). Vie sinä täytetty lomake postiin.

- tai laita oikeuteen hakemus yhteiselämän purkamisesta. Silloin oikeus määrää miehen muuttamaan osoitteensa. Kysy neuvoja oikeusaputoimistolta."

Vierailija
4417/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi aika ovela tuo 28:n mies.

Pistää osoitetietonsa salaisiksi, jotta kukaan ei pysty selvittämään, missä hän oikeasti asuu tai missä on oikeasti kirjoilla.

Hommaa salaluukun salaa vaimolta, johon voi viedä salarakkaansa, vuokraa sen toiselta vuokralaiselta. Vuokralainen ei saa koskaan jälleenvuokrata asuntoaan, jotenka tuossa jo alkuperäinen vuokralainen rikkoo lakia.

Väittää 28:lle, että on tehnyt virallisen muuttoilmoituksen pois heidän kämpästä. Todellisuudessa on yhä kirjoilla kämppään, mistä johtuen 28 joutuu maksamaan miehen vesimaksut, ei voi periä elatusmaksuja eikä ole oikeutettu asumistukeenkaan.

Mies ei voi olla virallisesti kirjoilla salaluukussaan, koska hän ei saisi siellä oikeasti edes asua.

Salarakkaalle salaluukku esitellään omana kämppänä tai omana vuokrakämppänä, vaikka on siellä asunnossa asuukin virallisesti täysin eri ihminen, mies on siis täysin väärin perustein asunnossa, eikä ole siellä edes kirjoilla.

Vanhemmille ei voi pistää itseään kirjoille, muutenhan koko sotku paljastuisi heille ainakin jollain tasolla.

Vaimolleen väitti menevänsä työmatkoille ja kylläpäs niitä työmatkoja yhtäkkiä tulikin. Samoin harrastukset lisääntyi roimasti ja kaikenlainen muu poissaolo. Todellisuudessa hän oli vain siirtynyt salakämppäänsä salarakkaansa kanssa.

Lainaa rahaa valheellisella tarinalla 28:lta, eikä maksa rahoja takaisin.

Valehtelee menoistaan ja tekemisistään jopa vielä suhteen päättymisen jälkeen ja jää niistä koko ajan kiinni. Jää jälkikäteen kiinni myös monista valheista, joita sepitteli suhteen aikana.

Ottaa säilöön poikansa palkkiorahan, eikä maksa sitä pyytäessä. Ei suostu maksamaan pojan lomamatkasta osuuttaan, vaikka lupasi.

Väittää 28:lle, ettei ole koskaan seurustellut salarakkaansa kanssa, mutta todellisuudessa salarakas on julkaissut heidän parisuhteensa jo vuosi sitten, vaikka virallinen ero 28:sta tapahtui vasta 4 kk tuon jälkeen.

Salarakas luuli suhteen virallistamisen yhteydessä, että mies on eronnut täydellisesti vaimostaan, vaikka todellisuudessa ei ollut eronnut. Ja vaimo luuli olevansa tukevasti miehensä kanssa, vaikka todellisuudessa miehen salarakas oli julkistanut suhteen jo somessa.

Salarakas luuli, että mies on asumuserossa vaimostaan, vaikka todellisuudessa asunto oli salaa vuokrattu vaimolta ja mies asui tukevasti ja virallisesti vaimonsa kanssa eikä ollut eronnut.

Että sellaisen kultakimpaleen on tämä "viisi lasta kolmelle eri miehelle"-nainen on löytänyt.

Onnea!

Vierailija
4418/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v. Joku tuossa neuvoi kysymään asioista oikeusaputoimistolta. Kannatetaan.

Tässä asumiskuvioissa, sinun pakottamisessa avoliittoon jota ei enää ole, kuukausia jatkunut valehtelu talonkirjoista poistumisesta, sairaalloinen valehtelu kaikesta mahdollisesta jne. on jotain todella hämärää. Ehkä joku lakiasiantuntija tietää kertoa, mitä kaikkea tässä kierretään ja vältetään, ja ennen kaikkea: Mitä mahdollisia negatiivisia vaikutuksia tällä on sinulle nyt ja tulevaisuudessa, siis sellaisia, joita me nerokkaat salapoliisinaiset emme osaa vielä tajutakaan tästä kuviosta. 

Kalliista salakämpästä vielä: jos mies asuu Helsingissä, täällä riittää halpoja vuokra-asuntoja vakituisessa työssä oleville vaikka kuinka paljon. Mies ei osaa käyttää järkeään tässä(kään) asiassa.

Vierailija
4419/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vuokralainen ei saa koskaan jälleenvuokrata asuntoaan, jotenka tuossa jo alkuperäinen vuokralainen rikkoo lakia."

72

Jälleenvuokrasuhde ja ensivuokrasuhde

Jälleenvuokrasuhteella tarkoitetaan vuokrasuhdetta, joka syntyy, kun vuokranantajalta asuinhuoneiston vuokrannut (ensivuokralainen) vuokraa koko huoneiston vuokrasopimuksen tai vuokranantajan erikseen antaman luvan perusteella edelleen yhdelle tai useammalle omalle vuokralaiselleen (jälleenvuokralainen). Ensivuokrasuhteella tarkoitetaan vuokranantajan ja ensivuokralaisen kesken olevaa vuokrasuhdetta.

Jos jälleenvuokralaisia on useampia ja asuinhuoneiston käyttöoikeus on kunkin osalta rajoitettu osaan huoneistoa, sovelletaan jälleenvuokraukseen tällöin tämän luvun säännöksistä vain 7275 ja 78 sekä 79 :ää.

Jälleenvuokrasuhteeseen ja ensivuokrasuhteeseen sovelletaan, mitä muualla tässä laissa säädetään huoneenvuokrasuhteesta, jollei tämän luvun säännöksistä muuta johdu.

Vuokrasopimuksen ehto, jolla rajoitetaan jälleenvuokralaiselle tämän luvun mukaan kuuluvaa oikeutta, on mitätön.

https://www.vuokraturva.fi/tietopankit/huoneenvuokralaki/asuinhuoneisto…

Vierailija
4420/12645 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salanainen saattoi tottua olemaan näkymätön heidän pitkän (?) salaseurustelunsa aikana, eikä ehkä siksi ole osannut vielä vaatia itselleen näkyvyyttä miehen ystävien ja sukulaisten edessä. Mutta haloo ja kukkuu, pitäisi rouvalla hoksottimet toimia, onhan hänellä runsaasti kilometrejä takana eri miesten kanssa.

Tulipahan nyt jostain mieleen, niin onkohan nuo hänen lapsensa pykätty varatuille miehille? Jos on yrittänyt sillä tavalla saada miestä itselleen, eikä ole onnistunut? Se selittäisi tuota vaihtuvuuttakin.

Just saying.