Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12645)

Vierailija
4281/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 28 joudu millään tavoin exänsä mahdollisten velkojen maksumieheksi.

Kun ja jos asunto myydään, 28 saa myyntirahoista 50 %, sillä ei ole yhtään mitään merkitystä, millaisissa veloissa exä mahdollisesti on.

Joten en tuota miettisi yhtään. Tärkeintä on, että asunto on molempien nimissä virallisesti 50 - 50 % omistuksella. Eli 28 voi tarkistaa verottajalta, että onhan asunto-osakkeet 50%:sesti hänen nimissään.

Vierailija
4282/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaratonParkujalle, minä en edes huomannut mokaasi ennen kuin siitä mainitsit. 

Eksässä ja yhdessä lapsuuteni perhetutussa on kyllä sama tapa, eli "valehtelu" näyttää siltä, kuin valehtelija uskoisi itsekkin omiin valheisiin. Tätä on vaikea selittää, outo fiilis tulee.

Asumistuesta vielä, eli en ole eläessäni sellaista hakenut. En siis edes sen jälkeen kun jäin lapsen kanssa kaksin asumaan (ilman elatusmaksuja). Tosin (jos) mies on tässä kokoajan "virallisesti" asunut niin uskoisin, että hänenkin tulot olisivat vaikuttaneet. Haastavana olen kokenut myös sen, että en ole kuukausipalkkainen vaan tuntityöläinen ja nettopalkkani vaihtelee tosi paljon (jopa 700 euroa/kk). Nyt on pitkään tunteja ollut liian vähän, mutta tässä tulee iso muutos vielä tammikuun aikana kun jään yksin tekemään kahden ihmisen työt, ihan hirvittää.

Rasitustodistuksesta puhutaan vain kiinteistöjen osalta. 

Eksällä voi olla ongelmia raha-asioiden kanssa, epäilen nyt kyllä sitä vahvasti. Luulisi kyllä toisaalta, että omistusasunnon tiedot olisi helposti saatavissa. Ulosotto ei voi kyllä koskea kuin 50% asuntoa, mutta on hyvä tiedostaa, että mitään keskinäisiä "velkoja/saatavia" ei kuvittele saavansa asunnon myynnin yhteydessä.

Minun täytyy nyt selvittää pari tosi isoa asiaa ihan ensimmäisenä mm. olemalla pankkiin yhteydessä.

28 v yhdessä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä pettäjät ja tapavalehteijat salaavat tekemisesä hyvin tarkasti. 28 mies eli systemaattisesti järjestetyssä salakämpässä ja hänellä oli salarakas. Miten hän olisi noin huolimattomasti jättänyt kalenterisa luettavaksi. Jos siinä oli tietoja, joista selvisi hänen olemisiaan milloin missäkin. Joko hän teki niin tahallaan, halusi, että 28 luki sitä tai sitten on kyllä outoa huolimattomuutta patologiselle valehtelijalle. He ovat kylöä aurinkoakin tarkempia peittämään jälkensä. Muutenkin pitävät salassa ja valehtelevat jopa niissäkin asioissa joilla ei ole mitään merkitystä. Heille se on elämäntapa, rutiini ja siksi huolellisuus salaamisessa on automaattinen toiminto. 

No eivätkä salaa tarkasti. Tai no, yrittävät salata, mutta se on mahdotonta. Aina jokin asia unohtuu "salata". Ei kukaan pysty täydelliseen petokseen vuodesta toiseen muistaen kaikki pienetkin detaljit.

Ja sitä paitsi, oletko kuullut,  että mikäli pettäjä ei jää kiinni, niin vuosien saatossa pettäjä käy varomattomaksi ja laiskaksi, sillä jälkien peittäminen on pirun työlästä. Pettäjä alkaa hutiloimaan, ei jaksa peittää kaikkea, kun ei ole ennenkään jäänyt kiinni.

Esim. 28:lla ei käynyt mielessäkään, että hänen miehellään voisi olla toinen nainen. Mies tiesi tämän itsekin, sillä 28 ei ristitentannut miestä yhdenkään reissun jälkeen. Joten mies ryhtyi varomattomaksi. Miehelle ei taatusti tullut mieleenkään, että 28 lukisi jotain paperikalenteria, saatikka että 28 muistaisi, missä miehen olisi kuulunut olla tiettynä päivämääränä ja missä ei. Käsittääkseni mies meni "työreissuillensa" vain suullisesti ilmoittaen, eikä 28 niitä merkinnyt itselleen muistiin, että minäs päivänä se ukko on missäkin luuhannut.

Mies siis luotti siihen, että 28 ei lue kalenteria tai vaikka jos lukeekin, ei osaa yhdistää ristiin meneviä asioita, koska se olisi edellyttänyt 28:lta ensinnäkin hyvää muistia.

Ja johan on jo nähty, että mies on jäänyt jatkuvasti kiinni valheista, pienistä ja suurista, jotenka ei ole mitenkään kovin taitava jälkiään peittämään.

Tottui varmaan siihen 28 vuoden aikana, että vaimo uskoo sinisilmäisesti kaiken, eikä vaimo pengo mitään, vaan luottaa sokeasti, niin tottui siis siihen, ettei näitä omia tekosia nyt niin vimpan päälle tarvitse peitellä, kun vaimo nielee kaikki valheet tutkimatta ja epäilemättä mitään.

Mutta nyt kun 28 osaa epäillä miehen jokaista sanaa ja reissua ja ristitsekkaa asioita, niin johan paljastuu valheiden vyyhti.

Vierailija
4284/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuli nyt  mieleen vaan tuosta, että 28v exää ei oikein löydä millään haulla, niin ketä tässä pakoillaan ja miten ammattimaisesti, eli suoraan sanottuna, ettei vaan kaverilla olisi mellevät ulosotot päällä. Se on nimittäin kinkkisempi juttu sitten kämpän myynnin suhteen, sillä vouti ottaa AINA omansa pois päältä ja jää, mitä jää."

Hyvänen aika ajatusten virtaasi: velat eivät ole yhteisiä. Ellei 28 ole antanut omaa osuuttaan toisen velan vakuudeksi, niin mitään tuollaista ei tule tapahtumaan. Ihme vouhkaamista ja yritystä lietsoa. 

Jaa susta en tiedä, mutta mulle kyllä kävi juuri noin. Mies teki velkaa koko sen ajan kun kuvittelin hänen järjestävän vain asioitaan. Kun asunto meni myyntiin pankki otti omansa ja minä jäin nuolemaan näppia lupauksella että mies makssa sitten mulle.

En mä siis suoraan maksumies ollut mutta olinpah

No toden sanoakseni mulle kävi niin, että olin avioliitossa yrittäjän kanssa ja olin antanut oman osuuteni hänen yrityksensä lainojen vakuudeksi. Kun halusin eron, niin mies jätti lainat maksamatta. Tahallaan. Sanoi, että tekee kaikkensa etten selviä. Ja on tehnyt enemmän kuin täällä kenenkään vaccarin kirjoituksissa. Luojan kiitos noista on jo aikaa vuosikymmeniä.

Vierailija
4285/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes avioliitossa puoliso ei ole millään tavoin vastuussa toisen tekemistä omista veloista.

28 ei ollut ikinä edes avioliitossa, vaan avoliitossa.

Vierailija
4286/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto-omistus on osakekirjan, isännöitsijän todistuksen ja kauppakirjan mukaan 50 ja 50 %. En itsekään ole tuosta huolissani.

Tuo eräs henkilö joka välissä kirjoitti, että mies teki velkaa lisää yms. Niin tilanne ei voi olla sama. Eli mies on voinut tehdä velkaa asioilla, jotka ovat esim olleet miehen nimissä 100% tms. Halunnut ns hävittää omaisuutta ettei joudu osituksessa maksumieheksi.

28 v yhdessä 

Vierailija
4287/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No toden sanoakseni mulle kävi niin, että olin avioliitossa yrittäjän kanssa ja olin antanut oman osuuteni hänen yrityksensä lainojen vakuudeksi. Kun halusin eron, niin mies jätti lainat maksamatta. Tahallaan. Sanoi, että tekee kaikkensa etten selviä. Ja on tehnyt enemmän kuin täällä kenenkään vaccarin kirjoituksissa. Luojan kiitos noista on jo aikaa vuosikymmeniä."

Tässäpä hyvä varoitus muille!

Alkaa ikinä antako omaisuuttanne toisen lainojen vakuudeksi!!!!

Muistakaa aina pitää omat rahat ja omaisuus itsellänne. Koskaan ei voi tietää, milloin mies ottaa ja lähtee.

Vierailija
4288/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asumistuesta vielä, eli en ole eläessäni sellaista hakenut. En siis edes sen jälkeen kun jäin lapsen kanssa kaksin asumaan (ilman elatusmaksuja). Tosin (jos) mies on tässä kokoajan "virallisesti" asunut niin uskoisin, että hänenkin tulot olisivat vaikuttaneet. Haastavana olen kokenut myös sen, että en ole kuukausipalkkainen vaan tuntityöläinen ja nettopalkkani vaihtelee tosi paljon (jopa 700 euroa/kk)."

No nyt seuraava tehtäväsi on kirjautua pankkitunnuksilla kelaan ja tehdä asumistukihakemus.

Olet todellakin oikeutettu asumistukeen, mikäli tulosi voivat olla noinkin pienet ja vastikkeesi on kova.

Toki asumistukeen lasketaan kaikki taloudessa asuvien tulot, jotenka jos miehes on siellä yhä kirjoilla, niin silloin et saa asumistukea.

Tarkistitko jo huoltoyhtiöstä, onko mies sinne tehnyt muuttoilmoituksen? 

Saitko selvitettyä mistään, missä mies asuu nyt virallisesti? Ei kai vain teidän asunnnossa yhä?

Vierailija
4289/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä, eksä soitti äsken ja jaaritteli ummet ja lammet, kuuntelin ja lopulta kysyin oliko Hänellä jotain asiaa? Saman tien tulikin jotain ja puhelu piti lopettaa.

Pahaa aavistaen nyt kirjauduin pankkitililleni ja ei pitäisi yllättää, mutta sitä 50% velan maksua ei näy tililläni (sama pankki kuin itselläni, eli pitäisi näkyä). Samoin vastikelaskussa edelleen 3 vesimaksua (tässä voisi toki olla virhe).

Ihminen voi olla tyhmä = siis minä.

Niin ja isännöitsijälle soitto menee huomiseksi. Tänään mennyt kiinni kello 15.00.

28 v yhdessä 

Vierailija
4290/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No toden sanoakseni mulle kävi niin, että olin avioliitossa yrittäjän kanssa ja olin antanut oman osuuteni hänen yrityksensä lainojen vakuudeksi. Kun halusin eron, niin mies jätti lainat maksamatta. Tahallaan. Sanoi, että tekee kaikkensa etten selviä. Ja on tehnyt enemmän kuin täällä kenenkään vaccarin kirjoituksissa. Luojan kiitos noista on jo aikaa vuosikymmeniä."

Tässäpä hyvä varoitus muille!

Alkaa ikinä antako omaisuuttanne toisen lainojen vakuudeksi!!!!

Muistakaa aina pitää omat rahat ja omaisuus itsellänne. Koskaan ei voi tietää, milloin mies ottaa ja lähtee.

Kuule, rahoista viis ja omaisuudesta. Tärkeintä on oma hyvinvointi ja lasten. Ja oikeesti ystäväni organisaationsa johdossa järjesti meille asunnon, josta emme olisi osanneet unelmoidakaan. Ja edullisesti, organisaation arvojen mukaisesti. Eli kaikki meni paremmin kuin koskaan ennen. 

Vierailija
4291/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sanon siihen miehen paperikalenteriin liittyen, että epäilyksen siemen oli päässäni viimeisen työkeikan takia. Mies heitti minut eräälle mökille, jossa olin yksin viisi päivää ja tein töitä siellä etänä ja tähän liittyi kummallisuuksia. Jopa siinä, että mies ei pystynyt tulemaan sinne viikonlopuksi jne. Katsoin ensin almanakasta vain sen viikon ja mies ei ollut koko työmatkalla (eikä voinut kotonakaan yöpyä lapsen takia). Sitten muistin erään toisen keikan, joka aiemmin ihmetytti. Nämä kaksi riitti tajuamaan, että nyt on asiat pielessä.

Ilman epäilystä koko paperiallakka ei olisi kiinnostanut laisinkaan.

28 v yhdessä 

Vierailija
4292/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö mitä, eksä soitti äsken ja jaaritteli ummet ja lammet, kuuntelin ja lopulta kysyin oliko Hänellä jotain asiaa? Saman tien tulikin jotain ja puhelu piti lopettaa.

Pahaa aavistaen nyt kirjauduin pankkitililleni ja ei pitäisi yllättää, mutta sitä 50% velan maksua ei näy tililläni (sama pankki kuin itselläni, eli pitäisi näkyä). Samoin vastikelaskussa edelleen 3 vesimaksua (tässä voisi toki olla virhe).

Ihminen voi olla tyhmä = siis minä.

Niin ja isännöitsijälle soitto menee huomiseksi. Tänään mennyt kiinni kello 15.00.

28 v yhdessä 

Onko mies siis maksanut yhtään siitä isosta velasta (joka vastaa jopa noin 1,5 kk palkkaa)?

Itseäni ei yllätä yhtään.

Meinasin kirjoittaa, että mies ei todellakaan tule sulle maksamaan ikinä tuota summaa. Mistä hän sellaiset rahat muka repisi? Hänellä menee koko palkka ensinnäkin vuokran maksuun, ruokaan ja varmasti osittain rahoittaa noiden viiden muksun menoja esim. ruuan muodossa. 

Eipä ole yhtään ihme, ettei ole ilmoittanut huoltoyhtiöön muutostaan.

Kysyppäs samalla, onko mahdollista saada takautuvasti vesimaksuja takaisin, sillä mies on faktisesti ollut 14 kk poissa.

Vierailija
4293/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä sanon siihen miehen paperikalenteriin liittyen, että epäilyksen siemen oli päässäni viimeisen työkeikan takia. Mies heitti minut eräälle mökille, jossa olin yksin viisi päivää ja tein töitä siellä etänä ja tähän liittyi kummallisuuksia. Jopa siinä, että mies ei pystynyt tulemaan sinne viikonlopuksi jne. Katsoin ensin almanakasta vain sen viikon ja mies ei ollut koko työmatkalla (eikä voinut kotonakaan yöpyä lapsen takia). Sitten muistin erään toisen keikan, joka aiemmin ihmetytti. Nämä kaksi riitti tajuamaan, että nyt on asiat pielessä.

Ilman epäilystä koko paperiallakka ei olisi kiinnostanut laisinkaan.

28 v yhdessä 

Silloin kun sinä olit yksin mökillä autottomana viisi päivää, mies oli sen salarakkaansa kanssa siellä salakämpässä.

Sanoiko hän olevansa työmatkalla sen viiden päivän aikana siis? Ja olisi ollut vapaa viikonlopun, mutta ei tullut kanssasi sinne mökille?

Ja kalenterissa ei ollut merkintää työmatkasta siis?

Vierailija
4294/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis salannut osoitetietonsa ja asuu yhä 28 kämpässä.

Vierailija
4295/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes avioliitossa puoliso ei ole millään tavoin vastuussa toisen tekemistä omista veloista.

Riippuu siitä, mitä varten velka on otettu. Avioliitossa siis, eli ei kosketa 28 v:ta joka tapauksessa. Mutta avioliitossa ollessa perheen ja puolison elatukseen liittyvät velat ovat yhteisvastuullisia. Eli esimerkiksi koti, terveydenhuolto yms. välttämätön elämiseen liittyvä. Itsellä lähipiirissä leski jäi vastuulliseksi puolisonsa terveydenhuoltoon liittyvistä menoista. Vainaja oli siis sairastanut yli 10 vuotta sairautta joka vaati jatkuvaa hoitoa (ei kuitenkaan laitospaikkaa), ja työkyky meni sairauden myötä. Heille tuli joka vuosi jonkin verran velkaa näistä sairaanhoidon menoista, kun rahat eivät riittäneet niiden kaikkien maksamiseen. Lainaa siis ottivat sitä varten. Tämä laina jäi lesken maksettavaksi puolison lopulta menehdyttyä sairauteensa.

Tätä elatusvastuuta ei poista avioehto tai muukaan, se on avioliittolaissa säädetty asia. Mutta tosiaan, koskee vain avioliittoa, avoliitossa on eri säännöt.

Vierailija
4296/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmänä kysyn, että eikö todellakaan 28 voi itse ottaa isännöitsijään yhteyttä ja todeta, että tämä henkilö ei ole asunut asunnossa enää 14 kuukauteen vai mikä olikaan aika? Etenkin jos eksän tulot vielä vaikuttavat asumistuen saantiin.

Kannattaa todellakin harkita asunnon myymistä välittömästi ja selvittää onko asunnosta ulosottosaatavia. En tunne asiaa, mutta eikö tuollainen tieto nyt kuitenkin kuuluisi asunnon toiselle omistajalle myös?

Kuurankukka

Vierailija
4297/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti viisi-kuusikymppisiä miehiä, joilla on Instagram profiili o_0

Ja vielä aktiivinen sellainen!?

Itse tiedän montakin samana vuonna syntynyttä, eli tänä vuonna 51 v täyttäviä. Kaikki ovat aktiivisia käyttäjiä kyllä (päivittäin), mutta osa enemmän lukijaosastoa kuin itse päivitteleviä.

Tuossa aiemmin joku ihmetteli äidin sukunimeä lapsella. Meillä kun poika syntyi niin mietittiin kovasti etunimeä, vasta kun pappi kysyi ennen kastetilaisuutta (samalla viikolla) että kumpi sukunimi tulee niin tajuttiin, että sitäkin pitää miettiä. Emme olleet naimisissa. Asiasta keskusteltiin ja molemmille sopi kummin päin tahansa ja niin loppujen lopuksi pojalle tuli minun sukunimi. En pitänyt sitä edes outona.

28 v yhdessä 

Minä pidän sitä sikäli outona, että sukunimilain mukaan lapsen sukunimi ilmoitetaan syntymän hetkellä ja sen vo väestörekisteriin kerran muuttaa isyyden vahvistamisen perusteella (jos siis syntymässä ilmoitettu äidin sukunimi). Kasteen kanssa sukunimellä ei ole mitään tekemistä, lapsella on oltava väestörekisterissä sukunimi jo kasteeseen mennessä.

Vierailija
4298/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä varten velka on otettu. Avioliitossa siis, eli ei kosketa 28 v:ta joka tapauksessa. Mutta avioliitossa ollessa perheen ja puolison elatukseen liittyvät velat ovat yhteisvastuullisia. Eli esimerkiksi koti, terveydenhuolto yms. välttämätön elämiseen liittyvä. Itsellä lähipiirissä leski jäi vastuulliseksi puolisonsa terveydenhuoltoon liittyvistä menoista. Vainaja oli siis sairastanut yli 10 vuotta sairautta joka vaati jatkuvaa hoitoa (ei kuitenkaan laitospaikkaa), ja työkyky meni sairauden myötä. Heille tuli joka vuosi jonkin verran velkaa näistä sairaanhoidon menoista, kun rahat eivät riittäneet niiden kaikkien maksamiseen. Lainaa siis ottivat sitä varten. Tämä laina jäi le

No sehän on nyt päivänselvää, että mikäli mies on veloissa, hän ei ole tehnyt niitä velkoja elättääkseen puolisoaan tai lastaan, kun hän ei elätä kumpaakaan niinkuin 28 on moneen kertaan jo todennutkin ja tosiaankin, kuten totesit, he eivät ole edes naimisissa.

Eli 28 tilanteessa miehen mahdolliset velat ovat yksin hänen, 28 ei joudu niitä maksamaan.

Vierailija
4299/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole maksanut mitään. Itse velka on puolet tuosta noin 1,5 kk:n käteen jäävästä palkasta, lisäsin siihen myös sen kesän pojan matkan (50%) ja sen pojan "palkkarahan", jota isä lupasi pojalle säilyttää pojan pyynnöstä. Tämä jälkimmäinen tuntuu pahalta, että isä kehtaa. Olin tietysti typerä ja pelastin pojan kun isä ei vastannut pojan puheluihin ja rahaa tarvittiin juuri siihen miksi raha säilössä oli.

Odotin siis tililleni kuitenkin vain velasta sovittua 50%.

Olen ollut taloyhtiöön aiemmin yhteydessä ja sanoivat minulle, että poismuuttoilmoitusta en voi minä tehdä toisen puolesta. Mun on nyt pakko kyseenalaistaa tämä. Viimeksi jo yritin ja sanoin, että miten esim kuollut tekee poismuuttoilmoituksen, no siihen toki riittää perunkirjoitus.

28 v yhdessä 

Vierailija
4300/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyhmänä kysyn, että eikö todellakaan 28 voi itse ottaa isännöitsijään yhteyttä ja todeta, että tämä henkilö ei ole asunut asunnossa enää 14 kuukauteen vai mikä olikaan aika? Etenkin jos eksän tulot vielä vaikuttavat asumistuen saantiin.

Kannattaa todellakin harkita asunnon myymistä välittömästi ja selvittää onko asunnosta ulosottosaatavia. En tunne asiaa, mutta eikö tuollainen tieto nyt kuitenkin kuuluisi asunnon toiselle omistajalle myös?

Kuurankukka

28 miehellä on oikeus vain 50 % asunnosta. Vaikka mies olisi tehnyt mitä velkaa tahansa, niin niitä ei ikinä tulla kuittaamaan 28:n puolikkaasta.

He omistavat asunto-osakkeet puoliksi, eivät 100 % yhdessä.

MIes omistaa 50 prossaa ja 28 toiset 50 prossaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi