Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12645)

Vierailija
4261/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies muuta luultavasti yh:n luokse. Ainakaan virallisesti. Tuet menee.  Suolainen vuokra tuossa salakämpässä. Jos on vain kämppä. 

Otata nyt ainakin miehen nimi pois jo ovesta. Itse kun aikoinaan mies muutti pois niin ensimmäiseksi otatin nimen pois. Oli vapauttavaa ja itsetuntoa nostavaa kun nimitaulussa ja ovessa oli vain minun nimeni, lapsella oli sama sukunimi. Sanoin itselleni: nyt tästä ovesta astuu sisään vain ne ihmiset, joiden itse haluan sisään tulevan. 

Miten täällä on niin monella lasten sukunimi sama kuin äidin?

Tiedän vain yhden parin, jossa lapsella äidin sukunimi ja tämä johtuu, siitä, että olivat syntymän aikaan erossa ("mies" jätti raskaana olevan naisystävänsä pari kk ennen laskettua aikaa ja mönki sitten muutamaa kuukautta myöhemmin takaisin)

Vierailija
4262/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle.

Onneksi lapsesi ovat terveitä ja heillä on hyvä kuva äidistään entuudestaan. Ei isänsä uusi käytös tuhoa kaikkea vanhaa, iän myötä he huomaavat ja näkevät asiat eri valossa. Nyt on tärkeää, että heistä kuitenkin huolehditaan ja ihan hyvä, että isänsä joutuu kohtaamaan heidät ja panostamaan heihin. Sinulla on nyt uutta vapautta jota et vielä ehkä näe. Kevät on tulossa pian niin toivon ettet masennu vaan ennemminkin heräät eloon. Niinkuin kaikille muillekkin toivon.  Rasittavan ihmissuhteen jälkeen on kuin feeniks lintu : siivet pitää vain jaksaa hiljalleen kasvattaa uudelleen ja lähteä uuteen nousuun. Lapsillasi ei ole sinänsä niin suurta hätää että sinun tarvitsisi murehtia huolesta ahdistuneena. Ja ihan hyvä että he eivät ole keskenään isänsä kanssa vaan siellä on toinen aikuinen. Jos tilanne pahenee niin silloin voisi joku ulkopuolinen tehdä ilmoituksen , et sinä. Olisi myös hyvä jos puhuisit menneestä ja nykytilanteesta suoraan sosiaalipuolen ihmisille niin he näkisivät mistä mahdollinen lasten pahoinvointi ja kouluongelmat johtuvat. Näistä on turha tapella exän kanssa. Myös kertominen isällesi tai muulle läheiselle olisi hyvä niin tietävät missä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lyhyesti vielä, toivon, että tajuatte kuinka paljon tämä keskusteluketju antaa minulle, että kuljette mukana. Ravistelette, myötäelätte, kyseenalaistatte, annatte ihan oikeita neuvoja / linkkejä ja kokemuksia. Välillä tulee lunta tupaan, mutta senkin kestän. Jokaikisen viestin luen vaikka en erikseen vastaa. Onhan tässä näitä muuttuvia asioita tullut eteen kokoajan ja siitä kun itkin eroa tai suhteesta päästämisen vaikeudesta on jo kauan, tunteeni on todellakin kuolleet (vaikka rivien välistä toisin halutaan tulkita). 

Nyt kun tuli nämä terveyshuoletkin niin en jaksaisi tätä stressiä / huolta mikä eteen tuli. Aavistus siitä, että uusia ylläreitä on vielä tulossa ja se on vain ajan kysymys. Tuntuu, että mitä enemmän painan päälle niin eksän jarrujalka tiukentuu. 

Elämäni viimeiset 9 kk on ollut ihanaa ja huoletonta, nyt pelottaa moni asia. Viiden vuorokauden päästä näen mökkimiehen ja käperryn kainaloon hetkeksi, mutta nyt minun on saatava joihinkin asioihin tolkku.

Pakko tehdä nyt töitä.

Kiitos,

28 v yhdessä 

Vierailija
4264/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä sitä mieltä, että se, miten reagoi tunteisiin, sille voi tehdä jotain.

Mä en ainakaan ajattele, että ihminen on täysin tunteidensa vietävissä ja hupsista, ei mahda yhtään mitään sille, miten päättää käyttäytyä.

Tai että olisi joku mystinen kohtalo, joka päättäisi, onko jonkun parin suhde tuomittu epäonnistumaan vai ei ja siihen olisi tyytyminen. Aika kohtalonomaista uskoa tuudittautua tuollaiseen ajatukseen, ikäänkuin olisi lastu elämän meressä kellumassa vailla yhtään mitään kontrollia omaan elämään. Aika pelottava ajatuskin.

Nimenomaan silloin, kun huomaa ihastuneensa johonkin henkilöön, niin peli on silloin vielä ihan täysin puhallettavissa poikki. Ja ainut keino tunteiden lopettamiseen on lopettaa kaikenlainen yhteydenpito, niin, ettei näe eikä kuule ihastuksestaan enää ikinä. Silloin ne tunteetkin kuolevat.

Kyllä ihmisellä on hyvinkin paljon valtaa siihen, lähteekö ruokkima

Realismia taitaa kuitenkin olla, että kun vieras ihastus alkaa uhkaamaan liiton jatkumista, on se liitto silloin jo joka tapauksessa loppusuoralla. Ihan omastakin kokemuksesta puhun, ihastuksia tulee ja menee vuosikymmenien parisuhteessa, itselläkin oli 20 vuodessa niitä pari, mutta jo vaikeuksissa olevaan liittoon tunteet kolmatta osapuolta kohtaan on ns viimeinen pisara.

Jos tunteiden kohde on vaikkapa samassa työpaikassa on välttelykin vähän vaikeahkoa. Pettämään ei silti pidä alkaa, se on selvä.

Vierailija
4265/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on tietämättään suuri vaihteluntarve, kerätä kokemuksia, "elää", jos on vastuuta omasta mielestään kantanut , vaikkei toisten mielestä, niin antaa itselleen luvan irrottautua ja silloin kaikki kaatuu toisten päälle. Pettäminen on sitä irrottautumista, vaikka voi olla ettei mikään helpommaksi muutu kuin hetkeksi. Silti niin tehdään kun ei nähdä muuta vaihtoehtoa kuin oma sisäinen surkeus huutaa muutosta ettei negatiivinen ajatuskulku jatku. Tällä viittaan myös ns. Miehen masennukseen. On mahdollista että exänne yrittävät vielä paluuta. Se on taas osa samaa kierrettä. Ehkä entinen olikin helpompaa ja kuitenkin parempaa. Siihen ei kuitenkaan pidä antaa rohkaisua. Ja silloin kyllä taas kylvetään ilkeitä sanoja kun ei mene exän mielen mukaan eikä oteta takaisin. Kysynkin mistä näitä huonoitsetuntoisia miehiä löytyy jokaiselle kiltille naiselle ??

Vierailija
4266/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4087. 

Salarakas ja tuttava jonka asunnosta kyse ovat molemmat eksän työkavereita.

Uskon, että asiat ovat pitkälti noin kun kirjoitit, vaikka eihän se eksä mitään ole myöntänyt. Suhdettahan ei edelleenkään ole, eikä mikään ole sitä miltä näyttää. Vaikka eksä tietää miten asia minulle selvisi = valokuvilla. Masennuksen piikkiin laittaa edelleen kaiken. Varmaa on se, että suhde on alkanut joka tapauksessa ennen kuin erottiin, se kauan sitä oli kestänyt ennen eroa on auki.

Eksän nykyinen on kyllä varmasti pitänyt eroa selvänä vähintään viime uudesta vuodesta, jolloin ensimmäinen julkaisu tapahtui. Nykyinen ei varmasti tiedä, että tammi-helmikuussa meillä oli vielä seksielämää jota ei olisi ollut jos naisesta olisin tiennyt. 

Minusta jopa tuntuu pahalta sen nykyisen puolesta. Kun tietäisi miten Heidän suhteesta minulle puhutaan ja että eksänkin pedissä vielä käytiin.

Tällä hetk

Toivon silti heille kaikkea hyvää.

:'D

Anteeksi nyt, mutta minusta tässä pitkässä kertomuksessa on niin paljon ristiriitoja, että epäilen tätä jos ei kokonaan, niin osin fiktiiviseksi. Muut kertojat varmaan kertovat täällä vilpittömästi tarinaansa kuten sen itse näkevät, mutta minusta tämä kirjoittaja keksii joko koko tarinan tai ainakin osan siitä, ehkä vaikka kätkeäkseen henkilöllisyytensä, jonka yksityiskohtien perusteella olisi joku jo yhdistänyt, tai sitten muusta syystä. Jokaiseen epäselvyyteen löytyy sopiva selitys, ja esim nimi osakkeen ovessa selitettiin jo ennen kuin kukaan ehti asiaan kiinnittää huomiota (olisin itse kiinnittänyt kun olen moneen kertaan nauranut oman perheeni neljää eri sukunimeä yhdessä postilaatikossa)

Vierailija
4267/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jotenkin ajattelen niin, että jos kaksi ihmistä oikeasti rakastaa toisiaan, niin ei siihen väliin kukaan pääse. Koska silloin sitä rakkautta haluaa suojella eikä tavallaan päästä muita ihmisiä siihen kuplaan.

Sitten jos rakkaus on ohi, niin sellaiseen on väliin helppo päästäkin. Antaa tavallaan mahdollisuuden uudelle ihastukselle ja avaa portin rakkaudelle.

Eli kyllä nämä ovat myös tahdon alaisia asioita.

Sitten on erikseen nämä ihme pelurimiehet ja -naiset, joilla on joku tarve lämmitellä suhteita joka suuntaan. Ehkä 28 eksäkin on tällainen peluri. Siihen sopisi myös se, että pelataan taloudellista peliä, salataan raha-asioita. Ja sitten jonain päivänä onkin sellainen hämähäkinverkko kudottu, että korttitalo El voi muuta kuin romahtaa.

Sitten voi olla myös tilanteita, joissa tunteita herää toista kohtaan kun taustalla onkin jokin oma henkilökohtainen kriisi, johon etsii alitajuisesti ulospääsyä. Kun herää ero-ajatuksia, kannattaisikin kysyä itseltään mistä on kyse. Onko rakkaus todella kuollut vai onko joku muu ongelma tai riittämättömyyden tunne taustalla.

En ole mikään ammattilainen ja nämä ovat hyvin rajatun kokemuksen asioita.

Mutta siinä vaiheessa kun on rakastunut, niin sitä laivaa on oikeasti melkein mahdotonta kenenkään kääntää. 

Kuurankukka

Vierailija
4268/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies muuta luultavasti yh:n luokse. Ainakaan virallisesti. Tuet menee.  Suolainen vuokra tuossa salakämpässä. Jos on vain kämppä. 

Otata nyt ainakin miehen nimi pois jo ovesta. Itse kun aikoinaan mies muutti pois niin ensimmäiseksi otatin nimen pois. Oli vapauttavaa ja itsetuntoa nostavaa kun nimitaulussa ja ovessa oli vain minun nimeni, lapsella oli sama sukunimi. Sanoin itselleni: nyt tästä ovesta astuu sisään vain ne ihmiset, joiden itse haluan sisään tulevan. 

Miten täällä on niin monella lasten sukunimi sama kuin äidin?

Tiedän vain yhden parin, jossa lapsella äidin sukunimi ja tämä johtuu, siitä, että olivat syntymän aikaan erossa ("mies" jätti raskaana olevan naisystävänsä pari kk ennen laskettua aikaa ja mönki sitten muutamaa kuukautta myöhemmin takaisin)

Olimme siis ihan avioliitossa ja meillä oli kaikilla sama sukunimi. Siis "Matti, Kaisa ja Karri Virtanen", isä "Matti Virtanen" muutti pois, äiti "Kaisa ja lapsi Karri Virtanen" jäivät asumaan entiseen asuntoon. Sen jälkeen alhaalla taulussa ja ovessa luki "K. Virtanen". Ennen luki M ja K Virtanen". 

Vierailija
4269/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä pettäjät ja tapavalehteijat salaavat tekemisesä hyvin tarkasti. 28 mies eli systemaattisesti järjestetyssä salakämpässä ja hänellä oli salarakas. Miten hän olisi noin huolimattomasti jättänyt kalenterisa luettavaksi. Jos siinä oli tietoja, joista selvisi hänen olemisiaan milloin missäkin. Joko hän teki niin tahallaan, halusi, että 28 luki sitä tai sitten on kyllä outoa huolimattomuutta patologiselle valehtelijalle. He ovat kylöä aurinkoakin tarkempia peittämään jälkensä. Muutenkin pitävät salassa ja valehtelevat jopa niissäkin asioissa joilla ei ole mitään merkitystä. Heille se on elämäntapa, rutiini ja siksi huolellisuus salaamisessa on automaattinen toiminto. 

Vierailija
4270/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle, joka uskoo kirjoituksiani fiktiiviseksi niin en voi sanoa mitään muuta kuin, että tämä on aitoa elämääni. Osapuolet tunnistaisivat heti itsensä jos ketjuun eksyisivät, mutta toisaalta ei minulla ole mitään hävettävää tai salattavaa.

Kirjoitan rehellisesti ja suoraan, osa asioista on 100% faktaa, mutta on joukossa toki asioita joita voi vain päätellä kuvista + niiden teksteistä, ulkopuolisilta tulleista tiedoista ja siitä mitä puhehousuton eksä puhuu. Joskus kirjoittamani asiat muuttuvat sen takia kun eksä ei puhu totta.

Joku kirjoitti ennen minua siitä ovessa olevasta nimestä, se ei ollut tullut mieleeni aiemmin. Tästä tuli mieleen, että kun luin eilen viimeisen kirjoituksen kello 23.00 jälkeen niin aamulla numerot oli pienentyneet ainakin parillakymmenellä. Iso käsi tyhjentänyt viestejä, mutta en tiedä mistä välistä.

28 v yhdessä 

Vierailija
4271/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on tietämättään suuri vaihteluntarve, kerätä kokemuksia, "elää", jos on vastuuta omasta mielestään kantanut , vaikkei toisten mielestä, niin antaa itselleen luvan irrottautua ja silloin kaikki kaatuu toisten päälle. Pettäminen on sitä irrottautumista, vaikka voi olla ettei mikään helpommaksi muutu kuin hetkeksi. Silti niin tehdään kun ei nähdä muuta vaihtoehtoa kuin oma sisäinen surkeus huutaa muutosta ettei negatiivinen ajatuskulku jatku. Tällä viittaan myös ns. Miehen masennukseen. On mahdollista että exänne yrittävät vielä paluuta. Se on taas osa samaa kierrettä. Ehkä entinen olikin helpompaa ja kuitenkin parempaa. Siihen ei kuitenkaan pidä antaa rohkaisua. Ja silloin kyllä taas kylvetään ilkeitä sanoja kun ei mene exän mielen mukaan eikä oteta takaisin. Kysynkin mistä näitä huonoitsetuntoisia miehiä löytyy jokaiselle kiltille naiselle ??

Empaatit vetävät puoleensa näitä kun sokeri muurahaista.

Vierailija
4272/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti viisi-kuusikymppisiä miehiä, joilla on Instagram profiili o_0

Ja vielä aktiivinen sellainen!?

Vierailija
4273/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuurankukalle vielä, olen tai olin ainakin ennen samaa mieltä, että jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan niin siihen ei kolmatta mahtuisi. Todella pitkä suhde on vaan kovin haastava asia, erilaisia kausia on ja varsinkin ne henkilökohtaiset haasteet mm. masennus voi muuttaa ihmistä. Tällä en todellakaan puolusta eksää, mikään ei oikeuta kaksoiselämään ja siihen minun roikottamiseen yms. Toki eksältä se rakkaus oli varmasti kuollut ja siitä en Häntä syyllistä, olisi toki sen voinut minulle kertoa.

Minä en edelleenkään usko, että eksä on pelurimies naisten suhteen. Olen Hänet tuntenut 15 vuotiaasta. Tämä töissä aloittanut nainen on päässyt väliin, tätä naista syyttämättä, vika on eksässä täysin. Rakkaus minuun on loppunut ja uusi nainen on tuntunut liian hyvältä. Eksä toimi kaikella lailla minua kohtaan väärin.

28 v yhdessä 

Vierailija
4274/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia faktoja.

Asunnon myyntiin tarvitsee molempien asunnonomistajien suostumuksen. 28 ei voi myydä asuntoa, mikäli mies sanoo ei.

Toisekseen, 28 tulee saamaan vielä vuoden ajan asumistukea tuon omistuskämpän korkeiden vastikkeiden maksuun, sillä hän on nyt talouden ainut aikuinen ja pienehköt tulot.

Mikäli 28 myy asunnon miehen kanssa ja he jakavat potin ja 28 saa muhkean summan tilille.

Mikäli 28 meinaa muuttaa vuokralle, niin pitää ottaa tämä huomioon:

Hallitus teki nämä uudet päätökset, niin asumistukea ei saa jatkossa siis edes vuokrakämpän vuokraan, mikäli tilillä on tarpeeksi rahaa. Eli 28 maksaisi vuokraa reippaasti yli tonnin saamatta asumistukea siihen. Nimittäin tämä "ei vuokrakämppään asuntotukea, mikäli tilillä tarpeeksi rahaa" muutos tulee voimaan jo kai huhtikuussa.

Vuokrat ovat korkeammat kuin 28:n vastike.

Halvinta 28:lle tulee jäädä toistaiseksi tuohon nykyiseen kämppään.

Vierailija
4275/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valehteluun tulee, eiköhän niitä valehtijoitakin ole montaa sorttia. Osa sellaisiakin, joihin epäilen 28v kuuluvan, eli itselleen selittelijät, olen tainnut aiemminkin mainita. Nämä keksivät itselleen toimistaan niin hyvät selitykset, että niiden syöttäminen eteenpäin toisille onkin enää tekninen sivuseikka.

Inhottaa nyt oikein ajatella kaikkea mahdollista ja mietin, että sanoisiko edes, mutta se on ollut ketjun vahvuus, että sanotaan. Tuli nyt  mieleen vaan tuosta, että 28v exää ei oikein löydä millään haulla, niin ketä tässä pakoillaan ja miten ammattimaisesti, eli suoraan sanottuna, ettei vaan kaverilla olisi mellevät ulosotot päällä. Se on nimittäin kinkkisempi juttu sitten kämpän myynnin suhteen, sillä vouti ottaa AINA omansa pois päältä ja jää, mitä jää. Toki exä jää velkaa 28v, mutta hänen takaisinmaksurekisterinsä ei taida ihan priimaa missään tapauksessa olla.

En tiedä, mitä laki näissä asioissa sanoo, mutta eikös ole mahdollista saada rasitustodistus kämpästä = mitä vaatimuksia ja velvoitteita asuntoon kohdistuu? Sehän tarvitaan joka tapauksessa myyntiin, joten sitähän voisi alkaa kysellä ihan myynninedistämismielessä.

Itkuinta asiassa on kyllä terveyshuolet, toivottavasti ne edes alkavat selvitä. En voi ilmaista, miten harmissani olen, että näitä alkaa tulemaan näin yhtä aikaa, huolia. Toisaalta se on kyllä huolien saakelillinen tapa, toivotaan, että samalla tavalla kuin kasaantuvat, alkavat poistuakin yksi kerrallaan yhtä aikaa kevään lähenemisen kanssa!

T: MaratonParkuja

Vierailija
4276/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti viisi-kuusikymppisiä miehiä, joilla on Instagram profiili o_0

Ja vielä aktiivinen sellainen!?

Itse tiedän montakin samana vuonna syntynyttä, eli tänä vuonna 51 v täyttäviä. Kaikki ovat aktiivisia käyttäjiä kyllä (päivittäin), mutta osa enemmän lukijaosastoa kuin itse päivitteleviä.

Tuossa aiemmin joku ihmetteli äidin sukunimeä lapsella. Meillä kun poika syntyi niin mietittiin kovasti etunimeä, vasta kun pappi kysyi ennen kastetilaisuutta (samalla viikolla) että kumpi sukunimi tulee niin tajuttiin, että sitäkin pitää miettiä. Emme olleet naimisissa. Asiasta keskusteltiin ja molemmille sopi kummin päin tahansa ja niin loppujen lopuksi pojalle tuli minun sukunimi. En pitänyt sitä edes outona.

28 v yhdessä 

Vierailija
4277/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvinta 28:lle tulee jäädä toistaiseksi tuohon nykyise

Halvinta, jos uskoo, että exä ei tee koko ajan lisää velkaa, joiden maksun kanssa tulee ongelmia, kun kämppä vihdoin myydään. En oikein näe, millä luottamuksella 28v voisi asua tuossa.

Minä en taitaisi uskaltaa oikeasti enää omistaa yhtään mitään exän kanssa, vaan vaatisin omani pois huolimatta oikeastaan mistään muusta.

Vierailija
4278/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä valehteluun tulee, eiköhän niitä valehtijoitakin ole montaa sorttia. Osa sellaisiakin, joihin epäilen 28v kuuluvan, eli itselleen selittelijät, olen tainnut aiemminkin mainita. Nämä keksivät itselleen toimistaan niin hyvät selitykset, että niiden syöttäminen eteenpäin toisille onkin enää tekninen sivuseikka.

Inhottaa nyt oikein ajatella kaikkea mahdollista ja mietin, että sanoisiko edes, mutta se on ollut ketjun vahvuus, että sanotaan. Tuli nyt  mieleen vaan tuosta, että 28v exää ei oikein löydä millään haulla, niin ketä tässä pakoillaan ja miten ammattimaisesti, eli suoraan sanottuna, ettei vaan kaverilla olisi mellevät ulosotot päällä. Se on nimittäin kinkkisempi juttu sitten kämpän myynnin suhteen, sillä vouti ottaa AINA omansa pois päältä ja jää, mitä jää. Toki exä jää velkaa 28v, mutta hänen takaisinmaksurekisterinsä ei taida ihan priimaa missään tapauksessa olla.

En tiedä, mitä laki näissä asi

APUA siis 28v EXÄN kuuluvan🤣 herraisä mikä moka!

Vierailija
4279/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuli nyt  mieleen vaan tuosta, että 28v exää ei oikein löydä millään haulla, niin ketä tässä pakoillaan ja miten ammattimaisesti, eli suoraan sanottuna, ettei vaan kaverilla olisi mellevät ulosotot päällä. Se on nimittäin kinkkisempi juttu sitten kämpän myynnin suhteen, sillä vouti ottaa AINA omansa pois päältä ja jää, mitä jää."

Hyvänen aika ajatusten virtaasi: velat eivät ole yhteisiä. Ellei 28 ole antanut omaa osuuttaan toisen velan vakuudeksi, niin mitään tuollaista ei tule tapahtumaan. Ihme vouhkaamista ja yritystä lietsoa. 

Vierailija
4280/12645 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuli nyt  mieleen vaan tuosta, että 28v exää ei oikein löydä millään haulla, niin ketä tässä pakoillaan ja miten ammattimaisesti, eli suoraan sanottuna, ettei vaan kaverilla olisi mellevät ulosotot päällä. Se on nimittäin kinkkisempi juttu sitten kämpän myynnin suhteen, sillä vouti ottaa AINA omansa pois päältä ja jää, mitä jää."

Hyvänen aika ajatusten virtaasi: velat eivät ole yhteisiä. Ellei 28 ole antanut omaa osuuttaan toisen velan vakuudeksi, niin mitään tuollaista ei tule tapahtumaan. Ihme vouhkaamista ja yritystä lietsoa. 

Jaa susta en tiedä, mutta mulle kyllä kävi juuri noin. Mies teki velkaa koko sen ajan kun kuvittelin hänen järjestävän vain asioitaan. Kun asunto meni myyntiin pankki otti omansa ja minä jäin nuolemaan näppia lupauksella että mies makssa sitten mulle.

En mä siis suoraan maksumies ollut mutta olinpahan kuitenkin. Ja tuskin täällä eniten mukana olijat lietsoo itse taida olla näitä jotka riitaa hasstaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän