Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti miehiin verrattuna, mikä siinä on ajatuksena?

Vierailija
28.06.2022 |

Naiset pukeutuu tiukkoihin juoksutrikoisiin ja shortseihin sekä uimarannalla pieniin bikineihin niin että naru on syvällä persvaossa ja persposket näytillä. Miehet käyttää löysiä housuja niin juoksussa kuin uimarannalla.
Mikä saa naiset pukemaan stringimalliset bikinit jalkoihin ja menemään yleiselle uimarannalle?

Kommentit (823)

Vierailija
801/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naisen pukeutuminen, tai pitäisikö nyt sanoa: paljastaminen on hyvän maun vastaista. Olin tässä taannoin eräässä joukkokokoontumisessa, joka liittyi terveydenhoitoon, eli olimme kaikki jonottamassa piikille. Yksi jonottajista oli pukeutunut shortseihin, joiden leikkaus oli sellainen että jätti puolet pakaroista paljaaksi. Se ei mielestäni sopinut tilanteeseen, paikkaan, hyviin tapoihin eikä hyvään makuun. Eli vaikka pakarat olisivat kuinkakin kauniit, niin pitäisi ymmärtää valita hyvin se paikka, missä ne haluaa paljastaa.

Vierailija
802/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus naisen pukeutuminen, tai pitäisikö nyt sanoa: paljastaminen on hyvän maun vastaista. Olin tässä taannoin eräässä joukkokokoontumisessa, joka liittyi terveydenhoitoon, eli olimme kaikki jonottamassa piikille. Yksi jonottajista oli pukeutunut shortseihin, joiden leikkaus oli sellainen että jätti puolet pakaroista paljaaksi. Se ei mielestäni sopinut tilanteeseen, paikkaan, hyviin tapoihin eikä hyvään makuun. Eli vaikka pakarat olisivat kuinkakin kauniit, niin pitäisi ymmärtää valita hyvin se paikka, missä ne haluaa paljastaa.

Ehkä ne, pakarat, eivät olleet tarkoitettu sinun katsottaviksesi...Kummasti teillä homomiehilläkin katse harhailee naisen persauksissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumiseen puuttuminen seksuaalisin perustein ja määräily on ahdistelua.  

Vierailija
804/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä ihmiset ketä kiinnostaa noin paljon mitä muut pukee päällensä?

En itsekään pidä esim. pyllybiksuja mutta ei mua haittaa jos joku muu haluaa niitä pitää. Miksi haittaisi? 

Kyse on ilmiön taustalla olevista, naisten asemaa huonontavista tekijöistä ja meille vanhan koulukunnan feministeille aidon tasa-arvon sekä naisten aseman parantaminen kaikilla elämän osa-alueilla on edelleen tärkeää. Osa naisista vie kehitystä taaksepäin, miksi katselisimme hiljaa vierestä ja antaisimme vuosikymmenien työn valua hukkaan vain siksi, että osa naisista astui harhaan p*rnoteollisuuden, liberaalifeminismin ja muun manipulaation ja aivopesun takia?

Aito tasa-arvo on sitä, että jokainen ihminen pyritään kohtaamaan yksilönä, eikä jonkin sellaisen ryhmän edustajana, jota ei voi itse valita. Mä en tiedä, mihin tekijöihin tässä yhteydessä viittaat, mutta tasa-arvoon kuuluu se, että voi pukeutua haluamallaan tavalla. Naiset, jotka pukeutuu paljastavasti ei vie kehitystä taaksepäin mitenkään. Mä en ymmärrä, miten mun asemaa naisena yhteiskunnassa huonontaa se, että joku kanssasisar pitää bikineitä rannalla.

Vierailija
805/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miellyttää patriarkaattia ja pukeutua miehen silmää miellyttävästi paljastaviin vaatteisiin.

Haluan miellyttää patriarkaattia ja haukun naiset jotka pukeutuvat rohkeasti. Mielistelen ja nöyristelen patriarkaattia kun vakuutan palstalla että minä pukeudun siveästi.

Ei patriarkaattia mielistely kiinnosta, paljas iho niitä kiinnostaa, ja sinä onneksi tarjoilet sitä heille yllin kyllin, juuri heidän halujensa mukaan. 

Jatka vain mielistelyäsi. Hyvä koira.

Kisuseni, sinä miellytät patriarkaatin silmää hyvin paljon. Sinusta on paljon iloa minulle, patriarkaatille. Minä en saa niin paljon silmänruokaa naisista, jotka eivät alistu katseeni alla kaiken paljastaen. Sähäkkyytesi ja rohkeutesi on riemastuttavaa, into jolla ajat asiaani noille puritaanisemmille naisille, se on liikuttavaa omistautumista minulle. On uskottavampaa kun nainen perustelee toiselle naiselle, että lelun osa on hyvin, hyvin voimaannuttava. Olet minulle mieleen, jatka.

Palkitsen sen sinulle - niin kauan kuin olet nuori ja hoikka. Myöhemmin et enää kiinnosta minua.

Ennen vanhaan se meni niin, että pitää olla siveä ollakseen kunnollinen. Nyt se menee niin, että pitää olla siveä ihan periaatteesta, siksi että paljastava pukeutuminen voi miellyttää jonkun miehen silmää ja sehän nyt on hirveää itsensä halventamista. Vaikka minusta juuri tuo ajattelu antaa miesten vallan jatkua. Naisen odotetaan edelleen toimivan miesten mieltymysten mukaan, ei omien mieltymystensä. Nainen ei saisi miettiä mitä hän itse haluaa laittaa päälleen, vaan sitä että eihän mun vaatteet vaan miellytä miehiä, tai muuten mä olen nyt huono feministi ja esineellistänyt itseni. Eli edelleen, kaiken pitäisi pyöriä miesten ympärillä. Miehet sitä miehet tätä. Kun sehän on ihan mahdoton ajatus, että naiset saisivat pukeutua vapaasti oman tyylinsä mukaan. Jopa silloin, kun se mikä miellyttää omaa silmää sattuu menemään yksiin sen kanssa mikä miellyttää miehiä.

Vierailija
806/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään pidä esim. pyllybiksuja mutta ei mua haittaa jos joku muu haluaa niitä pitää. Miksi haittaisi? 

Kyse on ilmiön taustalla olevista, naisten asemaa huonontavista tekijöistä ja meille vanhan koulukunnan feministeille aidon tasa-arvon sekä naisten aseman parantaminen kaikilla elämän osa-alueilla on edelleen tärkeää. Osa naisista vie kehitystä taaksepäin, miksi katselisimme hiljaa vierestä ja antaisimme vuosikymmenien työn valua hukkaan vain siksi, että osa naisista astui harhaan p*rnoteollisuuden, liberaalifeminismin ja muun manipulaation ja aivopesun takia?

Aito tasa-arvo on sitä, että jokainen ihminen pyritään kohtaamaan yksilönä, eikä jonkin sellaisen ryhmän edustajana, jota ei voi itse valita. Mä en tiedä, mihin tekijöihin tässä yhteydessä viittaat, mutta tasa-arvoon kuuluu se, että voi pukeutua haluamallaan tavalla. Naiset, jotka pukeutuu paljastavasti ei vie kehitystä taaksepäin mitenkään. Mä en ymmärrä, miten mun asemaa naisena yhteiskunnassa huonontaa se, että joku kanssasisar pitää bikineitä rannalla.

Juuri näin. Pikemminkin tuollainen ajattelu vie tasa-arvosta kauemmas, että halutaan rajoittaa naisten pukeutumista, mielipiteitä, arvoja, ulkonäköä, käyttäytymistä jne ja tunkea ne johonkin sopivaksi ja kunnialliseksi katsottuun muottiin. Ja järkyttävintä on se että nyt sitä ajaa toiset naiset. Ajatusta, että naisella on joku ahdas rooli joka pitää täyttää ansaitakseen kunnioitusta ja ihmisarvoista kohtelua. Ideaa, että naisen arvo on jotenkin ehdollinen - voit saada arvostusta vain, jos käyttäydyt siveästi ja pukeudut poolopaitaan.

Vierailija
807/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ei esittele paljastele julkisesti. Kehityksessä teinin tasolle jääneet kulkee tissit, tussut ja perseet näytillä. Sama äijillä, amisjonnet esittelee miestissejään ym. Tyhmien kategoriaan kuuluvia, heikkoitsetuntoisia.

Tää on niin totta. 17-vuotias poikani erosi juuri heruttaja-tyttöystävästään. Heruttelu paljastui laajuudessaan vasta suhteen aikana ja tyttö oli niin järjettömän huomionkipeä, että poikani ihan kuormittui hänestä. Jatkuvasti oli tytön puolelta jotain draamaa ja aneluja ym. Usein tyttö oli meilläkin itkuinen ja yritin kannustaa hakemaan apua. Tulin tosi surulliseksi seuratessani tuota. Yritin tsempata tyttöä ja opastin poikaanikin miten voisi oikealla tavalla tukea tytön itsetunnon vahvistumista (eli muuten kuin ulkonäön kautta), mutta eipä noin pieni auta. Tytön isä oli jättänyt perheen ja muuttanut ulkomaille tytön ollessa pari vuotias. Eipä isän mentävää haavaa hetkessä paikata. Nyt se tyttö jatkaa paljasteluaan. Poika kertoi, että hänen kaveripiirissään kukaan ei halua paljastelevaa tyttöystävää. Sanoi, että ei vaan olisi voinut jatkaa tytön kanssa, jota häpeää ja jonka arvomaailma eroaa täysin hänen omastaan. Tyttö vaihtaa amikseen, kun ei pärjää lukiossa. Surullista, mutta niin sitä vaan miettii monellakohan paljastelijanaisella samantapaista problematiikkaa.

Vierailija
808/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne, pakarat, eivät olleet tarkoitettu sinun katsottaviksesi...Kummasti teillä homomiehilläkin katse harhailee naisen persauksissa...

Jos niitä sitten esittelisi vain sille jolle ne on tarkoitettu eikä yleisesti? Jos ne ovat yleisesti näytillä, niin sitten tulee näitä katsomisvahinkoja.

Vierailija
809/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miellyttää patriarkaattia ja pukeutua miehen silmää miellyttävästi paljastaviin vaatteisiin.

Haluan miellyttää patriarkaattia ja haukun naiset jotka pukeutuvat rohkeasti. Mielistelen ja nöyristelen patriarkaattia kun vakuutan palstalla että minä pukeudun siveästi.

Ei patriarkaattia mielistely kiinnosta, paljas iho niitä kiinnostaa, ja sinä onneksi tarjoilet sitä heille yllin kyllin, juuri heidän halujensa mukaan. 

Kisuseni, sinä miellytät patriarkaatin silmää hyvin paljon. Sinusta on paljon iloa minulle, patriarkaatille. Minä en saa niin paljon silmänruokaa naisista, jotka eivät alistu katseeni alla kaiken paljastaen. Sähäkkyytesi ja rohkeutesi on riemastuttavaa, into jolla ajat asiaani noille puritaanisemmille naisille, se on liikuttavaa omistautumista minulle. On uskottavampaa kun nainen perustelee toiselle naiselle, että lelun osa on hyvin, hyvin voimaannuttava. Olet minulle mieleen, jatka.

Palkitsen sen sinulle - niin kauan kuin olet nuori ja hoikka. Myöhemmin et enää kiinnosta minua.

Ennen vanhaan se meni niin, että pitää olla siveä ollakseen kunnollinen. Nyt se menee niin, että pitää olla siveä ihan periaatteesta, siksi että paljastava pukeutuminen voi miellyttää jonkun miehen silmää ja sehän nyt on hirveää itsensä halventamista. Vaikka minusta juuri tuo ajattelu antaa miesten vallan jatkua. Naisen odotetaan edelleen toimivan miesten mieltymysten mukaan, ei omien mieltymystensä. Nainen ei saisi miettiä mitä hän itse haluaa laittaa päälleen, vaan sitä että eihän mun vaatteet vaan miellytä miehiä, tai muuten mä olen nyt huono feministi ja esineellistänyt itseni. Eli edelleen, kaiken pitäisi pyöriä miesten ympärillä. Miehet sitä miehet tätä. Kun sehän on ihan mahdoton ajatus, että naiset saisivat pukeutua vapaasti oman tyylinsä mukaan. Jopa silloin, kun se mikä miellyttää omaa silmää sattuu menemään yksiin sen kanssa mikä miellyttää miehiä.

Voihan se joskus noinkin olla.

Minä en ole oikeastaan kiinnostunut siitä, miellyttääkö minun pukeutumiseni vieraita miehiä vai ei. En silti pahastu, jos joku mies sanoo että mekkoni on kaunis tai paita sopii minulle. Seksikkäänä minua ei jokaisen vastaantulijan tarvitse pitää.

Vierailija
810/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nykyään mene niin, että periaatteesta ei missään nimessä saa olla siveä, koska miehiä pitää näpäyttää. Mutta edelleenkin kaikki pyörii miesten ympärillä.

Vierailija
811/823 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Pikemminkin tuollainen ajattelu vie tasa-arvosta kauemmas, että halutaan rajoittaa naisten pukeutumista, mielipiteitä, arvoja, ulkonäköä, käyttäytymistä jne ja tunkea ne johonkin sopivaksi ja kunnialliseksi katsottuun muottiin. Ja järkyttävintä on se että nyt sitä ajaa toiset naiset. Ajatusta, että naisella on joku ahdas rooli joka pitää täyttää ansaitakseen kunnioitusta ja ihmisarvoista kohtelua. Ideaa, että naisen arvo on jotenkin ehdollinen - voit saada arvostusta vain, jos käyttäydyt siveästi ja pukeudut poolopaitaan.

Sä liiottelet ja vääristelet törkeän paljon. Me vanhan koulukunnan feministit halusimme nimenomaan jokaisen tytön ja naisen aseman niin hyväksi, että ei tarvitse hakea enää tippaakaan huomiota, ja mitä muuta ne nyt hakeekaan, paljaalla iholla ja muilla ulkoisilla "avuilla". Kun ihminen voi hyvin, hän ei ole riippuvainen siitä katsovatko varmasti muut häntä, saako hän nyt päivittäisen huomiopiikkinsä. Oman kapasiteettinsa voi käyttää muuhun, kun energia ei mene siihen, miltä näyttää ja miten saa muiden huomion. Nyt te viette kehitystä taaksepäin omaksumalla patriarkaatin syöttämät ahtaat roolit, jossa nainen arvotetaan vain ulkonäön ja itsensä esittelyn kautta ja muulla ei ole väliä.

Vierailija
812/823 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä liiottelet ja vääristelet törkeän paljon. Me vanhan koulukunnan feministit halusimme nimenomaan jokaisen tytön ja naisen aseman niin hyväksi, että ei tarvitse hakea enää tippaakaan huomiota, ja mitä muuta ne nyt hakeekaan, paljaalla iholla ja muilla ulkoisilla "avuilla". Kun ihminen voi hyvin, hän ei ole riippuvainen siitä katsovatko varmasti muut häntä, saako hän nyt päivittäisen huomiopiikkinsä. Oman kapasiteettinsa voi käyttää muuhun, kun energia ei mene siihen, miltä näyttää ja miten saa muiden huomion. Nyt te viette kehitystä taaksepäin omaksumalla patriarkaatin syöttämät ahtaat roolit, jossa nainen arvotetaan vain ulkonäön ja itsensä esittelyn kautta ja muulla ei ole väliä.

Se että ihmiset haluaa positiivista huomiota ulkonäöstään on semmoinen asia ettei sitä aatteella muuteta.

Vierailija
813/823 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on paljon kaunista paljastettavaa: sääret, rinnat, takapuoli, kaula, käsivarret, oikeastaan kaikki. Miettikääpä nyt - mitä miehessä vastaavasti on. Karvaiset sääret, monilla esim kauheen rumat pohkeet, isot jalkaterät, karvainen yläkroppa, miestissit, paksu niska...jatkanko vielä

Jokainen saa olla mitä on, mutta ehkä olisi kohteliasta ottaa huomioon toisetkin ihmiset ja paljastaa/olla paljastamatta hyvällä maulla.

Edelleenkin on miehiä joilla ei ole isoja tissejä, isoa mahaa, paksua koko vartaloa peittävää rasvakerrosta ja eivät ole kauttaaltaan karvan peitossa. Osa on jopa hoikkia, kuten minä. Kuumalla säällä liikun usein hihattomassa paidassa koska hikoilen helposti, pitkät housut tosin ovat ylläni. En käytä ns. shortseja.

Vierailija
814/823 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei myydä sellaisia asuja! Itse käytän miesten uimashortseja sekä yläosana urheilutoppia uimaan mennessä julkisilla paikoilla. Hankin kylläkin useimmat muutkin vaatteeni miesten osastoilta, ovat kestävämpiä ja käytännöllisempiä, mut eihän ne kaikille sovi eikä kaikki niistä tykkää, kukin tyylillään.  Oon saanut ihmettelyjä ja oikein kiukkuisia haukkujakin sit taas puolestani siitä kun en pukeudu paljastavasti tai käytä naisten vaatteita. Harmi että miehet ei uskalla pukeutua vaikka napapaitoihin ja pikku stringeihin halutessaan. En ymmärrä ketä haittaa, jos joku ottaa aurinkoa narubiksuissa julkisella rannalla. Kyllähän niitä miestissejäkin rannalla heiluu. Viimeistään keski-ikäsenä miehet ja naiset alkaa muistuttaa toisiaan.

En ikinä laittaisi stringejä ylleni, sillä inhoan tiukkoja alushousuja. Käytän löysiä boksereita, koska on inhottavaa jos alushousut litistävät ja vääntävät peeniksen kaksinkerroin. Olen hoikka mies ja minulla ei ole miestissejä.

Vierailija
815/823 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nykyään mene niin, että periaatteesta ei missään nimessä saa olla siveä, koska miehiä pitää näpäyttää. Mutta edelleenkin kaikki pyörii miesten ympärillä.

Vain sä mietit miesten näpäyttämistä..

Vierailija
816/823 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastelu ja huomionhalu.

Jotkut ehkä yrittää kerrankin repästä ja olla uskaliaita, jotkut tekee sitä aina.

Vierailija
817/823 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun tällä palstalla on jokin naisia koskeva keskustelu, järkytyn siitä kuinka paljon täällä on misogyniaa.

Olen itse lesbo ja pukeudun melko peittäviin vaatteisiin kesälläkin, sillä haluan suojautua auringolta ja koen oloni mukavaksi niin. Silti minulla ei ole ikinä ollut ongelmia toisten pukeutumisen suhteen. Ei mulla ole ikinä ollut vaikeuksia olla tuijottamatta, kommentoimatta tai koskematta. Täällä on oikeasti tosi vanhoillista ja kieroutunutta sakkia kun jotkut urheilutrikootkin koetaan heruttamiseksi. Rannalla monet nyt taas haluavat ottaa aurinkoa vaikka eihän se terveellistä ole, ja sitä nyt luonnollisesti ei voi tehdä vaatteet päällä. Bikinit on ainakin omasta mielestä helpompi laittaa päälle ja ottaa märkänä pois kuin uimapuku. Vessassa käyntikin on helpompaa.

Ehkä monilla on kieroutunut suhde ihmisvartaloon siksi kun puolet vuodesta joudutaan pukeutumaan kuin Michelinin ukot. Sitten kun kerran vuodessa saadaan lämpimät säät niin kyllähän bikinit on aivan toppavaatteiden vastakohta.

Ja pliis, älkää projisoiko teidän omia ajatuksianne muiden pukeutumiseen. Nainen muka alentaa itsensä tai ei ku!!!!!.nnioita itseään jos näyttää teidän mielestänne liikaa ihoa. Just joo. Sanokaa vaan rohkeasti että TE ette kunnioita naisia jotka tekevät niin ja pidätte omasta mielestänne oikein pukeutuvia naisia vähän parempina ja kunnollisempina.

Tämä. Kesä on niin lyhyt, että antaa nyt ihmisten nauttia. Ja todella monilla keski-ikäisillä naisilla on muuten aika kieroutunut suhde omaan vartaloon ( usein ylipainoa) ja katsotaan halveksivasti jos joku kehtaa käyttää kevyempiä kesävaatteita (ei siis mitään mautonta). Olen vaateliikkeessä töissä siis..

Vierailija
818/823 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain näyttää niin miksi ei saisi näyttää?

Naisten keho on näin naisen näkökulmasta kauniimpi kuin miesten niin mielestäni hyvin avara kaula-aukko ja hyvin lyhyt hame on ihan perusteltua.

Vierailija
819/823 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehistä löytyy komeutta ja kauneutta. Sitä ei paljasteta samalla tavalla kuin naisen kauneus paljastetaan eli nykyään kuin haluttaisiin olla alasti - niin vähän jää arvailun varaan. Mies kun laittaa tiukan teepaidan ja farkut tai jos on hyväsäärinen, polvishortsit niin näkyyhän siitä ilmi että treenattu on, timmit lihakset näkyy paidasta huolimatta. Minuun ei ainakaan tee sen suurempaa vaikutusta, jos timmi mies on ilman paitaa. Mieluummin se paita päällä. Se saa silmäni seisahtamaan. Ilokseenhan sellaista katsoo.

Vierailija
820/823 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista eniten näissä kommenteissa minua huvittaa tämä miesten ääretön omahyväisyys! Kuvitellaan että kaikki maailman naiset ovat kilvan hakemassa heidän huomiotaan. Miten suureksi oman erinomaisuutennen kuvittelette?! :D

Se on kyllä ihan päinvastoin, naisten omahyväisyydelle ei tule loppua. Kuvitellaan, että kaikki miehet ovat kiinnostuneita nimenomaan sinusta ja se oma taso kuvitellaan erinomaiseksi, vaikka tosiasiassa kyseessä olisi täysi jämänainen. Tätä siitä seuraa, kun ihan kaikki yhteiskunnassa ruokkii ja kasvattaa sitä naisten massapsykoosia omasta erinomaisuudesta ja miehet antavat jämänaisillekin ilmaista huomiota ja validaatiota lapsesta saakka. Samaan aikaan samassa tilanteessa olevat miehet painetaan kellarin komeroihin incelöitymään. Ainoastaan miehen tulee kehittää itseään, nainen saa olla mikä on ja silti huomiota tulee ovista ja ikkunoista. 

Miten nainen voi olla jämänainen, jos hän kerran saa miehiltä ilmaista huomiota ja validitaatiota lapsesta (! 😳) saakka ja huomiota tulee ovista ja ikkunoista?

Tasoista puhuvaksi mieheksi ymmärrät aika vähän omasta teoriastasi, ja suhtautumisesi lapsiinkin vaikuttaa vähintäänkin kyseenalaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi