Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?

Vierailija
27.06.2022 |

Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.

Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.

Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.

Kommentit (263)

Vierailija
21/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle paras lahja olisi aamupala vuoteeseen stayupit jne ja meikit päällä. Kiireetön rakkaudentekoaamu. M42

Vierailija
22/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ- tai harrastusaiheinen mutteriveistos?

https://www.uniikitputiikit.fi/osasto/mutteriveistokset/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle paras lahja olisi aamupala vuoteeseen stayupit jne ja meikit päällä. Kiireetön rakkaudentekoaamu. M42

Odottelepa kahdeksan vuotta

Vierailija
24/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sähkökirjojen lukulaite( esim. KOBO) ja kirjoja siihen? Siis jos tykkää lukea.

Entä esim. Tukholman risteily luxushytillä? Maksaa tosin enemmän kuin 200 €, mutta jos voi budjettia venyttää.

Vierailija
25/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto kirjoitti:

200 eurolla kaljaa

Saksasta kun tilaa jotain erityisempää, saa aika paljon tuolla rahalla.

Vierailija
26/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto

Vierailija
27/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan mitä spesiaalimpaa toivoisi. Jos ei esitä mitään erityisiä toiveita, hankit vaikka kirjakaupan lahjakortin, vaikka se tylsältä kuulostaisikin. Tai kysy haluaako ravintolaan tai pienelle matkalle sinun kustantamanasi

Ymmärrän täysin, että lahjan hankinta voi olla vaikeaa. Omalla puolisolla on käytännössä yksi harrastus, johon on jo olemassa kaikki tarvittavat välineet, ja jos hankkii on jotain uutta, haluaa hankkia itse. Kaikki miehet eivät välitä autoista tai viinasta.

Tällaiselle henkilölle voi ostaa lahjakortin harrastusliikkeeseen niin voi sitten itse valita tarvitsemiaan välineitä.

Vierailija
28/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa mitä hän harrastaa tai mistä hän tykkää?

Vierailija
29/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieni reissu johonkin ja yö hotellissa tms.

Vierailija
30/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelepa kahdeksan vuotta

Kyllä minulle, 5- kymppiselle pari vuotta nuoremman vaimoni tarjoilemana tuollainen aamiainen kävisi.

Vierailija
31/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pieni reissu johonkin ja yö hotellissa tms.

Vitsit tää olisi ollut helppoa. Mies täytti pyöreitä vuosia keskellä pahinta korona-aikaa. Ei voinut matkustaa mihinkään.

Vierailija
32/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun muistelen, ei sitten mitään muistikuvaa, mitä sain vaimoltani 50-v lahjaksi. Oli siis todella unohtumaton lahja ;) t. M52

Vierailija
33/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan mitä spesiaalimpaa toivoisi. Jos ei esitä mitään erityisiä toiveita, hankit vaikka kirjakaupan lahjakortin, vaikka se tylsältä kuulostaisikin. Tai kysy haluaako ravintolaan tai pienelle matkalle sinun kustantamanasi

Ymmärrän täysin, että lahjan hankinta voi olla vaikeaa. Omalla puolisolla on käytännössä yksi harrastus, johon on jo olemassa kaikki tarvittavat välineet, ja jos hankkii on jotain uutta, haluaa hankkia itse. Kaikki miehet eivät välitä autoista tai viinasta.

Sepä. Mun mies ei tykkää viinasta ja harrastukseen en osaisi hankkia mitään, kun on aika erityislaji. Lahjakortti on aika persoonaton ja kirjat menee vielä joululahjana, mutta 50v on minusta isomman lahjan arvoinen. 

AP

Vierailija
34/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä harrastetaan muutenkin, eikä synttäriaamu ole mikään poikkeus. Olen ostanut uudet alusvaatteet ja pukeudun niihin salaa ja hiippailen tekemään aamiaista jonka tarjoilen uudessa asussa vuoteeseen. 

AP

Vierailija
35/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa mitä hän harrastaa tai mistä hän tykkää?

Pienkonelentämistä. Tykkää pelata tennistä. Kumpaankaan harrastukseen ei tarvitse mitään uutta. 

AP

Vierailija
36/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä myöhäistä tässä vaiheessa, mutta jos keräisit isännän napanöyhtää lasipurkkiin ja antaisit kokoelman sitten 50-vuotislahjaksi. Vois vaikka eri vuodet kerätä eri kerroksiin...

Vierailija
37/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiselle henkilölle voi ostaa lahjakortin harrastusliikkeeseen niin voi sitten itse valita tarvitsemiaan välineitä.

Haluaisin valita hänelle jotain ihan itse. Niin että siinä on se fiilis että lahja on minulta eikä hänen itsensä valitsema. 

Vierailija
38/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä

Tulee mieluinen, kun toinen itse esittää toiveen siitä mitä haluaa

Vierailija
39/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkikello.

Vierailija
40/263 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina jaksaa ihmetyttää miten ihmiset tuntevat kumppaninsa niin huonosti, etteivät yhtään tiedä mikä ilahduttaisi.

Tuore tuttavuus?

Vihkisormus tuoreen tuttavuuden sormessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän