Miksi et pidä ihmisistä?
Olen aina kummastellut ihmisiä, jotka eivät pidä ihmisisistä. Nyt haluaisin kuulla perusteluja tälle. Minulle ihmissuhteet on elämän suola ja elämä ilman ihmisiä olisi minulle merkityksetöntä.
Kommentit (98)
Aina on jotai arvosteltavaa, joko suoraan taikka peitellysti.
Ihmiset eivät kiinnosta. Tyhmiä, itsekeskeisiä, tylsiä, epäsiistejä ja vastenmielisiä.
Ihmiset on itsekkäitä, cusipäisiä, tyhm1ä. Ennen kaikkea erittäin itsekkäitä. Ja nauttivat aivan liian usein siitä, että joku muu kärsii. Vielä parempi jos saa itse olla mukana millään tavoin aiheuttamassa sitä kärsimystä.
Haukutaan, ahdistellaan, raiscataan, kiusataan, tuhotaan, soditaan, aiheutetaan vahinkoa... Lista on loputon.
Ei kiitos ihmisille.
Minä pidän ihmisistä, mutta nykyään ne on harvinaisia. Itsekkäitä omaan napaan tuijottelevia, ihmisen hahmossa eläviä nilviäisiä on nykyään liikaa.
Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi pidät ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi pidät ihmisistä?
Tai jopa "miksi pitää ihmisistä?"
Ihmiset, jotka kohtelevat muita ihmisiä niinkuin haluaisivat itseään kohdeltavan, ovat harvassa. Tekopyhiä ja itsekkäitä ihmisiä taas ei kukaan kaipaa.
Uteliaisuus, juoruilu, pahansuopuus, kateus. Siinä osa syistä etten vaan välitä seurasta. Rasittavat kaikin puolin, väsyn, väsyn todella. Olen täysiverinen introvertti.
Aika harvoista ihmisistä tulee hyvä mieli, kun paremmin tutustuu ja viettää aikaa yhdessä.
Enemmän on niitä, joilla on henkilökohtaisia ongelmia joka sormelle ja varpaalle. Kun tietty luottamuksen taso on saavutettu, sosiaalinen kanssakäyminen on sitten lähinnä heidän ongelmien ratkomista ja olkapäänä toimimista. Yleensä vastavuoroisuus loistaa poissaolollaan.
Pidän ihmisistä, en vain pidä sinusta.
Ihmiset, jotka papukaijamaisesti toistelevat jostain toisaalta kuulemiaan ajatuksia ilman ainuttakaan originellia ajatusta ovat helkkarin rasittavaa seuraa. Eli suurin osa ihmisistä.
Ei jaksa. Sen lisäksi neljänkympin jälkeen _kyllästyin_ ihmisyyteen - sen kaikissa muodoissaan. Sekä omiin että toisten kiemuroihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka papukaijamaisesti toistelevat jostain toisaalta kuulemiaan ajatuksia ilman ainuttakaan originellia ajatusta ovat helkkarin rasittavaa seuraa. Eli suurin osa ihmisistä.
Pääsääntöisesti kenelläkään ei ole mitään originellia sanottavaa. Kaikkihan on jo ideoitu ja sanottu.
Petyn jatkuvasti ihmisiin. Odotan vilpittömyyttä, saan valheita. Toisaalta olen onnekseni löytänyt muutamia ihmisiä, joista todella pidän. Heidän arvonsa kasvaa sen myötä, kun huomaan, millaisia nihilistejä suuri osa ihmisistä on. Kuten joku sanoi aiemmin ketjussa, massa palvelee sosio- ja psykopaatteja. He eivät tiedä, mitä tekevät, koska viisaita ei kukaan kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti kenelläkään ei ole mitään originellia sanottavaa. Kaikkihan on jo ideoitu ja sanottu.
Kiitos tästä latteudesta. Sinä kuulut juuri niihin ihmisiin, joihin tässä viitattiin.
Ihmiset ovat keskimäärin yksinkertaisia sopuleja. Ei kiinnosta tuhlata aikaani ja hermojani sellaisiin.
Homo homo lupus