Syy miksi teillä ei ole omaa mökkiä?
Kommentit (102)
Jos haluan mökkeillä, voin vuokrata mökin. Oma mökki sitoisi liikaa huoltotoimenpiteinen jne.
Kela uhkailee toimeentulotuen eväämisellä, jos sellaisen menisin hankkimaan.
Ei varaa siihen. Ei ole korttia ja autoakaan.
Eihän siellä mökillä olla kuin siksi, että saa työkavereille siitä kertoa ja että voi someen laittaa kuvia, miten kaikki on muka aina niin ihanaa.
Ei kiinnosta kökkiä jossain korvessa hyttysten syötävänä.
Koska säästetään ihan hulluna vielä 5 vuotta ja sitten ostetaan sellainen mökki, että lyödään kerralla naapurille luu kurkkuun!!1
Lapsuuden pakkoviikonloput mökillä vapusta syyskuuhun.
Ei kiitos sitä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako vastata jos on mökki? No kun se vaan on niin ihana mennä pulahtamaan spontaanisti järveen ihan koska vaan.
Minä pystyn tekemään noin, vaikka ei ole mökkiä ja asun kerrostalossa. Näppärää :)
Nakuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako vastata jos on mökki? No kun se vaan on niin ihana mennä pulahtamaan spontaanisti järveen ihan koska vaan.
Minä pystyn tekemään noin, vaikka ei ole mökkiä ja asun kerrostalossa. Näppärää :)
Nakuna?
Sopivaan aikaan kyllä. En tosin halua uida nakuna. Tissit pysyy paremmin aisoissa uikkarin alla kuin valtoimenaan.
Vihaan mökkeilyä. Tylsää, ankeaa ja hankalaa. Käytän ne rahat mieluummin harrastuksiin tai matkusteluun. Appivanhemmat yrittää aina kutsua meitä niiden karulle metsämökille, jossa lähinnä hyttyset syö sut elävältä pimeässä sähköttömässä mökissä. Käydään siellä kärsimässä pari tuntia joka vuosi, kun muuten ne loukkaantuu niin maan helvetisti kun ei käydä heidän mahtavalla mökillä.
Ei ole varaa sekä omistusasuntoon pk-seudulla että mökkiin. Sukulaisillakaan ei ole mökkiä eli mitään perintömökkiä tai sen osaa ei ole tulossa.
Koska myytiin pois ja tilalle tuli matkailu-auto. Vaihtelu virkistää.
Asun pikkupaikkakunnalla rivitalossa. Lähin ranta pilkottaa ikkunasta ja uimaan pääsen milloin haluan.
Olen aivan liian kaupunkilainen mökkeilläkseni.
Koska käydään molempien vanhempien kesä- ja talvimökeillä niin paljon kuin huvittaa. Ei ole järkevää hankkia omaa ja pääsemme paljon helpommalla kun ei itse tarvitse hoitaa, huoltaa ja maksaa kuluja.
Vihaan mökkeilyä. En ostais vaikka olis miljoonia tilillä.
Mökin hinnalla pääsee ulkomaille ympäri maapalloa aika monta kertaa elämänsä aikana. Toiset huolehtii kuljettamisesta, ruoasta, ylläpidosta, veroista ja muista kuluista. Helppoa! Ei tarvitse kököttää sääskien syötävänä joka jumalan kesä samassa paikassa.
Koska asutaan niin mukavasti, ettei mökkeily kiinnosta. Tai asutaan niin mökkimäisesti, mutta tässä on mukana kaikki mukavuudet myös. Eikä lähtemisen vaivaa!