Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko tiedätte mitä ostatte lapsillenne joululahjaksi? Minkä ikäisiä lapsenne ovat?

Vierailija
17.10.2006 |

Tänään katselin kaupassa leluja, meillä lapset tyttö 4 v ja poika 6 v. Tyttö toivoo " kävelyponia" , en tiedä raaskinko ostaa kun maksaa yli 50 euroa. Poika ei oo vielä toiveita esittänyt, varmaan kun lelulehti tulee niin sitten niitä toiveita rupee tulemaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolin, tuo aina nuken syömään kanssaan ja eihän nukke isossa tuolissa pysy. Poijalle ei ole harmainta aavistustakaan et mitä ostetaan, kait se sitten lähempänä joulua kertoo toiveensa, on nyt seittemän vuotias.

Vierailija
22/23 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Puuha-pete duplo -kaivurin, jonka jo ostin.

2-vuotias pikkusisko saa myös duplo-setin. Olen myös miettinyt hänelle nukenvaunuja, mutta ehkä ei vielä. Nukenvaatteita ajattelin ja jonkin prinsessa-setin koruineen, kun tykkää tällätä. Noita vaatejuttuja teen itse, jos ehdin/viitsin. Ehkä muumihahmoja.

Sukulaiset tuovat brio-junarataa ja vaatteita, sekä mumilakanasetin kummallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin kirpparilta erittäin siistin LP- paloaseman (6e) jonka aion pistää pukin konttiin. Muuten tytölle tulossa Brazbaby ja sen " auto" , kirja ja brinsessalegoja. Isommalle pojalle Turtlesukkeli, laaserpyssy, minikokoisia pikkuautoja ja Frööpelin palikoiden cd ja nuoremmalle paloauto ja ambulanssi jotka pitää meteliä, dubloja ja pienempi Lp-auto. Todennäköisesti noita tulee vielä ostettua lisää mutta ei haittaa jos ei tule kun tossa on jo ihan riittävästi. Ollaan yleensä ostettu jokin isompi lelu ja sitten noita pienempiä sen mukaan mikä on tuntunut hyvältä. Olen ostanut lahjat jo myös siskon lapsille ja kummilapsille. Myös synnttärilahjat olen ostanut etukäteen kaikille omille ja sukulaislapsille jotka täyttävät vuosia nyt loppuvuodesta tai ihan alkuvuonna. Minusta on mukava ostaa lahjat hyvissä ajoin ja yritän aina ostaan alennusmyynneistä niin kotihoidontuella ollessa rahatkin riittävät paremmin mutta silti lapset saa arvokkaampia lahjoja.