Tiedätkö jo,kumpaa odotat? Millä rv:lla olet? :)
Kommentit (31)
että kaiken huvittavuuden lisäksi tavallaa toivon tyttöä, koska jotenkin mun hormoonihuuruiseen päähän on iskostunut, etten osaa hoitaa poikaa. =D
~Murmutti
2 poikaa, jonka molempien odotuksessa jo ennen rv12 olen tiennyt heidän olevan poikia (en tiedä mistä). Np-ultrassa sitten molemmat ovat anteliaati vehkeitään esitellytkin.
Nyt odotetaan kolmatta enkä tunne mitään. Huomenna ultra, joten josko siellä sitten olisi tyttö...?
rakenneultran mukaan poika olisi tulossa, ei epäröinyt ultraaja ollenkaan vastaustaan kun kysyttiin... Oireet erilaiset ku tyttöä odottaessa, mutta eihän sen tarvitse mitään merkata. Rv nyt 31+4 et jos vielä tämän vuoden puolella asia lopullisesti selviäisi.
Voimakas tunne vaan olis,että poika olisi meille tulossa <3 ja rv 37...
on tuntunu alusta asti, ihan tosi paljon. pitää kysyä rakenne ultrassa, mutta ei ne kuulemma kerro :/
rv 16+4
Ultran perusteella olisi poika tulossa. Olen nyt raskausviikolla 24. Olimme ihan kuvitelleet vaavin tytöksi, mutta äkkiä sitä on tähän poika-ajatukseenkin tottunut. Mitään väliähän sukupuolella ei tietenkään ole, mutta on kuitenkin kiva kuvitella vauvaa tytöksi tai pojaksi. Tuohon pahoinvointikeskusteluun vielä: pahoinvointia on ollut aikalailla.
Ultran mukaan olisi tulossa mahdollisesti tyttö. Mut vaan tav. ultrassa käyty ei näy niin selvästi. rv 26+5
ainakin ultran perusteella. ei ole ollut mitään oireita edes alkuraskaudessa joten saa nähdä pitääkö paikkansa kun aina sanotaan että tyttö aiheuttaisi pahoinvointia :) poikakin on sydämellisesti tervetullut. RV 25+6
Ensimmaisesta ei kerrottu; kaikki veikkailivat poikaa masun koosta ja-muodosta, ainoastaan aitini ja ennustaja sanoivat tulevaa tytoksi: tytto syntyi.
Toisesta ja kolmannesta katsottiin heti neljannelle kuulle mennessa etta selva tytteli on (taas) tulossa.
Neljannesta kaikki oli erilaista raskaaksitulemisesta odotusaikaan ; silloin shokki olikin kovempi kun poikaa ' odottelin' ja neljannen kuun ultrassa aivan selva tytto oli masussa! Mutta tuo pikkupettymys meni pian ohitse kun onnellisia oltiin tulevasta terveesta vauvasta! Nyt haaveillaan viidennesta ja mies haluaa aivan varmasti tyttoa -mulle alussa oli poikahaave vahvempi, nyt naitten pettymyksien jalkeen ollaan onnellisia kunhan saataisiin viela se vauveli taloon!
Ei tiedetä eikä kerrotakaan kuulemma. Toisaalta olen harkinnut 3D/4D-ultraan menoa, niin siellä kai sen sais sitten tietää. Vaikka meille on kummallekin ihan sama kumpi sieltä tulee.. Jotenkin mulla on ihan tyttöfiilis. :) Katsotaan.. Pahoinvointia ei ole ollut & suvussa on paljon tyttöjä molemmin puolin. Jonkun höpön kiinalaisen horoskooppijutskan perustellakin ois tyttö sekä siskon tekemä povaus korulla vetää samaa linjaa.. (Ihan niinkuin noihin uskoisin hih)
Mammanalku + tiitiäinen
Edellisessä ja ensimmäisessä raskaudessa oli todella vahva poikaolo, kaikki oireet ja sykkeet sun muut viittasivat poikaa. 4D ultrassa viikolla 21 selvisi, että tyttö tulee ja tulikin. Oli muuten aika yllätys...
Nyt tässä tokassa raskaudessa kaikki oireet täysin päinvastaiset kuin edellisessä ja muutenkin kaikki mennyt IHAN eritavalla ja jälleen tosi vahva poikaolo. Nyt odottelen 4D:tä, jossa toivottavasti kuukauden päästä selviää kumpi tulee. =)
~Murmutti