Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo loukkasi minua mökkiseurueen kuullen

Vierailija
26.06.2022 |

En osannut sanoa mitään ja jäädyin. Nyt tuntuu että en osaa jatkaa tästä enää. Miten toimisitte tilanteessani?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin ajan avioliittoneuvontaan.

Vierailija
62/123 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi katsoa tuota sivusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elämäni aikana laittanut poikki kolme suhdetta ja näyttänyt naisille ovea nimeomaan samasta syystä. Ei osata käyttäytyä, toimia korrektsti tai pyritään pelaamaan valtapelejä suhteessa. Lähtö tulisi samantien.

Hahhah, vai valtapelejä oikein. Ja sinä näytit ovea! Juu, huomaan kyllä yrityksen valtapeliin. 

Parisuhde on joukkuepeli eikä siihen mahdu itsensä ylentäminen toisen edelle tai toisen alistaminen. Haukkuminen julkisesti yhteisten ystävien kuullen osuu tässä ihan samaan kategoriaan. Ihminen joka ei osaa pelata tiiminä ei ansaitse parisuhdetta, mun mielestä on parempi tuolloin lopettaa heti kuin jatkaa eteenpäin, ihminen ei siitä miksikään muutu. Jos on sanottavaa, sanotaan se kahden kesken.

Onneksi suomalaisista naisista löytyy myöstiimipelaajia, vaikka tämmöinen miesten morkkaaminen tuntuukin olevan kohtuu yleistä. Itse en ikinä haukkuisi vaimoani saati tekisi sitä kavereiden edessä. Kenkää vaan tuollaiselle.

Parisuhteessa keskustellaan, ei vain jätetä toista kun käytös ei miellytä. 

Kyllä jätetään. Ex sulki joka kerta korvansa ellei saanut tahtoaan läpi.

Vierailija
64/123 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin että tietämättäsi loukkaat naistasi yksityiselämässänne eikä hän osaa ottaa sitä puheeksi. Sitten hän kostaa käsittelemällä yksityisasioitanne julkisesti.

Eli tällaiseen tapaukseen olen törmännyt. Siinä pariskunnan ajatukset ja puheet eivät kohdanneet.

Toinen voi vetää herneen nenään mistä vaan, riippuu päivän mielialastakin. Voi tulkita väärin eleitä, jopa puheen painoa, joten tosiaankin tietämättään voi loukata toista. Sanansa saattaa valita myös väärin, jolloin asia kuulostaa pahemmalta kuin onkaan. Silloin ei kannata vetäytyä kuoreensa mököttämään vaan jutella tilanne auki ja mielensä pahoittanut voi kysyä että mitä tarkoitit? Tuttu tilanne varmasti meille kaikille. Tietenkin nälviminen ja loukkaaminen on eri asia, eikä niitä kuulukaan sietää. Kosto on kyllä huono ratkaisu aina, kertoo enemmänkin henkisestä tasapainottomuudesta käsitellä asioita. Kuvailemasi naishenkilö aiheuttaa vain myötähäpeää muissa, ei mitään muuta. Ei kukaan halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka julkisesti haluaa kostaa ja panetella toista. Siinä kaikkoaa mies sekä kaverit.

Vierailija
65/123 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaisin ajan avioliittoneuvontaan.

Neuvojako kasvattaa miehen kilkkiä? Akka sanoi mistä kiikastaa. Ikävä ettei sanonut heti ekoilla treffeillä ettei nappaa.

Vierailija
66/123 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä vaimoko loukkasi , kysyppäs nyt ihmeessä , miä äitisi siihen sanoopi !!!

Vierailija
67/123 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki akka pihalle Eihän tuommoista hyväksytä miehiltäkään niin miksi naisilta pitäisi hyväksyä

Vierailija
68/123 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni voitti matkan las palmasiin. Kerroin matkasta läheiselle ystäväpariskunnalle ja sanoin, miten olisin myös halunnut matkalle.Mieheni piti monen viikon mykkäkoulun minun loukkaavasta käytöksestäni.

Vierailija
69/123 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe teillä paljon toivoa.

Vierailija
70/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni voitti matkan las palmasiin. Kerroin matkasta läheiselle ystäväpariskunnalle ja sanoin, miten olisin myös halunnut matkalle.Mieheni piti monen viikon mykkäkoulun minun loukkaavasta käytöksestäni.

Mikä ihme teillä naisilla on kun pitää lörpötellä puolisoiden asiat pitkin kyliä? Mikä?

Vierailija
71/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei voi sanoa edes leikillään ilman että toinen loukkaantuu pahasti. Oletan että ei ollut ihan selvin päin.

Jos vaimo ei muista asiaa eikä ole pyytänyt anteeksi, niin sinun täytyy ottaa asia puheeksi ja selvittää se kunnolla. Sekä se mikä on sanotun asian takana ja se miten syvästi hän sinua loukkasi.

Ymmärrän että viilto on syvä.

Olen itsekin aika möläyttelijä, mutta en puhu meidän intiimiasioista muille. Jos teillä on pieniä lapsia niin pyydän että heidän vuokseen pystyisit liitossa. Olen avioerolapsi ja sen kyllä tuntee nahoissaan koko elämänsä.

Erota voi senkin jälkeen kun lapset ovat muuttaneet kotoa. Toki jos koti on kovin riitainen, niin ero voi olla lapsillekin paras ratkaisu.

Vierailija
72/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdoin transnaiseen. Ymmärtää miestä ja on kauniimpi kuin ex vaimo.

Onko sen pallit karvaiset vai sheivattu?

73/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin että tietämättäsi loukkaat naistasi yksityiselämässänne eikä hän osaa ottaa sitä puheeksi. Sitten hän kostaa käsittelemällä yksityisasioitanne julkisesti.

Eli tällaiseen tapaukseen olen törmännyt. Siinä pariskunnan ajatukset ja puheet eivät kohdanneet.

Toinen voi vetää herneen nenään mistä vaan, riippuu päivän mielialastakin. Voi tulkita väärin eleitä, jopa puheen painoa, joten tosiaankin tietämättään voi loukata toista. Sanansa saattaa valita myös väärin, jolloin asia kuulostaa pahemmalta kuin onkaan. Silloin ei kannata vetäytyä kuoreensa mököttämään vaan jutella tilanne auki ja mielensä pahoittanut voi kysyä että mitä tarkoitit? Tuttu tilanne varmasti meille kaikille. Tietenkin nälviminen ja loukkaaminen on eri asia, eikä niitä kuulukaan sietää. Kosto on kyllä huono ratkaisu aina, kertoo enemmänkin henkisestä tasapainottomuudesta käsitellä asioita. Kuvailemasi naishenkilö aiheuttaa vain myötähäpeää muissa, ei mitään muuta. Ei kukaan halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka julkisesti haluaa kostaa ja panetella toista. Siinä kaikkoaa mies sekä kaverit.

Tämä kuulostaa tutulta. Omassa liitossani tätä on jatkunut melkein koko liiton ajan. Tuolle käytökselle on nimikin: Epävakainen persoonallisuushäiriö. Tämä taas juontaa juurensa jostain traumaattisesta kokemuksesta, jonka on joko lapsuudessaan tai aikuisiällä kokenut. Asia on ehkä käsittelemättä, ja tämä taas juontaa asiat siihen pisteeseen, että kotona kaikki asiat on hyvin, kunhan ne menevät niin kuin puoliso haluaa.. Ja tämä taas aiheuttaa jatkuvia ristiriitoja liittoon. Ja kun "puhutaan esim. väärällä äänensävyllä", niin siitä alkaa sota. Mukavaa miettiä aina etukäteen sanomisia, ja ennen kaikkea äänensävyä, millä puhuu. Tietenkin voisin erota, mutta se rakkaus. Helpompaa olisi yksin, mutta kuka tässä helppoa elämää haluaa?

Vierailija
74/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kypsien ihmisten parisuhteessa asiasta keskusteltaisiin, kysyttäisiin miksi sanoi näin ja miksi siinä tilanteessa ja kerrottaisiin miltä se tuntuu, mutta taitaa olla valitettavasti fakta, että suurin osa aikuisista ei ole kypsyyttä nähnytkään.

Kypsät ihmiset tukistavat toisiaan.

T. Narskuemä

Vierailija
75/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo

Vierailija
76/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiseen aloitukseen on hyvin vaikea ottaa kantaa.

Kun ei tiedä mitä tapahtui, mitä sanottiin ja tehtiin jne. ei voi sanoa juuta eikä jaata.

Ehkä loukkaannuit jostain jota kukaan muu ei loukkaukseski mieltänyt? Ehkä jokin asia on sinulle niin arka että sen sivuaminen toimii voimakkaana triggetinä ilman että kukaan muu sitä tietää ja asiaan sen kummemmin reagoi?

Tai ehkä vaimosi haukkui sinut pataluhaksi vieraitten edessä? Ehkä arvosteli sinulle arasta asiasta? Ehkä tarkoituksella?

Kun ei itse ollut paikalla ja nähnyt ja kuullut mitä tapahtui. Kun ei ole ollut sinin nahoissasi jotta tietäisi mikä sinua on loukannut, ei todellakaan voi sanoa yhtään mitään.

Miten tällaiseen voi vastata? Jokaisessa asiassa ja riidassa jne. on ainakin kaksi osapuolta. Tässä vihjailet jotain jota kukaan ei tiedä mitä se on, ja odotat kannanottoja?

Kaikista typerintä on syöksyä suin päin haukkumaan toista kun ei edes tiedä mistä on kysymys! Odotat että vaimosi tai tyttöystäväsi mikä hän nyt sitten onkin tuomitaan ja haukutaan asiasta yhtään mitään tietämättä koska tunnet  itsesi loukatuksi.

Mutta näin juuri toimitaan varsinkin näillä nettipalstoilla. Asetutaan asioista yhtään mitään tietämättä sen osapuolen puolelle joka mielletään sellaiseski johon voi samaistua.  Aloittaja kerää myötätuntoa jostain jota kukaan ei tiedä mitä se on.

Samaa mietin. Eihän tuosta aloituksesta saa mitään irti. Ihmiset loukkaantuu niin eri asioista ja jotkut vähän tyhjästäkin, mutta ehkä ap nyt sai täältä sitä mitä toivoikin, myötätuntoa ja haukut vaimolle.

Vierailija
77/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon sinulle myös uuden parisuhteen lisäksi kaapista ulos tulon johdosta 🤗 ei ole häpeä olla homo ja kiinnostunut samasta sukupuolesta

Vierailija
78/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on katkera ja haluaa kostaa tai päteä. Voi olla alemmuuskompleksikin.

Vierailija
79/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen muka vahingossa tapahtunut mutta tarkoituksellinen nolaaminen muiden edessä on vallankäyttöä. Jos tällaista tapahtuu, suhde on toksinen. Itse en (enää) sietäisi sellaista vaan hakisin ulospääsyä sellaisesta suhteesta.

Vierailija
80/123 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon sinulle myös uuden parisuhteen lisäksi kaapista ulos tulon johdosta 🤗 ei ole häpeä olla homo ja kiinnostunut samasta sukupuolesta

Mistä sinä nyt tuon häpeän keksit?

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan