Vaimo loukkasi minua mökkiseurueen kuullen
En osannut sanoa mitään ja jäädyin. Nyt tuntuu että en osaa jatkaa tästä enää. Miten toimisitte tilanteessani?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Ex miesystäväni kerran löi minua, vähän humalassa.
Otin patjan, menin vessaan nukkumaan ja aamulla lähdin.Miesystävä soitteli perään. Lupasin nähdä hänet yleisellä paikalla, tulin ystäväni kanssa, joka jäi vähän kauemmaksi odottamaan.
Mies ei pitänyt tätä läimäisyä minään. Ennenkin on lyönyt. Kerroin näin ei ole ok käyttäytyä.
Jotain tapahtui ja jatkoimme parin kk päästä.
Olimme mökillä ja hänen ystävänsä kysyi meidän breikistä. Sanoin ei kuulu hänelle.
Jatkoi ja jatkoi, miesystävä sanoi olen herkkä jne. Asiasta juteltiin toiste, jolloin sanoin lyömisestä.Kaikki miehen ystävät tuomitsivat asian.
Miesystävä oli, tietenkin, minulle vihainen, kun maine meni ystävien edessä.Erottiin lopullisesti tämän jälkeen
Pelkuri ämmä. Ai oikein otit ystäväni kyttäämään. Siellä se seisoi puun katveessa kädet puuskassa ja oikein vihaisesti toljottaen. Oli sydämistynyt sinun kohtelustasi, olittehan hiekkalaatikolta saakka leikkineet prinsessaleikkejänne.
Jaahas, in(el pojatkin tuli ketjuun raivoamaan.
Naisten suorittama miesten loukkaaminen on alhaalta ylöspäin lyömistä, eli täysin hyväksyttyä niin kauan kuin elämme patriarkaalisessa yhteiskunnassa. Se on osa emansipaatioprosessia: Älä ota loukkauksia henkilökohtaisesti tai suutu itse, vaimosi vain pyrkii purkamaan yhteiskunnan rakenteita.