Vaimo loukkasi minua mökkiseurueen kuullen
En osannut sanoa mitään ja jäädyin. Nyt tuntuu että en osaa jatkaa tästä enää. Miten toimisitte tilanteessani?
Kommentit (123)
Tällaiseen aloitukseen on hyvin vaikea ottaa kantaa.
Kun ei tiedä mitä tapahtui, mitä sanottiin ja tehtiin jne. ei voi sanoa juuta eikä jaata.
Ehkä loukkaannuit jostain jota kukaan muu ei loukkaukseski mieltänyt? Ehkä jokin asia on sinulle niin arka että sen sivuaminen toimii voimakkaana triggetinä ilman että kukaan muu sitä tietää ja asiaan sen kummemmin reagoi?
Tai ehkä vaimosi haukkui sinut pataluhaksi vieraitten edessä? Ehkä arvosteli sinulle arasta asiasta? Ehkä tarkoituksella?
Kun ei itse ollut paikalla ja nähnyt ja kuullut mitä tapahtui. Kun ei ole ollut sinin nahoissasi jotta tietäisi mikä sinua on loukannut, ei todellakaan voi sanoa yhtään mitään.
Miten tällaiseen voi vastata? Jokaisessa asiassa ja riidassa jne. on ainakin kaksi osapuolta. Tässä vihjailet jotain jota kukaan ei tiedä mitä se on, ja odotat kannanottoja?
Kaikista typerintä on syöksyä suin päin haukkumaan toista kun ei edes tiedä mistä on kysymys! Odotat että vaimosi tai tyttöystäväsi mikä hän nyt sitten onkin tuomitaan ja haukutaan asiasta yhtään mitään tietämättä koska tunnet itsesi loukatuksi.
Mutta näin juuri toimitaan varsinkin näillä nettipalstoilla. Asetutaan asioista yhtään mitään tietämättä sen osapuolen puolelle joka mielletään sellaiseski johon voi samaistua. Aloittaja kerää myötätuntoa jostain jota kukaan ei tiedä mitä se on.
Tule kaapista, antaudu Pentille.
Mitä se vaimo sitten sanoi? Oliko jutussa jotain perää?
Tee rikosilmoitus, syytä herjaamisesta ja haasta kaikki läsnäolleet todistajiksi.
No voi hellan duudelis, mitä se vaimo sitten sanoi?
Olisit vaan haravoinut mökin ympärysmetsän nahjus
Olen elämäni aikana laittanut poikki kolme suhdetta ja näyttänyt naisille ovea nimeomaan samasta syystä. Ei osata käyttäytyä, toimia korrektsti tai pyritään pelaamaan valtapelejä suhteessa. Lähtö tulisi samantien.
Niin, vaimo ei välttämättä loukannut vaikka sinä loukkaannuit. Ja provohan tämä on kun ei voi kertoa mistä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Olen elämäni aikana laittanut poikki kolme suhdetta ja näyttänyt naisille ovea nimeomaan samasta syystä. Ei osata käyttäytyä, toimia korrektsti tai pyritään pelaamaan valtapelejä suhteessa. Lähtö tulisi samantien.
Hahhah, vai valtapelejä oikein. Ja sinä näytit ovea! Juu, huomaan kyllä yrityksen valtapeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, vai valtapelejä oikein. Ja sinä näytit ovea! Juu, huomaan kyllä yrityksen valtapeliin.
Parisuhde on joukkuepeli eikä siihen mahdu itsensä ylentäminen toisen edelle tai toisen alistaminen. Haukkuminen julkisesti yhteisten ystävien kuullen osuu tässä ihan samaan kategoriaan. Ihminen joka ei osaa pelata tiiminä ei ansaitse parisuhdetta, mun mielestä on parempi tuolloin lopettaa heti kuin jatkaa eteenpäin, ihminen ei siitä miksikään muutu. Jos on sanottavaa, sanotaan se kahden kesken.
Onneksi suomalaisista naisista löytyy myöstiimipelaajia, vaikka tämmöinen miesten morkkaaminen tuntuukin olevan kohtuu yleistä. Itse en ikinä haukkuisi vaimoani saati tekisi sitä kavereiden edessä. Kenkää vaan tuollaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on joukkuepeli eikä siihen mahdu itsensä ylentäminen toisen edelle tai toisen alistaminen. Haukkuminen julkisesti yhteisten ystävien kuullen osuu tässä ihan samaan kategoriaan. Ihminen joka ei osaa pelata tiiminä ei ansaitse parisuhdetta, mun mielestä on parempi tuolloin lopettaa heti kuin jatkaa eteenpäin, ihminen ei siitä miksikään muutu. Jos on sanottavaa, sanotaan se kahden kesken.
Onneksi suomalaisista naisista löytyy myöstiimipelaajia, vaikka tämmöinen miesten morkkaaminen tuntuukin olevan kohtuu yleistä. Itse en ikinä haukkuisi vaimoani saati tekisi sitä kavereiden edessä. Kenkää vaan tuollaiselle.
Parisuhteessa keskustellaan, ei vain jätetä toista kun käytös ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa keskustellaan, ei vain jätetä toista kun käytös ei miellytä.
Kaikkien ihmisten kanssa ei kannata keskustella, menee samaan kategoriaan kun vaimoaan hakkaava mies, ei se siitä ikinä muutu. Mitä nopeammin tajuaa tehneensä väärän valinnan, sen parempi.
Meillä oli tuttavapariskunta kylässä. Mies aloitti jonkun jutun vaimostaan, jonka vaimo keskeytti sanomalla " jos sä kerros musta tuon jutun mä voin sitten kertoa susta senx- jutun, josta et halua muiden kuulevan". Mies sulki suunsa ja siinä se. Asia unohtui ja ilta jatkui ihan hyvillä mielin., Opin, että aivan hyvin voi oma kumppanin keskeyttää
Ex miesystäväni kerran löi minua, vähän humalassa.
Otin patjan, menin vessaan nukkumaan ja aamulla lähdin.
Miesystävä soitteli perään. Lupasin nähdä hänet yleisellä paikalla, tulin ystäväni kanssa, joka jäi vähän kauemmaksi odottamaan.
Mies ei pitänyt tätä läimäisyä minään. Ennenkin on lyönyt. Kerroin näin ei ole ok käyttäytyä.
Jotain tapahtui ja jatkoimme parin kk päästä.
Olimme mökillä ja hänen ystävänsä kysyi meidän breikistä. Sanoin ei kuulu hänelle.
Jatkoi ja jatkoi, miesystävä sanoi olen herkkä jne. Asiasta juteltiin toiste, jolloin sanoin lyömisestä.
Kaikki miehen ystävät tuomitsivat asian.
Miesystävä oli, tietenkin, minulle vihainen, kun maine meni ystävien edessä.
Erottiin lopullisesti tämän jälkeen
Vierailija kirjoitti:
No voi hellan duudelis, mitä se vaimo sitten sanoi?
Kertoi kovaan ääneen kuinka ei saa tyydytystä pienestä peniksestäni.
Ap
Pyytäkää ja antakaa anteeksi. Anna meille anteeksi meidän syntimme, niin kuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet. Ihmiset loukkaavat toisiaan, siksi on ymmärrettävä, että ei joka kerta tarvitse erota, kun tulee loukatuksi. Yksi psykiatri kehoitti ottamaan tasoitusta. Ap. mene vaikka vuorokaudeksi hotelliin anteeksipyyntöjen jälkeen. Sillä tasoitat hyvin.