Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jälkiehkäisypilleri ei ole vaihtoehto?

Vierailija
26.06.2022 |

Kun ehkäisy pettää kumin hajotessa tai "unohtuessa". Liikaa on peloteltu, että koko kroppa menee sekaisin, mutta niin se menee abortistakin.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tullut mitää kovin pahoja oireita. Kai se pelottelu johtuu vaan siitä ettei ihmiset niitä huvikseen söisi.

Mutta ei mitään ongelmaa tehdä huvikseen abortteja? Sosiaaliset syyt suurin syy tehdä abortti, terveydelliset tai lapsen tai äidin terveyteen liittyvät syyt aivan minimaalisia.

Kukaan ei tee huvikseen aborttia. Abortti tehdään vain ja ainoastaan siksi, ettei halua lasta. Se ei ole hupia, se on vastuullisuutta.

Lisään vielä, ei halua tai ei pysty saamaan lasta niin, että molemmat selviävät hengissä. Sillä moni abortti tehdään terveydellisistä syistä.

Jep, itse en voisi lääkärinä katsoa juuri lapsensa menettänyttä äitiä silmiin ja sanoa, että pahoittelut, sydänääniä ei kuulu, mutta kanna vielä kuollutta lasta sisälläsi kunnes se tulee itsestään pihalle, saattaa mennä kuukausia. Ai niin ja joo, verenmyrkytyksen riski on todella korkea, joten kannattaa varoittaa niitä jo olemassa olevia lapsiaan, että äiti ei ehkä ole niin kauaa enää maisemissa.

Vierailija
42/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisypilleriä käyttäneistä 1-3 prosenttia tulee raskaaksi. Jos jälkiehkäisyksi laitetaan kuparikierukka, vain 0.1 prosenttia raskautuu. Mutta jälkimmäinen on jo eri kaliiberin toimi joka vaatii nopeaa lääkäriin pääsyä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei tiedä että kondomi pettää, menee rikki, tai on huonosti paikoillaan. Tai kierukka on liikkunut pois paikoiltaan. Tai pilleri ei auta (koska ei 100% suoja sekään).

Tai ei ole apteekkia tarpeeksi lähellä. Tai ottaa jälkiehkäisyn liian myöhään (koska sekään ei ole 100% suoja). Tai ei ole varaa.

Palikkakin tajuaa nämä hommat.

Mutta jos kyseessä on aivan selkeä homma, kuten ap aloituksessa esitti. Ja millainen nainen ei huomaa, että mällit on sisällä?

Sellainen, joka ei itse ole seksin aikana kuin Sahara. Ei niitä eritteitä toisistaan erota.

What? Et erota spermaa omasta kosteudestasi? 😅

En. Emättimestä tulee seksin jälkeen puoli desiä eritettä. En harrasta sen analysointia sen tarkemmin. Sama homma sooloseksissä, joten ei, en todellakaan koe tarpeelliseksi erottaa niitä toisistaan.

Vierailija
44/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei tiedä että kondomi pettää, menee rikki, tai on huonosti paikoillaan. Tai kierukka on liikkunut pois paikoiltaan. Tai pilleri ei auta (koska ei 100% suoja sekään).

Tai ei ole apteekkia tarpeeksi lähellä. Tai ottaa jälkiehkäisyn liian myöhään (koska sekään ei ole 100% suoja). Tai ei ole varaa.

Mutta jos kyseessä on aivan selkeä homma, kuten ap aloituksessa esitti. Ja millainen nainen ei huomaa, että mällit on sisällä?

En mä ainakaan huomaa. Siellä on niitä limoja omasta takaa ja mulla ei ole sitä ongelmaa mistä usein näkee valitettavan, että mällit valuisi reisiä pitkin heti kun ylös nousee.

No mihin se sperma muka jää? Sisään vai? Sperma on ihan koostumukseltaan ihan erilaista ellei se sit ole täydin siittiötöntä; silloinkin se tuoksuu erilaiselle kuin sun limasi.

Useinko haistelet seksin jälkeen sinusta ulos tulevaa möhnää? Itse keskityn muuhun olennaisempaan.

Vierailija
45/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöittyminen voi tapahtua vasta kahden päivän kuluttua yhdynnästä, jos ovulaatio tapahtuu vasta silloin.

Siittiöt voivat säilyä pari päivää elinkykyisinä.

Jos ovulaatio on jo tapahtunut yhdynnän hetkellä niin hedelmöittyminen tapahtuu muutamassa minuutissa.

Vierailija
46/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisypilleri ei suinkaan ehkäise raskautta, vaan siirtää ovulaatiota eli aloitus on siinä mielessä virheellinen.

"Levonorgestreeli toimii viivyttämällä munasolun irtoamista, jolloin siittiö ei pysty hedelmöittämään sitä, koska siittiö selviytyy vain enintään 5 päivää naisen kehon sisällä. Ulipristaaliasetaatti toimii estämällä keltarauhashormonin normaalia toimintaa ja estämällä tai viivyttämällä munasolun irtoamista.

Kumpikaan ei kuitenkaan ole varma tapa estää raskautta: jos olet jo ovuloinut ennen jälkiehkäisypillerin ottamista, se ei toimi. Se ei myöskään lopeta raskautta, jos munasolu on jo hedelmöittynyt. Jälkiehkäisypilleri ei ole aborttipilleri eikä vahingoita alkanutta raskautta. "

Vierailija
47/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan huomaa. Siellä on niitä limoja omasta takaa ja mulla ei ole sitä ongelmaa mistä usein näkee valitettavan, että mällit valuisi reisiä pitkin heti kun ylös nousee.

No mihin se sperma muka jää? Sisään vai? Sperma on ihan koostumukseltaan ihan erilaista ellei se sit ole täydin siittiötöntä; silloinkin se tuoksuu erilaiselle kuin sun limasi.

"Hei kulta, kiitti seksistä mutta nyt en ehdi halailla, täytyy käydä analysoimassa limaa ja haistella mahdollista spermaa jotta tiedän pitääkö miettiä jälkiehkäisyä!"

Vierailija
48/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hörhöuskovaiset haluaa kieltää jälkiehkäisyn myös.

Ja myös ehkäisyn, tumputtamisen sekä homostelun.

Tässä maailman väestötilanteessa melko paska uskonto.

Vierailija
49/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee omia aikojaan ulos varmaan vessassa käydessä. Ei tule hirveästi nuuhkittua ja tutkittua, että mitä sinne vessanpönttöön menee.

Vierailija
50/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä ap. tarkoitat?

Jälkiehkäisypilleri ei suinkaan ehkäise raskautta, vaan siirtää ovulaatiota. Eikä ole vaihtoehto abortille.

Vierailija
51/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oli vasta tuloillaan 90-luvun alussa. Mutta eikö abortistakin ole nykyään käytössä lääkkeellinen versio, joka kyllä eri asia kun jälkiehkäisypillerit. Tuolkaista vaihtoehtoa tarjottiin jo 90-luvulla. Lääkäri oli ärjyn vihainen kun kieltäydyin. Onhan tuo tietenkin terv. huollon näkökulmasta halpa ja helppo vaihtoehto. En tiedä miten on nykyään, mutta tuolloin ihan epävarma ja kamala menetelmä verrattuna nukutuksessa tehtävään kirurgiseen menetelmään. Lääkkeellisessä ei ollut takeita onnistumisesra, kauheat kivut, kauheat vuodot jne..

Vierailija
52/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo oli vasta tuloillaan 90-luvun alussa. Mutta eikö abortistakin ole nykyään käytössä lääkkeellinen versio, joka kyllä eri asia kun jälkiehkäisypillerit. Tuolkaista vaihtoehtoa tarjottiin jo 90-luvulla. Lääkäri oli ärjyn vihainen kun kieltäydyin. Onhan tuo tietenkin terv. huollon näkökulmasta halpa ja helppo vaihtoehto. En tiedä miten on nykyään, mutta tuolloin ihan epävarma ja kamala menetelmä verrattuna nukutuksessa tehtävään kirurgiseen menetelmään. Lääkkeellisessä ei ollut takeita onnistumisesra, kauheat kivut, kauheat vuodot jne..

Mua kans järkyttää et joku 98%(? Suurin osa kuitenkin) aborteista tehdään nykyään lääkkeellisesti, ihan turhaa tuskaa naisille.

Vierailija
53/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kroppa kuukaudeksi sekaisin. Aloitin minipillerit pari päivää jälkiehkäisyn jälkeen. En tiedä vaikuttiko asiaan.

Vierailija
54/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla ihmisistä ei ole mitään hajua siitä, miten ihminen kehittyy. Kuvittelevat, että alkio=vauva ja että hedelmöittyminen tapahtuu välittömästi, kun mies laskee siemenet sisään. 

Tätä aina ihmettelen itsekin. Että oikeastikko ihmiset luulee, että samalla kun siittiö osuu munasoluun, niin PIM! - siitä tulee miniatyyrivauva, joka siellä jokeltelee ja on suloinen ja edes näkyvä ilman mikroskooppia.

Ja amerikkalaiset propagandasivustot tekevät kauhuvideoita, miten jo 6 viikon ikäisiltä alkioilta vedetään abortissa pihdeillä raajat irti. Niin, siis ne samat raajat jotka alkaa kehittymään vasta viikolla 9, jolloin koko alkio on noin 2mm pituunen. Saa kyllä olla maailmanhistorian tarkimmat lääkärit ja pienimmät pihdit jos edes silloin viikolla 9 osaisi repip raajoja irti😅

Vierailija
55/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla ihmisistä ei ole mitään hajua siitä, miten ihminen kehittyy. Kuvittelevat, että alkio=vauva ja että hedelmöittyminen tapahtuu välittömästi, kun mies laskee siemenet sisään. 

Tätä aina ihmettelen itsekin. Että oikeastikko ihmiset luulee, että samalla kun siittiö osuu munasoluun, niin PIM! - siitä tulee miniatyyrivauva, joka siellä jokeltelee ja on suloinen ja edes näkyvä ilman mikroskooppia.

Ja amerikkalaiset propagandasivustot tekevät kauhuvideoita, miten jo 6 viikon ikäisiltä alkioilta vedetään abortissa pihdeillä raajat irti. Niin, siis ne samat raajat jotka alkaa kehittymään vasta viikolla 9, jolloin koko alkio on noin 2mm pituunen. Saa kyllä olla maailmanhistorian tarkimmat lääkärit ja pienimmät pihdit jos edes silloin viikolla 9 osaisi repip raajoja irti😅

Oletan, että suurin osa raskaana olleista ihmisistä tietäisi edesä vähäsen, miten vauva vatsassa kehittyy. Alkiosta sikiöön jne. On kaikenlaisia appeja, missä selviää, että hei nyt vauva on seesaminsiemenen kokoinen viikolla 10 ja herneen kokoinen viikoilla 12 tms. Olettaako ne, että nämä mitat koskee vain heidän vauvojaan, ja että kaikilla aborttia miettivillä on jo alusta asti täysikasvuinen vauva siellä itkemässä? Mikä saa ihmisen miettimään näitä perusbiologian asioita niin idioottimaisesti kun se samainen hedelmöittynyt munasolu on jonkun toisen naisen sisällä?

Vierailija
56/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useinko haistelet seksin jälkeen sinusta ulos tulevaa möhnää? Itse keskityn muuhun olennaisempaan.

Jos olette käyttäneet kondomia joka on pettänyt, kyllä sä huomaat asian ihan vaikka keskityt olennaisempaan. Siitähän tässä puhuttiin.

Vierailija
57/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee omia aikojaan ulos varmaan vessassa käydessä. Ei tule hirveästi nuuhkittua ja tutkittua, että mitä sinne vessanpönttöön menee.

No varmaan kannattaisi jos et halua raskautua ja kondomi käytössä.

Vierailija
58/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa ottanut jälkiehkäisypillerin. Ekalla kerralla olin idiootti teini, joka harrasti poikaystävän kanssa seksiä ilman kondomia, toisella kertaa kondomissa oli reikä. Jos olisin tullut raskaaksi kummallakaan kertaa jälkiehkäisystä huolimatta, niin abortti olisi ollut edessä. Hienoa, että kumpikin vaihtoehto on saatavilla.

Vierailija
59/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä kondomia, vaan kierukkaa.

Vierailija
60/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin nyt ihan uusi ehkäisymenetelmä! Enpä ole aikaisemmin kuullut, että sperman haistaminen eritteistä seksin jälkeen olisi oiva ehkäisymenetelmä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan