Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet sanonut "ei ole kemiaa" millaisia oikeita syitä sen kemian puuttumisen takana on ollut? Älä keksi vaan kerro oikeita tapauksia

Vierailija
26.06.2022 |

Syitä joita et halunnut kertoa niin menit "ei kemiaa" fraasin taakse

Kommentit (462)

Vierailija
161/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on sanoa että minulla ei ole sinulle mitään annettavaa.

Vierailija
162/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlainen:

Haju

Maku

Vartalomalli

Hiustyyli

Pukeutuminen

Huumorintaju

Nauru

Kävelytyyli

Puhetyyli

Koulutustaso

Tulotaso

Jne..

Yhdessä tai erikseen.

Mulle riittää että toisessa on yksi em. ärsyttävä piirre, otetaan nyt esim rasistinen huulenheitto, niin en kiinnostu. Ei tule kemiaa, koska en kiinnostu rasseista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut mt-tapaukset, yleensä miehet, kuvittelevat että heidän mt-ongelmat johtuvat ihan vaan naisen puutteesta. Sellaiset kannattaa kiertää todella kaukaa.

Voihan ne johtuakin? Jos ei saa koskaan hellyyttä niin ei se nyt hyvää tee.

Ei voi. Kosketus saati seksi EI korjaa kenenkään ongelmia.

Vierailija
164/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa selkeitä syitä kiinnostuksen puutteelle, niin moni mies lähtee niistä riitelemään, ettei ole kunnon syitä tai voi niitä korjata. Sitten sitä asiaa saa jankata vaikka kuinka kauan ja usein joutuu lähtemään uusille treffeille, kun tuo asia on korjattu ja sitten tulee seuraava asia. Siksi mieluummin jotain ympäripyöreää. Harvemmin ne asiat on kuitenkaan sellaisia, että niistä kaikki naiset kaikkoaa, minä vain. Eli ei sen toisen tarvitse korjata itsessään mitään, minä en vain pitänyt hänessä asiasta x.

Niin, jos esim. mies ei kiinnosta seksuaalisesti koska ei ole riittävän pitkä. Vaikka kuinka mies sitä jankuttaisi, että sillä ei voi olla väliä, niin onhan sillä. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jotain toista voi kiinnostaa.

Seksuaalinen kiinnostus ei riipu mistään pituudesta tai muistakaan ulkoisista seikoista - tietysti kohtuuden nimissä, ns. normaalien siistihabituksisten ihmisten kesken. Se on ihan muista asioista kiinni - esimerkiksi sitä kemiasta. Feromoneista. 

Ihanko totta? Itse en voisi ajatellakaan seksuaalisesti lyhyttä miestä. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
165/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut mt-tapaukset, yleensä miehet, kuvittelevat että heidän mt-ongelmat johtuvat ihan vaan naisen puutteesta. Sellaiset kannattaa kiertää todella kaukaa.

Ok ok... 🙈

Vierailija
166/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma luonne ja naisviha näkyi katseessa ja tavassa puhua. Ei tavattu toista kertaa.

Miten naisviha näkyy katseessa? Minkälainen katse?

Epämiellyttävä. Siinä vaan ei kaikki ollut kohdallaa. Oikeastihan mikroilmeet paljastavat ajatukset, miehet ei vaan tunnista niitä.

Tämä on ikävä oletus josta olen saanut kärsiä usein. Minulta on esim. tultu puolen tusinaa kertaa kysymään olenko surullinen tai onko minulla kaikki hyvin, juuri kun olen tuntenut itseni onnelliseksi. Myös vihaa ja halveksuntaa on ilmeestäni tulkittu, kun olen vain yrittänyt keksiä jotain hauskaa sanottavaa. Minulla on lempeä ja hyvä sydän, en halveksu ketään. Kertaakaan vointiani ei ole kyselty silloin, kun sille olisin kokenut tarvetta.

Tuo on kieltämättä hirveää, jos oma olemus viestittää väärää. Itselläni on ollut monesti samaa. Olen ollut kuulemma kärsivän näköinen, joskus jännittyneen näköinen, joskus surullisen näköinen jne, vaikka oloni on ollut varsin hyvä ja positiivinen. Aika pahasti on lannistanut mieltä, kun näytän ilmeisesti ulospäin ihan väärältä.

Siinä on vähän vaikea kenenkään sanoa, että ole oma itsesi. No en todellakaan ole.

No kuka sitten luulet voivasi olla, ellet itsesi? Feikkaamisesi näkyy juuri siinä kemian puutteena.

Vierailija
167/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten selität sen, että mies tai nainen on yhtä hymyä kunnon panon jälkeen?

Vierailija
168/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa selkeitä syitä kiinnostuksen puutteelle, niin moni mies lähtee niistä riitelemään, ettei ole kunnon syitä tai voi niitä korjata. Sitten sitä asiaa saa jankata vaikka kuinka kauan ja usein joutuu lähtemään uusille treffeille, kun tuo asia on korjattu ja sitten tulee seuraava asia. Siksi mieluummin jotain ympäripyöreää. Harvemmin ne asiat on kuitenkaan sellaisia, että niistä kaikki naiset kaikkoaa, minä vain. Eli ei sen toisen tarvitse korjata itsessään mitään, minä en vain pitänyt hänessä asiasta x.

Niin, jos esim. mies ei kiinnosta seksuaalisesti koska ei ole riittävän pitkä. Vaikka kuinka mies sitä jankuttaisi, että sillä ei voi olla väliä, niin onhan sillä. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jotain toista voi kiinnostaa.

Seksuaalinen kiinnostus ei riipu mistään pituudesta tai muistakaan ulkoisista seikoista - tietysti kohtuuden nimissä, ns. normaalien siistihabituksisten ihmisten kesken. Se on ihan muista asioista kiinni - esimerkiksi sitä kemiasta. Feromoneista. 

Ihanko totta? Itse en voisi ajatellakaan seksuaalisesti lyhyttä miestä. Ei vaan kiinnosta.

Mikä on "seksuaalisesti lyhyt mies"?

Kiinnostaako sua siis vain alfat ja pelimiehet?

Vierailija
169/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo edellinen viesti oli kyllä ihan täyttä puppua. Todellakin myös ulkoisilla seikoilla on merkitystä, kaikilla on ne omat mieltymyksensä.

Vierailija
170/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama.

Jos mimmi on lyhyempi kuin Abreun anna, niin en anna panna.

Vierailija
171/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma luonne ja naisviha näkyi katseessa ja tavassa puhua. Ei tavattu toista kertaa.

Epämiellyttävä. Siinä vaan ei kaikki ollut kohdallaa. Oikeastihan mikroilmeet paljastavat ajatukset, miehet ei vaan tunnista niitä.

Tämä on ikävä oletus josta olen saanut kärsiä usein. Minulta on esim. tultu puolen tusinaa kertaa kysymään olenko surullinen tai onko minulla kaikki hyvin, juuri kun olen tuntenut itseni onnelliseksi. Myös vihaa ja halveksuntaa on ilmeestäni tulkittu, kun olen vain yrittänyt keksiä jotain hauskaa sanottavaa. Minulla on lempeä ja hyvä sydän, en halveksu ketään. Kertaakaan vointiani ei ole kyselty silloin, kun sille olisin kokenut tarvetta.

Tuo on kieltämättä hirveää, jos oma olemus viestittää väärää. Itselläni on ollut monesti samaa. Olen ollut kuulemma kärsivän näköinen, joskus jännittyneen näköinen, joskus surullisen näköinen jne, vaikka oloni on ollut varsin hyvä ja positiivinen. Aika pahasti on lannistanut mieltä, kun näytän ilmeisesti ulospäin ihan väärältä.

Siinä on vähän vaikea kenenkään sanoa, että ole oma itsesi. No en todellakaan ole.

No kuka sitten luulet voivasi olla, ellet itsesi? Feikkaamisesi näkyy juuri siinä kemian puutteena.

Se, että näyttää ulos täysin erialiselta kuin tuntee sisäisesti, niin vasta karkoittaakin. Älä sinä neuvo asioita, joita et itse koe. Eikä tarkoitus olekaan feikata jotain ylinäyteltyä paskaa.

Vierailija
172/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "seksuaalisesti lyhyt mies"?

Kiinnostaako sua siis vain alfat ja pelimiehet?

Kaikkiahan ne kiinnostaa, vaikka eivät aina edes itse ymmärrä.

Vierailija
173/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten selität sen, että mies tai nainen on yhtä hymyä kunnon panon jälkeen?

Ja se hymy on merkki että ongelmat on ratkennut? Taidat olla 9 v.

Vierailija
174/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kemiasta et voi olla varma vaikka deitissä olisi kaikki kohdillaan taustaa myöten. Joskus sitä voi tuntea täysin 'vääränlaista' kohtaan."

Tämä varmaan selittää osaltaan ns. jännämiesten menestyksen naisten parissa.

Tätä ketjua lukiessani voin kyllä todeta, että onnekseni sain elää nuoruuteni tanssilava- ja diskoaikana ja tutustua vastakkaiseen sukupuoleen tanssin ja juttelun merkeissä.

Ja se lähes 50 vuotta kanssani elämän tietä taivaltanut kumppanikin löytyi näissä kuvioissa.

Naisilla voi olla kertynyt elämänvarrella enemmän turvattomuuden tunnettta jolloin alkaa etsiä turvaisempaa ympäristöä. On esim sellaisia tarinoita joissa nainen on etsinyt yhä turvallisempaa ympäristöä ja jatkuvasti on tullut eteen toki alkuun se turvallisuuden tunne mutta osoittaunutkiin että alkaa ilmetä väkivallan käytttöä.

Vierailija
175/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kemiasta et voi olla varma vaikka deitissä olisi kaikki kohdillaan taustaa myöten. Joskus sitä voi tuntea täysin 'vääränlaista' kohtaan."

Tätä ketjua lukiessani voin kyllä todeta, että onnekseni sain elää nuoruuteni tanssilava- ja diskoaikana ja tutustua vastakkaiseen sukupuoleen tanssin ja juttelun merkeissä.

Ja se lähes 50 vuotta kanssani elämän tietä taivaltanut kumppanikin löytyi näissä kuvioissa.

Naisilla voi olla kertynyt elämänvarrella enemmän turvattomuuden tunnettta jolloin alkaa etsiä turvaisempaa ympäristöä. On esim sellaisia tarinoita joissa nainen on etsinyt yhä turvallisempaa ympäristöä ja jatkuvasti on tullut eteen toki alkuun se turvallisuuden tunne mutta osoittaunutkiin että alkaa ilmetä väkivallan käytttöä.

Väkivallan käyttöä erilaisina piirteinä kuten vaikka valllan tunne ja rakkaus ja miten ne kulkee käsikädesssä.

Vierailija
176/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että näyttää ulos täysin erialiselta kuin tuntee sisäisesti, niin vasta karkoittaakin. Älä sinä neuvo asioita, joita et itse koe. Eikä tarkoitus olekaan feikata jotain ylinäyteltyä paskaa.

Vaan tarkoitus on feikata mitä? Ei onnistu, et kyselisi täällä jos onnistuisi.

Vierailija
177/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivallan käyttöä erilaisina piirteinä kuten vaikka valllan tunne ja rakkaus ja miten ne kulkee käsikädesssä.

Ihmiinen kun alkaa liikaa usskoa johonkin niin hän alkaa perustella vähän kaikkea sillä.

Vierailija
178/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi 1:

- höpötti koko treffien ajan kaikennäköistä tajunnanvirtaa Turkin historiasta perinnemusiikkiin

- Ei kysynyt minulta yhtään kysymystä tai ottanut vihjettä kun hienovaraisesti yritin ohjata keskustelua tutustumiseen johtavaan suuntaan (kun sain sanan jhonkin väliin)

- Kolmen tunnin illallistreffien jälkeen ei tietänyt minusta edes ikää, ammattia, harrastuksia, hädintuskin nimeä, kun puhui itse 95% ajasta kaiken maailman puutaheinää

Eihän kipinää voi ikinä muodostua jos ei edes yritä tutustua... Treffit oli kuin jonkun youtube-striimaajan tajunnanvirran kuuntelua.

Tyyppi 2:

- Myös höpöttävä papupata, mutta meillä ei ollut siis yhtään mitään yhteistä

- Tyyppi luetteli läpi kaikki extreme-harrastukset benjihypystä triathlon -treeneihin, ja miten kaikki vapaa-aika menee riuhtoessa mihin tahansa suuntaan

Mies oli ystävällinen, iloinen ja aktiivinen, mutta meillä ei tasan tarkkaan olisi ollut mitään yhteistä. Kärjistäen pidän itse neulomisesta ja eräretkeilystä, ja deittimies treenaa jotain triathlonia Papua-Uusi-Guineassa. Ei tullut toisia treffejä.

Pitäiskö sen miehenkin sitten harrastaa neulomista ja eräretkeilyä?

Vierailija
179/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aaltopituus" eli liian erilaiset ajattelutavat eikä kummallakaan ole joko halua tai kykyä ymmärtää toista. Tämmöinenkin asia voi tulla esille vasta myöhemmin, kun aletaan jutella syvällisempiä. 

Vierailija
180/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi 1:

- höpötti koko treffien ajan kaikennäköistä tajunnanvirtaa Turkin historiasta perinnemusiikkiin

- Ei kysynyt minulta yhtään kysymystä tai ottanut vihjettä kun hienovaraisesti yritin ohjata keskustelua tutustumiseen johtavaan suuntaan (kun sain sanan jhonkin väliin)

- Kolmen tunnin illallistreffien jälkeen ei tietänyt minusta edes ikää, ammattia, harrastuksia, hädintuskin nimeä, kun puhui itse 95% ajasta kaiken maailman puutaheinää

Eihän kipinää voi ikinä muodostua jos ei edes yritä tutustua... Treffit oli kuin jonkun youtube-striimaajan tajunnanvirran kuuntelua.

Tyyppi 2:

- Myös höpöttävä papupata, mutta meillä ei ollut siis yhtään mitään yhteistä

- Tyyppi luetteli läpi kaikki extreme-harrastukset benjihypystä triathlon -treeneihin, ja miten kaikki vapaa-aika menee riuhtoessa mihin tahansa suuntaan

Mies oli ystävällinen, iloinen ja aktiivinen, mutta meillä ei tasan tarkkaan olisi ollut mitään yhteistä. Kärjistäen pidän itse neulomisesta ja eräretkeilystä, ja deittimies treenaa jotain triathlonia Papua-Uusi-Guineassa. Ei tullut toisia treffejä.

Pitäiskö sen miehenkin sitten harrastaa neulomista ja eräretkeilyä?

Yhteiset tai yhteensopivat harrastukset ovat parisuhdetta lujittavia asioita. Jos toinen tykkää vaikka matkailusta ja matkailee vuodessa esim. 4 reissua ulkomailla, niin todennäköisesti se haluaa sellaisen puolison, joka tulee mukaan eikä jumita kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä