Kun olet sanonut "ei ole kemiaa" millaisia oikeita syitä sen kemian puuttumisen takana on ollut? Älä keksi vaan kerro oikeita tapauksia
Syitä joita et halunnut kertoa niin menit "ei kemiaa" fraasin taakse
Kommentit (462)
Yleensä se on valkoinen hötöläski, mikä rupeaa hyvin nopeasti oksettamaan ja katoaa halut. Ensimmäinen kerta menee vielä kännin piikkiin ja eihän sitä vartaloakaan pysty aivan tarkasti hahmottamaan kun on löysä mekko päällä ja tukeva humalatila.
Ei ole kemiaa jos nainen on umpihullu stalkkeri.
En pitänyt siitä henkilöstä, ainakaan niin paljon että olisin halunnut hänen kanssaan jotain.
Emotionaalisen kehityksen tasot ei kohdanneet, joten joko mies olisi ollut liian vaativa ja armoton mua kohtaan, koska itse persoonallisuushäiriöisenä olisin toiminut impulssien mukaan tai sitten minä en olisi vaan kokenut vetoa liian kypsään (ja mielestäni tylsään) mieheen. Näin se on näiden kanssa aina mennyt. Niinhän sitä sanotaan, että narsisti tulee toimeen parhaiten toisen narsistin kanssa. He kun ymmärtävät toisiaan.
Miehen täys kaaos kämppä, joka paljasti arjenhallinnen olevan teinin tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Turhamaisuus ja neitimäisyys ei tehnyt vaikutusta. Kutsuin naisen luokseni ja kahvit juotuamme lähdettiin soutelemaan ja selaamaan verkot. Ei tullu naisen soutamisesta oikein mitään verkkoja selatessa, ei sen enemmän kuhan siivoomisesta, käteen uskaltanut ottaa kalaa.
Ei tehny vaikutusta korkokengissä hipsuttelu, huulpunnaa levitteli kun minä laittelin rantasaunaa lämpeemään. Juntiksi haukku seuraavana päivänä ennen lähtöä kun kun olin alkanu naimaan aamulla ennen kuin sanoin huomenta??
Veljeäsikö nait? Ei ihme, että juntiksi haukkui.
Tapasin kerran kivantuntuisen miehen yökerhossa, tästä on jo aikaa parikymmentä vuotta..olin vasta eronnut,mies olisi todennäköisesti ollut ihan mukava, itsekin suht vasta eronnut, samanikäinen lapsi yms. Oli kohtelias ym, kaikki tuntui ok
.
Mutta...oli sellainen pieni laiha mies, runsas parrankasvu ja hikoili kovasti..en vaan voinut enää tavata! Se oli outoa, järki sanoi, että mene hyvä ihminen treffeille...mutta en pystynyt...
Vierailija kirjoitti:
Kemiaa ei vain ollut. Muovikassillinen lämmintä kaljaa ei oikein tippunut.
Se on kyllä traagista kun puistokemistillä menee kemia vihkoon.
Mulla on aika intohimoinen ja hyviä asioita korostava ote elämään, samoin pidän lujasti kiinni arvoistani. Olen antelias ja lojaali läheisimpiä ihmisiä kohtaan. Jos joku ihminen on joko yleisesti hällä väliä -asenteinen tai lammasmainen tai ei osaa huomioda mua tarpeeksi/osoittaa arvostustaan sitä kohtaan, miten paljon panostan, alistavasta tai väheksyvästä käytöksestä puhumattakaan, tunnen välittömästi miten mun aika valuu hukkaan=ei kemiaa. Jokaisella on kans varmasti ne omat tietyt jutut, mistä tykkää, mulla esimerkiksi tietty visuaalisuuden arvostus ja aistiyliherkkyyden huomiointi. Sellaista kemiaa, minkä monet sekoittaa jonkinlaiseen romanttiseen jännitykseen tai vuosisadan rakkaustarinan ajojahtiin, en kaipaa, se on ns. trauma bond, ei todellista kiintymystä
Ei ole ulkonäkönsä puolesta sopiva, tulee tunne ettei missään tapauksessa tätä ihmistä voisi suudella tai hänen kanssaan sekstailla. Tuntuu ehkäpä lähinnä veljeltä?
Eikä siis tarkoita että oikeasti komea mies ei olisi myös joskus sellainen. Vastaavasti taas vähemmän komean kanssa voi olla kovakin vetovoima.
Mikä ihmeen kysymys tämä nyt taas oli, onko sulle sanottu ap että sun kanssa ei ole kemiaa ja olet saanut pakit ?
Ei ole kemiaa on aina tarkoittanut, että ei ole kemiaa. Tosin minä en ole koskaan jättänyt tai torjunut tuolla selityksellä, vaan pikemminkin keksinyt jonkun kaunistellen tekosyyn. Todellinen syy on kuitenkin käytännössä aina kemian puute. Siis se, etten tunne fyysistä vetovoimaa kyseistä ihmistä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kemiaa ainakaan silloin kuin miehen keppi ei seiso ylevästi eli huono stondis, ei ota kunnolla eteen eikä taakse.
Minut on jätetty "ei kemiaa"-selityksellä, vaikka hyvin tuntui miehellä keppi nousevan ja vielä luonteenikin kehui kaupan päälle.
Olen nainen, mutta minun on jostain käsittämättömästä syystä helpompi saada orgasmi miehen kanssa josta en ole erityisen kiinnostunut kuin miehen kanssa johon olen ihastunut. Ehkä joillain miehillä stondiksen kanssa sama homma. Seisoo vähintään yhtä hyvin silloin kun ei ole oikeita tunteita pelissä.
Hah, itse olen nimenomaan käyttänyt jotain tekosyytä silloin kun ei ole ollut kemiaa. Selittänyt jotain, että vielä on tunteita exää kohtaan tms., vaikka oikeasti olen lopettanut tapailun juuri sen kemian/kipinän puutteen takia. Kun toinen ei vain innosta kuin kaveritasolla, niin silloin ei ole kemiaa.
Kuinka pitkän ajan jälkeen yleensä olette huomanneet tämän kemian tai kipinän puutteen, jos sitä sitä on "tekosyynä" tullut käytettyä? Jo ensitreffien jälkeen, vai viikkojen tai jopa kuukausien päästä?
Vierailija kirjoitti:
Oma masennukseni iskee joskus deiteillä ja silloin saatan käyttää helppona ratkaisuna ei kemiaa-korttia.
Onhan se totta siinä mielessä, että en sitä silloin pysty tuntemaan, mutta toisessa olotilassa saattaisin vaikka tunteakin.
Höh, sitten kun joku antaa muun syyn, kuin sen, ettei sitä kemiaa vain ole, niin sitä alapeukutetaan.
Minä käsitin aloittajan tarkoittavan juuri näitä tapauksia, joissa syy saattaa olla muualla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma masennukseni iskee joskus deiteillä ja silloin saatan käyttää helppona ratkaisuna ei kemiaa-korttia.
Onhan se totta siinä mielessä, että en sitä silloin pysty tuntemaan, mutta toisessa olotilassa saattaisin vaikka tunteakin.
Höh, sitten kun joku antaa muun syyn, kuin sen, ettei sitä kemiaa vain ole, niin sitä alapeukutetaan.
Minä käsitin aloittajan tarkoittavan juuri näitä tapauksia, joissa syy saattaa olla muualla.
-eri
No jos seksi ei toimi, niin ei toimi mikään pidemmän päälle ja se ei toimi ilman tunteita.
Näin yksinkertaisia nämä asiat ovat.
Mä olen muuten harrastanut seksiä vain itseni kanssa jo vuosia ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei kemiaa = ei intohimoa millään tasolla.
Seksi voi olla ok, teknisesti hyvää mutta kemian puuttuessa vain murto-osa täydellisestä rakastelusta. Ei kaipuuta kosketteluun, ihon lähelle, ei pitkiä suudelmia, ei hiusten silittelyä. Kemiassa kaikki mikä liittyy toisen lähelläoloon on taivaallista. Tuoksut, äänet, musiikki... kaikki tuo intohimon kohteen mieleen
Silti suhde voi olla aika hyvä ja toimiva.
Sitten taas voi olla niinkin, että rakastelu tuntuu taivaalliselta, on kaipuu kosketteluun, ihon lähelle, pitkiin suudelmiin, hiusten silittelyyn... Tuoksut ja äänet kohtaa. Läheisyys tuntuu taivaalliselta. Silti seurauksena on ero, koska henkinen epätasapaino :(
Keskustelu oli hyvin väkinäistä kyseisen naisen kanssa, emme olleet ns. samalla aaltopituudella.
Lisäksi hän oli yli hoikka ja luiseva, kyllä mieluummin vähän ylikilojakin kuin langan laiha.
Ei ollu kemiaa kun oli ottanu kokeelliset k-piikit.