Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon toksisesta ja epäluotettavasta kaverista?

Vierailija
26.06.2022 |

Ainoa "kaverini" nykyisin vain haukkuu ja nolaa minua kirjoitellessaan mulle. Pidämme yhteyttä ainoastaan erään somechatin välityksellä, mutta hän näkee, kun olen online, ja pistää mulle viestiä vuorokaudenajasta riippumatta. Noin neljä vuotta sitten kävi ilmi, että hän on manipuloinut mua vuosikausia. Sen jälkeen en ole enää luottanut häneen täysin. Tosin hän harrastaa sitä kylmä-kuuma -käsittelyä ja välillä pahoittelee (tosin äärimmäisen harvoin). Hän yleensä olettaa, että hänellä on oikeus kohdella mua huonosti. Ollaan tunnettu lapsuudesta lähtien, joten siksi irtiotto on vaikeaa. Mutta olen aivan rikki niiden hänen viestiensä jälkeen. Mikä avuksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän uhkailee sinua ääniviesteillä niin voit kysyä apua toimintaan esim. Naistenlinjalta. Tuo on henkistä väkivaltaa ja sairasta. Mitä sitten jos hän suuttuu? Pääset eroon lopultakin. Älä vastaa yhtään mitään enää. Ensin se on vaikeaa, mutta helpottuu ajan myötä.

Jos tarvitset neuvoja ja tule niin ole yhteydessä naistenlinja .fi:hin (löydät sieltä yhteystiedot). Tuo käytös täyttää henkisen väkivallan lisäksi vainoamisen (uhkailu) kriteerit.

Vierailija
22/25 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset kyllä paljon parempaa kuin tuo. Toivottavasti sun elämään löytää ihmisiä, jotka arvostaa sua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun estät tuollaisen mielenvikaisen kahelin. Niin minäkin tein. Tulihan sieltä roskapostiin tappouhkauksia ja vaikka mitä mutta mitä väliä.

Vierailija
24/25 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tallessa ääniviestejä, joissa hän suunnittelee kuolemaasi tms, vie ne poliisille. Muuten ole yhteydessä Naistenlinjaan. Oikeasti. Blokkaa se ihminen kaikissa kanavissa ilmoittaen, että viet seuraavat yhteydenotot poliisille. 

Olet ollut liian kauan hänen vaikutuspiirissään, ja tottunut kohteluun. Käyttäydyt itse hyvin. Se vaan ei toimi tuollaisten kanssa. Kilttejä hyväksikäytetään surutta. Välillä vähän kaunista puhetta ja sitten taas mennään. Olen aivan vakuuttunut siitä, että löydät ajan mittaan parempaa seuraa, oikeita ystäviä. Siihen asti ole rauhallisin mielin yksin, ja tutustu itseesi. Siihen, miten haluat itseäsi kohdeltavan. Sitten opettele pitämään ne rajat. En väitä sitä helpoksi prosessiksi, mutta se on välttämätön omaksi suojaksesi. Harrastuksista, opiskeluista, töistä, tai mieleisistä vapaaehtoistöistä löydät samanmielistä seuraa. Vaikutat tosi mukavalta! Kovasti tsemppiä ja voimia, tuo on raskasta.

Vierailija
25/25 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän jopa sanoi, että aikoo omistaa loppuelämänsä mun tuhoamiselle. Arvatkaa, tuliko todella ahdistunut olo? :( Aloin suunnilleen säikkyä varjoanikin. En tiedä, voiko noiden juttujen jälkeen enää olla mitään ystävyyttä koskaan. Ei hänellä ole edes mitään oikeaa syytä sille mun ulkonäköni ja muiden ominaisuuksieni mollaamiselle. Haukkui mm. mua tyhmäksi, idiootiksi, apinaksi, rumaksi, huoraksi (monta kertaa, ei oikeaa syytä siihen, kun ei ole mulla seksiä ollut vuosikausiin). Hän on siis nainen ja itse olen nainen.

Ap

Asutteko samalla paikkakunnalla?

Tuo minuakin huolettaisi, vaikuttaa vaaralliselta tyypiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan