Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erään Islannissa asuvan uutuuskirjahypetys

Vierailija
25.06.2022 |

Suomalainen, joka asuu siellä. Olen tykännyt seurata hänen blogiaan jainstaansa jo pitkään mutta nyt meni kuppi nurin. Hän on kaksi viikkoa vain ja ainoastaan hehkuttanut tuota esikoisteostaan. On tosiaan tullut selväksi ainakin seuraajille asia ja kovin kaikki tuntuvat tykkäävän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ehtinyt  Hilduria lukemaan / kuuntelemaan, mutta uskon että on yhtä hyvä kuin muutkin kirjansa

Ja hienoa, että kirjaa on myyty hyvin esim. Saksaan. 

Vierailija
2/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä ehtinyt  Hilduria lukemaan / kuuntelemaan, mutta uskon että on yhtä hyvä kuin muutkin kirjansa

Varmasti on hyvä mutta liika on liikaa. Vaikka kai hän omaa instaansa saa käyttää kirjan markkinointiin kuinka paljon haluaa. Mä en jaksa seurata enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on hyvä mutta liika on liikaa. Vaikka kai hän omaa instaansa saa käyttää kirjan markkinointiin kuinka paljon haluaa. Mä en jaksa seurata enää.

Sitten vaan painat sitä "lopeta seuraaminen"

Hyvin helppoa

Vierailija
4/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin aloittaa mutta totta puhuen, alku ainakin oli kuin yläastelaisen kouluaineesta. Jos alku ei imaise mukaansa, minun ainakin on mahdotonta jatkaa lukemista. Taidokas teksti, se joko on tai ei. Niin ja tykkään kyllä kirjoittajan persoonasta!

Vierailija
5/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt hänen kirjoistaan. Hildur oli ihan ok, perusdekkari. Somessa en häntä seuraa

Vierailija
6/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan painat sitä "lopeta seuraaminen"

Hyvin helppoa

No kyllä. Kunhan kirjoitin vain, että olenkohan ainoa, jota jo pikkuisen ärsyttää. Ja kaipaan jotain muuta sisältöä. Hänellä ollut mielenkiintoistakin.

Vierailija
7/7 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö nyt sitten tietää, kuka suomalainen asuu Islannissa ja on kirjoittanut kirjan? En ole moisesta kuullutkaan.