Erään Islannissa asuvan uutuuskirjahypetys
Suomalainen, joka asuu siellä. Olen tykännyt seurata hänen blogiaan jainstaansa jo pitkään mutta nyt meni kuppi nurin. Hän on kaksi viikkoa vain ja ainoastaan hehkuttanut tuota esikoisteostaan. On tosiaan tullut selväksi ainakin seuraajille asia ja kovin kaikki tuntuvat tykkäävän.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ehtinyt Hilduria lukemaan / kuuntelemaan, mutta uskon että on yhtä hyvä kuin muutkin kirjansa
Ja hienoa, että kirjaa on myyty hyvin esim. Saksaan.
Varmasti on hyvä mutta liika on liikaa. Vaikka kai hän omaa instaansa saa käyttää kirjan markkinointiin kuinka paljon haluaa. Mä en jaksa seurata enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ehtinyt Hilduria lukemaan / kuuntelemaan, mutta uskon että on yhtä hyvä kuin muutkin kirjansa
Varmasti on hyvä mutta liika on liikaa. Vaikka kai hän omaa instaansa saa käyttää kirjan markkinointiin kuinka paljon haluaa. Mä en jaksa seurata enää.
Sitten vaan painat sitä "lopeta seuraaminen"
Hyvin helppoa
Yritin aloittaa mutta totta puhuen, alku ainakin oli kuin yläastelaisen kouluaineesta. Jos alku ei imaise mukaansa, minun ainakin on mahdotonta jatkaa lukemista. Taidokas teksti, se joko on tai ei. Niin ja tykkään kyllä kirjoittajan persoonasta!
Olen tykännyt hänen kirjoistaan. Hildur oli ihan ok, perusdekkari. Somessa en häntä seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan painat sitä "lopeta seuraaminen"
Hyvin helppoa
No kyllä. Kunhan kirjoitin vain, että olenkohan ainoa, jota jo pikkuisen ärsyttää. Ja kaipaan jotain muuta sisältöä. Hänellä ollut mielenkiintoistakin.
Pitäisikö nyt sitten tietää, kuka suomalainen asuu Islannissa ja on kirjoittanut kirjan? En ole moisesta kuullutkaan.