Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!
Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin listassa Ralph on vielä kuumempi. Huh Huh!
Jutun lopussa se on kaikista kuumin! Tai en minä tiedä, kuuma se on aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin listassa Ralph on vielä kuumempi. Huh Huh!
Jutun lopussa se on kaikista kuumin! Tai en minä tiedä, kuuma se on aina.
No lihan riiputtaminen kuumentaa tai ei. Mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä näe sitä hänen hirveää lihotuskuuriaan tota roolia varten vaikka on ilman paitaa. Ihan normaali kiloiselta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen seksikohtauksen seinää vasten, siinä oli jotain itseäni värisyttävää.
Mä olen nähnyt Ralph Fiennesiltä useammissa elokuvissa seksikohtauksia mitkä värisyttää. Kukaan muu ei paneksi valkokankaalla kuin Fiennes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen seksikohtauksen seinää vasten, siinä oli jotain itseäni värisyttävää.
Mä olen nähnyt Ralph Fiennesiltä useammissa elokuvissa seksikohtauksia mitkä värisyttää. Kukaan muu ei paneksi valkokankaalla kuin Fiennes.
Lentoemännän mukaan ei myöskään siviilissä. Ja hän oli sentään ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Netfliksissä The Dig.
Fiennes esittää itseoppinutta arkeologia. Kahtokee, en paljasta enempää mutta itkette lopussa, ellette sitä ennenkin.
Oli hyvä elokuva mutta minkä siinä piti itkettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennesin olisi kyllä kannattanut pitää housut jalassa elokuvissaan! En ole nähnyt niitä elokuvia, joissa hän näyttäytyy ihan alasti, mutta punastelen täällä lukiessani kirjoituksianne...
Täällä punastellaan vaikkei ole koko peliä edes nähty. Jutun loppu elokuvassa oli alkujaan myös ihan nakupellenä mutta ohjaajan ja tuottajien mielestä koeyleisö kiinitti liikaa huomiota pelkästään tohon kohtaukseen ja leikkasivat ton kohtauksen pois lopullisesta elokuva versiosta.
Ai kamala mä en kehtaa edes ajatella mitä mulle olisi tapahtunut jos olisin nähnyt Ralphin suurelta valkokankaalta alasti sen näköisenä kun se oli ton elokuvan aikaan. Mut olisi luultavasti heitetty ulos sieltä tietterista. Ei ihme että poistivat kohtauksen.
Mä jäin nyt oikeasti hetkeksi miettimään Ralphia ilkosillaan siihen aikaan big screenillä. Kyllä meidät olisi lennätetty samalla ovenavauksella ulos sieltä molemmat🧐
Te olisitte päässyt vähällä. Minut olisivat joutuneet lennättämään Medi-Helillä lähimpään sairaalaan.
Englantilainen potilas joka makaa siteet naamalla vuoteessa on palstamamman mielestä komea? Suloista ajatella että mammat pitävät haavoittuneesta miehestä jonka kasvot ovat tuhoutuneet mutta että kuuma! En usko. Näyttelijänä on hyvä mutta hahmohan on ihan rauniona.
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas joka makaa siteet naamalla vuoteessa on palstamamman mielestä komea? Suloista ajatella että mammat pitävät haavoittuneesta miehestä jonka kasvot ovat tuhoutuneet mutta että kuuma! En usko. Näyttelijänä on hyvä mutta hahmohan on ihan rauniona.
Fiennesissä on jotain niin outoa seksuaalista vetovoimaa että toivoin vielä kun oli palovammaisena siellä sängyssä romanssia hänen ja sen hoitajan välille.
Vierailija kirjoitti:
Paksut tummat hiukset, täydellinen hiusraja, rasvaprosentti 8-12, pitkä, tumma parransänki ja eteläeurooppalaiset sukujuuret. Mikään ei muutu.
Siis kenestä nyt puhut?
Aloin nyt katsomaan tätä elokuvaa tän ketjun innoittamana. Ja onhan toi kyllä aikamoinen. 😁
Vierailija kirjoitti:
Aloin nyt katsomaan tätä elokuvaa tän ketjun innoittamana. Ja onhan toi kyllä aikamoinen. 😁
Mistä katsoit tämän? Onko jossain suoratoistopalvelussa? En nyt viitsi yhden elokuvan takia ruvettaa asentamaan vanhaa dvd soitinta. Edes Fiennesin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä katsoit tämän? Onko jossain suoratoistopalvelussa? En nyt viitsi yhden elokuvan takia ruvettaa asentamaan vanhaa dvd soitinta. Edes Fiennesin takia.
Yle areenasta katsoin joskus mutta siitä on jo aikaa. Entiedä onko siellä enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle areenasta katsoin joskus mutta siitä on jo aikaa. Entiedä onko siellä enään.
Ei ole Areenassa. Voiko joku kertoa mistä olet tämän katsonut?
Vierailija kirjoitti:
Oli aivan ihana. Muistan sen. Joku intialainen näyttelijä. Rakastuin..
Siinä on miestyyppi joka ei voisi olla vähempää makuuni. Siis se intialainen. Fiennes puolestaan on nyt vanhana gubbena enemmän makuuni kun nuorena.
Englantilaista potilasta en löytänyt mistään mutta sen sijaan katsoin elokuvat Invisible woman ja Uskollinen puutarhuri. On hän kieltämättä todella lahjakas niin näyttelijänä kuin ohjaajanakin mutta käyttääköhän huumeita? Katsoin hänen haastatteluja ja ei kai kukaan voi innostua Shakespearerestä ja teatterista noin paljon ilman päihteitä. Oli kun riivattu.
Englantilaisen potilaan löysin Ruutu-palvelun "Skyshowtime" -lisätilauksen takaa. Mulla oli ennestään ruutu+ niin sain sen skyshowtimen parin vkon kokeilun ilmatteeksi.
Jutun loppu-elokuvan jos näkee jostain, niin laittakaa vinkkiä kiitos!:)