Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä irti miehestä, joka aina luo toivonkipinää, mutta ei kuitenkaan näytä mitään mun kanssa haluavan?

Vierailija
18.02.2023 |

Mies on aivan ihana. Ottaisin heti jos saisin, joten on todella vaikea päästää irti ja lopettaa toivominen ja haaveet.
Mutta elämä menee hukkaan kun roikkuu miehessä, joka ei sitten kuitenkaan tunnu mitään haluavan eikä olekaan kiinnostunut. Aina kun olen päättänyt, että enää en elättele mitään toiveita, niin hän sanoo tai tekee jotain sellaista, että taas vain alan ajatella, että ehkä se sittenkin, ehkä tästä sittenkin tulee jotain. No ei näytä tulevan!
Miten tuollaisesta pääsee irti, josta tykkäisi ihan älyttömästi ja jonka kanssa haluaisi olla vaikka koko loppu elämän?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kohtelee sinua kuin halpaa paskaista tiskirättiä ja on mielestäsi ihana? Herää pahvi!

Vierailija
2/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottamalla hänelle hyvät loppuelämät ja sitten blockkaamalla kaikki yhteydenpitotavat. Ei siinä muuta ole.

Jäämällä roikkumaan ihmiseen huomaat pian roikkuneesi hänessä useita vuosia ja sen aikana olet päästänyt monta ihanaa miestä menemään sen takia, koska et ole kyennyt keskittämään heihin huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pelaa sinulla. Pitää remmissä, välillä löysää ja sitten tiukentaa, ettet vahingossakaan pääse irti. Ei siis tahdo sinua, muttei halua päästää muitakaan lähellesi.

Kympin kolli!

Vierailija
4/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko kohtelee sinua kuin halpaa paskaista tiskirättiä ja on mielestäsi ihana? Herää pahvi!

En mä herää vaikka kuinka olen yrittänyt! Tämä on kuluttavaa

ap.

Vierailija
5/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottamalla hänelle hyvät loppuelämät ja sitten blockkaamalla kaikki yhteydenpitotavat. Ei siinä muuta ole.

Jäämällä roikkumaan ihmiseen huomaat pian roikkuneesi hänessä useita vuosia ja sen aikana olet päästänyt monta ihanaa miestä menemään sen takia, koska et ole kyennyt keskittämään heihin huomiota.

Olen alkanut jo miettiä tätä, mutta en uskalla. Ei tässä varmaan enää muuta vaihtoehtoa ole.

ap.

Vierailija
6/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riuhtaiset itsesi irti. Ei ole helppoa mutta sun pitää tehdä se. Poistat nron, poistat Face-kavereista, joka paikasta blokkaat.

Jos mies yhtäkkiä heräisi niin kyllä se sut löytää vaikka kotoa hakemalla.

Muttat tuskin. Nyt äkkiä Tinderiin tekemään itsellesi profiili!

Vierailija
7/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut jo miettiä tätä, mutta en uskalla. Ei tässä varmaan enää muuta vaihtoehtoa ole.

ap.

Yritä oppia ajattelemaan näin:

Jos sua oikeasti joku haluaisi, eikä missään nimessä haluaisi sua menettää, niin he kertoisivat sen ja pyrkisivät tekemään sinusta heidän omaansa. Henkilö joka ei halua sinua sen myös näyttää.

Ja sinun tuo mies on jo näyttänyt ettei hän sinua halua. Miksi sinä häntä odotat, kun hän on jo ilmaissut ettei sinua halua?

Vierailija
8/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riuhtaiset itsesi irti. Ei ole helppoa mutta sun pitää tehdä se. Poistat nron, poistat Face-kavereista, joka paikasta blokkaat.

Jos mies yhtäkkiä heräisi niin kyllä se sut löytää vaikka kotoa hakemalla.

Muttat tuskin. Nyt äkkiä Tinderiin tekemään itsellesi profiili!

Olen kokeillut tinderiä, mutta ei kukaan muu kiinnosta. Pelkään myös, että jos se mies sitten yhtäkkiä tulisikin, kun säädän jo jonkun toisen kanssa, ja sanoisi, että come to me baby.

ap.

Vierailija
9/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samassa tilanteessa mutta tuo toinen puoli. Tykkään tyypistä, mutta en yhtä paljon kuin hän minusta. Aina päätän että nyt tämä oli tässä ja laitan hänet pois, mutta sitten läheisyyden pulassa pyydänkin takaisin. Ja hän tietenkin tulee. 😔 tiedän että tämä on hänelle ihan kamalaa. Nyt onnistuin loukkaamaan häntä ihan kunnolla kun kerroin suoraan miksi suhteemme ei voi tulla vakavammaksi (hänellä ongelmia elämänhallinnassa). Nyt hän on niin suuttunut, että eiköhän tämä oikeasti nyt loppunut.

Eli vinkkinä, loukkaa sitä ihmistä kunnolla, tai kärtä häneltä ne tiedot miksi ei sinua halua, niin että itse loukkaannut pahasti. Ei mitään eroa oikein koskaan saa tehtyä ilman vihan tunnetta. Viha on ihan tarpeellinen tunne. Suruahan siitä tulee, mutta pääsee sentään eteenpäin.

Vierailija
10/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa nyt vähän, oletteko siis seurustelleet tms? Vai mikä teidän tämänhetkinen "suhde" on?

Vierailija
11/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Jos sua oikeasti joku haluaisi, eikä missään nimessä haluaisi sua menettää, niin he kertoisivat sen ja pyrkisivät tekemään sinusta heidän omaansa. Henkilö joka ei halua sinua sen myös näyttää.

Ja sinun tuo mies on jo näyttänyt ettei hän sinua halua. Miksi sinä häntä odotat, kun hän on jo ilmaissut ettei sinua halua?

Tottahan tuo on mutta miksi sitä on niin hemmetin vaikea uskoa. Ja miksi se on sellainen kun on, jos sitä ei kiinnosta??

Nyt alkaa hiukan ottaa päähän, kun antaa ristiriitaisia signaaleja, että kohta blokkaan! Heh

ap

Vierailija
12/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, haluat romantiikkaa mutta oletat että mies osaa tehdä sitä automaattisesti. Petyt uudestaan ja uudestaan kun mies ei osaa lukea ajatuksiasi.

Vierailija
13/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Tottahan tuo on mutta miksi sitä on niin hemmetin vaikea uskoa. Ja miksi se on sellainen kun on, jos sitä ei kiinnosta??

Nyt alkaa hiukan ottaa päähän, kun antaa ristiriitaisia signaaleja, että kohta blokkaan! Heh

ap

Koska ihmiset tykkää huomiosta ja sä annat sitä hänelle ihan vapaasti. Odotat kuin kiltti koira omistajaansa, joka ei sua kuitenkaan halua. Miksipä ei siis tekisi sitä kun saa kaiken hyödyn (sun huomion) antamatta mitään takaisin? Ja sinä tyhmänä vaan seuraat. 

Vierailija
14/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoe itsellesi samoja asioita, joita sanoisit rakkaalle ystävällesi, jos tämä olisi samassa tilanteessa.

"Älä ole hölmö ja altistu satutettavaksi, ansaitset jonkun, joka kohtelee sinua hyvin"

Eli ole itsellesi ystävä.

Vierailija
15/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen että laittaa eston luuriin ja jatkaa elämää

Vierailija
16/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen että vaan käsität ettei ko. Ihminen ole arvoisesi.

Vierailija
17/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin ihana mies on vapaalla jalalla?

Mietipä sitä!

Vierailija
18/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro mitään. Mikä suhteenne on, onko hän etäihastus, puolituttu, seurustelukumppani vai mikä? Ja mikä on oma suhdehostoriasi, onko sinulla tapana haksahtaa huonoihin miehiin. Siltä nimittäin kuulostaa.

Vierailija
19/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että olet tiedostanut tarpeen irtautua tuosta miehestä.

Jos oikeasti haluat hänestä irtautua, niin ei auta muu kuin välttää hänen seuraansa. Muuten tuo sama kierre jatkuu. Kun ette ole tekemisissä, etkä anna hänelle siimaa, niin silloin voit irtautua.

Jos kuitenkin olet hänen seurassaan, niin tilanne jatkuu samanlaisena.

Koskee myös puheluita ja tekstiviestejä yms.

Vierailija
20/56 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin ihana mies on vapaalla jalalla?

Mietipä sitä!

Vai onko sittenkään? Sivusta kyselijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi