Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!

Vierailija
25.06.2022 |

Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..

Kommentit (663)

Vierailija
561/663 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Schindlerin listassa myös. Ja monissa toimintatrillereissä vähän vanhempana.

Mitä toimintatrillereitä Fiennes on tehnyt? The hurt lockerin muistan mutta onko muitakin?

Miten mulle tulikin tämä elokuva mieleen. Tunsin itseni noidaksi kun vilkasin Telkkua ja se tulee tänään telkkarista.

Taasko se on tänään telkkarissa? Joka viikko.

Vierailija
562/663 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toimintatrillereitä Fiennes on tehnyt? The hurt lockerin muistan mutta onko muitakin?

Miten mulle tulikin tämä elokuva mieleen. Tunsin itseni noidaksi kun vilkasin Telkkua ja se tulee tänään telkkarista.

Onko tämä se missä pääosassa on se näyttelijä joka oli just muutama päivä sitten ottanut pahasti osumaa lumiauran kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/663 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma on. Joku kyseli kuka muu näyttelijä olisi samalla kuumuuslevelillä ja mulle tuli ekana mieleen Richard Gere elokuvassa An Officer and a Gentleman. Katsoin Googlesta kuvia ja kylläpä olikin komea valkoisessa puvussaan, namskis sentään.

Vierailija
564/663 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi näistä miehistä on toi Englantilainen potilas? Vissiin toi nuorempi?

Toi joka oli viemässä ihastuksensa metsään ja armeliaasti ampumasassa hänet:/

Onnistuneet Tinder treffit;D

Vierailija
565/663 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi näistä miehistä on toi Englantilainen potilas? Vissiin toi nuorempi?

Toi joka oli viemässä ihastuksensa metsään ja armeliaasti ampumasassa hänet:/

Onnistuneet Tinder treffit;D

Naurahdin😂

Vierailija
566/663 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes; 90 elokuvaroolia ja lukuisia teatterirooleja, tienannut rooleistaan n. 50 miljoonaa dollaria, ollut ehdolla useita kertojaa Oscareissa, Emmyissa, Golden Globessa, voittanut Tonyn. Ei ihan tuntematon.

Miten se on mukamas voinut tehdä 90 elokuvaroolia jos aloitti niissä näyttelemisen vasta yhdeksänkymmentä luvun alussa? Ja vielä teatteriroolit päälle. Senhän olis pitänyt tehdä niitä filmejä monta vuodessa. Eihän se olis muuta kerennyt tekemäänkään.

No mitä muuta se on tehnyt?

Vierailija
567/663 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vähän vahvemman näköisistä.

Sama. Ralph oli turhan kaunis mies nuorena samoin kun vaikka Eddie Redmayne. Molemmat toki viehättäviä mutta omaan makuun tykkään vanhemmasta Ralphista enemmän. Ei ole enään kun kiiltokuva.

Tämä kommentti minkä kirjoitin kesällä tuli mieleeni nyt kun katsoin Humisevan harjun. Onhan toi Ralph kieltämättä ollut todella miehekäs nuorenakin. En tiedä mistä mulle oli jäänyt mieleen että olisi ollut enemmän sievä kuin komea. Olen varmaan sekottanut hänet mielessäni johonkin toiseen näyttelijään. Eddie Redmaynen taas näin vähän aikaa sitten leffassa Savage Grace ja en ymmärrä miksi olen luullut että hän on hauskannäköinen. Hyvä näyttelijä mutta ulkoisesti ei loppujenlopuksi yhtään makuuni.

Näin se mieli muuttuu näinkin lyhyessä ajassa;)

Vierailija
568/663 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englantilainen potilas on hyvä elokuva mutta herranjumala Indiana Jones eli Harrison Ford aiheuttaa edelleen sukkien pyörimistä jaloissa ja katseeni kirkastuu heti kun näen kyseisen herran. Herranen aika kuinka komea ja ihanan charmantti mies. <3

Minunkin mielestäni Harrison Ford Indiana Jonesina on monta kertaa kuumempi kuin Ralph Fiennes missään leffassa. Eikä Harrison-Indianakaan ihan kärjessä ole, jos kaikkia miesnäyttelijöitä ja rooleja ajatellaan. :)

Olen suoraan sanoen hämilläni tästä R. Fiennesin hehkutuksesta. Jossain vaiheessa ajattelin, että kirjoittaako yksi ja sama henkilö (melkein) kaikki viestit tänne. Onhan se nuorena ollut ihan hyvännäköinen, mutta en näe hänessä mitään ihmeellistä. Ja nyt vanhempana ei ole ollenkaan komea enää. Joka päivä kaupungila tulee vastaan komeampia ja kuumempia miehiä.

Mä anelen että kerotte minulle vihdoin ja viimein tämän kaupungin nimen missä kaupat ja kadut kuhisee Ralph Fiennesiä kuumempia miehiä!? Tilaan muuttoauton samantien kunhan vaan kerrotte mihin päin ajetaan.

Kaupungin nimi on Porvoo.

Porvoossa kaikki on vähän ihmeellisempää ja komeampaa.

Vierailija
569/663 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby of maconissa kun pyöri ilkosen alasti siellä heinäkasassa niin todella seksikäs mies.

Ei Ralph ole yhtään hullummin vanhentunut kuten vaikka Hugh Laurie joka näyttää nykyään yhdeksänkymppiseltä.

Ralph näyttää olevan ympärileikattu. Onko hän juutalainen?

Eikö prinssi Harry laulanut nyt julkisuuteen että hänet ja Williamkin on ympärileikattu. Ainekin olin näkevinäni tälläsen otsikon. Ihme ettei julkaisut vielä kuviakin. Mutta näköjään se on tapana briteissäkin yläluokan keskuudessa uskonnosta riippumatta.

Vierailija
570/663 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän ketjun ap. Tämä ketju tuli nyt pitkästä aikaa mieleen kun katsoin The Digin. Miten se on vanhana ukkonakin noin puoleensavetävä?

Vierailija
571/663 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän ketjun ap. Tämä ketju tuli nyt pitkästä aikaa mieleen kun katsoin The Digin. Miten se on vanhana ukkonakin noin puoleensavetävä?

No toiset syntyy vähän komeampina kun toiset. Mitä sitä ihmettelemään?

Vierailija
572/663 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainekin Bondeissa ja Kukkoilijoissa riehui myös aseiden kanssa.

Vierailija
573/663 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby of maconissa kun pyöri ilkosen alasti siellä heinäkasassa niin todella seksikäs mies.

Ei Ralph ole yhtään hullummin vanhentunut kuten vaikka Hugh Laurie joka näyttää nykyään yhdeksänkymppiseltä.

Ralph näyttää olevan ympärileikattu. Onko hän juutalainen?

Eikö prinssi Harry laulanut nyt julkisuuteen että hänet ja Williamkin on ympärileikattu. Ainekin olin näkevinäni tälläsen otsikon. Ihme ettei julkaisut vielä kuviakin. Mutta näköjään se on tapana briteissäkin yläluokan keskuudessa uskonnosta riippumatta.

Fiennesin tai Williamin munat ei sentään ole paleltuneet. On toi Harry pönttö.

Vierailija
574/663 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tämä julkkisihastus ei tule menemään minulta ohi. Katselen friiltä Uskollista puutarhuria ja olen yhtä sekaisin kun viime kesänä katseltuani Englantilaisen potilaan ja Punaisen lohikäärmeen. Johan tässä rupeaa kohta olemaan minun ja Ralphin vuosipäivä. Oikeen kiva...

Ap

Vierailija
575/663 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi nyt. Aristokraatti Ralph on bongattu Roomassa käsikynkässä toisen loordin seurapiiridaamin kanssa sitä yläluokan dekadenssia huokuen.

Vierailija
576/663 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi nyt. Aristokraatti Ralph on bongattu Roomassa käsikynkässä toisen loordin seurapiiridaamin kanssa sitä yläluokan dekadenssia huokuen.

Tämä uutinen oli nyt vähän liikaa kun googlasin. Varsinkin heti ton elokuvan jälkeen. Onkohan Ralph mennyt naimisiin. En ole ikinä ollut mustasukkaista tai kateellista tyyppiä mutta kun mä nään kuvia näistä Ralphin naisista niin kihisen molempia tunteita. Olo on kuin elämäni rakkaus oli pettänyt ja jättänyt minut alttarille. Miten se oli taas noissa kuvissa niin kuuma että en tiedä itkeäkkö vai nauraa. Isäni ikäinen mies ja mun tekis vaan mieli tunkea käteni haaroväliini aina kun nään vilahduksenkin hänestä. Kuteet oli kyllä kamalat mutta ne saisikin heittää ekana pois jos törmättäis😜

Ap

Vierailija
577/663 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä uutinen oli nyt vähän liikaa kun googlasin. Varsinkin heti ton elokuvan jälkeen. Onkohan Ralph mennyt naimisiin. En ole ikinä ollut mustasukkaista tai kateellista tyyppiä mutta kun mä nään kuvia näistä Ralphin naisista niin kihisen molempia tunteita. Olo on kuin elämäni rakkaus oli pettänyt ja jättänyt minut alttarille. Miten se oli taas noissa kuvissa niin kuuma että en tiedä itkeäkkö vai nauraa. Isäni ikäinen mies ja mun tekis vaan mieli tunkea käteni haaroväliini aina kun nään vilahduksenkin hänestä. Kuteet oli kyllä kamalat mutta ne saisikin heittää ekana pois jos törmättäis😜

Ap

Miksi et tunge? Anna mennä!

Vierailija
578/663 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kieltämättä jättää vihkisormumukset yöpöydälle kun lähtee uuden miehen matkaan.

Vierailija
579/663 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla painelee käsikynkässä exänsä Francesca Annisin kanssa. Wtf Ralph?

Vierailija
580/663 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla painelee käsikynkässä exänsä Francesca Annisin kanssa. Wtf Ralph?

Nyt mä yllätyin! Olen kuvitellut etteivät ole missään tekemisissä keskenään. Eikö tossa iässä jos on vuosikymmeniä noin omistautuneita toisilleen kannata lyödä hynttyyt takasin yhteen. Romanssit oli ja meni, ne on nuorten juttuja. Ralphkin näytti kerrankin ihan aidosti iloiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi