Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!
Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Englantilaisen potilaan löysin Ruutu-palvelun "Skyshowtime" -lisätilauksen takaa. Mulla oli ennestään ruutu+ niin sain sen skyshowtimen parin vkon kokeilun ilmatteeksi.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilaista potilasta en löytänyt mistään mutta sen sijaan katsoin elokuvat Invisible woman ja Uskollinen puutarhuri. On hän kieltämättä todella lahjakas niin näyttelijänä kuin ohjaajanakin mutta käyttääköhän huumeita? Katsoin hänen haastatteluja ja ei kai kukaan voi innostua Shakespearerestä ja teatterista noin paljon ilman päihteitä. Oli kun riivattu.
Huumeheikit tuskin pystyy pitemmän päälle painamaan duunia tohon tahtiin vuosikymmenestä toiseen ja vielä julkisuuden valokeilassa. Luin että on joskus polttanut pilveä mutta muita huimausaineita ei ole käyttänyt.
Mistä Jutun lopun näkee?
Laita youtuben hakukenttään "A Special Message from Ralph Fiennes".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilaista potilasta en löytänyt mistään mutta sen sijaan katsoin elokuvat Invisible woman ja Uskollinen puutarhuri. On hän kieltämättä todella lahjakas niin näyttelijänä kuin ohjaajanakin mutta käyttääköhän huumeita? Katsoin hänen haastatteluja ja ei kai kukaan voi innostua Shakespearerestä ja teatterista noin paljon ilman päihteitä. Oli kun riivattu.
Huumeheikit tuskin pystyy pitemmän päälle painamaan duunia tohon tahtiin vuosikymmenestä toiseen ja vielä julkisuuden valokeilassa. Luin että on joskus polttanut pilveä mutta muita huimausaineita ei ole käyttänyt.
Mistä Jutun lopun näkee?
Laita youtuben hakukenttään "A Special Message from Ralph Fiennes".
Katsoin. Onko hän siis sinun mielestä tossa kamoissaan? Mä en huomannut hänen käytöksessään mitään outoa. Oudointa oli missä saharassa toi on kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Sharon Stone
Täh?!?
Vierailija kirjoitti:
Jutun loppu-elokuvan jos näkee jostain, niin laittakaa vinkkiä kiitos!:)
Jutun lopun haluaisin nähdä kanssa. Samoin jos joku tietää näkeekö mistään Ralphin elokuvat Onegin Liv Tylerin kanssa, Oscar ja Lucinda Cate Blanchettin kanssa tai Bernard ja Doris Susan Sarandonin kanssa? En löydä mistään.
Bernard and Doris on hyvä. Toteen perustuva.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämän näkee? En ymmärrä että Fiennesin leffoja A-luokan naistähtien kanssa ei löydy mistään?
Vierailija kirjoitti:
Itse lainasin dvd:n kaverilta mutta käsittääkseni on myös hbo:lla.
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes on kyllä nuorena melkoisen kuuma ja seksikäs. Nykyään ihan papparaisen oloinen ja näköinen.
Katoin leffat The Forgiven ja Menu. Paskanmarjat Fiennes ole mikään papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lainasin dvd:n kaverilta mutta käsittääkseni on myös hbo:lla.
Näin otsikon että HBO max ollaan lopettamassa?
Vierailija kirjoitti:
Englantilaisen potilaan löysin Ruutu-palvelun "Skyshowtime" -lisätilauksen takaa. Mulla oli ennestään ruutu+ niin sain sen skyshowtimen parin vkon kokeilun ilmatteeksi.
Kiitos vinkistä. Katsoin eilen illalla ja Almasy pyörii vieläkin mielessä;D Naurettavan komea mies. Hyvä elokuva. Täytyy lukea toi kirja.
Aivan ihana leffa. Lainasin kirjastosta. Uskomattoman komea mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nykyään enää noin komea, on jo 60 v. Hopeakettu?
No eiköhän nyt jokainen ymmärrä että kukaan meistä ei näytä samalta kolmekymppisenä ja kuusikymppisenä. Ralphin ulkonäkö on kyllä heitellyt vuosien varrella paljon mutta se johtunee rooleista mitä milloinkin varten stailattu. Harry Pottereita varten joutui pitämään itsensä kaljuna ja Charles Dickensin roolin aikaan kasvattamaan itselleen sen hirveän risuparran. Olen minäkin katsonut että voi Ralph, nyt on peli menetetty. Sitten youtube suosittelee haastattelua vuosia noiden otosten jälkeen missä on taas oma itsensä ja näyttää todella komealta ikäisekseen. Siis todella..
Miten se ulkonäkö todella heittelee noin paljon. Itse en ole kiinittänyt häneen mitään huomiota enään vuosiin. Nyt näin hänestä hänestä uuden haastattelun jonkun teatteriroolin takia ja oh my, miten se on yhtäkkiä taas noin kuuma?
Ihan oikeasti kiinität näyttelijöihin huomiota vain heidän ulkonäkönsä takia?
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennesin olisi kyllä kannattanut pitää housut jalassa elokuvissaan! En ole nähnyt niitä elokuvia, joissa hän näyttäytyy ihan alasti, mutta punastelen täällä lukiessani kirjoituksianne...
Ralph Fiennesin olisi kannattanut siviilissä pitää pöksyt jalassa lentokoneessa ja joogatessa. Hotellin uima-altaallakin juhliessa nuorten naisten kanssa kannattaa pitää speedot jalassa ja tytöille bikinit päälle. Viime vuosina vissiin Ralph tajunut että noin kuuluisa mies ei voi nakupellenä rellestää ihan missä tahansa ilman että ne naiset myy jutut julkisuuteen. Luin että lentöemäntä tienasi 400.000 lehdiltä yhden yön jutustaan Fiennesin kanssa. Joku salarakas taas yhdestä lehtijutusta 35.000.
Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa..
Elokuvissa hänen kannattaa vilautella koska siitä maksetaan miljoonia. Nyt on tosin voinut tulla jo ikä vastaan.
Missä suoratoistopalvelussa on Ralph Fiennesin elokuvia? Katsoin viikonloppuna kahtena iltana peräkkäin Kukkoilijat kun tuli telkkarista. Haluan nähdä lisää. Lauantaina olin kyllä pienessä sievässä koska join valkkaria kruunajaisia katsellessa mutta yhtä hyvä oli vielä sunnuntainakin.
Vierailija kirjoitti:
Missä suoratoistopalvelussa on Ralph Fiennesin elokuvia? Katsoin viikonloppuna kahtena iltana peräkkäin Kukkoilijat kun tuli telkkarista. Haluan nähdä lisää. Lauantaina olin kyllä pienessä sievässä koska join valkkaria kruunajaisia katsellessa mutta yhtä hyvä oli vielä sunnuntainakin.
Disney plussalta olen katsonut Menun ja The Grand Budapest hotelin. Netflixistä Digin. Muita hänen elokuviaan en ole löytänyt suoratoistoista. On kyllä hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennesin olisi kyllä kannattanut pitää housut jalassa elokuvissaan! En ole nähnyt niitä elokuvia, joissa hän näyttäytyy ihan alasti, mutta punastelen täällä lukiessani kirjoituksianne...
Ralph Fiennesin olisi kannattanut siviilissä pitää pöksyt jalassa lentokoneessa ja joogatessa. Hotellin uima-altaallakin juhliessa nuorten naisten kanssa kannattaa pitää speedot jalassa ja tytöille bikinit päälle. Viime vuosina vissiin Ralph tajunut että noin kuuluisa mies ei voi nakupellenä rellestää ihan missä tahansa ilman että ne naiset myy jutut julkisuuteen. Luin että lentöemäntä tienasi 400.000 lehdiltä yhden yön jutustaan Fiennesin kanssa. Joku salarakas taas yhdestä lehtijutusta 35.000.
Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa..
Elokuvissa hänen kannattaa vilautella koska siitä maksetaan miljoonia. Nyt on tosin voinut tulla jo ikä vastaan.
Mä menin piruuttani korjoittamaan youtubeen Ralp Fiennes naked. Apuwa:DD
Ei ihme jos täällä muutkin punastelee..
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten niin ei ole hyvin vanhentunut? Äijähähän on 60v. Ei ole lyönyt laminaatteja hampaisiin tai peruukkia päähänsä niinkuin jotkut Cruiset ja Deppit mutta pelkällä silmäniskuulla lyö molemmat.
No ei kyllä näytä Deppilläkään olevan tekohampaita. Hurjan näköiset🤢
Mistä Jutun lopun näkee?