Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!
Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..
Kommentit (663)
Googlasin. Minkä takia noi sen naiset on aina huonosti pukeutuneita ja roikkuu ton ukon kädessä? Ukko itse lampsii niin tylsän näköisenä kädet taskussa ettei vois vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin. Minkä takia noi sen naiset on aina huonosti pukeutuneita ja roikkuu ton ukon kädessä? Ukko itse lampsii niin tylsän näköisenä kädet taskussa ettei vois vähempää kiinnostaa.
Sinua vai ukkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua vai ukkoa?
Ukko😉 On ihan charmantti mies joten varmasti kääntäisi pääni jos vastaan tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas on hyvä elokuva mutta herranjumala Indiana Jones eli Harrison Ford aiheuttaa edelleen sukkien pyörimistä jaloissa ja katseeni kirkastuu heti kun näen kyseisen herran. Herranen aika kuinka komea ja ihanan charmantti mies. <3
Minunkin mielestäni Harrison Ford Indiana Jonesina on monta kertaa kuumempi kuin Ralph Fiennes missään leffassa. Eikä Harrison-Indianakaan ihan kärjessä ole, jos kaikkia miesnäyttelijöitä ja rooleja ajatellaan. :)
Olen suoraan sanoen hämilläni tästä R. Fiennesin hehkutuksesta. Jossain vaiheessa ajattelin, että kirjoittaako yksi ja sama henkilö (melkein) kaikki viestit tänne. Onhan se nuorena ollut ihan hyvännäköinen, mutta en näe hänessä mitään ihmeellistä. Ja nyt vanhempana ei ole ollenkaan komea enää. Joka päivä kaupungila tulee vastaan komeampia ja kuumempia miehiä.
Mä anelen että kerotte minulle vihdoin ja viimein tämän kaupungin nimen missä kaupat ja kadut kuhisee Ralph Fiennesiä kuumempia miehiä!? Tilaan muuttoauton samantien kunhan vaan kerrotte mihin päin ajetaan.
Anteeksi myöhäinen vastaus. Olin ihan unohtanut, että tällaiseenkin ketjuun olen vastannut.
Se kaupunki on Turku! Joten tervetuloa tänne katsastamaan komeita uroita, niitä löytyy kaikista ikäryhmistä. :)
Siis Fiennesin lisäksi se pomminpurkajaa näytellyt mies oli i-ha-na. Miehet pitkillä hiuksilla vaan on niin ah nam. Itte oon siilitukkainen nainen niin olis vaan loistava yhdistelmä!
Mun oudoin elokuva ihastus on Basil Brown The Dig elokuvassa:D
Vierailija kirjoitti:
Siis Fiennesin lisäksi se pomminpurkajaa näytellyt mies oli i-ha-na. Miehet pitkillä hiuksilla vaan on niin ah nam. Itte oon siilitukkainen nainen niin olis vaan loistava yhdistelmä!
Itse en välitä pitkätukkaisista miehistä ja se pomminpurkaja oli makuuni täysin mitäänsanomaton. Fiennes on poikkeus. Oli komea pitkälläkin tukalla Heathcliffinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas on hyvä elokuva mutta herranjumala Indiana Jones eli Harrison Ford aiheuttaa edelleen sukkien pyörimistä jaloissa ja katseeni kirkastuu heti kun näen kyseisen herran. Herranen aika kuinka komea ja ihanan charmantti mies. <3
Minunkin mielestäni Harrison Ford Indiana Jonesina on monta kertaa kuumempi kuin Ralph Fiennes missään leffassa. Eikä Harrison-Indianakaan ihan kärjessä ole, jos kaikkia miesnäyttelijöitä ja rooleja ajatellaan. :)
Olen suoraan sanoen hämilläni tästä R. Fiennesin hehkutuksesta. Jossain vaiheessa ajattelin, että kirjoittaako yksi ja sama henkilö (melkein) kaikki viestit tänne. Onhan se nuorena ollut ihan hyvännäköinen, mutta en näe hänessä mitään ihmeellistä. Ja nyt vanhempana ei ole ollenkaan komea enää. Joka päivä kaupungila tulee vastaan komeampia ja kuumempia miehiä.
Mä anelen että kerotte minulle vihdoin ja viimein tämän kaupungin nimen missä kaupat ja kadut kuhisee Ralph Fiennesiä kuumempia miehiä!? Tilaan muuttoauton samantien kunhan vaan kerrotte mihin päin ajetaan.
Anteeksi myöhäinen vastaus. Olin ihan unohtanut, että tällaiseenkin ketjuun olen vastannut.
Se kaupunki on Turku! Joten tervetuloa tänne katsastamaan komeita uroita, niitä löytyy kaikista ikäryhmistä. :)
Minä satun asumaan Turkusessa mutta en ole eläessäni täällä törmännyt Ralph Fiennesin näköiseen mieheen. Joten jos viitsit tarkentaa vaikka kadun missä he hyörii niin olen kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne tykkää siitä "ukosta" ja haluavat olla sen lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne tykkää siitä "ukosta" ja haluavat olla sen lähellä?
No selvästi ainekin muutama mamma täällä haluaisi olla sen lähellä. Mitä ihmettä noi kledjut on?
Vierailija kirjoitti:
Ja minun M. Gustave Budapest hotelissa. Siinä ei ollut mitään romanttista mutta se oli jotenkin niin ihana kun hääräsi koko ajan niin tosissaan että ihan liikutuin lopussa kun se ammuttiin. En muistaakseni ole ikinä nähnyt Fiennesiltä elokuvaa missä on onnellinen loppu?
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes; 90 elokuvaroolia ja lukuisia teatterirooleja, tienannut rooleistaan n. 50 miljoonaa dollaria, ollut ehdolla useita kertojaa Oscareissa, Emmyissa, Golden Globessa, voittanut Tonyn. Ei ihan tuntematon.
Ohis mutta jos toi on totta että tehnyt 90 elokuvaroolia niin hänen tienistejänsä on pakko olla moninkertaiset tohon 50 miljoonaan nähden. Eiköhän Hän ole tienannut jokaisesta elokuvastaan useita miljoonia viimiset kolmekymmentä voutta. Varsinkin jotkut Bondit ja Potterit kasvattaa saldoa varmasti kivasti jatkuvasti. Siihen päälle teatteriroolit ja kehutut ohjaustyöt. Epäilen että summa on vähintäänkin lähes kaksinkertainen.
Katsoin eilen kolme elokuvaa joissa näyttelee Daniel Day-Lewis ja huh miten komea mies! Herranjumala miten lahjakas ja mikä ääni - puheääni on pehmeä! Ansaitsi täysillä kaikki 3 Oscariaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minun M. Gustave Budapest hotelissa. Siinä ei ollut mitään romanttista mutta se oli jotenkin niin ihana kun hääräsi koko ajan niin tosissaan että ihan liikutuin lopussa kun se ammuttiin. En muistaakseni ole ikinä nähnyt Fiennesiltä elokuvaa missä on onnellinen loppu?
Miten niin ei romanttista? Monsieur Gustavehan meni sänkyyn kaikkien ystäviensä kanssa. Niinkuin kertoi Adrien Brodylle jonka 84-vuotias äiti oli hänestä dynamiittia sängyssä. Eikä ollut edes vanhin hänen seksikumppaninsa. Ehdottomasti paras elokuva Wes Andersonilta. Ehkä jopa Fiennesiltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin listassa myös. Ja monissa toimintatrillereissä vähän vanhempana.
Mitä toimintatrillereitä Fiennes on tehnyt? The hurt lockerin muistan mutta onko muitakin?
Miten mulle tulikin tämä elokuva mieleen. Tunsin itseni noidaksi kun vilkasin Telkkua ja se tulee tänään telkkarista.
Onko tämä se missä pääosassa on se näyttelijä joka oli just muutama päivä sitten ottanut pahasti osumaa lumiauran kanssa?
Katsoin hänen haastattelun. En tiennyt että se onnettomuus oli noin paha. Siinä on ollut lähtö lähellä. Hyi saakeli, on mahtanut tehdä kipeää:/
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Oscarinsa ansainnut. Loistava elokuva. Toinen loistava on Minun Afrikkani. Kolmas loistava Hiljaiset sillat.
Kiitti vinkistä, laitan näitä pyörimään, oon sopivan melankolinenkin ja Rieslingiä jääkaapissa.
Yritin katsoa netflixistä Minun Afrikkaani mutta kesken jäi. Ihan surkea tekele.
Vierailija kirjoitti:
Ralph on kyllä kuumin tuossa leffassa. Heathcliffinä oli myös ihan kiva.
IHAN KIVA? Katsoin Humisevan harjun ja sain Heathcliffin takia sellaisen adrenaalipiikin että siivosin asuntoni lattaiasta kattoon. Tekis mieli katsoa myös tämä Englantilainen potilas mutta luettuani tätä ketjua en taida uskaltaa jos hän kerran on siinä yhtä kuuma.
Schindlerin listassa Ralph on vielä kuumempi. Huh Huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi näistä miehistä on toi Englantilainen potilas? Vissiin toi nuorempi?
Toi joka oli viemässä ihastuksensa metsään ja armeliaasti ampumasassa hänet:/
Herrasmies😂
Se on se punapäinen ex-vaimo jonka kanssa Fiennes ei ole missään tekemisissä. Aikanaan meinasin että Fiennesin ja Annisin välillä oli joku outo äiti poika suhde mutta kai he sitten oikeasti välittävät toisistaan että vieläkin hengailevat.