Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!
Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes; 90 elokuvaroolia ja lukuisia teatterirooleja, tienannut rooleistaan n. 50 miljoonaa dollaria, ollut ehdolla useita kertojaa Oscareissa, Emmyissa, Golden Globessa, voittanut Tonyn. Ei ihan tuntematon.
Täysin törkeää että hän ei ole voittanuti vissiin yhtäkään noista palkinnoista? Oikeasti joku Rachel Weisz voitti Oscarin Uskollisesta puutarhurista missä näytteli ehkä 15minuuttia. Fiennes teki olemuksellaan koko ton elokuvan ja hän ei ollut edes Oscar ehdokkaana.
Laitoin Englantilaisen potilaan illalla pyörimään kun aloitin jouluvalmistelut. Meinasi jäädä kuusi koristelematta kun en saanut silmiäni irti Almasystä. Hou hou hou ja hyvät joulut🎅.
En ole nähnyt Englantilaista potilasta mutta ainenkin leffassa In Bruges oli kyllä kuumista kuumin<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby of maconissa kun pyöri ilkosen alasti siellä heinäkasassa niin todella seksikäs mies.
Ei Ralph ole yhtään hullummin vanhentunut kuten vaikka Hugh Laurie joka näyttää nykyään yhdeksänkymppiseltä.
Totean että ihan han komeat munat hänellä ton Baby of maconin nähneenä. Toisaalta tuskinpa toi niitä niin auliisti esittelisi jos ei olisi. Leffa itsessään oli vastenmielinen!
Luulin että se oli kesähelle mikä pisti mammojen päät sekaisin ja kuolaamaan Mallorya Bond ketjuissa kesällä. Mutta näköjään ei. Oikeasti WTF?!?
Almasyllä näyttää olevan synttärit tänään🥂
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö naiset hikoilee Fiennesin takia?
Todellakin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby of maconissa kun pyöri ilkosen alasti siellä heinäkasassa niin todella seksikäs mies.
Ei Ralph ole yhtään hullummin vanhentunut kuten vaikka Hugh Laurie joka näyttää nykyään yhdeksänkymppiseltä.
Totean että ihan han komeat munat hänellä ton Baby of maconin nähneenä. Toisaalta tuskinpa toi niitä niin auliisti esittelisi jos ei olisi. Leffa itsessään oli vastenmielinen!
Komeat munat🙈 Punastuin taas vaikka en ole niitä itse nähnytkään.
No onhan sillä. Punaisessa lohikäärmeessä niitä digitaalisesti pienennettiin ja Jutun lopussa ei näytetty ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi näistä miehistä on toi Englantilainen potilas? Vissiin toi nuorempi?
Toi joka oli viemässä ihastuksensa metsään ja armeliaasti ampumasassa hänet:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nykyään enää noin komea, on jo 60 v. Hopeakettu?
No eiköhän nyt jokainen ymmärrä että kukaan meistä ei näytä samalta kolmekymppisenä ja kuusikymppisenä. Ralphin ulkonäkö on kyllä heitellyt vuosien varrella paljon mutta se johtunee rooleista mitä milloinkin varten stailattu. Harry Pottereita varten joutui pitämään itsensä kaljuna ja Charles Dickensin roolin aikaan kasvattamaan itselleen sen hirveän risuparran. Olen minäkin katsonut että voi Ralph, nyt on peli menetetty. Sitten youtube suosittelee haastattelua vuosia noiden otosten jälkeen missä on taas oma itsensä ja näyttää todella komealta ikäisekseen. Siis todella..
Miten se ulkonäkö todella heittelee noin paljon. Itse en ole kiinittänyt häneen mitään huomiota enään vuosiin. Nyt näin hänestä hänestä uuden haastattelun jonkun teatteriroolin takia ja oh my, miten se on yhtäkkiä taas noin kuuma?
Telkkarista tulee illalla Kukkoilijat. Katsokaa! Ralphn on todella mainio.
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista tulee illalla Kukkoilijat. Katsokaa! Ralphn on todella mainio.
Kyllä olisi taas pitänyt jättää katsomatta:/ Olen yhtä sekaisin kun kesällä Punaisen lohikäärmeen katseltuani.
Vierailija kirjoitti:
Mmmm!
https://i.pinimg.com/550x/30/c7/11/30c711cf3c9bbeea8b039c066a4c4435.jpg
Mä olen nyt oikeasti vähän sanaton..
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes; 90 elokuvaroolia ja lukuisia teatterirooleja, tienannut rooleistaan n. 50 miljoonaa dollaria, ollut ehdolla useita kertojaa Oscareissa, Emmyissa, Golden Globessa, voittanut Tonyn. Ei ihan tuntematon.
Miten se on mukamas voinut tehdä 90 elokuvaroolia jos aloitti niissä näyttelemisen vasta yhdeksänkymmentä luvun alussa? Ja vielä teatteriroolit päälle. Senhän olis pitänyt tehdä niitä filmejä monta vuodessa. Eihän se olis muuta kerennyt tekemäänkään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten Neeson ja Fiennes kertovat tarinoita että ovat niin saman näköisiä että heidät aina sekoitetaan keskenään. Itse en näe heissä mitään samaa näköä.
Sivuprofiili niillä on samanlainen. Otsa ja nenä. Mutta joo, en minäkään ymmärrä että ihmiset menisi kehumaan Neesonia hänen roolistaan Englantilaisessa potilaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin hänestä Strange Days -leffassa. Schindlerin listassa hän oli tosin melko kammottava. Komea, mutta kammottava.
Aivan liian komea siihen rooliin kun ottaa huomioon sen hirviön jota näytteli. Olisi silti roolityöstään ansainut sen Oscar palkinnon mihi oli ehdolla.
Jäätävän hyvä roolisuoritus. Oli itse asiassa aika paljon oikean Amon Göthin näköinen ja tyyppinen mies 🙂
Anteeksi mitä? Amon Göth ja Ralph Fiennes samännäköisiä ja oloisia?! Mistä kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Almasyllä näyttää olevan synttärit tänään🥂
Eikö Almasy kuollut jo 40-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin listassa myös. Ja monissa toimintatrillereissä vähän vanhempana.
Mitä toimintatrillereitä Fiennes on tehnyt? The hurt lockerin muistan mutta onko muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin listassa myös. Ja monissa toimintatrillereissä vähän vanhempana.
Mitä toimintatrillereitä Fiennes on tehnyt? The hurt lockerin muistan mutta onko muitakin?
Miten mulle tulikin tämä elokuva mieleen. Tunsin itseni noidaksi kun vilkasin Telkkua ja se tulee tänään telkkarista.
Mäpä katsoin tuntemattoman sotilaan. Ai että kun se rokka oli kuuma.