Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!

Vierailija
25.06.2022 |

Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..

Kommentit (663)

Vierailija
521/663 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumiaura herätti mut aamuyöstä enkä saanut enää unta. Selailin netflixiä ja päädyin katsomaan elokuvan The Dig. Tämä Fiennes oli kyllä todella suloinen siinä. Ei voi mitään mutta toivoin koko ajan että hänelle olisi tullut kiihkeä romanssi sen kartanon rouvan kanssa. Tosi hyvät näyttelijät ja kemiat heillä keskenään. Se Robert poika oli todella mainio.

The Dig on ihana elokuva mutta se Ethelin serkun keksitty romanssi Lily Colinsin näyttelemän hahmon kanssa oli täysin turhanpäivänen juonen käänne ja laski elokuvan tasoa loppua kohden.

Vierailija
522/663 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumiaura herätti mut aamuyöstä enkä saanut enää unta. Selailin netflixiä ja päädyin katsomaan elokuvan The Dig. Tämä Fiennes oli kyllä todella suloinen siinä. Ei voi mitään mutta toivoin koko ajan että hänelle olisi tullut kiihkeä romanssi sen kartanon rouvan kanssa. Tosi hyvät näyttelijät ja kemiat heillä keskenään. Se Robert poika oli todella mainio.

The Dig on ihana elokuva mutta se Ethelin serkun keksitty romanssi Lily Colinsin näyttelemän hahmon kanssa oli täysin turhanpäivänen juonen käänne ja laski elokuvan tasoa loppua kohden.

En ymmärrä miksi siihen on kirjoitettu tollanen tyhjänpäivänen suhde. Varsinkin kun se serkku on täysin fiktiivinen hahmo eikä häntä ollut oikeasti edes olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/663 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes on kyllä nuorena melkoisen kuuma ja seksikäs. Nykyään ihan papparaisen oloinen ja näköinen.

Vika on varmasti minussa mutta The Dig leffaa katsoessa olin häneen ihan yhtä ihastunut kun aikanaan Englantilaisessa potilaassa. Jotenkin hänen koko olemus on minusta todella puoleensavetävä vieläkin. Pitänyt vartalostaan huolta ja hänen kasvonpiirteet on just eikä melkein mun makuun. Varsinkin hänen silmät ja katse on ihan maagiset. Miehekäs nenä. Kauniit kädet.

Vierailija
524/663 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennesin olisi kyllä kannattanut pitää housut jalassa elokuvissaan! En ole nähnyt niitä elokuvia, joissa hän näyttäytyy ihan alasti, mutta punastelen täällä lukiessani kirjoituksianne...

Täällä punastellaan vaikkei ole koko peliä edes nähty. Jutun loppu elokuvassa oli alkujaan myös ihan nakupellenä mutta ohjaajan ja tuottajien mielestä koeyleisö kiinitti liikaa huomiota pelkästään tohon kohtaukseen ja leikkasivat ton kohtauksen pois lopullisesta elokuva versiosta.

Ai kamala mä en kehtaa edes ajatella mitä mulle olisi tapahtunut jos olisin nähnyt Ralphin suurelta valkokankaalta alasti sen näköisenä kun se oli ton elokuvan aikaan. Mut olisi luultavasti heitetty ulos sieltä tietterista. Ei ihme että poistivat kohtauksen.

Mä jäin nyt oikeasti hetkeksi miettimään Ralphia ilkosillaan siihen aikaan big screenillä. Kyllä meidät olisi lennätetty samalla ovenavauksella ulos sieltä molemmat🧐

Vierailija
525/663 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin pätkiä youtubesta koska en löydä koko elokuvaa mistään. Miksi se Almasy on toisen maailmansodan syttyessä nuorukainen ja sodan loppuessa vanhus siellä sängyssä? Vai onko se jonkun myöhemmän sodan jälkeen kun hän makaa siellä punkassa? En saanut mitään selkoa.

Ei hän ollut vanhus vaan lento- onnettomuudessa palannut ja siksi sen näköinen.

Ok. Oliko ne kaikki kolme Katherine ja sen mies ja Almasy samassa lento-onnettomuudessa?

Ei. Katherinen mies kuoli kun yritti mustasukkaisena lentää päin Almasyä, Katherine kuoli sinne luolaan mutta Almasyn lento-onnettomuutta en muista ollenkaan. Näytettiinkö tai selitettiinkö sitä ollenkaan milloin se oli tapahtunut?

Eikö se ole heti siinä elokuvan alussa, kun lentää Katherine kyydissään ja kone ammutaan alas. Sitten paikalliset hoitavat häntä. Tässä vaiheessa katsoja ei vielä, että kyydissä oleva Katherine on jo kuollut.

Niin olikin! Olen nähnyt elokuvan parikin kertaa mutta en ymmärrä miten minulta on mennyt aiemmin toi aloituskohtaus ihan ohi.

Vierailija
526/663 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes. Muista että nimi lausutaan sitten Reif Fains. Irlantilainen nimi muistaakseni.

Opin tämä vasta joku aika sitten. Tähän mennessä tullut lausuttua hemmetin nolosti.

Miten sä olet sen sitten tähän asti lausunut että ihan hemmetin noloa?

Vierailija
527/663 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suoratoistopalvelu tai vhs-kasetti eläkeikäiselle, ideoita?

Vierailija
528/663 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä suoratoistopalvelu tai vhs-kasetti eläkeikäiselle, ideoita?

Mullan alla vois valmistaa tulevaan.

Vierailija
529/663 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko toi sekopää tossa elokuvassa olevinaan oikeasti ihastunut Helen Hirschiin? Tästä mä en ole ikinä ottanut selkoa.

Vierailija
530/663 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko toi sekopää tossa elokuvassa olevinaan oikeasti ihastunut Helen Hirschiin? Tästä mä en ole ikinä ottanut selkoa.

Siinä elokuvassa oli. Oikeasti ei.

Vierailija
531/663 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes, aivan törkeän kuuma. Juuri se katse. Huuuuh...

Karisma ei todellakaan ole hävinnyt mihinkään, vaikkei hän nyt niin kaikkein armeliaimmin ole vanhentunutkaan. 

Käytiin eilen katsomassa The Menu. Ihan hyvin Ralph nn vanhentunut. Kuuntelin muiden naisten juttuja kun jonotettiin ulos salista ja kuulosti siltä että Fiennes pistää naisten polvet tärisemään siinä missä ennenkin. Tosi hyvä elokuva! Ei sitä turhaan ole ylistetty. Suosittelen.

Vierailija
532/663 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö naiset hikoilee Fiennesin takia?

Vierailija
533/663 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle nyt sentään hiki tule mutta onhan hän harvinaisen lahjakkaan ja fiksun oloinen Hollywood tähdeksi.

Vierailija
534/663 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ.

Vierailija
535/663 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa toi sanavalintasi hikoilla. Oma kämppä niin kylmä talvisin että kerrospukeutuminen on pakollista. Katselin Englantilaisen potilaan ja Punaisen lohikäärmeen syksyllä ja ensin oli kiva katsella että oho mikä mies. Komeampi kuin kukaan ja kaiken lisäksi vielä lahjakas. Mutta siinä vaiheessa kun ajatukset rupesi Ralphia katsellessa olemaan kuin teinitytöllä että, ai tollassiakin miehiä on olemassa, minäkin haluan tollasen itselleni tajusin että on parempi etten enää kiusaa itseäni ja katsele hänen elokuviaan.

Nyt alkoi joululoma ja korkkasin viinipänikän enkä keksinyt netflixistä mitään katsottavaa. Joten katselen syksyllä ostamaani The end of affair filmiä. Siksi huvittaa toi sanavalintasi hikoilla että mulle tulee oikeasti Fiennesiä katsellessa niin kuuma että ensimmäistä kertaa tänä talvena jouduin riisumaan itseni pikkuhoususilleen ja pelkkä t-paita päälle eikä silti ole kylmä. Ehkä toi viinikin kyllä vähän lämmittää;) Julianne Moore on aivan ihana näyttelijä myös. Täällä joku mainitsi aikaisemmin että on kaveria vaille Ralph vieroitukseen. Varaa vain aika johonkin parantolaan minä lähden kyllä seuraksi! I need it:D

Vierailija
536/663 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby of maconissa kun pyöri ilkosen alasti siellä heinäkasassa niin todella seksikäs mies.

Ei Ralph ole yhtään hullummin vanhentunut kuten vaikka Hugh Laurie joka näyttää nykyään yhdeksänkymppiseltä.

Totean että ihan han komeat munat hänellä ton Baby of maconin nähneenä. Toisaalta tuskinpa toi niitä niin auliisti esittelisi jos ei olisi. Leffa itsessään oli vastenmielinen!

Vierailija
537/663 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi kirjana lukemisen arvoinen?

Vierailija
538/663 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby of maconissa kun pyöri ilkosen alasti siellä heinäkasassa niin todella seksikäs mies.

Ei Ralph ole yhtään hullummin vanhentunut kuten vaikka Hugh Laurie joka näyttää nykyään yhdeksänkymppiseltä.

Totean että ihan han komeat munat hänellä ton Baby of maconin nähneenä. Toisaalta tuskinpa toi niitä niin auliisti esittelisi jos ei olisi. Leffa itsessään oli vastenmielinen!

Komeat munat🙈 Punastuin taas vaikka en ole niitä itse nähnytkään.

Vierailija
539/663 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elokuva sai minut nyt vähän surulliseksi:/

Vierailija
540/663 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi kirjana lukemisen arvoinen?

On. Tykkäsin.