Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!
Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuisko kunnossa toi hoitaja pesemään myös ton Englantilaisen potilaan munat? Filmissä ei ainekaan kun märällä rätillä lääppii rintaa. Luulis että kåy paikat haisemaan.
Taitasit itse halua pesasta sen.
Nyt lopetatte oikeasti:D Kai tämä johtuu krapulasta tai ainekin toivottavasti mutta miten voi näin tyhmä naurattaa näin paljon:D
Nyt annan sulle lisää naurunaihetta. Katsoin elokuvan Sunshine missä Ralph seisoi alasti suihkussa ja sen muna oli valkoinen. Käsittääkseni siis saippuassa. En voinut ajatuksilleni mitään mutta mietin onko hän itse hieronut sen valkosen töhnän muniinsa vai onko joku maskeeraja tehnyt sen?
Siis mitä mä just luin?!🙈😂
Ai kamala Fiennesin muna valkoinen? Jos se on homeessa. Hänhän on tunnetusti sellanen naistenmies että jos on saanut vihdoin ja viimein jonkun kupan muniinsa. Tiedä vaikka olisi jo tipahtanut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuisko kunnossa toi hoitaja pesemään myös ton Englantilaisen potilaan munat? Filmissä ei ainekaan kun märällä rätillä lääppii rintaa. Luulis että kåy paikat haisemaan.
Taitasit itse halua pesasta sen.
Nyt lopetatte oikeasti:D Kai tämä johtuu krapulasta tai ainekin toivottavasti mutta miten voi näin tyhmä naurattaa näin paljon:D
Nyt annan sulle lisää naurunaihetta. Katsoin elokuvan Sunshine missä Ralph seisoi alasti suihkussa ja sen muna oli valkoinen. Käsittääkseni siis saippuassa. En voinut ajatuksilleni mitään mutta mietin onko hän itse hieronut sen valkosen töhnän muniinsa vai onko joku maskeeraja tehnyt sen?
Siis mitä mä just luin?!🙈😂
Ai kamala Fiennesin muna valkoinen? Jos se on homeessa. Hänhän on tunnetusti sellanen naistenmies että jos on saanut vihdoin ja viimein jonkun kupan muniinsa. Tiedä vaikka olisi jo tipahtanut pois.
Kovasti teitä tuntuu Ralphin genitaalit kiinnostavan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vissiin kanssa haettava tämä dvd kirjastosta koska ei löydy mistään muualta. Youtubesta katson pätkiä mutta en pysy kyllä yhtään juonessa mukana. Miten sen potilaan lopulta kävi? Entäs sen miehen jolta oli leikattu peukalot? Saivatko se hoitja ja pomminpurkaja lopulta toisensa? Miksi ihmeessä tämä leffa ei ole Netflixissä.
Se hoitaja tappaa Almasyn siinä lopussa eikä päädy yhteen sen pommimiehen kanssa. Sitä en muista yhtään miten sille sormettomalle kävi.
Muistaakseni sormeton oli ainoa jolla kävi loppujenlopuksi flaksi ja lähti jonkun tumman naisen matkaan.
Lumiaura herätti mut aamuyöstä enkä saanut enää unta. Selailin netflixiä ja päädyin katsomaan elokuvan The Dig. Tämä Fiennes oli kyllä todella suloinen siinä. Ei voi mitään mutta toivoin koko ajan että hänelle olisi tullut kiihkeä romanssi sen kartanon rouvan kanssa. Tosi hyvät näyttelijät ja kemiat heillä keskenään. Se Robert poika oli todella mainio.
Baby of maconissa kun pyöri ilkosen alasti siellä heinäkasassa niin todella seksikäs mies.
Ei Ralph ole yhtään hullummin vanhentunut kuten vaikka Hugh Laurie joka näyttää nykyään yhdeksänkymppiseltä.
Nyt vasta? Se on aika vanha leffa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeasti🤣
Mä menin kanssa nyt vähän sanattomaksi. Joku katsoo Englantilaista potilasta ja pohtii pestäänkö sen alakerta vai lääpitäänkö vaan rätillä vähän rintaa?
Siinä olisikin oiva slogani lähihoitaja koulutukseen. Saatat kurssin päätteeksi päästä pesemään Englantilaisen potilaan munat.
Vierailija kirjoitti:
Baby of maconissa kun pyöri ilkosen alasti siellä heinäkasassa niin todella seksikäs mies.
Ei Ralph ole yhtään hullummin vanhentunut kuten vaikka Hugh Laurie joka näyttää nykyään yhdeksänkymppiseltä.
Ralph näyttää olevan ympärileikattu. Onko hän juutalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph näyttää olevan ympärileikattu. Onko hän juutalainen?
No ei ole. Eiköhän hän olisi voittanut jo useamman Oscarin jos olisi. Miehenikin on ympärileikattu lapsena lääketiettilistä syistä. Sitä en tiedä miksi Ralph on leikattu mutta onhan se kivemman näköinen noin.
Ralph Fiennesin olisi kyllä kannattanut pitää housut jalassa elokuvissaan! En ole nähnyt niitä elokuvia, joissa hän näyttäytyy ihan alasti, mutta punastelen täällä lukiessani kirjoituksianne...
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennesin olisi kyllä kannattanut pitää housut jalassa elokuvissaan! En ole nähnyt niitä elokuvia, joissa hän näyttäytyy ihan alasti, mutta punastelen täällä lukiessani kirjoituksianne...
Nyt punastelen minä. Teen kauppaan lähtöä ja youtubessa pyöri Jimmy Fallonin talkshow missä oli vieraana Fiennes. Hyvänen aika kun ne rupesi tunkemaan sen syliin kultasennoutjan pentuja ja Ralph piti niitä niin hyvänä ja sössötti niille että toinen nukahti syvään uneen hänen syliinsä ja toinen nuoli hänen naamaansa niin että Ralph ei naurultaan pystynyt enää vastaamaan kysymyksiin. Mä en lopulta enää tiennyt kuka niistä kolmesta on suloisin. Täytyy ottaa aikalisä ennen kauppaan lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Lumiaura herätti mut aamuyöstä enkä saanut enää unta. Selailin netflixiä ja päädyin katsomaan elokuvan The Dig. Tämä Fiennes oli kyllä todella suloinen siinä. Ei voi mitään mutta toivoin koko ajan että hänelle olisi tullut kiihkeä romanssi sen kartanon rouvan kanssa. Tosi hyvät näyttelijät ja kemiat heillä keskenään. Se Robert poika oli todella mainio.
Siinä oli kyllä niin lahjakas lapsinäyttelijä että jäi minullekkin mieleen. Toinen joka teki vaikutuksen oli MS Romantic sarjan Samu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä punastellaan vaikkei ole koko peliä edes nähty. Jutun loppu elokuvassa oli alkujaan myös ihan nakupellenä mutta ohjaajan ja tuottajien mielestä koeyleisö kiinitti liikaa huomiota pelkästään tohon kohtaukseen ja leikkasivat ton kohtauksen pois lopullisesta elokuva versiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt punastelen minä. Teen kauppaan lähtöä ja youtubessa pyöri Jimmy Fallonin talkshow missä oli vieraana Fiennes. Hyvänen aika kun ne rupesi tunkemaan sen syliin kultasennoutjan pentuja ja Ralph piti niitä niin hyvänä ja sössötti niille että toinen nukahti syvään uneen hänen syliinsä ja toinen nuoli hänen naamaansa niin että Ralph ei naurultaan pystynyt enää vastaamaan kysymyksiin. Mä en lopulta enää tiennyt kuka niistä kolmesta on suloisin. Täytyy ottaa aikalisä ennen kauppaan lähtöä.
Eikä🙈
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta? Se on aika vanha leffa.
Itse katselin Tuulen Viemää viimeviikolla ensimmäistä kertaa elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli kyllä niin lahjakas lapsinäyttelijä että jäi minullekkin mieleen. Toinen joka teki vaikutuksen oli MS Romantic sarjan Samu.
Onko Samu se jonka sukulaismiestä esitti Santeri Kinnunen? Osasi näytellä kyllä luonnollisemmin kun moni aikuinenkaan suomalais näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes. Muista että nimi lausutaan sitten Reif Fains. Irlantilainen nimi muistaakseni.
Opin tämä vasta joku aika sitten. Tähän mennessä tullut lausuttua hemmetin nolosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä punastellaan vaikkei ole koko peliä edes nähty. Jutun loppu elokuvassa oli alkujaan myös ihan nakupellenä mutta ohjaajan ja tuottajien mielestä koeyleisö kiinitti liikaa huomiota pelkästään tohon kohtaukseen ja leikkasivat ton kohtauksen pois lopullisesta elokuva versiosta.
Ai kamala mä en kehtaa edes ajatella mitä mulle olisi tapahtunut jos olisin nähnyt Ralphin suurelta valkokankaalta alasti sen näköisenä kun se oli ton elokuvan aikaan. Mut olisi luultavasti heitetty ulos sieltä tietterista. Ei ihme että poistivat kohtauksen.
Olen lukenut että Fiennes ei käytä sijaisnäyttelijötä. On esim. opetellut miekkailemaan, puhumaan Venäjää, tansimaan balettia ja ollut päästä varpaisiin ruhjeilla tappelukohtausten jälkeen. Ja niinkuin tässä ketjussa on jo tehty hyvin selväksi niin alastonkohtauksissa Ralph ei ainekaan käytä body doublea;D