Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!

Vierailija
25.06.2022 |

Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..

Kommentit (663)

Vierailija
481/663 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei v*ttu mä istun metrossa ja käyn kuumana johonkin natsiin.

Kiitios tästä!

Vierailija
482/663 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas hän töykeä paparazzeille. Kannattais muistaa että yleisö maksaa hänen palkkansa.

Jänskä nähdä tämä puoli Ralphista. Itse en ole osanut pitää häntä yhtään miehekkäänä. En kannata väkivaltaa mutta en voi kyllä moittiakaan Ralphia kun ryntäsi sen paparazzin perään joka kaatoi Francesca Annisin heidän poistuoessa ravintolasta. Onneksi se autonkuljettaja meni väliin koska Fiennes näytti olevan Francescan puolesta niin raivona että oli valmis hyökkäämään sen paparazzin kimppuun.

No tossa ei ainekaan ollut Fiennes mitenkään flegmaattinen. Yritti ensin jutella sen kuvaajan kanssa kuinka epäkunnioittavaa tämän käytös on. Siinä vaiheessa kun se kuvaaja töytäsi vahingossa Annisin kumoon ja Fiennes tajusi että puhe ei mene perille ja kuvaaja puolestaan tajusi että nyt taitaa tulla turpiin en kyllä kadehtinut julkkisten elämää. Todella rentouttava illallisreissu. Tästä jutusta aikaa tosin vuosikausia. Fiennes ja Annis olivat silloin vielä pari. Voi olla ettei Fiennes enää tulistu niin helposti iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/663 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän vähän surullisen oloinen mies. Hirveän aralta ainekin vaikuttu kun oli joku Bond tai Potter ensi-ilta ja kuvattu lavan takaa. Yritti hirveästi kannustaa ja jututtaa lapsitähteä jonka tiesi kohta joutuvan lavalle mutta kyllä sen näki ettei hä olis halunut sinne itsekkään.

Minä muistan hänet Oscareista olisko vuodelta -94 kun oli Schindlerin Listasta ehdokkaana. Voi että se oli suloinen kun näki että jännitti punaisella matolla ihan kamalasti.

Myöhemmin luin haastattelun missä totesi itsekkin että luojan kiitos ei voittanut koska jos olisi joutunut sinne lavalle niin se ei olisi ollut vaan noloa vaan se olisi ollut myös rumaa.

No Ralphia kieltämättä näytti vähän jännittävävän. Toisin kuin Rennyä joka osasi käyttäytyä kuin maailmanmies Geenansa rinnalla.

No Ralph oli kaikkien kameroiden ristitulessa Oscar ehdokkaana kun Renny oli vaan Geenan avec.

Vierailija
484/663 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tainut hänen elokuviaan nähdä mutta muistan hänet kuvista Natashha Richardsonin kuoleman jälkeen. Hirveästi piti puolia tämän läheisten puolesta paparazzieja vastaan.

En ihmettele yhtään. Hänhän on Natashan miehen Liamin parhaita ystäviä. Ja siis oikea ystävä eikä pelkästään mikään näyttelijä kaveri. En löytänyt enää youtubesta pätkää kun Natashan kuoleman jälkeen hänelle oli järjestetty muistotilaisuus Broadwayllä. No siellä oli tietysti kaikki New Yorkin julkkikset Alec Baldwinista Sarah Jessica Parkeriin. Liam jutteli poistuessaan kaikkien kanssa ja halaili heitä ilman mitään tunnekuohuja vaikka monet vieraista itki. Ralph seisoskeli lähellä Liamille varattua autoa ja kun he rupesivat juttelemaan ja halasivat meinasi Liam ruveta itkemään ja kuuluu miten toteaa Ralphille "This is just horrible. This is wrong!" ja Ralph vastaa "I know" . Ralph nappaa Liamia kädestä ja ohjaa hänet nopeasti autoon pois paparazzien ristitulelta.

Auto ei lähdekkään ajamaan vaan kohta aukeaa ikkuna ja kuuluu Liamin miehekäs karjasu "Reif! Drinks with my place?"

En kummemmin välitä kummastakaan miehestä näyttelijänä mutta oikeaa ystävyyttä osaan kyllä arvostaa.

En tarkoita tätä yhtään pahalla mutta onkohan Neesonin ja Fiennesin suhteessa kyse pelkästä ystävyydestä? Ikinä en ole ainekaan nähnyt että kaksi ystävystä käyttäytyisi tai katsoisivat toisiaan kohtaan yhtä hellästi. Ralph on aina Liamin kainalossa ja käyttäytyvät kun pariskunta.

Mä epäilen kanssa. Joku vuosi sitten oli joku palkintojen jako tilaisuus ja nämä kaksi kun kohtasi niin eivat kyllä muita nähneet.

Ai nyt jo Neesonilla ja Fiennesillä on suhde:DD Milläköhän perusteella? Sillä että Fiennes halaa ystäväänsä kun tämän vaimo on yhtäikkiä kuollut onnettomuudessa?

Vierailija
485/663 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mikään Englantilaisen potilaan fani mutta Jutun loppu on yksi romanttisimpia elokuvia mitä olen ikinä nähnyt. Voi kun Maurice tarttuu Sarahin käteen ja toteaa "I'm in love you know"<3

Vierailija
486/663 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tainut hänen elokuviaan nähdä mutta muistan hänet kuvista Natashha Richardsonin kuoleman jälkeen. Hirveästi piti puolia tämän läheisten puolesta paparazzieja vastaan.

En ihmettele yhtään. Hänhän on Natashan miehen Liamin parhaita ystäviä. Ja siis oikea ystävä eikä pelkästään mikään näyttelijä kaveri. En löytänyt enää youtubesta pätkää kun Natashan kuoleman jälkeen hänelle oli järjestetty muistotilaisuus Broadwayllä. No siellä oli tietysti kaikki New Yorkin julkkikset Alec Baldwinista Sarah Jessica Parkeriin. Liam jutteli poistuessaan kaikkien kanssa ja halaili heitä ilman mitään tunnekuohuja vaikka monet vieraista itki. Ralph seisoskeli lähellä Liamille varattua autoa ja kun he rupesivat juttelemaan ja halasivat meinasi Liam ruveta itkemään ja kuuluu miten toteaa Ralphille "This is just horrible. This is wrong!" ja Ralph vastaa "I know" . Ralph nappaa Liamia kädestä ja ohjaa hänet nopeasti autoon pois paparazzien ristitulelta.

Auto ei lähdekkään ajamaan vaan kohta aukeaa ikkuna ja kuuluu Liamin miehekäs karjasu "Reif! Drinks with my place?"

En kummemmin välitä kummastakaan miehestä näyttelijänä mutta oikeaa ystävyyttä osaan kyllä arvostaa.

En tarkoita tätä yhtään pahalla mutta onkohan Neesonin ja Fiennesin suhteessa kyse pelkästä ystävyydestä? Ikinä en ole ainekaan nähnyt että kaksi ystävystä käyttäytyisi tai katsoisivat toisiaan kohtaan yhtä hellästi. Ralph on aina Liamin kainalossa ja käyttäytyvät kun pariskunta.

Ulkomaalaiset miehet ei ole kuten suomalaiset. Kyllä britit tai jenkit halailee ja sanoo i love you. Suomessa ollaan jäykkiä ja machoja.

Näytä mulle ulkomaalaisia julķiksia jotka käyttäytyvät toisiaan kohtaan noin ja ovat pelkkiä kavereita?

Googlasin ja Fiennes ja Neeson ovat selvästi hyvät ystävät keskenään niinkuin ovat aina kertoneet olevansakkin. Jotku suhde jutut heidän välillä nyt on pelkkää panettelua! Se mikä minulle pisti silmään on Fiennesin ja naisnäyttelijöiden käytös toisiaan kohtaan. Cate Blanchett ja Julia Roberts hyväilee hänen poskiaan sellainen ilme naamalla että ihan kun he olisivat juuri keksineet miehen. Vielä oudompaa on miksi Ralph suutelee sellaisia suudelmia ainekin Julianna Marguliesin ja Rachel Weiszin kanssa punasellamatolla etteivät edes pariskunnat käyttäydy noin.

Vierailija
487/663 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän vähän surullisen oloinen mies. Hirveän aralta ainekin vaikuttu kun oli joku Bond tai Potter ensi-ilta ja kuvattu lavan takaa. Yritti hirveästi kannustaa ja jututtaa lapsitähteä jonka tiesi kohta joutuvan lavalle mutta kyllä sen näki ettei hä olis halunut sinne itsekkään.

Minä muistan hänet Oscareista olisko vuodelta -94 kun oli Schindlerin Listasta ehdokkaana. Voi että se oli suloinen kun näki että jännitti punaisella matolla ihan kamalasti.

Myöhemmin luin haastattelun missä totesi itsekkin että luojan kiitos ei voittanut koska jos olisi joutunut sinne lavalle niin se ei olisi ollut vaan noloa vaan se olisi ollut myös rumaa.

No Ralphia kieltämättä näytti vähän jännittävävän. Toisin kuin Rennyä joka osasi käyttäytyä kuin maailmanmies Geenansa rinnalla.

Ralphista ja Rennystä ei voi puhua samana päivänäkään!

Vierailija
488/663 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vissiin kanssa haettava tämä dvd kirjastosta koska ei löydy mistään muualta. Youtubesta katson pätkiä mutta en pysy kyllä yhtään juonessa mukana. Miten sen potilaan lopulta kävi? Entäs sen miehen jolta oli leikattu peukalot? Saivatko se hoitja ja pomminpurkaja lopulta toisensa? Miksi ihmeessä tämä leffa ei ole Netflixissä.

Vierailija
489/663 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman hyväksi?

Vierailija
490/663 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vissiin kanssa haettava tämä dvd kirjastosta koska ei löydy mistään muualta. Youtubesta katson pätkiä mutta en pysy kyllä yhtään juonessa mukana. Miten sen potilaan lopulta kävi? Entäs sen miehen jolta oli leikattu peukalot? Saivatko se hoitja ja pomminpurkaja lopulta toisensa? Miksi ihmeessä tämä leffa ei ole Netflixissä.

Se hoitaja tappaa Almasyn siinä lopussa eikä päädy yhteen sen pommimiehen kanssa. Sitä en muista yhtään miten sille sormettomalle kävi.

Vierailija
491/663 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas hän töykeä paparazzeille. Kannattais muistaa että yleisö maksaa hänen palkkansa.

Jänskä nähdä tämä puoli Ralphista. Itse en ole osanut pitää häntä yhtään miehekkäänä. En kannata väkivaltaa mutta en voi kyllä moittiakaan Ralphia kun ryntäsi sen paparazzin perään joka kaatoi Francesca Annisin heidän poistuoessa ravintolasta. Onneksi se autonkuljettaja meni väliin koska Fiennes näytti olevan Francescan puolesta niin raivona että oli valmis hyökkäämään sen paparazzin kimppuun.

No tossa ei ainekaan ollut Fiennes mitenkään flegmaattinen. Yritti ensin jutella sen kuvaajan kanssa kuinka epäkunnioittavaa tämän käytös on. Siinä vaiheessa kun se kuvaaja töytäsi vahingossa Annisin kumoon ja Fiennes tajusi että puhe ei mene perille ja kuvaaja puolestaan tajusi että nyt taitaa tulla turpiin en kyllä kadehtinut julkkisten elämää. Todella rentouttava illallisreissu. Tästä jutusta aikaa tosin vuosikausia. Fiennes ja Annis olivat silloin vielä pari. Voi olla ettei Fiennes enää tulistu niin helposti iän myötä.

Onko toi nyt mitään helposti tulistumista? Joku raavas mies tönäisee naisesi katuun ja jää vielä viereen ristitulella kuvaamaan kun autat daamisi ylös. Mitä Fiennesin olisi pitänyt tehdä? Katsella sivusta?

Vierailija
492/663 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää Englantilaisesta potilaasta. Siinä on hyvät näyttelijät mutta kenelläkään ei ole kunnollista roolia. Almasy on niin flegmaattinen ja Katherinen vietävissä että kävi ärsyttämään. Oikeasti ton näköisen kreivin ei tarvitsisi katsella Katherinen narsistista luonnetta hetkeäkään. Colin Firth joka on hyvä näyttelijä hänkin oli kuin tapettia, kukaan ei muista että hän edes oli koko elokuvassa.

Olen Elaine Benesin kanssa samaa mieltä. Sen myönnän että komea Almasy oli kyllä!

Katselin tämän Seinfeld jakson netflixistä. Nauroin sille lopulle kun Elaine totesi että hänen on pomonsa mieliksi lähdettävä luolaan asumaan tai muuten saa potkut:D Eihän Almasy ja Katherine pannut siellä kylpyammeessa vaikka Elaine niin huusi sen tarjoilijan perään?

Elaine tais olla vähän puutteessa.

Vierailija
493/663 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen saa jokainen päättää itse. Itselle valinta on helppo. Äänestetään!

Alanuoli Harlin.

Ylänuoli Fiennes.

Vierailija
494/663 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehekäs käytös mukamas sitä että on valmis hyökkäämään jonkun toisen ihmisen kimppuun?

Vierailija
495/663 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin "behind the scenes" kohtauksia elokuvasta The Dig. Hyi hitto kun Fiennesin niskaan oikeast heitettiin ne hiekat niin että hautautui sinne hiekkakasaan. Itsellä sellainen elävältä hautaamisen kammo että ahdisti pelkkä katselukin. Ymmärrän sitä naisnäyttelijää kun sanoi ettei olisi halunut tehdä tota kohtausta!

Vierailija
496/663 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehekäs käytös mukamas sitä että on valmis hyökkäämään jonkun toisen ihmisen kimppuun?

Itseasiassa tossa tilanteessa on.

Vierailija
497/663 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin "behind the scenes" kohtauksia elokuvasta The Dig. Hyi hitto kun Fiennesin niskaan oikeast heitettiin ne hiekat niin että hautautui sinne hiekkakasaan. Itsellä sellainen elävältä hautaamisen kammo että ahdisti pelkkä katselukin. Ymmärrän sitä naisnäyttelijää kun sanoi ettei olisi halunut tehdä tota kohtausta!

Tuskin oli Fiennes itse vaan joku koulutettu stunt näyttelijä.

Vierailija
498/663 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuisko kunnossa toi hoitaja pesemään myös ton Englantilaisen potilaan munat? Filmissä ei ainekaan kun märällä rätillä lääppii rintaa. Luulis että kåy paikat haisemaan.

Taitasit itse halua pesasta sen.

Nyt lopetatte oikeasti:D Kai tämä johtuu krapulasta tai ainekin toivottavasti mutta miten voi näin tyhmä naurattaa näin paljon:D

Nyt annan sulle lisää naurunaihetta. Katsoin elokuvan Sunshine missä Ralph seisoi alasti suihkussa ja sen muna oli valkoinen. Käsittääkseni siis saippuassa. En voinut ajatuksilleni mitään mutta mietin onko hän itse hieronut sen valkosen töhnän muniinsa vai onko joku maskeeraja tehnyt sen?

Siis mitä mä just luin?!🙈😂

Vierailija
499/663 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli Fiennes ihan itse. Hän ei suostunut käyttämään sijaisnäyttelijää. Siksi Carey Mulligan sanoikin että kohtaus ahdisti häntä vielä jälkikäteenkin. Fiennesillä oli ollut suu ja nenä oikeasti täynnä hiekkaa ihan kun siinä kohtauksessa.

Vierailija
500/663 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli Fiennes ihan itse. Hän ei suostunut käyttämään sijaisnäyttelijää. Siksi Carey Mulligan sanoikin että kohtaus ahdisti häntä vielä jälkikäteenkin. Fiennesillä oli ollut suu ja nenä oikeasti täynnä hiekkaa ihan kun siinä kohtauksessa.

Ok. Niin näyttää olevan. Pikkasen vaarallisen näköistä menoa..