Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!

Vierailija
25.06.2022 |

Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..

Kommentit (663)

Vierailija
381/663 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi QKatherine kuoli sinne luolaan? Eikö hänellä ollut ruokaa tai juomaa tarpeeksi.

Eikö se loukkaantunut siinä onnettomuudessa? Almasy joutui kantamaan sen sinne luolaan. Eli käsittääkseni kuoli niihin vammoihin?

Juuri tän juonen takia en voi sietää tätä leffaa, vaikka objektiivisesti arvioiden näen, että se on laadukas.

En vaan JAKSA sitä, että kaikki on näin v%$#n ankeeta ja melodramaattista. Ja Ralph perunut muumiota koko leffan ajan, alusta asti tietää, että kaiken toivon mistään koskaan voi heittää.

Enkä tykkää Ralphistakaan, vaikka näen että on hyvä näyttelijä ja objektiivisesti komea jne.

Kaikkiin ei vain vetoa samat asiat. Minusta hän on jotenkin "ällö" (romanttisessa mielessä), vaikka hyvännäköinen ja tyylikäs mies onkin.

Kiitos ja anteeksi. Olen varmaan Elaine Benesin lisäksi suunnilleen ainoa maailmassa tätä mieltä. :D

Vierailija
382/663 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: EI "Ralph perunut muumiota"

Vaan "Ralph pirun muumiona"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/663 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nykyään enää noin komea, on jo 60 v. Hopeakettu?

Vierailija
384/663 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän nyt jokainen ymmärrä että kukaan meistä ei näytä samalta kolmekymppisenä ja kuusikymppisenä. Ralphin ulkonäkö on kyllä heitellyt vuosien varrella paljon mutta se johtunee rooleista mitä milloinkin varten stailattu. Harry Pottereita varten joutui pitämään itsensä kaljuna ja Charles Dickensin roolin aikaan kasvattamaan itselleen sen hirveän risuparran. Olen minäkin katsonut että voi Ralph, nyt on peli menetetty. Sitten youtube suosittelee haastattelua vuosia noiden otosten jälkeen missä on taas oma itsensä ja näyttää todella komealta ikäisekseen. Siis todella..

Vierailija
385/663 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko monta orkkua?

Oletko sinä saanut ikinä yhtäkään muutakuin oman kätesi kanssa?

Vierailija
386/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vähän vahvemman näköisistä.

Hän ei todella ole miehistä machoin. Jäänyt mieleen kun oli tehnyt elokuvan Felicity Jonesin kanssa. Ralph esitteli Felicityä lavalle niin liikuttui niin että ensin ääni värisi ja sen jälkeen joutui hetken tuijottelemaan lattiaa koska meinasi oikeasti purskahtaa itkuun. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan? Todella kauniisti puhui Felicitystä ja tämä oli selvästi tehnyt vaikutuksen Ralphiin.

Vierailija
387/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei todella ole miehistä machoin. Jäänyt mieleen kun oli tehnyt elokuvan Felicity Jonesin kanssa. Ralph esitteli Felicityä lavalle niin liikuttui niin että ensin ääni värisi ja sen jälkeen joutui hetken tuijottelemaan lattiaa koska meinasi oikeasti purskahtaa itkuun. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan? Todella kauniisti puhui Felicitystä ja tämä oli selvästi tehnyt vaikutuksen Ralphiin.

Voisiko johtua siitä että elokuva oli Ralphin ohjaama ja Felicity oli siinä kieltämättä upea.

Vierailija
388/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh miten voi nazipahista näyttelevä olla noin seksikäs?

https://www.episodi.fi/wp-content/uploads/2022/07/ralph-fiennes-schindl…

Huhhutihui mikä katse, vaikka eläytyy miettimään "sinä lähdet nyt kaasukammioon".

Minua on aina vaivanut hänen ulkonäkönsä tossa roolissa. Oikea Amonhan oli vastenmielinen rumilus.

Vierailija
389/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ainoa näyttelijä jolla on kauniit mutta miehekkäät ja samalla älykkäät silmät. Eikä näyttele yli. Harva osaa näytellä katseellaan kuten Fiennes.

Schindlerin listassa on hauska se kohtaus, kun Fiennes kurkkii Neesonin olan ylitse kun tämä suutelee juutalaistyttöä. Yllättävän hauska elokuva. En olisi etukäteen uskonut Fiennesin tehneen jopa natsin roolissa romanttista roolisuoritusta. (Katsoin elokuvan vasta tänä vuonna kokonaan, koska oletin sitä paljon ankeammaiksi elokuvaksi kuin se onkaan.) Samalla täysin uskottava sekopäisenä raakana natsina.

Vierailija
390/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ainoa näyttelijä jolla on kauniit mutta miehekkäät ja samalla älykkäät silmät. Eikä näyttele yli. Harva osaa näytellä katseellaan kuten Fiennes.

Schindlerin listassa on hauska se kohtaus, kun Fiennes kurkkii Neesonin olan ylitse kun tämä suutelee juutalaistyttöä. Yllättävän hauska elokuva. En olisi etukäteen uskonut Fiennesin tehneen jopa natsin roolissa romanttista roolisuoritusta. (Katsoin elokuvan vasta tänä vuonna kokonaan, koska oletin sitä paljon ankeammaiksi elokuvaksi kuin se onkaan.) Samalla täysin uskottava sekopäisenä raakana natsina.

Itseä nauratti toi kohtaus kanssa. Fiennes suunilleen varpaillaan kyttää Neesonin olan yli sitä suukkoa. Vielä hauskempi oli se kun Schinlder joutui ton seurauksena putkaan ja Amon yritti puhua sitä ulos sieltä ja pokkana vaihtoi selitystä koko ajan lennosta kun tajusi että tämä ei nyt mene läpi. Kolmas mikä huvitti oli kun Amon kertoi Schindlerille että haluaa sodan jälkeen ottaa Helen Hirschin mukaansa ja he vanhenevat yhdessä. Se Neesonin ilme oli täydellinen kun totesi että "oletko sä hullu"?

Vierailija
391/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko johtua siitä että elokuva oli Ralphin ohjaama ja Felicity oli siinä kieltämättä upea.

En minä tiedä mistä johtui mutta kovasti oli Ralph liikuttunut.

Vierailija
392/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on noin liikuttuneessa tilassa?! Onko se rakastunut tohon Felicityyn vai mitä ihmettä?

Vierailija
393/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä elokuva tämä on?

Vierailija
394/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina häirinnyt miten se Katherine lätkii Almasyä. Itse änkeää sinne Almasyn kämpille ja kun tämä halaa häntä niin tämä nainen käy lätkimään avokämmenellä. Myöhemmin ovat sängyssä ja Almasy laskee jotain leikkiä ja taas se nainen lyö sitä. Tosi romanttista..

Vierailija
395/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina häirinnyt miten se Katherine lätkii Almasyä. Itse änkeää sinne Almasyn kämpille ja kun tämä halaa häntä niin tämä nainen käy lätkimään avokämmenellä. Myöhemmin ovat sängyssä ja Almasy laskee jotain leikkiä ja taas se nainen lyö sitä. Tosi romanttista..

Mieti kun se olisi ollut toisinpäin ja Almasy lätkinyt Katherinea.

Vierailija
396/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta? Eikö nyt eletäkkään vuotta 1995? Tarvitsee päivittää kalenteri. Kiitos vinkistä!

Vierailija
397/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tykkää siitä Felicitystä? Ei kai siinä todella ole mitään tuomittavaa.

Vierailija
398/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuisko kunnossa toi hoitaja pesemään myös ton Englantilaisen potilaan munat? Filmissä ei ainekaan kun märällä rätillä lääppii rintaa. Luulis että kåy paikat haisemaan.

Taitasit itse halua pesasta sen.

Nyt lopetatte oikeasti:D Kai tämä johtuu krapulasta tai ainekin toivottavasti mutta miten voi näin tyhmä naurattaa näin paljon:D

Nyt annan sulle lisää naurunaihetta. Katsoin elokuvan Sunshine missä Ralph seisoi alasti suihkussa ja sen muna oli valkoinen. Käsittääkseni siis saippuassa. En voinut ajatuksilleni mitään mutta mietin onko hän itse hieronut sen valkosen töhnän muniinsa vai onko joku maskeeraja tehnyt sen?

Siis muna valkoisena seissyt suihkussa etkä ole edes varman onko kyse saippuasta vai mistä? Mahtaa Fiennesillä korvat soida ja posket punottaa kun sä mietit tälläsiä..

Vierailija
399/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä elokuva tämä on?

The invisible woman/ Kieletty rakkaus. Itse tykkäsin tästä tosi paljon! Ralphin ohjaama ja hän näyttelee Charles Dickensiä. Felicity Jonesiin ihastuin tässä elokuvassa täysin. Ei ihme jos Ralphkin on häntä kehunut. Felicityn äitiä muuten esittää leffassa Englantilaisen potilaan Katherine. Siis Kristin Scott Thomas.

Vierailija
400/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä elokuva tämä on?

The invisible woman/ Kieletty rakkaus. Itse tykkäsin tästä tosi paljon! Ralphin ohjaama ja hän näyttelee Charles Dickensiä. Felicity Jonesiin ihastuin tässä elokuvassa täysin. Ei ihme jos Ralphkin on häntä kehunut. Felicityn äitiä muuten esittää leffassa Englantilaisen potilaan Katherine. Siis Kristin Scott Thomas.

Ja taas kerran mä kysyn, mistä mä näen tämänkin?! Netfliksissä ei ole ainekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä