Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!

Vierailija
25.06.2022 |

Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..

Kommentit (663)

Vierailija
401/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vähän vahvemman näköisistä.

Hän ei todella ole miehistä machoin. Jäänyt mieleen kun oli tehnyt elokuvan Felicity Jonesin kanssa. Ralph esitteli Felicityä lavalle niin liikuttui niin että ensin ääni värisi ja sen jälkeen joutui hetken tuijottelemaan lattiaa koska meinasi oikeasti purskahtaa itkuun. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan? Todella kauniisti puhui Felicitystä ja tämä oli selvästi tehnyt vaikutuksen Ralphiin.

Voisiko johtua siitä että elokuva oli Ralphin ohjaama ja Felicity oli siinä kieltämättä upea.

Mikä elokuva tämä on?

The invisible woman/ Kieletty rakkaus. Itse tykkäsin tästä tosi paljon! Ralphin ohjaama ja hän näyttelee Charles Dickensiä. Felicity Jonesiin ihastuin tässä elokuvassa täysin. Ei ihme jos Ralphkin on häntä kehunut. Felicityn äitiä muuten esittää leffassa Englantilaisen potilaan Katherine. Siis Kristin Scott Thomas.

Ja taas kerran mä kysyn, mistä mä näen tämänkin?! Netfliksissä ei ole ainekaan.

Itse olen säilyttänyt dvd soittimen juuri sitä varten että voi katsella näitä leffoja mitä ei löydy mistään suoratoistosta.

Vierailija
402/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen seksikohtauksen seinää vasten, siinä oli jotain itseäni värisyttävää.

En tiedä oliko tämä elokuva vai joku muu mutta mun muistaakseni ainekin tämä näyttelijä. Hän istui kylpyammeessa ja ompeli jotain. Jäänyt ihan mieleen toi kohtaus. Siinä oli niin söpön näköinen mies kun olla ja voi.

Oli tämä elokuva. Ompeli Katherinen mekkoa minkä oli repinnyt himoissaan tämän päältä. Siinä vaiheessa kun Katharine pesi sen hiuksia niin oli kyllä niin komea että olisin ollut kylmän suihkun tarpeessa itsekkin😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet The menu -leffan? Fiennes upea siinäkin.

Vierailija
404/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trailerin näin. Mistä olet nähnyt tämän? Miksi Emma Stone joutui vetäytymään roolistaan? Olisin tykänyt hänestä enemmän Fiennesin kanssa kun tästä naisesta joka on elokuvassa.

Vierailija
405/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trailerin näin. Mistä olet nähnyt tämän? Miksi Emma Stone joutui vetäytymään roolistaan? Olisin tykänyt hänestä enemmän Fiennesin kanssa kun tästä naisesta joka on elokuvassa.

Juuri viikko sitten kävin leffassa katsomassa.

Vierailija
406/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri viikko sitten kävin leffassa katsomassa.

Kiitos vinkistä! Taidan käydä ensimmäistä kertaa vuosiin leffateatterissa.

Vierailija
407/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei todella ole miehistä machoin. Jäänyt mieleen kun oli tehnyt elokuvan Felicity Jonesin kanssa. Ralph esitteli Felicityä lavalle niin liikuttui niin että ensin ääni värisi ja sen jälkeen joutui hetken tuijottelemaan lattiaa koska meinasi oikeasti purskahtaa itkuun. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan? Todella kauniisti puhui Felicitystä ja tämä oli selvästi tehnyt vaikutuksen Ralphiin.

Eikö Ralph esittänyt Felicityn isää jossain Ricky Gervaisin elokuvassa muutama vuosi ennen Invisible womania? Mun muistaakseni se oli Felicity.

Vierailija
408/663 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään sunnuntain kuluksi pitkästä aikaa elokuvia. Tunnit (Nicole Kidman oli hyvä ja Julianne Moore upea Merryl Streep ylistystä en ole ikinä ymmärtänyt). Omaa luokkaansa leffassa tykkäsin niin Geena Davidsistä kuin myös Tom Hankista. Englantilaisessa potilaassa , The Dig Grand Budapest hotel Fiennes on kyllä mainio!

Vierailija
409/663 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube suositteli hänen haastattelua uusimman elokuvansa tiimoilta. Kuvattu pari päivää sitten. Onhan hän vanhentunut mutta ei kyllä mun mielestä mitenkään niin huonosti kun tässä ketjussa on annettu ymmärtää. Minun viereeni saisi kellahtaa vieläkin ihan milloin vain;)

Käytiin eilen katsomassa The Menu. Minun ikäisen naisen olisi varmaan soveliampaa kuolata Nicholas Houltia mutta ei. Fiennes vetäsi multa täysin jalat alta.

Vierailija
410/663 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tänään sunnuntain kuluksi pitkästä aikaa elokuvia. Tunnit (Nicole Kidman oli hyvä ja Julianne Moore upea Merryl Streep ylistystä en ole ikinä ymmärtänyt). Omaa luokkaansa leffassa tykkäsin niin Geena Davidsistä kuin myös Tom Hankista. Englantilaisessa potilaassa , The Dig Grand Budapest hotel Fiennes on kyllä mainio!

Itse en kanssa ymmärrä Meryl Streepin ylistystä. Ihan ok näyttelijä jossain rooleissa mutta ei nyt oikeasti mitenkään niin erikoinen.

Vierailija
411/663 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes on kyllä nuorena melkoisen kuuma ja seksikäs. Nykyään ihan papparaisen oloinen ja näköinen.

Minäkin kävin katsomassa The Menun eikä Fiennes todellakaan ole mikään papparainen. Ihan on samanlainen hurmuri kun ennenkin.

Vierailija
412/663 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ralph esittänyt Felicityn isää jossain Ricky Gervaisin elokuvassa muutama vuosi ennen Invisible womania? Mun muistaakseni se oli Felicity.

Cemetery junctionissa näytteli Felicityn isää. Fiennesin vaimoa esitti sama nainen joka oli Punaisessa lohikäärmeessä se sokea. He sitten lopultakin saivatkin toisensa;)

Vierailija
413/663 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph taitaa olla aika herkkä kaveri. Näin pätkän missä häneltä kysyttiin äitinsä kuolemasta. Hän yritti puhua asiasta mutta sitten liikuttui niin että alaleuka väpättäen jotui jättämään jutun kesken.

Vierailija
414/663 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista oliko tämä ketju mihin kommentoin kun teineinä katseltiin Ralphin elokuvaa ja minä pohdin voiko jalat mennä alta vaikka on istuma asennossa ja kaverilla kihelmöi navan ja polvien välissä. Nyt ollaan kohta nelikymppisiä ja käytiin Lauantaina katsomassa The Menu. En todella ymmärrä miten hän on teidän mielestä huonosti vanhentunut.

Vierailija
415/663 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo ajatus että joku pitäisi tuomita siitä jos puhuu kauniisti toisesta ihmisestä. Eikä se Ralph nyt minkään teatraalisen tunteunpurkauksen vallassa ollut siellä lavalla vaan ääni vähän värisi ja jätti jutun hetkeksi kesken. Sitten totesi itsekkin että hän nyt ehkä liikuttuu vähän liikaa mutta hänelle Felicity oli elokuvan sydän. Felicity ei ainekaan tuntunut pistävän pahakseen.

Vierailija
416/663 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Almasy ja Katherine okeasti rakastuneita toisiinsa? Itse yllätyin kun kuuntelin Ralph Fiennesin haastattelun missä totesi kuin minä että heidän välillä oli enemmän vain eroottista intohimoa.

Jutun leffassa taas se suhde oli jotenkin aidomman tuntuinen. Siinä oli intohimoa mutta myös alamäkensä ja silti se suhde kesti sen.

Vierailija
417/663 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sen Katherinen miehen tarkotus tappaa heidät kaikki kolme lentämällä Almasyä päin?

Vierailija
418/663 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin pätkiä youtubesta koska en löydä koko elokuvaa mistään. Miksi se Almasy on toisen maailmansodan syttyessä nuorukainen ja sodan loppuessa vanhus siellä sängyssä? Vai onko se jonkun myöhemmän sodan jälkeen kun hän makaa siellä punkassa? En saanut mitään selkoa.

Ei hän ollut vanhus vaan lento- onnettomuudessa palannut ja siksi sen näköinen.

Ok. Oliko ne kaikki kolme Katherine ja sen mies ja Almasy samassa lento-onnettomuudessa?

Ei. Katherinen mies kuoli kun yritti mustasukkaisena lentää päin Almasyä, Katherine kuoli sinne luolaan mutta Almasyn lento-onnettomuutta en muista ollenkaan. Näytettiinkö tai selitettiinkö sitä ollenkaan milloin se oli tapahtunut?

Mikä sen Katherinen tappoi sinne luolaan ja siis Almasy ja Katherinen mies oli lento-onnettomuudessa? En pysy kärryillä yhtään. Harmi ettei tätä löydy netflixistä. Vaikuttaa leffalta minkä haluaisin nähdä.

Katherinen aviomies yritti tappaa ne kaikki. Katherine loukkaantui ja Almasy vei sen luolaan suojaan ja lähti kävellen aavikon poikki hakemaan apua. Britit esti Almasyn lähdön takaisin, koska sillä oli väärän maan kansalaisuus (Unkari oli Saksan puolella sodassa). Katherine kuoli nälkään ja vammoihinsa yksin luolassa. Saksalaisten vallattua Egyptin Almasy pääsi takaisin luolalle, mutta K. oli jo kuollut. Almasy lastasi ruumiin ja itsensä koneeseen, ja kone ammuttiin alas. Almasy paloi tunnistamattomaksi.

Vierailija
419/663 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin pätkiä youtubesta koska en löydä koko elokuvaa mistään. Miksi se Almasy on toisen maailmansodan syttyessä nuorukainen ja sodan loppuessa vanhus siellä sängyssä? Vai onko se jonkun myöhemmän sodan jälkeen kun hän makaa siellä punkassa? En saanut mitään selkoa.

Ok. Oliko ne kaikki kolme Katherine ja sen mies ja Almasy samassa lento-onnettomuudessa?

Ei. Katherinen mies kuoli kun yritti mustasukkaisena lentää päin Almasyä, Katherine kuoli sinne luolaan mutta Almasyn lento-onnettomuutta en muista ollenkaan. Näytettiinkö tai selitettiinkö sitä ollenkaan milloin se oli tapahtunut?

Mikä sen Katherinen tappoi sinne luolaan ja siis Almasy ja Katherinen mies oli lento-onnettomuudessa? En pysy kärryillä yhtään. Harmi ettei tätä löydy netflixistä. Vaikuttaa leffalta minkä haluaisin nähdä.

Katherinen aviomies yritti tappaa ne kaikki. Katherine loukkaantui ja Almasy vei sen luolaan suojaan ja lähti kävellen aavikon poikki hakemaan apua. Britit esti Almasyn lähdön takaisin, koska sillä oli väärän maan kansalaisuus (Unkari oli Saksan puolella sodassa). Katherine kuoli nälkään ja vammoihinsa yksin luolassa. Saksalaisten vallattua Egyptin Almasy pääsi takaisin luolalle, mutta K. oli jo kuollut. Almasy lastasi ruumiin ja itsensä koneeseen, ja kone ammuttiin alas. Almasy paloi tunnistamattomaksi.

Ok. Mä taidan näin perjantain kunniaksi hakea tämän leffan kirjastosta ja punaviiniä alkosta ja tilata sushia. Elokuva missä on Ralph Fiennes, Kristin Scott Thomas ja Colin Firth ei voi olla huono.

Vierailija
420/663 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mä taidan näin perjantain kunniaksi hakea tämän leffan kirjastosta ja punaviiniä alkosta ja tilata sushia. Elokuva missä on Ralph Fiennes, Kristin Scott Thomas ja Colin Firth ei voi olla huono.

Luin tätä ketjua viikko sitten. Kun näin saman päivänä Englantilainen potilas -DVD:n kirjaston hyllyssä, lainasin ja katsoin sen heti. Siitä, kun olin nähnyt elokuvan viimeksi, oli jo ties kuinka monta vuotta. Ei taida kyllä olla kenellekään naiselle hyväksi katsella Ralph Fiennesiä tuossa elokuvassa. Huvittavaa asiassa on se, että olen pitänyt Colin Firthiä vastustamattomana esimerkiksi Valmont-elokuvassa ja Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa, mutta nyt en kiinnittänyt häneen mitään huomiota!