Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!
Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Joutuisko kunnossa toi hoitaja pesemään myös ton Englantilaisen potilaan munat? Filmissä ei ainekaan kun märällä rätillä lääppii rintaa. Luulis että kåy paikat haisemaan.
Nyt oikeasti🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes oli nuorempana käsittämättömän kuuma, tuossa leffassa varsinkin. Ne katseet.
Kyllä vielä komeampi oli lefoissa kuten juuri toi Sunshine tai Made in Manhattan. Komea oli tietysti myös Englantilaisessa potilaassa mutta ei missään nimessä parhaimmillaan.
Miten ikinä suostui mukaan sellaiseen kuraan kun Unelmien Manhattan? Sen palkkashekin on ollut pakko olla melkoinen.
Onhan hän itsekkin katunut sitä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin listassa myös. Ja monissa toimintatrillereissä vähän vanhempana.
Toimintatrillereissä? Taidat sekoittaa ystäväänsä Liam Neesoniin?
Fiennes nyt ei varsinaisesti ole mikään action stara.
Katsoin Kukkoilijat elokuvan ja minun mielestä Fiennes varasti koko shown vaikka tykkäsin niistä kahdesta muustakin näyttelijästä.
Vierailija kirjoitti:
Mmmm!
https://i.pinimg.com/550x/30/c7/11/30c711cf3c9bbeea8b039c066a4c4435.jpg
Siis oikeasti mikä mies tää on? Toi kuva on 10/10.
No montako selssiusta tai faarenhaittia oli. Kumpahan kyselen, en ole nähnyt enkä aiokaan.
Vierailija kirjoitti:
Joutuisko kunnossa toi hoitaja pesemään myös ton Englantilaisen potilaan munat? Filmissä ei ainekaan kun märällä rätillä lääppii rintaa. Luulis että kåy paikat haisemaan.
Olin eilen juhlimassa ja tänään ei ole ollut ihan paras fiilis. Katsoin krapula kaihoissani elokuvan Jutun loppu ja olin tulossa tänne kehumaan että on vielä kuumempi kuin Englantilainen potilas. Siis mä niin repesin tälle kommentille. Ihan hävettää kuinka paljon voi naurattaa joku av-mamma miettimässä kuka pesee Ralph Fiennesin munat.Tämä oli kyllä mitä tähän iltaan tarvitsin:D
Vierailija kirjoitti:
Taitasit itse halua pesasta sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetatte oikeasti:D Kai tämä johtuu krapulasta tai ainekin toivottavasti mutta miten voi näin tyhmä naurattaa näin paljon:D
no meneppä kuumottelemaan perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää teidän jutut naurattaa mua näin paljon:D Toinen miettii onko Englantilaisen potilaan hygieniasta pidetty huolta ja toinen epäilee että tämä olisi itse halunut pestä sen. Ei hyvä ihme:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeasti🤣
Mä menin kanssa nyt vähän sanattomaksi. Joku katsoo Englantilaista potilasta ja pohtii pestäänkö sen alakerta vai lääpitäänkö vaan rätillä vähän rintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toi osaa sen itsekkin huuhtasta. Tuskin siihen mitään apukäsiä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen juhlimassa ja tänään ei ole ollut ihan paras fiilis. Katsoin krapula kaihoissani elokuvan Jutun loppu ja olin tulossa tänne kehumaan että on vielä kuumempi kuin Englantilainen potilas. Siis mä niin repesin tälle kommentille. Ihan hävettää kuinka paljon voi naurattaa joku av-mamma miettimässä kuka pesee Ralph Fiennesin munat.Tämä oli kyllä mitä tähän iltaan tarvitsin:D
Ei toi Jutun loppu musta Englantilaista potilasta parempi ollut. Tosi hyvä kyllä mutta olipa rohkea meininki Ralphilla ja Juliannella. Aika kuumia kohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli ainekin aikojaan edellä kun puolusti Britney Spearsia jo vuosia sitten lehdistöä vastaan. Ihan ok näyttelijäkin.
Miten puolusti?
Britney oli ensimmäisellä Englannin keikallaan ja hänelle oli näytetty britti julkkisten kuvia ja kysytty kuka on kuumin. Britney valitsi Ralphin. Ralphilta myöhemmin kysyttiin kommenttia tähän ja hän suutahti että miten kenellekkään tulee edes mieleen näytellä jollekkin 18-vuotiaalle tytölle nelikymppisen miehen kuvia ja tivata onko tämä kuuma. Hänen mielestä yhtä törkeää kun jos jollekkin nelikymppiselle mies tähdelle esiteltäisiin 18-vuotiaiden tyttöjen kuvia.
No onko se toisaalta sen normaalimpaa että kolmekymppinen maailmanlaajuisesti sexisybolina pidetty nuorimies rupeaa seurustelemaan viisikymppisen naisen kanssa joka on näytellyt hänen äitiään? Ja naisella on vielä kolme lasta ja Ralph puolestaan aina sanonut ettei halua omia lapsia. Aika erikoista..
Jos ne tykkäs toisistaan?
Vaikea todella keksiä muuta syytä miksi kaksi noin menestynyttä ihmistä jätti kumppaninsa ja löivät hynttyyt yhteen elleivät rakastuneet. Molemmille olisi kyllä varmasti ollut muitakin ottajia yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitais haluta tehdä sillä paljon muutakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä tavisklanipää nykyisin. Huonot geenit....
Joo. Siinä on uskomattoman huonot geenit. Mitä nyt kaikista lapsista tuli maailmanlaajuisesti tunnettuja menestyjiä omalla alallaan noin huonoilla geeneillä.
Tarkoitin ulkonäköä.
Hänhän onkin tosi ruma? Suomen cittarit pullistelee komeampia miehiä. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vähän herran naishistoriaa ja aikamoinen pettäjä kyllä. Varmaan kaikkia naisystäviään pettänyt. Liekö sellaista yläluokan meno, ja tuo kyllä varmasti osaa katsoa naista niin että pöksyt putoaa jo siitä.
Mihin se menetti sen vanhan rouvan joka oli se elämän rakkaus ja jonka jälkeen oli ihan paskana?
Tykkäkö se vanhemmista naisisita? Joku vuosi sitten muistan hänen istuneen Susan Sarandonin vieressä jossain palkinto gaalassa ja jäi mieleen että molempia hymyilytti toistensa seura harvinaisen paljon.
Hehän tekivät elokuvan Bernard ja Doris yhdessä. Toteen perustuva. Näkisköhän sen vielä jostain? Muistan että tykkäsin.
Joskus ainekin oli Hbo:lla. En tiedä onko enään. Oli hyvä. Tykkään sekä Susanista että Ralphista näyttelijöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Jutun loppu musta Englantilaista potilasta parempi ollut. Tosi hyvä kyllä mutta olipa rohkea meininki Ralphilla ja Juliannella. Aika kuumia kohtauksia.
Mitenköhän miesnäyttelijä estää stondiksen tollasissa kohtauksissa kun kaunis nainen hinkkaa alasti itseään sua vasten ja suutelette niin että teillä on kielet toistenne kurkuissa. Enkä tarkoita tätä pervoiluna vaan ihan fyysisesti ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän miesnäyttelijä estää stondiksen tollasissa kohtauksissa kun kaunis nainen hinkkaa alasti itseään sua vasten ja suutelette niin että teillä on kielet toistenne kurkuissa. Enkä tarkoita tätä pervoiluna vaan ihan fyysisesti ihmettelen.
No mikäs sille voi?