Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!

Vierailija
25.06.2022 |

Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..

Kommentit (663)

Vierailija
361/663 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pätkiä youtubesta koska en löydä koko elokuvaa mistään. Miksi se Almasy on toisen maailmansodan syttyessä nuorukainen ja sodan loppuessa vanhus siellä sängyssä? Vai onko se jonkun myöhemmän sodan jälkeen kun hän makaa siellä punkassa? En saanut mitään selkoa.

Vierailija
362/663 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin pätkiä youtubesta koska en löydä koko elokuvaa mistään. Miksi se Almasy on toisen maailmansodan syttyessä nuorukainen ja sodan loppuessa vanhus siellä sängyssä? Vai onko se jonkun myöhemmän sodan jälkeen kun hän makaa siellä punkassa? En saanut mitään selkoa.

Ei hän ollut vanhus vaan lento- onnettomuudessa palannut ja siksi sen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/663 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube suositteli hänen haastattelua uusimman elokuvansa tiimoilta. Kuvattu pari päivää sitten. Onhan hän vanhentunut mutta ei kyllä mun mielestä mitenkään niin huonosti kun tässä ketjussa on annettu ymmärtää. Minun viereeni saisi kellahtaa vieläkin ihan milloin vain;)

Vierailija
364/663 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Oliko ne kaikki kolme Katherine ja sen mies ja Almasy samassa lento-onnettomuudessa?

Vierailija
365/663 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Oliko ne kaikki kolme Katherine ja sen mies ja Almasy samassa lento-onnettomuudessa?

Ei. Katherinen mies kuoli kun yritti mustasukkaisena lentää päin Almasyä, Katherine kuoli sinne luolaan mutta Almasyn lento-onnettomuutta en muista ollenkaan. Näytettiinkö tai selitettiinkö sitä ollenkaan milloin se oli tapahtunut?

Vierailija
366/663 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Katherinen mies kuoli kun yritti mustasukkaisena lentää päin Almasyä, Katherine kuoli sinne luolaan mutta Almasyn lento-onnettomuutta en muista ollenkaan. Näytettiinkö tai selitettiinkö sitä ollenkaan milloin se oli tapahtunut?

Mikä sen Katherinen tappoi sinne luolaan ja siis Almasy ja Katherinen mies oli lento-onnettomuudessa? En pysy kärryillä yhtään. Harmi ettei tätä löydy netflixistä. Vaikuttaa leffalta minkä haluaisin nähdä.

Vierailija
367/663 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän dvd:n. Hän on kieltämättä ollut komea.

Vierailija
368/663 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube suositteli hänen haastattelua uusimman elokuvansa tiimoilta. Kuvattu pari päivää sitten. Onhan hän vanhentunut mutta ei kyllä mun mielestä mitenkään niin huonosti kun tässä ketjussa on annettu ymmärtää. Minun viereeni saisi kellahtaa vieläkin ihan milloin vain;)

Siis aivan ihana vieläkin! Itse en kanssa näe että olisi huonosti vanhentunut. Selvästi pitätynyt vartalostaan huolta mutta hiuksilleen ei kukaan voi mitään.

Vierailija
369/663 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole heti siinä elokuvan alussa, kun lentää Katherine kyydissään ja kone ammutaan alas. Sitten paikalliset hoitavat häntä. Tässä vaiheessa katsoja ei vielä, että kyydissä oleva Katherine on jo kuollut.

Vierailija
370/663 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Katherine kuoli sinne luolaan? Eikö hänellä ollut ruokaa tai juomaa tarpeeksi.

Vierailija
371/663 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas hän töykeä paparazzeille. Kannattais muistaa että yleisö maksaa hänen palkkansa.

Paparazzit ei ole yleisöä vaan haaskalintuja. Faneille hän on varmasti ihan asiallinen.

Mä nauroin Ralphille ääneen kun katsoin jotain Harry Potterin ensi-iltaa:D Hän oli siihen aikaan varmaan viisissäkymmenissä ja mieletön teinityttö yleisö huutaa ja karjuu hänelle miten he rakastaa häntä. Meininki oli kuin Ralph olisi ollut yksi One Directionin jäsenistä. Ralph oli ystävällinen mutta niin vaivaantuneen näköinen kun otti kuvia noiden kuustoistakesästen kanssa ja antoi nimmareita ja ne tytöt yritti käydä käsiksi häneen. En ikinä unohda sitä ilmettä🤣

Vierailija
372/663 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen seksikohtauksen seinää vasten, siinä oli jotain itseäni värisyttävää.

En tiedä oliko tämä elokuva vai joku muu mutta mun muistaakseni ainekin tämä näyttelijä. Hän istui kylpyammeessa ja ompeli jotain. Jäänyt ihan mieleen toi kohtaus. Siinä oli niin söpön näköinen mies kun olla ja voi.

Vierailija
373/663 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuisko kunnossa toi hoitaja pesemään myös ton Englantilaisen potilaan munat? Filmissä ei ainekaan kun märällä rätillä lääppii rintaa. Luulis että kåy paikat haisemaan.

Olin eilen juhlimassa ja tänään ei ole ollut ihan paras fiilis. Katsoin krapula kaihoissani elokuvan Jutun loppu ja olin tulossa tänne kehumaan että on vielä kuumempi kuin Englantilainen potilas. Siis mä niin repesin tälle kommentille. Ihan hävettää kuinka paljon voi naurattaa joku av-mamma miettimässä kuka pesee Ralph Fiennesin munat.Tämä oli kyllä mitä tähän iltaan tarvitsin:D

Ei toi Jutun loppu musta Englantilaista potilasta parempi ollut. Tosi hyvä kyllä mutta olipa rohkea meininki Ralphilla ja Juliannella. Aika kuumia kohtauksia.

Eikö noissa molemmissa elokuvissa ollut sama juoni. Naiset ovat suht tyytyväisiä kaveri avioliitoissaan kunnes Ralph ilmestyy maisemiin ja he rakastuvat päätä pahkaa. Sitten rakkauden tuskissa soudetaan ja huovetaan että tuleeko heistä paria vai ei. Lopulta kun ovat yhdessä niin molemmat naiset kuolee ja Ralph jää nuolemaan näppejään. Itseasiassa eikö se Humisevassa harjussakin vikitellyt jonkun toisen miehen vaimon vielä tämän kuolinvuoteellakin. Ralphille ei tunnu olevan happy endinkiä.

Vierailija
374/663 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Katherine kuoli sinne luolaan? Eikö hänellä ollut ruokaa tai juomaa tarpeeksi.

Eikö se loukkaantunut siinä onnettomuudessa? Almasy joutui kantamaan sen sinne luolaan. Eli käsittääkseni kuoli niihin vammoihin?

Vierailija
375/663 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuisko kunnossa toi hoitaja pesemään myös ton Englantilaisen potilaan munat? Filmissä ei ainekaan kun märällä rätillä lääppii rintaa. Luulis että kåy paikat haisemaan.

Olin eilen juhlimassa ja tänään ei ole ollut ihan paras fiilis. Katsoin krapula kaihoissani elokuvan Jutun loppu ja olin tulossa tänne kehumaan että on vielä kuumempi kuin Englantilainen potilas. Siis mä niin repesin tälle kommentille. Ihan hävettää kuinka paljon voi naurattaa joku av-mamma miettimässä kuka pesee Ralph Fiennesin munat.Tämä oli kyllä mitä tähän iltaan tarvitsin:D

Ei toi Jutun loppu musta Englantilaista potilasta parempi ollut. Tosi hyvä kyllä mutta olipa rohkea meininki Ralphilla ja Juliannella. Aika kuumia kohtauksia.

Eikö noissa molemmissa elokuvissa ollut sama juoni. Naiset ovat suht tyytyväisiä kaveri avioliitoissaan kunnes Ralph ilmestyy maisemiin ja he rakastuvat päätä pahkaa. Sitten rakkauden tuskissa soudetaan ja huovetaan että tuleeko heistä paria vai ei. Lopulta kun ovat yhdessä niin molemmat naiset kuolee ja Ralph jää nuolemaan näppejään. Itseasiassa eikö se Humisevassa harjussakin vikitellyt jonkun toisen miehen vaimon vielä tämän kuolinvuoteellakin. Ralphille ei tunnu olevan happy endinkiä.

Itseasiassa on:D Sitte se on aina ihan perkeleen raivona niitten naisten kuoltua! Humisevassa harjussa pimahti täysin ja Jutun lopussa kirosi kaikki Jumalaa myöden.

Vierailija
376/663 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmm!

https://i.pinimg.com/550x/30/c7/11/30c711cf3c9bbeea8b039c066a4c4435.jpg

Miten mä olen aina kuvitellut että Bradley Cooper on parempi versio Fiennesistä! Mä en vissiin sitten ole nähnyt Ralphia aiemmin nuoruudessaan kun jossain hirveissä riemunkirjavissa kuteissa ysärin alun muodissa. Katsoin elokuvat Land of the Blind ja Bruges missä Fiennes on suunilleen samaa ikää kuin Cooper nykyään. Fiennes vie kyllä voiton satanolla! Yllätyin.

Vierailija
377/663 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri äsken Englantilaisen potilaan, kun löysin elokuvan kirjastosta DVD-levynä. Olin nähnyt elokuvan joskus vuosia tai jopa vuosikymmeniä sitten. Ralph Fiennesin näkeminen elokuvassa sai minut aika sekaisin. Elokuva on kyllä vangitseva, harvemmin katson kahden ja puolen tunnin elokuvan pienestä tv-ruudusta hiiskahtamatta ja liikahtamatta, siis täysin lumoutuneena.

Vierailija
378/663 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri äsken Englantilaisen potilaan, kun löysin elokuvan kirjastosta DVD-levynä. Olin nähnyt elokuvan joskus vuosia tai jopa vuosikymmeniä sitten. Ralph Fiennesin näkeminen elokuvassa sai minut aika sekaisin. Elokuva on kyllä vangitseva, harvemmin katson kahden ja puolen tunnin elokuvan pienestä tv-ruudusta hiiskahtamatta ja liikahtamatta, siis täysin lumoutuneena.

No hyvä etten ole ainoa. Mulla meni polla ihan sekasin kun katselin Englantilaisen potilaan. Ja nimenomaan Fiennesin takia vaikka muutenkin tietysti vaikuttava elokuva.

Vierailija
379/663 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitasit itse halua pesasta sen.

Nyt lopetatte oikeasti:D Kai tämä johtuu krapulasta tai ainekin toivottavasti mutta miten voi näin tyhmä naurattaa näin paljon:D

Nyt annan sulle lisää naurunaihetta. Katsoin elokuvan Sunshine missä Ralph seisoi alasti suihkussa ja sen muna oli valkoinen. Käsittääkseni siis saippuassa. En voinut ajatuksilleni mitään mutta mietin onko hän itse hieronut sen valkosen töhnän muniinsa vai onko joku maskeeraja tehnyt sen?

Vierailija
380/663 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitasit itse halua pesasta sen.

Nyt lopetatte oikeasti:D Kai tämä johtuu krapulasta tai ainekin toivottavasti mutta miten voi näin tyhmä naurattaa näin paljon:D

Nyt annan sulle lisää naurunaihetta. Katsoin elokuvan Sunshine missä Ralph seisoi alasti suihkussa ja sen muna oli valkoinen. Käsittääkseni siis saippuassa. En voinut ajatuksilleni mitään mutta mietin onko hän itse hieronut sen valkosen töhnän muniinsa vai onko joku maskeeraja tehnyt sen?

Nyt pervot jätätte mun Ralphin rauhaan🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän