Sinä joka olet kiusannut lapsesta asti muita.
Kommentit (44)
Itseä huvittaa enemmän nuo kiusaajat, kun joka paikassa täytyy hehkuttaa oman elämän mahtavuutta ja todellisuus on jotakin muuta.
Elämä opettaa mutta kulissit pysyy
Vierailija kirjoitti:
Itseä huvittaa enemmän nuo kiusaajat, kun joka paikassa täytyy hehkuttaa oman elämän mahtavuutta ja todellisuus on jotakin muuta.
Kukaan elämäänsä tyytyväinen ei kiusaa muita. Niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
👌
Mitä supliikimpi sen suurempi hovi.
Kiusaajalla yleensä hyvin minä korostunut persoona, suureelliset kuvitelmat itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoisin? Olen todella ylpeä siitä, että olen joka suhteessa muita parempi ihminen ja siksi minulla on oikeus kiusata muita.
Et ole muita yhrään parempi. Jos mua yrittäisit kiusata niin roolit vaihtuisi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajalla yleensä hyvin minä korostunut persoona, suureelliset kuvitelmat itsestään.
Luulevat olevansa muita parempia vaikka todellisuudessa ovat muita huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat olevansa muita parempia vaikka todellisuudessa ovat muita huonompia.
Kyllä, miehet varsinkin!
Kiusaajat ovat ihan oma ihmislajinsa.
Ovat auttavinaan, mutta asia on juuri päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Se ulkokultaisuus on kyllä ihan hämmästyttävällä tasolla monesti 😅 Vähän käy sääliksi jopa. Koko elämä yhtä esittämistä ja roolileikkiä, sisällä pelkkää tyhjyyttä ja ympärillä vaan hännystelijöitä jos niitäkään.
Yleisesti ottaen olen törmännyt molempaa sukupuolta olevia olevan siinä mukana.
Luultavasti kyse on heikkoudesta, katoudesta yms
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat ovat ihan oma ihmislajinsa.
Ovat auttavinaan, mutta asia on juuri päinvastoin.
Joo näitä on nähty jonkin verran vapaaehtoishommissakin. Hakeutuvat mukaan että voivat somessa kertoa miten hienoja ihmisiä ovat, itse työt ei kiinnosta eikä niihin ole mitään edellytyksiäkään oikein kun yhteistyökyvyt/sos.taidot 0 eikä se auttaminen aidosti kiinnosta
Kiusaaja on niin raukka. Ryhmässä.ollaan jotain, mutta yksin piperretään. Oli muuten huvittavaa seurata kerran kuinka kiusaaja joutui kohtaamaan koulussa kiusaamansa tytön äidin aikuisiällä. Äiti oli viileä ja kylmä ja kiusaaja piipersi ja sopersi. Nauroin makeasti tilantelle. Oli niin säälittävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ruikun ruikun 😭
Niin, kyllä me tiedetään että teikäläisillä on paha olla. Se on voi voi, oisko kannattanut valita vähän eri strategia elämässä
Eipä itse onneksi tarvitse kohdata kiusaajia. Enkä kyllä sanaakaan sanoisikaan. Säälittää tuollaiset ihmispaskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruikun ruikun 😭
Niin, kyllä me tiedetään että teikäläisillä on paha olla. Se on voi voi, oisko kannattanut valita vähän eri strategia elämässä
Kiusaaja osaa korkeintaan vittuilla. Säälittävää
Näillä on aika kusiset paikat kun ihmiset ymmärtää nykyään mikä heikkous sen väkivaltaisuuden ja manipuloinnin takana piilee. Tosin lapsia ja nuoria ei vieläkään onnistuta suojelemaan kunnolla mikä on täysin käsittämätöntä!
Miksi katsoisin? Olen todella ylpeä siitä, että olen joka suhteessa muita parempi ihminen ja siksi minulla on oikeus kiusata muita.